Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання будівельно-монтажних робіт по об'єкту: "Заходи з енергозбереження. Капітальний ремонт комунального закладу "Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа №2 департаменту освіти Маріупольської міської ради Донецької обл." за адресою: вул. Кронштадтська, 11 а у Приморському районі м. Маріуполя"
Очікувана вартість
92 869 392,00 UAH
UA-2020-02-19-002834-b 7e0fcfe16ff34436a4e3267d28162d8a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Євгенівна Оберемок

+380675277337 mariupoluks@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Міське управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04011733
Місцезнаходження: 87535, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. КУПРІНА, 23А
Контактна особа: Наталя Євгенівна Оберемок
+380675277337
mariupoluks@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 13 березня 2020 14:52
Очікувана вартість: 92 869 392,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 464 346,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 464345 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання будівельно-монтажних робіт по об'єкту: "Заходи з енергозбереження. Капітальний ремонт комунального закладу "Комплексна дитячо-юнацька спортивна школа №2 департаменту освіти Маріупольської міської ради Донецької обл." за адресою: вул. Кронштадтська, 11 а у Приморському районі м. Маріуполя"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул. Кронштадтська,11а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Умови оплати залежатимуть від нецінового крітерію "Умови розрахунків", який вибирає учасник закупівлі, згідно умов тендерної документації. Якщо учасник вибирає "попередню оплату 30%", то післяоплата складає 70% (більш детально в проекті договору) Аванс 20 Календарні 50
Виконання робіт Умови оплати залежатимуть від нецінового крітерію "Умови розрахунків", який вибирають учасники закупівлі, згідно умов тендерної документації. Якщо учасник вибирає "оплату за фактом виконання робіт", то оплата за фактом виконання робіт складає 100% (більш детально в проекті договору) Пiсляоплата 10 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
умови розрахунків: 10%
оплата за фактом виконання робіт: 10%
передплата 50%: 0%
05 березня 2020 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 14:36
ЗМІНИ.pdf
05 березня 2020 14:36
Тендерна документація із змінами.doc
05 березня 2020 14:36
Проект договору підряду СМР.docx
19 лютого 2020 14:44
Технічне завдання.docx
05 березня 2020 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 14:36
ЗМІНИ.pdf
05 березня 2020 14:36
Тендерна документація із змінами.doc
19 лютого 2020 14:44
Тендерна документація.doc
05 березня 2020 14:36
Проект договору підряду СМР.docx
19 лютого 2020 14:44
Проект договору підряду Кап. ремонт.docx
19 лютого 2020 14:44
Технічне завдання.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-19-002834-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП», Код ЄДРПОУ:41047917
Дата подання: 22 лютого 2020 20:24
Внесення змін до ТД, з метою усунення порушень
Замовником у Додатку №1 ТД зазначено наступне "Аналогічним договором в межах зазначеної закупівлі слід вважати договір, в рамках якого виконувались роботи з капітального ремонту, будівництва або реконструкції будь – якої будівлі (житлової або соціальної сфери) з урахуванням основних видів робіт, які пропонується виконати згідно технічного завдання", Ми вважаємо, що така вимога є некоректною та неконкретною, у зв'язку з тим що технічним завданням передбачено досить великий перелік робіт. Тому, просимо Замовника внести зміни до Додатку №1 ТД, відповідно до ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі", та конкретизувати і вказати які види робіт є "основними", для того щоб ми могли підготувати пропозицію, яка буде відповідати вимогам Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2020 13:47
Розглянув вимогу повідомляємо наступне. Основними видами робіт вважаються будівельно-монтажні роботи. Замовника цікавить виконання такого самого предмету закупівлі за класифікатором, який вказан в закупівлі, а саме: ДК 021:2015:45453000-7 капітальний ремонт і реставрація.
Номер вимоги: UA-2020-02-19-002834-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП», Код ЄДРПОУ:41047917
Дата подання: 24 лютого 2020 18:09
Просимо внести зміни до ТД
Дякуємо Замовнику за відповідь, але вона не є вирішальною під час оцінкии тендерних пропозицій, отже, просимо Замовника внести зміни до відповідного Додатку ТД, з метою об'єктивної оцінки пропозицій
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2020 16:16
Шановний учасник! Аналогічними договорами вважаються договори на виконання аналогічних робіт у відповідності до технічного завдання.

Документи подані скаржником

22 лютого 2020 20:23
Вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ФОП "ВАСИЛЕЦЬ ДМИТРО ВІЛЕНОВИЧ" 92 450 000,00
UAH з ПДВ
92 450 000,00
UAH з ПДВ
1 92 450 000 Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ТА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МІРА" 92 518 122,27
UAH з ПДВ
92 000 000,00
UAH з ПДВ
1 92 000 000 Документи

Публічні документи

11 березня 2020 13:44
Свідоцтво платника ЕП 1.jpeg
11 березня 2020 13:44
Свідоцтво держ реестр..jpeg
11 березня 2020 13:44
Паспорт3.jpeg
11 березня 2020 13:44
Паспорт2.jpeg
11 березня 2020 13:44
Паспорт1.jpeg
11 березня 2020 13:44
виписка3.jpeg
11 березня 2020 13:44
виписка2.jpeg
11 березня 2020 13:44
виписка.jpeg
11 березня 2020 13:44
Пропозіция.jpeg
11 березня 2020 13:44
Лист погодження.jpeg
11 березня 2020 13:44
ДОВІДКА.jpeg
11 березня 2020 13:44
Гарантійний лист.jpeg
11 березня 2020 13:44
9.Довідка.jpeg

Публічні документи

14 квітня 2020 10:42
Електронний підпис
14 березня 2020 15:16
Електронний підпис
14 березня 2020 15:14
92 000 000.imd
12 березня 2020 10:29
Електронний підпис
12 березня 2020 10:21
25. Субпідрядники.pdf
12 березня 2020 10:21
Тендер ДЮСШ_2 на 92518122_27.imd
12 березня 2020 10:21
21. Ліцензія ТОВ БТК МІРА.pdf
12 березня 2020 10:21
20. Банківська гарантія.zip
12 березня 2020 10:21
16. Статут ТОВ БТК МІРА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВАСИЛЕЦЬ ДМИТРО ВІЛЕНОВИЧ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ТА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МІРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ТА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МІРА"
#35793772
Переможець 92 000 000,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 15:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2020 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ТА ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МІРА"
#35793772
92 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 серпня 2021 10:55
Дод уг №10 від 09.08.21 до дог №71 2020.PDF укладений
12 серпня 2021 10:53
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2021 14:13
Дод уг №9 від 25.05.21 до дог №71 2020.PDF зміни до договору
25 травня 2021 14:13
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 09:41
Дод уг №8 від 13.05.21 до дог №71 2020.PDF зміни до договору
18 травня 2021 09:40
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 15:49
Дод уг №7 від 30.03.21 до дог №71 2020.PDF зміни до договору
30 березня 2021 15:49
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 11:56
Дод уг №6 від 25.03.21 до дог №71 2020.PDF зміни до договору
25 березня 2021 11:56
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2021 13:15
Дод уг №5 від 09.02.2021 до дог №71 2020.PDF зміни до договору
11 лютого 2021 13:15
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2020 10:54
Дод угода №4 від 18.11.20 до дог №71 2020.PDF зміни до договору
18 листопада 2020 10:53
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 14:20
Додугода №3 від 22.07.20 до дог №71 2020.pdf зміни до договору
22 липня 2020 14:19
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2020 16:26
Дод угода №2 від 09.06.20 до дог №71 2020.PDF зміни до договору
09 червня 2020 16:24
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 14:32
Дод угода №1 від 28.05.20 до дог №71 2020.PDF зміни до договору
28 травня 2020 11:57
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 11:03
Договірна ціна.pdf укладений
30 квітня 2020 11:01
Графік виконання робіт.pdf укладений
30 квітня 2020 11:01
План фінансування.PDF укладений
30 квітня 2020 11:01
Договір №71 2020 від 30.04.20.PDF укладений
30 квітня 2020 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг робіт на 2020 рік визначений згідно з виділеними бюджетними коштами і складає 8310722,86 грн
Номер договору про закупівлю: 71/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення обсягу фінансування на 2020 рік за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку
Номер договору про закупівлю: 71/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 11.9.10 договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 71/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4.2 договору викладено вновій редакції
Номер договору про закупівлю: 71/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг робіт, який належить виконати у 2021 році, визначений згідно з виліленими бюджетними коштами і складає 24 295 432,46 грн
Номер договору про закупівлю: 71/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4.2.2 договору викладений в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 71/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Банківські реквізити підрядника викладені в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 71/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг фінансування
Номер договору про закупівлю: 71/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4.2.2 договору викладений в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 71/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 19 181 027,87
UAH (в тому числі ПДВ 3 196 837,98 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку з неможливістю продовження виконання робіт за договором, пов'язаною з коригуванням