Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Масло вершкове
Очікувана вартість
168 750,00 UAH
UA-2020-02-19-002368-b ● 33a2a299a3ce4dd9a87a7f685fd20a2e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дарницький дитячий будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 03188808 |
Місцезнаходження: | 02121, Україна , Київська обл., Київ, Ялинкова, 58/60 |
Контактна особа: |
Фареній Сергій Миколайович 380445639949 ddbi@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2020 14:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2020 14:10 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2020 14:12 |
Очікувана вартість: | 168 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 843,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1250 кілограми
Масло вершкове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2020 14:03 |
Проект договору масло.pdf |
19 лютого 2020 14:02 |
Технічні умови масло.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-19-002368-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП КІДАЛОВ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3123515272
Дата подання: 19 лютого 2020 15:02
Вимагаємо внести зміни
Оформлення санітарних паспортів на транспорт, що задіяний в перевезені харчових продуктів, законодавством не передбачено. Окрім того, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.01.2016 №94-р "Про визнання такими що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства" з 01.01.2017 втратили чинність ряд санітарних правил, зокрема СанПин 42-123-5777-91 "Санитарные правила для предприятий общественного питания, включая кондитерские цеха и предприятия, вырабатывающие мягкое мороженое" та СанПин 5781-91 "Санитарные правила для предприятий продовольственной торговли", якими передбачалась необхідність отримання санітарних паспортів на автотранспорт, що здійснює перевезення харчових продуктів. Просимо виключити вимогу щодо надання санітарного паспорта з Оголошення закупівлі. На підтвердження наданої інформації просимо ознайомитися з позицією уповноваженого органу за посиланням на офіційний сайт Держпродспоживслужби: http://www.consumer-cv.gov.ua/sanitarni-pasporty-skasovano-2/
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 лютого 2020 12:56
Дійсно, статтями 43 та 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі Закон), який набрав чинності 20.09.16, оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено. Про те в зазначеному законі відсутні норми щодо скасування видачі та/або відміни санітарних паспортів на транспорт.
В той же час, відповідно до вимог пункту 12.3 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14.10.97 № 363, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20.02.98 за № 128/2568: «Рухомий склад, що перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт автомобіля та спеціальне маркування ("хліб", "молоко", "риба" тощо)».
Також, відповідно до п. 8 Правил роздрібної торгівлі продовольчими товарами, затверджених наказом Міністерства Економіки та з питань Європейської інтеграції України від 11.07.03 № 185, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.07.03 за № 628/7949 «Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати санітарний паспорт, бути чистими, у справному стані».
Крім того, згідно з вимогами пункту 181 розділу ХІ «Санитарных правил для предприятий продовольственной торговли» (мовою оригіналу): «Транспорт, используемый для перевозки пищевых продуктов должен иметь санитарный паспорт, быть чистым, в исправном состоянии, кузов машины должен иметь гигиеническое покрытие, легко поддающееся мойке».
Вимогами пункту 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров'я України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров'я України від 17.04.06 № 298/227, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.05.06 року за № 523/12397 передбачено: «Постачання продуктів харчування і продовольчої сировини повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом з маркуванням "Продукти". Кузови машин із середини повинні бути покриті оцинкованим залізом, листовим алюмінієм або іншим матеріалом, які мають позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи до контакту з продуктами харчування, і обладнані стелажами, що можуть зніматися. Територіальною санітарно-епідеміологічною станцією на кожну автомашину видається санітарний паспорт терміном на один рік. Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями)».
Враховуючи викладене, Ваше прохання щодо виключення вимоги надання санітарного паспорта з Оголошення закупівлі відхилено.
В той же час, відповідно до вимог пункту 12.3 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14.10.97 № 363, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20.02.98 за № 128/2568: «Рухомий склад, що перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт автомобіля та спеціальне маркування ("хліб", "молоко", "риба" тощо)».
Також, відповідно до п. 8 Правил роздрібної торгівлі продовольчими товарами, затверджених наказом Міністерства Економіки та з питань Європейської інтеграції України від 11.07.03 № 185, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.07.03 за № 628/7949 «Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати санітарний паспорт, бути чистими, у справному стані».
Крім того, згідно з вимогами пункту 181 розділу ХІ «Санитарных правил для предприятий продовольственной торговли» (мовою оригіналу): «Транспорт, используемый для перевозки пищевых продуктов должен иметь санитарный паспорт, быть чистым, в исправном состоянии, кузов машины должен иметь гигиеническое покрытие, легко поддающееся мойке».
Вимогами пункту 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров'я України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров'я України від 17.04.06 № 298/227, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.05.06 року за № 523/12397 передбачено: «Постачання продуктів харчування і продовольчої сировини повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом з маркуванням "Продукти". Кузови машин із середини повинні бути покриті оцинкованим залізом, листовим алюмінієм або іншим матеріалом, які мають позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи до контакту з продуктами харчування, і обладнані стелажами, що можуть зніматися. Територіальною санітарно-епідеміологічною станцією на кожну автомашину видається санітарний паспорт терміном на один рік. Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями)».
Враховуючи викладене, Ваше прохання щодо виключення вимоги надання санітарного паспорта з Оголошення закупівлі відхилено.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Жиріков Ілля Андрійович #3158712132 |
Переможець |
150 000,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 11:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 12:52
|
1020ду.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 12:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2020 16:58
|
ДУ 1 до 1020.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2020 16:57
|
1020.pdf | укладений |
10 березня 2020 17:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення середньоринкових цін |
Номер договору про закупівлю: | 10/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ринкових цін |
Номер договору про закупівлю: | 10/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |