Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А-4)
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2020-02-19-003317-b e892441497e144439e31061e8aa852a0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Іванов

+380987686576 deliev@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЯКАРТСЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 39547113
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. СОБОРНА, буд. 36
Контактна особа: Олег Іванов
+380987686576
deliev@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 16:30
Початок аукціону: 27 лютого 2020 12:49
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
650 пачка
ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 15:22
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2020 11:08
Дата відповіді: 21 лютого 2020 15:18
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації ми не вказували торгові марки або моделі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 44 655,00
UAH з ПДВ
42 783,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БРАВО-ПАП" 47 502,00
UAH з ПДВ
43 641,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА" 52 780,00
UAH з ПДВ
52 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 15:27
Електронний підпис
27 лютого 2020 15:27
ЦП 2.pdf
26 лютого 2020 09:30
Електронний підпис
26 лютого 2020 09:30
Документи.rar

Публічні документи

25 лютого 2020 14:56
Електронний підпис
25 лютого 2020 14:50
Таблиця відповідності.pdf
25 лютого 2020 14:50
Проект договору (Дод. 3).pdf
25 лютого 2020 14:50
copy3office.pdf
25 лютого 2020 14:50
fedrigoni(s)2 (1).jpg
25 лютого 2020 14:50
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.rar
25 лютого 2020 14:50
Довідка про печатку.pdf
25 лютого 2020 14:50
Лист про санкнції.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 13:45
код_паспорт.pdf
26 лютого 2020 13:45
витяг_рпєп.pdf
26 лютого 2020 13:45
виписка_єдрпоу.pdf
26 лютого 2020 13:45
тех_вимоги.pdf
26 лютого 2020 13:45
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "БРАВО-ПАП"

ФОП "НАЗАРЕНКО ВІТА БОРИСІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 42 783,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 16:13
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

28 лютого 2020 16:13
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:22
Протокол на кв-цію .docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
42 783,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2020 16:13
Електронний підпис
28 лютого 2020 15:22
Протокол на кв-цію .docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:41
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2020 22:07
додаткова угода.PDF зміни до договору
19 травня 2020 17:46
Електронний підпис укладений
10 березня 2020 10:40
договір.pdf укладений
10 березня 2020 10:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 42 783,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 130,50 UAH)