Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01986322 |
Місцезнаходження: | 50031, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Женевська, буд. 6б |
Контактна особа: |
Ольга Шумакова +380988069953 econom.kml9@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2020 13:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2020 15:45 |
Очікувана вартість: | 4 308 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 543,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2020 14:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2020 13:48 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Медико-технічні вимоги закупівлі ID: UA-2020-02-19-002191-b чітко прописані з каталогу або сайту одного виробника без можливості участі інших виробників. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів:
- привести Тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства України, а саме відкоригувати Додаток 2, так як позиції з таблиці «Кількісні та медико-технічні характеристики предмета закупівлі» не збігаються з позиціями у таблиці «Медико-технічні вимоги до предмета закупівлі».
- переглянути медико-технічні вимоги Додатку 2 Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України.
- розділити предмет закупівлі на окремі ЛОТИ по позиціях.
У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Таблиця МТВ зі змінами додається
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-19-000017 ● 3371aa90ebd24117b35afb92da0c8fc5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 лютого 2020 16:51 |
20.02.2020 № 39
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.02.2020 № 39
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11 UA-2020-02-19-002191-b
19.02.2020 Комунальне некомерційне підприємство “Криворізька міська лікарня №9» Криворізької міської ради (код ЄДРПОУ 01986322) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушенн (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-20 16:54:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за ДК 021:2015: 33180000-5 - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (оголошення за номером ID: UA-2020-02-19-002191-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
Згідно з частиною четвертою статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну для товарів і послуг – 133 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.
За результатами моніторингу встановлено, що Замовник, під час проведення процедури закупівлі, очікуваною вартістю 4 308 750,00 грн не оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим порушив вимоги абзацу другого частини першої та четвертої статті 10 Закону. Станом на день оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме 19.02.2020, офіційний курс гривні до євро за інформацією Національного банку України становив 26,4291 грн, відповідно очікувана вартість закупівлі перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро (3 515 507,03 грн).
Чому закупівлю за номером UA-2020-02-19-002191-b було оголошено без оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-24 12:07:37
Щодо закупівлі UA-2020-02-19-002191-b
Під час оголошення закупівлі за номером UA-2020-02-19-002191-b співробітником економічної служби помилково був взятий офіційний курс гривні до євро за інформацією Приват банку станом на 19.02.2020р. купівля-24,20. (скрін з сайту Приватбанку додається). Очікувана вартість закупівлі не перевищила суму, еквівалентну 133 тисячам євро (3 218 600,00 грн.). Тому закупівлю було оголошено без оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою. Протоколом засідання тендерного комітету №23 від 24.02.2020р. прийнято рішення скасувати закупівлю.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Інформація про відміну
Дата відміни: | 24 лютого 2020 12:20 |
Коментар щодо відміни: | Замовником, не було оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою, чим було порушено вимоги абзацу другого частини першої та четвертої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі». Оскільки дане порушення усунути неможливо, виступаюча запропонувала відмінити торги на виконання вимог Статті 31 пункту 1 абзацу 2, Закону України « Про публічні закупівлі», через неможливість усунення порушень. |
24 лютого 2020 12:20
|
Електронний підпис |
24 лютого 2020 12:19
|
Протокол.PDF |