Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

- ДК 021:2015 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (мармелад, повидло, сушені фрукти)
Очікувана вартість
181 400,00 UAH
UA-2020-02-19-002820-b 679978926b1646be96e816844f319498
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клименко Людмила Вікторівна

380612875946 vesinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03191259
Місцезнаходження: 70404, Україна , Запорізька обл., с. Зоряне, Бойко, буд. 4
Контактна особа: Клименко Людмила Вікторівна
380612875946
vesinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 15:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 14:35
Очікувана вартість: 181 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 814,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


- ДК 021:2015 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (мармелад, повидло, сушені фрукти)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3100 кілограми
- ДК 021:2015 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (мармелад, повидло, сушені фрукти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70404, Україна, Запорізька область, с. Зоряне, Бойко 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару - ДК 021:2015 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (мармелад, повидло, сушені фрукти) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 14:48
тендерна документація.pdf
19 лютого 2020 14:48
ТД ( оброблені овочі).docx
19 лютого 2020 14:48
ТД -додаток№1.docx
19 лютого 2020 14:48
ТД -додаток№2.docx
19 лютого 2020 14:48
Додаток 5 Проект Договору .docx
19 лютого 2020 14:48
ТД -додаток№4.docx
19 лютого 2020 14:48
ТД -додаток№3.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-19-002820-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Зіборова Тетяна Василівна, Код ЄДРПОУ:2194012568
Дата подання: 13 березня 2020 14:04
Про наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника
Скарга на рішення замовника
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 березня 2020 16:27
Шановний Учаснику ФОП ЗІБОРОВА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА, ЄДРПОУ 34407781, на Вашу вимогу № UA-2020-02-19-002820-b.c1 від 13-03-20, 14:04:42.., повідомляємо, що Повноваження уповноваженої особи ПП «Шуліка» підтверджені належним чином. Цитуємо статут ПП «Шуліка»: згідно пункту 7.1 « Статуту Засновник здійснює свої права по управлінню особисто або через директора підприємства. Засновник має право представляти Підприємство без довіреності у стосунках з усіма без виключення підприємствами, установами іншими юридичними та фізичними особами. Засновник і директор можуть поєднуватись в одній особі. У такому разі директор має усі повноваження засновника.»
То б то не має обмежень дій директора, не потрібна довіреність. Документ для підтвердження повноважень надано - Наказ про призначення директора
Згідно пункту 3Відхилення тендерних пропозицій не має причин для відхилення пропозиції ПП «Шуліка». Інформація згідност 16 та 17 надана та підтверджена.Інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в системі ProZorro в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України»

На підставі вищенаведеного залишаємо Вашу вимогу без задоволення.
З повагою, тендерний комітет Комунальної установи "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради.
Розгорнути Згорнути
Шановний Учаснику ФОП ЗІБОРОВА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА, ЄДРПОУ 34407781, на Вашу вимогу № UA-2020-02-19-002820-b.c1 від 13-03-20, 14:04:42.., повідомляємо, що Повноваження уповноваженої особи ПП «Шуліка» підтверджені належним чином. Цитуємо статут ПП «Шуліка»: згідно пункту 7.1 « Статуту Засновник здійснює свої права по управлінню особисто або через директора підприємства. Засновник має право представляти Підприємство без довіреності у стосунках з усіма без виключення підприємствами, установами іншими юридичними та фізичними особами. Засновник і директор можуть поєднуватись в одній особі. У такому разі директор має усі повноваження засновника.»
То б то не має обмежень дій директора, не потрібна довіреність. Документ для підтвердження повноважень надано - Наказ про призначення директора
Згідно пункту 3Відхилення тендерних пропозицій не має причин для відхилення пропозиції ПП «Шуліка». Інформація згідност 16 та 17 надана та підтверджена.Інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в системі ProZorro в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України»

На підставі вищенаведеного залишаємо Вашу вимогу без задоволення.
З повагою, тендерний комітет Комунальної установи "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради.

Документи подані скаржником

13 березня 2020 14:04
СКАРГА

Документи

17 березня 2020 16:27
Scan 1 (1).pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000001 ● 3986dbe456224619bfb3d7155dfb93cc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 09:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

19.03.2020 № 28

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-02-19-002820-b, ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі, яка проводиться Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет КУ «Веселівський психоневрологічний інтернат» ЗОР надає пояснення, що до моніторингу № UA-M-2020-03-20-000001 по процедурі закупівлі № UA-2020-02-19-002820-b, за ДК 021:2015 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (мармелад, повидло, сушені фрукти) Замовника КУ «Веселівський психоневрологічний інтернат» ЗОР. Вами було викладене 23.03.2020р., о 16:28, зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме вжити заходів передбачених статтями 28 та 30 Закону, в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Типи порушень: Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). КУ «Веселівський психоневрологічний інтернат» ЗОР уклав Договір № 27/30-т від 23.03.2020р. за процедурою №UA-2020-02-19-002820-b, за ДК 021:2015 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (мармелад, повидло, сушені фрукти) . Тому виконати розпорядження про дискваліфікацію даного переможця не можливо. Але для усунення порушення , що виникло у зв’язку з різницею в часі, коли було оприлюднене зобов’язання (23.03.2020р., о 16:28 – опубліковано) та укладання Договору № 27/30-т від 23.03.2020р (23.03.2020р., о 13:45 – опубліковано). КУ «Веселівський психоневрологічний інтернат» ЗОР прийнято рішення про розірвання Договору № 27/30-т від 23.03.2020р., згідно п.6.2.1. (Договір може бути розірвано в односторонньому порядку. Сторона-ініціатор направляє повідомлення іншій стороні за 10 днів до розірвання Договору. Оплата товару в цьому разі здійснюється за фактично поставлений товар на підставі видаткових накладних ). Також додатково оголошено нову процедуру закупівлі № UA-2020-03-27-000503-a, за ДК 021:2015 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (мармелад, повидло, сушені фрукти).

2020-03-30 12:20:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП «Шуліка» 120 534,00
UAH з ПДВ
116 562,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Зіборова Тетяна Василівна 123 200,00
UAH з ПДВ
116 799,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕкоФуд Днепр" 149 400,00
UAH з ПДВ
116 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЗАПОРІЖІНВЕСТТОРГ 133 900,00
UAH з ПДВ
133 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Блащук-Мікіш Марія Геннадіївна 175 450,00
UAH з ПДВ
175 450,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Чебукін Ігор Станіславович 179 500,00
UAH з ПДВ
179 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 11:43
Електронний підпис
12 березня 2020 10:08
Довідка ДПС.pdf
12 березня 2020 10:08
Довідка МВС.pdf
06 березня 2020 17:07
Електронний підпис
05 березня 2020 13:00
Електронний підпис
05 березня 2020 11:46
Договір оренди авто.pdf
05 березня 2020 10:08
Технічне завдання.pdf
05 березня 2020 10:08
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
05 березня 2020 10:08
Договір оренди авто.pdf
05 березня 2020 10:08
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 10:36
Електронний підпис
05 березня 2020 10:34
накладні.pdf
05 березня 2020 10:34
копія паспорт.pdf
05 березня 2020 10:34
копія іпн.pdf
05 березня 2020 10:34
єдин.податок Зіборова.pdf
05 березня 2020 10:34
витяг.pdf
05 березня 2020 10:34
виписка.pdf
05 березня 2020 10:34
Договір та відгук 1-13.pdf
05 березня 2020 10:34
Про працівника.pdf
05 березня 2020 10:34
про потужності.pdf
05 березня 2020 10:34
держспожив Зіборова.pdf
05 березня 2020 10:34
акт дезобробки.pdf
05 березня 2020 10:34
Договір дез. обробки-1.pdf
05 березня 2020 10:34
Лист підтвердження дог.pdf
05 березня 2020 10:34
Свідоцтво на авто.pdf
05 березня 2020 10:34
Довідка мат.тех. база.pdf
05 березня 2020 10:34
Довідка про перс. данні.pdf
05 березня 2020 10:34
гарант. лист про санкції.pdf
05 березня 2020 10:34
інформаційна довідка.pdf
05 березня 2020 10:34
ст.17.pdf
05 березня 2020 10:34
декларация сухофр.pdf
05 березня 2020 10:34
повидло.pdf
05 березня 2020 10:34
мармелад.pdf
05 березня 2020 10:34
Тех. вимоги.pdf
05 березня 2020 10:34
проект договору.pdf
05 березня 2020 10:34
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 22:28
Електронний підпис
04 березня 2020 22:27
ст. 17 (всі довідки).pdf
04 березня 2020 22:27
Склад. Потужності. Копія.PDF
04 березня 2020 22:27
Медична книжка комірник.pdf
04 березня 2020 22:27
Мед. книжка водій.pdf
04 березня 2020 22:27
Інфо про учасника.pdf
04 березня 2020 22:27
Документ якості повидло.pdf
04 березня 2020 22:27
Договір аналогічний №2.pdf
04 березня 2020 22:27
Договір аналогічний №1.pdf
04 березня 2020 22:27
Довідки стосовно ст. 17.rar
04 березня 2020 22:27
Довідка мат. - тех. база.pdf
04 березня 2020 22:27
.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 13:13
Електронний підпис
05 березня 2020 13:11
Кваліфікація.rar
05 березня 2020 13:11
Загальні відомості.rar
05 березня 2020 13:11
Тендерна пропозиція.rar
05 березня 2020 13:11
Проект договору.rar
05 березня 2020 13:11
Технічна частина.rar

Публічні документи

05 березня 2020 13:41
Електронний підпис
05 березня 2020 13:39
Сан книжка водія.pdf
05 березня 2020 13:39
Паспорт.pdf
05 березня 2020 13:39
Сан обр транспорту.pdf
05 березня 2020 13:39
ов мат-тех база.pdf
05 березня 2020 13:39
Лист-розяснення.pdf
05 березня 2020 13:39
Погодження з договором.pdf
05 березня 2020 13:39
Лист-згода зразків.pdf
05 березня 2020 13:39
Лист-гарантія.pdf
05 березня 2020 13:39
Інф про учасника.pdf
05 березня 2020 13:39
ІНН ФОП.pdf
05 березня 2020 13:39
Договір оренди склада.pdf
05 березня 2020 13:39
Додаток 5.pdf
05 березня 2020 13:39
Декларація виробника.pdf
05 березня 2020 13:39
Договор сан обр склад.pdf
05 березня 2020 13:39
Аналогічний договір.pdf
05 березня 2020 13:39
Додаток 3.pdf
05 березня 2020 13:39
Додаток 2.pdf
05 березня 2020 13:39
Витяг.pdf
05 березня 2020 13:39
Виписка.pdf
05 березня 2020 13:39
Відгук 3029.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 14:14
Електронний підпис
05 березня 2020 14:12
Підтверж повнов особи.pdf
05 березня 2020 14:12
Погодження з договором.pdf
05 березня 2020 14:12
Паспорт+ІНН.pdf
05 березня 2020 14:12
Договір оренди склада.pdf
05 березня 2020 14:12
Виписка з ЭДРС.pdf
05 березня 2020 14:12
Додаток 2.pdf
05 березня 2020 14:12
Єдиний податок.pdf
05 березня 2020 14:12
Додаток 3.pdf
05 березня 2020 14:12
17 Ст.pdf
05 березня 2020 14:12
Лист щодо експлуатац.pdf
05 березня 2020 14:12
Інф про учасника.pdf
05 березня 2020 14:12
Захист довкілля.pdf
05 березня 2020 14:12
Виконання аналог догов.pdf
05 березня 2020 14:12
Довідка працівників.pdf
05 березня 2020 14:12
Гарант лист.pdf
05 березня 2020 14:12
Лист-згода.pdf
05 березня 2020 14:12
Гарантійний лист.pdf
05 березня 2020 14:12
Лист-гарантія.pdf
05 березня 2020 14:12
Згода зразків.pdf
05 березня 2020 14:12
Безпереб постачання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП «Шуліка»

ФОП Зіборова Тетяна Василівна

ТОВ "ЕкоФуд Днепр"

ТОВ ЗАПОРІЖІНВЕСТТОРГ

Фізична особа-підприємець Блащук-Мікіш Марія Геннадіївна

Фізична особа-підприємець Чебукін Ігор Станіславович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП «Шуліка»
#37521072
Переможець 116 562,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 13:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 13:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП «Шуліка»
#37521072
116 562,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 12:23
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2020 12:18
додаткова 01 .pdf зміни до договору
30 березня 2020 12:17
лист вих. про розірвання договору.pdf зміни до договору
30 березня 2020 12:17
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 13:46
27-30 т.pdf укладений
23 березня 2020 13:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з зобов’язанням щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме вжити заходів передбачених статтями 28 та 30 Закону, в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Тому згідно п.6.2.1. Договір може бути розірвано в односторонньому порядку. Сторона-ініціатор направляє повідомлення іншій стороні за 10 днів до розірвання Договору. Оплата товару в цьому разі здійснюється за фактично поставлений товар на підставі видаткових накладних.
Номер договору про закупівлю: 27/30-т
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 29 грудня 2020
Сума оплати за договором: 23 661,42
UAH (в тому числі ПДВ 3 943,57 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з зобов’язанням щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме вжити заходів передбачених статтями 28 та 30 Закону, в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Тому згідно п.6.2.1. Договір може бути розірвано в односторонньому порядку. Сторона-ініціатор направляє повідомлення іншій стороні за 10 днів до розірвання Договору. Оплата товару в цьому разі здійснюється за фактично поставлений товар на підставі видаткових накладних.