Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03191259 |
Місцезнаходження: | 70404, Україна , Запорізька обл., с. Зоряне, Бойко, буд. 4 |
Контактна особа: |
Клименко Людмила Вікторівна 380612875946 vesinternat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2020 14:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2020 14:35 |
Очікувана вартість: | 181 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 814,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | - ДК 021:2015 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (мармелад, повидло, сушені фрукти) | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2020 14:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2020 14:48 |
тендерна документація.pdf | |
19 лютого 2020 14:48 |
ТД ( оброблені овочі).docx | |
19 лютого 2020 14:48 |
ТД -додаток№1.docx | |
19 лютого 2020 14:48 |
ТД -додаток№2.docx | |
19 лютого 2020 14:48 |
Додаток 5 Проект Договору .docx | |
19 лютого 2020 14:48 |
ТД -додаток№4.docx | |
19 лютого 2020 14:48 |
ТД -додаток№3.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
То б то не має обмежень дій директора, не потрібна довіреність. Документ для підтвердження повноважень надано - Наказ про призначення директора
Згідно пункту 3Відхилення тендерних пропозицій не має причин для відхилення пропозиції ПП «Шуліка». Інформація згідност 16 та 17 надана та підтверджена.Інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в системі ProZorro в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України»
На підставі вищенаведеного залишаємо Вашу вимогу без задоволення.
З повагою, тендерний комітет Комунальної установи "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради.
То б то не має обмежень дій директора, не потрібна довіреність. Документ для підтвердження повноважень надано - Наказ про призначення директора
Згідно пункту 3Відхилення тендерних пропозицій не має причин для відхилення пропозиції ПП «Шуліка». Інформація згідност 16 та 17 надана та підтверджена.Інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в системі ProZorro в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України»
На підставі вищенаведеного залишаємо Вашу вимогу без задоволення.
З повагою, тендерний комітет Комунальної установи "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-20-000001 ● 3986dbe456224619bfb3d7155dfb93cc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 09:26 |
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.03.2020 № 28
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-02-19-002820-b, ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі, яка проводиться Комунальна установа "Веселівський психоневрологічний інтернат" Запорізької обласної ради.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет КУ «Веселівський психоневрологічний інтернат» ЗОР надає пояснення, що до моніторингу № UA-M-2020-03-20-000001 по процедурі закупівлі № UA-2020-02-19-002820-b, за ДК 021:2015 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (мармелад, повидло, сушені фрукти) Замовника КУ «Веселівський психоневрологічний інтернат» ЗОР. Вами було викладене 23.03.2020р., о 16:28, зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме вжити заходів передбачених статтями 28 та 30 Закону, в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Типи порушень: Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). КУ «Веселівський психоневрологічний інтернат» ЗОР уклав Договір № 27/30-т від 23.03.2020р. за процедурою №UA-2020-02-19-002820-b, за ДК 021:2015 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (мармелад, повидло, сушені фрукти) . Тому виконати розпорядження про дискваліфікацію даного переможця не можливо. Але для усунення порушення , що виникло у зв’язку з різницею в часі, коли було оприлюднене зобов’язання (23.03.2020р., о 16:28 – опубліковано) та укладання Договору № 27/30-т від 23.03.2020р (23.03.2020р., о 13:45 – опубліковано). КУ «Веселівський психоневрологічний інтернат» ЗОР прийнято рішення про розірвання Договору № 27/30-т від 23.03.2020р., згідно п.6.2.1. (Договір може бути розірвано в односторонньому порядку. Сторона-ініціатор направляє повідомлення іншій стороні за 10 днів до розірвання Договору. Оплата товару в цьому разі здійснюється за фактично поставлений товар на підставі видаткових накладних ). Також додатково оголошено нову процедуру закупівлі № UA-2020-03-27-000503-a, за ДК 021:2015 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (мармелад, повидло, сушені фрукти).
2020-03-30 12:20:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2020 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП «Шуліка» |
120 534,00
UAH з ПДВ
|
116 562,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Зіборова Тетяна Василівна |
123 200,00
UAH з ПДВ
|
116 799,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕкоФуд Днепр" |
149 400,00
UAH з ПДВ
|
116 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЗАПОРІЖІНВЕСТТОРГ |
133 900,00
UAH з ПДВ
|
133 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Блащук-Мікіш Марія Геннадіївна |
175 450,00
UAH з ПДВ
|
175 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Чебукін Ігор Станіславович |
179 500,00
UAH з ПДВ
|
179 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП «Шуліка» #37521072 |
Переможець |
116 562,00
UAH з ПДВ
|
10 березня 2020 13:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2020 12:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2020 12:18
|
додаткова 01 .pdf | зміни до договору |
30 березня 2020 12:17
|
лист вих. про розірвання договору.pdf | зміни до договору |
30 березня 2020 12:17
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2020 13:46
|
27-30 т.pdf | укладений |
23 березня 2020 13:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з зобов’язанням щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме вжити заходів передбачених статтями 28 та 30 Закону, в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Тому згідно п.6.2.1. Договір може бути розірвано в односторонньому порядку. Сторона-ініціатор направляє повідомлення іншій стороні за 10 днів до розірвання Договору. Оплата товару в цьому разі здійснюється за фактично поставлений товар на підставі видаткових накладних. |
Номер договору про закупівлю: | 27/30-т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 березня 2020 — 29 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
23 661,42
UAH (в тому числі ПДВ 3 943,57 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв’язку з зобов’язанням щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме вжити заходів передбачених статтями 28 та 30 Закону, в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Тому згідно п.6.2.1. Договір може бути розірвано в односторонньому порядку. Сторона-ініціатор направляє повідомлення іншій стороні за 10 днів до розірвання Договору. Оплата товару в цьому разі здійснюється за фактично поставлений товар на підставі видаткових накладних. |