Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери, ноутбуки
Очікувана вартість
495 000,00 UAH
UA-2020-02-19-002027-b 190fd35b47704236b4b61408e07b6adf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Зінгель

+380972115585 v_zingel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Департамент екології та природних ресурсів Львівської обласної державної адміністрації"
Код ЄДРПОУ: 38739037
Вебсайт: http://ekologia.lviv.ua
Місцезнаходження: 79026, Україна , Львівська обл., м. Львів, вул. Стрийська, 98
Контактна особа: Валентина Зінгель
+380972115585
v_zingel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 13:07
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 15:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 12:49
Очікувана вартість: 495 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 штуки
Персональні комп'ютери, ноутбуки (кошти спеціального фонду державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 квітня 2020  —  17 квітня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
Оперативність виконання замовлення:: 10%
Учасникам, які нададуть підтвердження швидкості та оперативності виконання замовлення до 10 (десяти) календарних днів: 10%
Учасникам, які нададуть підтвердження швидкості та оперативності виконання замовлення більше 10 (десяти) календарних днів: 0%
25 лютого 2020 10:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 10:55
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 09:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 14:12
Рішення про внесення змін до ТД.doc
21 лютого 2020 14:12
Тентерна Документація_компютери, ноутбуки_1.doc
21 лютого 2020 10:52
Тентерна Документація_компютери, ноутбуки_1.doc
19 лютого 2020 13:07
Тентерна Документація_компютери, ноутбуки_1.doc
21 лютого 2020 14:12
Технічні вимоги_зміни 2.doc
21 лютого 2020 10:52
Технічні вимоги_зміни.doc
19 лютого 2020 13:07
Технічні вимоги_1.doc
21 лютого 2020 10:52
Рішення про внесення змін 21.02.2020.doc
19 лютого 2020 13:07
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні умови
Дата подання: 19 лютого 2020 13:37
Дата відповіді: 21 лютого 2020 10:57
Шановний Замовник, прошу скасувати дискримінаційну умову, а саме: - Обов’язковою вимогою є наявність центру гарантійного та сервісного обслуговування в м. Львів (надати гарантійний лист). Дана вимога обмежує учасників з інших регіонів, та може бути прописана спеціально під певного учасника
Відповідь: Доброго дня. Ваше зауваження прийнято до уваги та внесено зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2020 10:10
Дата відповіді: 20 лютого 2020 10:31
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерній документації (у примітках до технічного завдання) зазначено, що учасник має право запропонувати аналогічний товар з характеристикам, не гіршими за наведені в технічній специфікації. Згідно додатку 5 до тендерної документації "Тендерна пропозиція "ПРОПОЗИЦІЯ" (взірець, який подається Учасником на фірмовому бланку)" учасником подається перелік з найменуванням товару та зазначенням типу, марки, моделі, назва виробника. Замовником до участі в закупівлі допускаються учасники будь-якого правового статусу та форм власності, зокрема фізичних осіб-підприємців, що є неплатниками ПДВ. Оцінювання пропозицій буде проводитися по остаточній ціні. Згідно положень роз'яснення Мінекономрозвитку від 08.06.2015 року, відповідно до пункту 14 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та визнана найкращою за результатами оцінки конкурсних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. При цьому при розгляді та оцінці пропозицій конкурсних торгів замовник забезпечує однаковий підхід до учасників.
Документація
Дата подання: 20 лютого 2020 11:32
Дата відповіді: 20 лютого 2020 12:43
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. У технічних вимогах до тендерної документації чітко вказано, де допускається еквівалент, якщо прописано процесор на базі Іntel та операційна система Windows, повинні бути саме такі комплектуючі системного блоку, ми використовуємо бухгалтерське ліцензійне програмне забезпечення, яке коректно працює лише на базі процесорів Іntel, тому процесор на базі АМD розглядатись не буде. Дякуємо за запитання.
Документація
Дата подання: 20 лютого 2020 11:34
Дата відповіді: 20 лютого 2020 12:45
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Згідно технічного завдання до тендерної документації: "Якість Товару повинна повністю відповідати діючим в Україні державним стандартам та технічним умовам, встановлених для кожного виду Товару, і підтверджуватись документами, передбаченими діючим законодавством (в тому числі сертифікатами, виданими органами Держстандарту України - на товари, що підлягають обов’язковій сертифікації)". Технічними характеристиками товару (обладнання) передбачено встановлення ліцензійної операційної системи (ОС) з безкоштовними оновленнями Windows 10. За встановлення неліцензійної продукції відповідальність несе постачальник
Технічні характеристики процесора.
Дата подання: 21 лютого 2020 11:42
Дата відповіді: 21 лютого 2020 14:15
Шановні Замовники, дайте будь ласка роз'яснення щодо технічних характеристик процесора, а саме у Вас в вимогах прописані наступні параметри: - Intel Core i5 не нижче 8 покоління - кількість ядер не менше 6 - базова частота від 2.90 до 4,80 ГГц, проте процесорів на базі Intel Core i5 8-покоління так само як і 9-го і 10-го, з таким діапазоном частот не існує. Скажіть чи не було випадково допущена помилка в описі? Просимо внести зміни до характеристик процесора опираючись на характеристики доступних процесорів на ринку України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Ваші зауваження враховано, виправлено помилку та внесено відповідні зміни до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 461 493,00
UAH з ПДВ
454 954,56
UAH з ПДВ
1 454 954.56 Документи
ТОВ „Євро Клік” 495 000,00
UAH з ПДВ
455 000,00
UAH з ПДВ
1 455 000 Документи

Публічні документи

13 березня 2020 17:13
МВС на 07марта.pdf
13 березня 2020 17:13
ЕЦП до довікдки ДПС.p7s
13 березня 2020 17:13
Довідка_ст17.pdf
13 березня 2020 17:13
Довідка ДПС.pdf
06 березня 2020 13:31
Електронний підпис
06 березня 2020 13:19
Пропозиція (оновлена).pdf
05 березня 2020 13:26
Електронний підпис
05 березня 2020 13:21
ТОВ ВКП Всесвіт.pdf
05 березня 2020 13:21
Пропозиція.pdf
05 березня 2020 13:21
Проект договору.pdf
05 березня 2020 13:21
Ліцензування.pdf
05 березня 2020 13:21
Відповідність Roma PC.pdf
05 березня 2020 13:21
Відповідність Lenovo.pdf
05 березня 2020 13:21
Відповідність BenQ.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 17:20
Тендерна пропозиція.pdf
04 березня 2020 17:20
Проект договору.pdf
04 березня 2020 17:20
Персональні дані.pdf
04 березня 2020 17:20
Лист про доброчесність.pdf
04 березня 2020 17:20
Інші документи.pdf
04 березня 2020 17:20
Відгуки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ТОВ „Євро Клік”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Переможець 454 954,56
UAH з ПДВ
13 березня 2020 13:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
454 954,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 11:13
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2020 15:42
додаткова угода компютери.pdf зміни до договору
25 березня 2020 15:39
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 15:25
Договір компютери.pdf укладений
25 березня 2020 13:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяг закупівлі на 55345,95 грн.
Номер договору про закупівлю: 1/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 454 954,56
UAH (в тому числі ПДВ 75 825,76 UAH)