Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони об’єкту
Очікувана вартість
8 381 340,00 UAH
UA-2020-02-19-003042-b 193ccac96b11478794386ef670d9590a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Монастирська Тетяна Йосипівна

+380322611017 lviv.national.gallery@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівська національна галерея мистецтв імені Б.Г. Возницького
Код ЄДРПОУ: 02223750
Вебсайт: http://lvivgallery.org.ua
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Стефаника,3
Контактна особа: Монастирська Тетяна Йосипівна
+380322611017
lviv.national.gallery@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
10 грудня 2019 року тендерним комітетом опубліковано оголошення UA-2019-12-10-000336-c, що оприлюднене на веб – порталі Prozorro, було визначено кінцевий термін подання тендерних пропозицій о 17:00 15.01.2020 року. Однак, станом на зазначену дату на участь у закупівлі було подано менше двох пропозицій, тож відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону процедуру відкритих торгів було відмінено через подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій. Враховуючи потребу у здійсненні закупівлі, тендерним комітетом було прийнято рішення повторно провести процедуру відкритих торгів на закупівлю послуг з охорони об’єктів. Відповідно до оголошення UA-2020-01-16-000398-a, що оприлюднене на веб – порталі Prozorro 16 січня 2020 року, було визначено кінцевий термін подання тендерних пропозицій о 17:00 15.02.2020 року. Однак, станом на зазначену дату на участь в закупівлі не було подано двох пропозицій, тож відповідно до ч.1 ст. 31 Закону процедуру відкритих торгів було відмінено через подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій. У зв’язку з наведеними обставинами, згідно до п.4 ч. 2 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі": замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, в цьому випадку для закупівлі послуг з охорони об’єкту, Замовник торгів може, як виняток, застосувати переговорну процедура закупівлі. Оскільки предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації, доцільно провести закупівлю ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту) за переговорною процедурою з ПП «ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА «АУТПОСТ-8».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 15:27
Оскарження наміру укласти договір: 01 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об’єкту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м.Львів, Згідно з п.7 повідомлення про намір
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за виконану роботу здійснюються ЗАМОВНИКОМ не пізніше 10 числа наступного місяця на підставі актів виконаних робіт (наданих послуг). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

19 лютого 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП «ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА «АУТПОСТ-8»
#37919598
Переможець 7 543 206,00
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 15:27

Документи

19 лютого 2020 15:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 15:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП «ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА ФІРМА «АУТПОСТ-8»
#37919598
7 543 206,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2020 15:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 09:59
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 12:23
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
25 січня 2021 12:20
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 12:28
Додаткова угода _2.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 12:26
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 15:51
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
06 квітня 2020 15:49
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 11:25
Договір.PDF укладений
02 березня 2020 11:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 01-03/20Л
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили обсяг закупівлі у 2021 році в межах 20% суми фактичних видатків за Договором № 01-03/20Л від 01.03.2020 р. на надання послуг з охорони майна, на суму 961389,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 01-03/20Л
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили обсяг закупівлі у 2021 році в межах 20% суми фактичних видатків за Договором №01-03/20Л від 01.03.2020 р. на надання послуг з охорони майна, на суму 936738,00 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 01-03/20Л
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2020 — 08 лютого 2021
Сума оплати за договором: 8 479 944,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 413 324,00 UAH)