Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло вершкове
Очікувана вартість
168 750,00 UAH
UA-2020-02-19-002368-b 33a2a299a3ce4dd9a87a7f685fd20a2e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Фареній Сергій Миколайович

380445639949 ddbi@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дарницький дитячий будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188808
Місцезнаходження: 02121, Україна , Київська обл., Київ, Ялинкова, 58/60
Контактна особа: Фареній Сергій Миколайович
380445639949
ddbi@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 14:00
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 14:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 14:12
Очікувана вартість: 168 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 843,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1250 кілограми
Масло вершкове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 14:03
Проект договору масло.pdf
19 лютого 2020 14:02
Технічні умови масло.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-19-002368-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП КІДАЛОВ АНДРІЙ ІГОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3123515272
Дата подання: 19 лютого 2020 15:02
Вимагаємо внести зміни
Оформлення санітарних паспортів на транспорт, що задіяний в перевезені харчових продуктів, законодавством не передбачено. Окрім того, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.01.2016 №94-р "Про визнання такими що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства" з 01.01.2017 втратили чинність ряд санітарних правил, зокрема СанПин 42-123-5777-91 "Санитарные правила для предприятий общественного питания, включая кондитерские цеха и предприятия, вырабатывающие мягкое мороженое" та СанПин 5781-91 "Санитарные правила для предприятий продовольственной торговли", якими передбачалась необхідність отримання санітарних паспортів на автотранспорт, що здійснює перевезення харчових продуктів. Просимо виключити вимогу щодо надання санітарного паспорта з Оголошення закупівлі. На підтвердження наданої інформації просимо ознайомитися з позицією уповноваженого органу за посиланням на офіційний сайт Держпродспоживслужби: http://www.consumer-cv.gov.ua/sanitarni-pasporty-skasovano-2/
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 лютого 2020 12:56
Дійсно, статтями 43 та 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі Закон), який набрав чинності 20.09.16, оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено. Про те в зазначеному законі відсутні норми щодо скасування видачі та/або відміни санітарних паспортів на транспорт.
В той же час, відповідно до вимог пункту 12.3 Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14.10.97 № 363, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 20.02.98 за № 128/2568: «Рухомий склад, що перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт автомобіля та спеціальне маркування ("хліб", "молоко", "риба" тощо)».
Також, відповідно до п. 8 Правил роздрібної торгівлі продовольчими товарами, затверджених наказом Міністерства Економіки та з питань Європейської інтеграції України від 11.07.03 № 185, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.07.03 за № 628/7949 «Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати санітарний паспорт, бути чистими, у справному стані».
Крім того, згідно з вимогами пункту 181 розділу ХІ «Санитарных правил для предприятий продовольственной торговли» (мовою оригіналу): «Транспорт, используемый для перевозки пищевых продуктов должен иметь санитарный паспорт, быть чистым, в исправном состоянии, кузов машины должен иметь гигиеническое покрытие, легко поддающееся мойке».
Вимогами пункту 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров'я України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров'я України від 17.04.06 № 298/227, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.05.06 року за № 523/12397 передбачено: «Постачання продуктів харчування і продовольчої сировини повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом з маркуванням "Продукти". Кузови машин із середини повинні бути покриті оцинкованим залізом, листовим алюмінієм або іншим матеріалом, які мають позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи до контакту з продуктами харчування, і обладнані стелажами, що можуть зніматися. Територіальною санітарно-епідеміологічною станцією на кожну автомашину видається санітарний паспорт терміном на один рік. Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями)».
Враховуючи викладене, Ваше прохання щодо виключення вимоги надання санітарного паспорта з Оголошення закупівлі відхилено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 14:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Жиріков Ілля Андрійович 150 000,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 12:56
Холод.pdf
26 лютого 2020 12:42
Оренда приміщення.pdf
26 лютого 2020 12:42
База з док підт.pdf
26 лютого 2020 12:42
Паспорт Жиріков І.А..pdf
26 лютого 2020 12:42
Єдиний податок.pdf
26 лютого 2020 12:42
Медкніжка Жиріков.pdf
26 лютого 2020 12:42
ДСТУ ISO 22000.pdf
26 лютого 2020 12:42
Виписка з ЄДР.pdf
26 лютого 2020 12:42
Сан паспорт Авто 2020.pdf
26 лютого 2020 12:42
Дезінфекція Авто.pdf
26 лютого 2020 12:42
ІПН Жиріков І.А..pdf
26 лютого 2020 12:42
Захист Довкілля.pdf
26 лютого 2020 12:42
Dovidka_19315457430120504268.pdf
26 лютого 2020 12:42
ДФС 29.01.2020.jpeg
26 лютого 2020 12:42
Довідка гарантія ціни.pdf
26 лютого 2020 12:42
Довідка про підпис.pdf
26 лютого 2020 12:42
Згода ПЕРСОНАЛЬНI.pdf
26 лютого 2020 12:42
Згода Помилки.pdf
26 лютого 2020 12:42
Довідка Юстиция 11.11.2019.pdf
26 лютого 2020 12:42
Заборгованість 11.02.20.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Жиріков Ілля Андрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Жиріков Ілля Андрійович
#3158712132
Переможець 150 000,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 11:45

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Жиріков Ілля Андрійович
#3158712132
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 12:52
1020ду.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 12:52
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2020 16:58
ДУ 1 до 1020.pdf зміни до договору
07 вересня 2020 16:57
1020.pdf укладений
10 березня 2020 17:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення середньоринкових цін
Номер договору про закупівлю: 10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ринкових цін
Номер договору про закупівлю: 10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML