Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пральний порошок
Очікувана вартість
39 618,00 UAH
UA-2020-02-19-003366-b 17a7289f61fe4e6693521e225af3e349
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мічуда Андрій Володимирович

380445633879 tender_kmkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київська міська клінічна лікарня №1" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 01981738
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шоссе 121
Контактна особа: Мічуда Андрій Володимирович
380445633879
tender_kmkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 19:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 15:08
Очікувана вартість: 39 618,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 198,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


асіб мийний синтетичний порошкоподібний "Лотос-М", виробник ПрАТ "Вінницяпобутхім". Порошок з ненормованим піноутворенням призначений для прання виробів із бавовняних, льняних, синтетичних тканин із змішаних волокон у машинах активаторного типу та ручного прання. 1 гатунок, упаковка мішок 9 кг, ТУ У 20.4-30684913-038/2014. Еквіваленти не пропонувати.В ціну входить доставка на протязі дії Договору по 200-300 кг, за заявкою Покупця. На стадії "Кваліфікація переможця" протягом 48 годин з моменту надходження листа від Замовника, Учасник повинен надати Замовнику зразки товарів (в упаковці виробника з маркуванням згідно "ДСТУ 4260:2003 Тара і пакування спожиткові.Маркування.Загальні вимоги", що будуть постачатись, для погодження. В разіненадання або невідповідності зразків вимогам Замовника - Учасник буде відхилений як такий, що не відповідає технічним та якісним вимогам Замовника. Відповідальна особа: Горбаченко Анатолій Якович
096-540-22-49
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1116 кілограми
Пральний порошок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 15:26
Кваліфікаційні вимоги до учасників.docx
19 лютого 2020 15:26
Договір проект товар.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2020 11:10
Дата відповіді: 20 лютого 2020 14:20
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ІГОР СТЕПАНОВИЧ " 30 256,00
UAH з ПДВ
30 256,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бабій С.П. 32 207,76
UAH з ПДВ
32 207,76
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОНОНОВА-ПУШКАР ОЛЬГА ВАЛЕРІЇВНА" 38 613,60
UAH з ПДВ
38 613,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 лютого 2020 18:09
Електронний підпис
21 лютого 2020 18:08
Згода з договором.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 13:12
СВ порошок Лотос М.pdf
21 лютого 2020 13:12
ГВ порошок Лотос М.pdf
21 лютого 2020 13:12
Комерційна пропозиція.pdf
21 лютого 2020 13:12
Паспорт і код.pdf
21 лютого 2020 13:11
Витяг з ПДВ.pdf
21 лютого 2020 13:10
Витяг З ЄДР 27.01.20.pdf
21 лютого 2020 13:10
Виписка 2018 ЄДР.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 16:23
ФОП Щодо підпису.pdf
21 лютого 2020 16:23
ФОП Щодо корупції.pdf
21 лютого 2020 16:23
ФОП Щодо довкілля.pdf
21 лютого 2020 16:23
ФОП Статистика.pdf
21 лютого 2020 16:23
ФОП Поставка.pdf
21 лютого 2020 16:23
ТПропозиція.pdf
21 лютого 2020 16:23
Сан-гіг2.pdf
21 лютого 2020 16:23
Сан-гіг.pdf
21 лютого 2020 16:23
Паспорт 5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРИЛЮК ІГОР СТЕПАНОВИЧ "

ФОП Бабій С.П.

ФОП "КОНОНОВА-ПУШКАР ОЛЬГА ВАЛЕРІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРИЛЮК ІГОР СТЕПАНОВИЧ "
#2592310439
Переможець 30 256,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 10:37

Документи

28 лютого 2020 10:37
Протокол 10.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГРИЛЮК ІГОР СТЕПАНОВИЧ "
#2592310439
30 256,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2020 10:37
Протокол 10.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 09:42
Договір 8.pdf укладений
05 березня 2020 09:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 30 256,00
UAH