Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 24450000-3 Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби)
Очікувана вартість
6 200,00 UAH
UA-2020-02-19-002058-b e641c3da9bda4f9fbc91b3504e1de224
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Криклива

+380463531272 kriklivaya.yulya.94@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Бахмацький районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Бахмацької районної ради Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 38765198
Місцезнаходження: 16500, Україна , Чернігівська обл., м. Бахмач, вул. Соборності, 32
Контактна особа: Юлія Криклива
+380463531272
kriklivaya.yulya.94@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 13:12
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 17:00
Початок аукціону: 24 лютого 2020 13:27
Очікувана вартість: 6 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 штуки
ДК 021:2015 - 24450000-3 Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби)27
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16500, Україна, Чернігівська область, м.Бахмач, вул.Соборноств,32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 березня 2020
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 13:12
оголошення.docx
19 лютого 2020 13:12
технічні вимоги.docx
19 лютого 2020 13:12
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-19-002058-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал", Код ЄДРПОУ:36257034
Дата подання: 05 березня 2020 12:37
ВИМОГА щодо незаконного відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Лізоформ Медікал»!!!
Шановний Замовнику!
19 лютого 2020 року Замовником - Комунальним некомерційним підприємством "Бахмацький районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Бахмацької районної ради Чернігівської області була оголошена закупівля «Код ДК 021:2015 - 24450000-3 Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-19-002058-b) та завантажено Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів з Технічними характеристиками до засобів, згідно з умовами якої відсутня заборона надавати еквіваленти зазначених в технічних характеристиках засобів.


У зв’язку із тим, що на засіб дезінфекційний «Бланідас Актив», згідно Свідоцтва про державну реєстрацію дезінфікуючого засобу №05.03.02-08/1167 від 10.02.2015р. закінчилась реєстрація 10.02.2020р., тобто на сьогоднішній день закінчилась реєстрація даного засобу, що також підтверджується Висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02-04/3641 від 03.02.2015р., де зазначено, що Висновок дійсний до 30.01.2020; на термін дії державної реєстрації, тобто ТОВ «Лізоформ Медікал» вирішив запропонувати еквівалент, щоб не порушувати чинне законодавство щодо реєстрації дезінфікуючих засобів, де згідно статті 34 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про захист населення від інфекційних хвороб», встановлено: «Стаття 34. Дезінфекційні засоби. Хімічні речовини, біологічні чинники та засоби медичного призначення, що застосовуються для проведення дезінфекційних заходів, підлягають гігієнічній регламентації та державній реєстрації в порядку, встановленому законодавством. Застосування дезінфекційних засобів, не зареєстрованих у встановленому порядку в Україні, а також тих, у процесі виготовлення, транспортування чи зберігання яких було порушено вимоги технологічних регламентів та інших нормативно-правових актів, забороняється.».
Еквівалентність це достатність різних результатів оцінки відповідності для забезпечення одного і того ж рівня підтвердження відповідності стосовно одних і тих же встановлених вимог. ЕКВІВАЛЕ́НТНИЙ, тобто який повністю замінює щось у якому-небудь відношенні, є його еквівалентом.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.

Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Натомість Замовник зазначив конкретну назву товару та технічні характеристики товару. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.

Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.

На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО Рішення відповідальної особи
про дискваліфікацію учасника електронних закупівель №2 ТОВ «Лізоформ Медікал» відмінити (скасувати), оскільки рішення відповідальної особи є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій), а також вимагаємо скасувати Рішення відповідальної особи про визначення переможця електронних закупівель №6 ТОВ СТЕРІМЕД, оскільки воно є незаконним.

Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки з розгляду пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 березня 2020 09:05
Відносно Вашої вимоги повідомляємо наступне.
1.Замовником КНП «Бахмацький районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Бахмацької районної ради Чернігівської області було оголошено допорогову закупівлю на закупівлю товару ДК 021:2015:2445-3-Агрохімічна продукція від 19.02.2020 року за ідентифікатором UA-2020-02-19-002058-b.
Частиною першою статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі Закон України №922) визначено, що цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару(товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт 1,5 мільйона гривень.
Очікувана вартість даної процедури закупівлі становить 6 200,00 грн, тобто є меншою за вартість, що встановлена в абз. 2 ч.1 ст.2 Закону України №922.
Водночас, відповідно до абз. 4 ч.1 ст.2 Закону України №922 під час здійснення закупівлі товарів, робіт, послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена, зокрема в абз. 2 цієї частини, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладання договору.
Отже, норми Закону України №922 не регламентують дії посадових осіб замовника щодо проведення таких закупівель, а використання інформаційно- телекомунікаційної системи Prozorro при таких закупівлях – це право замовників, а не обов’язок.
В разі проведення допорогових закупівель Замовник керується Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 року № 10, але вона носить виключно рекомендаційний характер, так як не зареєстрована Міністерством юстиції України та не є обов’язковою для використання.
Відповідно до позиції 1 таблиці медико-технічних вимог Замовником вимагалося наявність сертифікату (декларації) та/або Свідоцтва про державну реєстрацію товару, тобто наявність хоча б одного із переліку перерахованих документів на товар.
Учасником ТОВ «Стерімед» було надано сертифікат якості «Бланідас 300», де вказано дату випуску 12.2019 року, термін придатності товару за яким 5 років, та, відповідно сертифікат якості «Бланідас Актив» від 10.2019 року, термін придатності товару за яким 36 місяців.
Отже, товар був закуплений учасником ТОВ «Стерімед» до 10.02.2020 року, тобто до того як закінчилась реєстрація даного засобу, (виходячи з інформації, вказаної Вами, як виробником даного товару, у Вашій вимозі), та термін придатності якого не сплив.

Номер вимоги: UA-2020-02-19-002058-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал", Код ЄДРПОУ:36257034
Дата подання: 05 березня 2020 12:38
ВИМОГА щодо незаконного визнання переможця закупівлі!!!
Шановний Замовнику!
19 лютого 2020 року Замовником - Комунальним некомерційним підприємством "Бахмацький районний центр первинної медико-санітарної допомоги" Бахмацької районної ради Чернігівської області була оголошена закупівля «Код ДК 021:2015 - 24450000-3 Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-19-002058-b) та завантажено Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, згідно з умовами якої встановлено, що Учасник повинен надати в електронному вигляді у форматі PDF копії, завірені підписом та печаткою (за наявності) учасника, таких документів:
довідка в довільній формі про підприємство (дані про керівництво, контакти, банківські реквізити) або дані про ФОП (ПІБ, контакти, банківські реквізити);

03 березня 2020 року Рішенням відповідальної особи про визначення переможця електронних закупівель №6 ТОВ СТЕРІМЕД визнаний переможцем закупівлі «Код ДК 021:2015 - 24450000-3 Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби)» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-19-002058-b), чим порушили встановлені Замовником вимоги щодо надання Учасником документів, які встановлені в Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, а саме: Учасником-Переможцем ТОВ СТЕРІМЕД у складі своєї цінової пропозиції не надано такі обов’язкові документи, які вимагались Замовником: 1) довідка в довільній формі про підприємство (дані про керівництво, контакти, банківські реквізити) або дані про ФОП (ПІБ, контакти, банківські реквізити).
Крім того, Учасником-Переможцем ТОВ СТЕРІМЕД запропоновано Бланідас Актив, в якого згідно Свідоцтва про державну реєстрацію дезінфікуючого засобу №05.03.02-08/1167 від 10.02.2015р. на засіб дезінфекційний «Бланідас Актив» встановлено, що Свідоцтво видане до 10.02.2020р., тобто на сьогоднішній день закінчилась реєстрація даного засобу, що також підтверджується Висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи №05.03.02-04/3641 від 03.02.2015р., де зазначено, що Висновок дійсний до 30.01.2020; на термін дії державної реєстрації, тобто Замовник свідомо в порушення чинного законодавства України незаконно закуповує засіб дезінфекційний «Бланідас Актив». Додатком 1 технічні характеристики чітко зазначено, щодо наявності товару в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення (свідоцтво про державну реєстрацію товару).
Відповідно до статті 34 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про захист населення від інфекційних хвороб», встановлено: «Стаття 34. Дезінфекційні засоби. Хімічні речовини, біологічні чинники та засоби медичного призначення, що застосовуються для проведення дезінфекційних заходів, підлягають гігієнічній регламентації та державній реєстрації в порядку, встановленому законодавством. Застосування дезінфекційних засобів, не зареєстрованих у встановленому порядку в Україні, а також тих, у процесі виготовлення, транспортування чи зберігання яких було порушено вимоги технологічних регламентів та інших нормативно-правових актів, забороняється.».
ПОРЯДКОМ державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. № 178) передбачено:
«…4. Державну реєстрацію (перереєстрацію) засобів проводить МОЗ на підставі поданих документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, або позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий до моменту набрання чинності цим Порядком.
… 8. За результатами розгляду документів МОЗ приймає рішення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу або відмову в ній.
Протягом трьох робочих днів з дня прийняття рішення про державну реєстрацію (перереєстрацію) засобу інформація про засіб вноситься до Державного реєстру дезінфекційних засобів (далі - Реєстр). Засіб вважається зареєстрованим з моменту внесення його до Реєстру…».

На підставі вищевикладеного, ВИМАГАЄМО Рішення відповідальної особи
про визначення переможця електронних закупівель №6 ТОВ СТЕРІМЕД відмінити (скасувати) та дискваліфікувати ТОВ СТЕРІМЕД, оскільки рішення відповідальної особи є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій) та встановлені Замовником в Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних торгів, згідно з якими ТОВ СТЕРІМЕД не надав повний перелік необхідних для участі у закупівлі документів, вказаних вище, та не виконав Закон та вимогу Замовника (Дезинфікуючі засоби мають бути зареєстровані в Україні).

Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки з розгляду пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 березня 2020 09:08
Відносно Вашої вимоги повідомляємо наступне.
1.Замовником КНП «Бахмацький районний центр первинної медико-санітарної допомоги» Бахмацької районної ради Чернігівської області було оголошено допорогову закупівлю на закупівлю товару ДК 021:2015:2445-3-Агрохімічна продукція від 19.02.2020 року за ідентифікатором UA-2020-02-19-002058-b.
Частиною першою статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі Закон України №922) визначено, що цей Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару(товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт 1,5 мільйона гривень.
Очікувана вартість даної процедури закупівлі становить 6 200,00 грн, тобто є меншою за вартість, що встановлена в абз. 2 ч.1 ст.2 Закону України №922.
Водночас, відповідно до абз. 4 ч.1 ст.2 Закону України №922 під час здійснення закупівлі товарів, робіт, послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена, зокрема в абз. 2 цієї частини, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладання договору.
Отже, норми Закону України №922 не регламентують дії посадових осіб замовника щодо проведення таких закупівель, а використання інформаційно- телекомунікаційної системи Prozorro при таких закупівлях – це право замовників, а не обов’язок.
В разі проведення допорогових закупівель Замовник керується Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «Прозорро» від 19.03.2019 року № 10, але вона носить виключно рекомендаційний характер, так як не зареєстрована Міністерством юстиції України та не є обов’язковою для використання.
Відповідно до позиції 1 таблиці медико-технічних вимог Замовником вимагалося наявність сертифікату (декларації) та/або Свідоцтва про державну реєстрацію товару, тобто наявність хоча б одного із переліку перерахованих документів на товар.
Учасником ТОВ «Стерімед» було надано сертифікат якості «Бланідас 300», де вказано дату випуску 12.2019 року, термін придатності товару за яким 5 років, та, відповідно сертифікат якості «Бланідас Актив» від 10.2019 року, термін придатності товару за яким 36 місяців.
Отже, товар був закуплений учасником ТОВ «Стерімед» до 10.02.2020 року, тобто до того як закінчилась реєстрація даного засобу, (виходячи з інформації, вказаної Вами, як виробником даного товару, у Вашій вимозі), та термін придатності якого не сплив.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" 5 160,00
UAH з ПДВ
5 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СТЕРІМЕД 6 195,00
UAH з ПДВ
6 195,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"

ТОВ СТЕРІМЕД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал"
#36257034
Відхилено 5 160,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 14:12
ТОВ СТЕРІМЕД
#40309753
Переможець 6 195,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 14:19

Документи

03 березня 2020 14:12
Електронний підпис
03 березня 2020 14:11
рішення дискваліф..pdf

Документи

03 березня 2020 14:19
Електронний підпис
03 березня 2020 14:17
рішення деззасоби.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СТЕРІМЕД
#40309753
6 195,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 березня 2020 14:19
Електронний підпис
03 березня 2020 14:17
рішення деззасоби.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 14:19
деззасоби.pdf укладений
25 березня 2020 14:14