Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до швидкостемірів
spare parts for speed gauges
Очікувана вартість
3 548 817,44 UAH
UA-2020-02-19-003643-b d5785870897c4c7fb76c55a47cb28d32
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 13:08
Очікувана вартість: 3 548 817,44 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 744,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 106400 UAH
Publication date: 19 лютого 2020 15:52
Enquiries until: 21 березня 2020 10:00
Complaints submission until: до 27 березня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 3 548 817 UAH including VAT
Minimal lowering step: 17 744 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Scope of the procurement
запасні частини до швидкостемірів
spare parts for speed gauges
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
211 шт
Регулятор спусковой с приставкой 2х
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Регулятор спусковой с приставкой 2х
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
55 шт
Жгут
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Жгут
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
52 шт
Баланс (14сб32)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Баланс (14сб32)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
22 шт
Накладка (14-238)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Накладка (14-238)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
81 шт
Пружина (12-63)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Пружина (12-63)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
54 шт
Пружина (11-32)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Пружина (11-32)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
54 шт
Пружина (13-68)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Пружина (13-68)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
19 шт
Кришка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Кришка
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
70 шт
Пружина (14-138)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Пружина (14-138)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
74 шт
Пружина (13-97)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Пружина (13-97)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
65 шт
Пружина (14-257)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Пружина (14-257)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
30 шт
Плата (14сб16)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Плата (14сб16)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
16 шт
Плата (14сб41)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Плата (14сб41)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
12 шт
Тримач (13-367а)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тримач (13-367а)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
55 шт
Гвинт (14-397)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Гвинт (14-397)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
33 шт
Вісь (14-124)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Вісь (14-124)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
33 шт
Штифт (14-201)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Штифт (14-201)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
43 шт
Пружина (14-280)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Пружина (14-280)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
46 шт
Пружина (14-260)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Пружина (14-260)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
157 шт
Держатель (14-282)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Держатель (14-282)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
39 шт
Ролик (14-296)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Ролик (14-296)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
8 шт
Колесо (14сб47)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Колесо (14сб47)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
17 шт
Стінка (11-104)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Стінка (11-104)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
33 шт
Ролик (14-300)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Ролик (14-300)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
20 шт
Триб (14-156)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Триб (14-156)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
7 шт
Тримач (12-53)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тримач (12-53)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
25 шт
Пружина (12-52)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Пружина (12-52)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
6 шт
Тримач (13сб12а)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тримач (13сб12а)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
46 шт
Тримач (13сб13)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тримач (13сб13)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
17 шт
Триб (14-287)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Триб (14-287)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
42 шт
Вісь (14-123)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Вісь (14-123)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
6 шт
Тримач (13сб14)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тримач (13сб14)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
6 шт
Тримач (13сб15)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тримач (13сб15)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
9 шт
Тримач (14-278)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тримач (14-278)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
59 шт
Контакт (20сб1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Контакт (20сб1)
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
3 шт
Корпус індикатора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Корпус індикатора
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
12 шт
Механізм швидкостеміру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Механізм швидкостеміру
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
72 шт
Сильфон в сборе
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Сильфон в сборе
CPV: 34630000-2
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 березня 2020 09:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 09:40
3557 ТД зч до швидкостемірів_нова редакція_23.03.020.docx
23 березня 2020 09:40
Зміни до тендеру_3557_23.03.2020.doc
19 лютого 2020 15:49
Додаток № 9 3557.docx
23 березня 2020 09:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 09:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 09:40
3557 ТД зч до швидкостемірів_нова редакція_23.03.020.docx
19 лютого 2020 15:49
3557 ТД зч до швидкостемірів.docx
23 березня 2020 09:40
Зміни до тендеру_3557_23.03.2020.doc
19 лютого 2020 15:49
Додаток № 9 3557.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-30-000011 ● cd27816900224ae7a025fe8fa63539f5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020 12:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

29.12.2020 № 260

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручень Державної аудиторської служби України від 25.11.2020р. № 003100-18/7905-2020, від 11.12.2020р. №003100-18/8689-2020,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 29.12.2020 № 260

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1
UA-2020-02-19-003643-b
19.02.2020 Філія «Центр забезпечення виробництва» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (код за ЄДРПОУ 40081347) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-02-19-003643-b Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 19 січня 2021 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі запасні частини до швидкостемірів (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-19-003643-b). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), порушення вимог частини третьої статті 17 Закону. Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-02-19-003643-b) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21 Закону. Статтею 21 Закону передбачено оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів з інформацією, в тому числі, щодо умов надання забезпечення тендерної пропозиції. В свою чергу, Замовник повідомляє, що на момент створення закупівлі поле «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції» не було реалізовано в системі Прозорро, тому в оголошенні про проведення відкритих торгів, яке формується на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель автоматично, дане поле відсутнє. Постановою Сьомого апеляційного адміністративного суду від 19.08.2020 по справі 120/3003/19-а залишено без задоволення апеляційну скаргу Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області, а рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 залишено без змін. Рішенням Вінницького окружного адміністративного суду від 26 листопада 2019 позов задоволено: визнано протиправним та скасовано висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області про результати моніторингу № 05-41300 від 05.09.2019 року (ідентифікаційний номер моніторингу UA-M-2019-08-14-000016) закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2019-04-15-000644-a (далі - закупівля), що опублікований 06.09.2019 року). Даний висновок Управління Північного офісу Державної аудиторської служби у Вінницькій області стосувався, також, заповнення полів в електронній системі закупівель. В подальшому Замовник буде зазначати дану інформацію, коли з’явиться така технічна можливість. 1. Щодо порушення вимог частини третьої статті 17 Закону Замовник не погоджується та повідомляє наступне: 1) Замовником у Додатку №6 до тендерної документації встановлені вимоги про надання інформації переможцем торгів (не зазначено форму власності переможця), чим виконав, в тому числі, вимоги пункту 5 частини 1 статті 17 Закону. До того ж, фізична особа, яка є учасником, та яка перемогла у закупівлі - є переможцем торгів та особою уповноваженою учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. Тому, замовник вважає, що не порушив вимоги частини третьої статті 17 Закону. 2) Відповідно до вимог частини 3 статті 17 Закону, спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. На підтвердження відповідності п. 4 частини 1 статті 17 умовами тендерної документації не вимагається документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а лише вимагається довідка у довільній формі. На підтвердження відповідності п.10 частини 1 статті 17 Закону, Замовником не встановлені вимоги в тендерній документації тому, що вартість закупівлі не дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.

2021-01-26 13:36:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 03 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог абзацу 8 частини другої статті 21 Закону (Замовник в оголошення про проведення відкритих торгів не вніс інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, а лише зазначив його розмір та вид))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 квітня 2020
UA-2020-02-19-003643-bd5785870897c4c7fb76c55a47cb28d32
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

31 березня 2020 10:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 березня 2020 18:16
Електронний підпис
26 березня 2020 18:16
Електронний підпис
26 березня 2020 18:16
4.3 Аналог договір.pdf
26 березня 2020 18:16
3.1. Стаття 17.pdf
26 березня 2020 18:16
2.1. ВИтяг ПДВ.pdf
26 березня 2020 18:16
1.2. Рішення учасника 1.pdf
26 березня 2020 18:16
1.2. Наказ На дир 1.pdf
26 березня 2020 18:15
ISO.pdf
26 березня 2020 18:15
Цінова пропозиція.pdf
26 березня 2020 18:15
ПРОТОКОЛ.pdf
26 березня 2020 18:15
Про чертежи по ГОСТ 2.102-68.pdf
26 березня 2020 18:15
Про окруж сред.pdf
26 березня 2020 18:15
Про неметалеві вироби.pdf
26 березня 2020 18:15
Про креслення.pdf
26 березня 2020 18:15
Про качество.pdf
26 березня 2020 18:15
Письмо о полномочиях.pdf
26 березня 2020 18:15
из РФ.pdf
26 березня 2020 18:15
Документ з якості.pdf
26 березня 2020 18:15
Дані на товар.pdf

Документи

31 березня 2020 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

27 березня 2020 13:57
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
27 березня 2020 13:57
Підписаний_Лицензия.pdf
27 березня 2020 13:57
Підписаний_G0320-4396-GL_tender.pdf
27 березня 2020 13:57
Dover_Original_Kovalenko_5669_k_o_ECP.pdf
27 березня 2020 13:57
Сертифікат.pdf
27 березня 2020 13:57
ПРОТОКОЛ.pdf
27 березня 2020 13:57
Про продукцию.pdf
27 березня 2020 13:57
Про аналогічний договір.pdf
27 березня 2020 13:57
Персональні дані.pdf
27 березня 2020 13:57
ИСО русск..pdf
27 березня 2020 13:57
Защита окр среды.pdf
27 березня 2020 13:57
Заходи довкілля.pdf
27 березня 2020 13:57
З ОПИСАНИЕ.pdf
27 березня 2020 13:57
Довідка стаття 17.pdf
27 березня 2020 13:57
Дані на товар.pdf
27 березня 2020 13:57
Гарантійний лист.pdf
27 березня 2020 13:57
ВП.pdf
27 березня 2020 13:57
Витяг ПДВ 08.05.2018.PDF
27 березня 2020 13:57
Вiдомостi про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД"

ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" 3 548 508,84
UAH з ПДВ
3 548 508,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС" 3 548 778,84
UAH з ПДВ
3 548 778,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2020 18:16
Електронний підпис
26 березня 2020 18:16
Електронний підпис
26 березня 2020 18:16
4.3 Аналог договір.pdf
26 березня 2020 18:16
3.1. Стаття 17.pdf
26 березня 2020 18:16
2.1. ВИтяг ПДВ.pdf
26 березня 2020 18:16
1.2. Рішення учасника 1.pdf
26 березня 2020 18:16
1.2. Наказ На дир 1.pdf
26 березня 2020 18:15
ISO.pdf
26 березня 2020 18:15
Цінова пропозиція.pdf
26 березня 2020 18:15
ПРОТОКОЛ.pdf
26 березня 2020 18:15
Про чертежи по ГОСТ 2.102-68.pdf
26 березня 2020 18:15
Про окруж сред.pdf
26 березня 2020 18:15
Про неметалеві вироби.pdf
26 березня 2020 18:15
Про креслення.pdf
26 березня 2020 18:15
Про качество.pdf
26 березня 2020 18:15
Письмо о полномочиях.pdf
26 березня 2020 18:15
из РФ.pdf
26 березня 2020 18:15
Документ з якості.pdf
26 березня 2020 18:15
Дані на товар.pdf

Публічні документи

27 березня 2020 13:57
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
27 березня 2020 13:57
Підписаний_Лицензия.pdf
27 березня 2020 13:57
Підписаний_G0320-4396-GL_tender.pdf
27 березня 2020 13:57
Dover_Original_Kovalenko_5669_k_o_ECP.pdf
27 березня 2020 13:57
Сертифікат.pdf
27 березня 2020 13:57
ПРОТОКОЛ.pdf
27 березня 2020 13:57
Про продукцию.pdf
27 березня 2020 13:57
Про аналогічний договір.pdf
27 березня 2020 13:57
Персональні дані.pdf
27 березня 2020 13:57
ИСО русск..pdf
27 березня 2020 13:57
Защита окр среды.pdf
27 березня 2020 13:57
Заходи довкілля.pdf
27 березня 2020 13:57
З ОПИСАНИЕ.pdf
27 березня 2020 13:57
Довідка стаття 17.pdf
27 березня 2020 13:57
Дані на товар.pdf
27 березня 2020 13:57
Гарантійний лист.pdf
27 березня 2020 13:57
ВП.pdf
27 березня 2020 13:57
Витяг ПДВ 08.05.2018.PDF
27 березня 2020 13:57
Вiдомостi про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД"

ТОВ "ЗАР ЕЙР СИСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД"
#43248421
Переможець 3 548 508,84
UAH з ПДВ
05 травня 2020 17:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2020 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД"
#43248421
3 548 508,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 11:37
ЦЗВ-01-02320-01.pdf укладений
02 червня 2021 11:37
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 14:10
ЦЗВ-01-02320-01 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 14:10
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 11:27
ЦЗВ-01-02320-01.pdf укладений
18 травня 2020 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-01-02320-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 419 365,32
UAH (в тому числі ПДВ 569 894,22 UAH)