Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів.
Очікувана вартість
3 514,80 UAH
UA-2020-02-19-001996-b 9957d33189d044d9abc7bb99c2a0a91f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Оксана Сергіївна

(056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Олійник Оксана Сергіївна
(056) 793-35-46
o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 13:04
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 20:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 11:38
Очікувана вартість: 3 514,80 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – послуга страхування відповідальності при перевезенні 1 398 922 тон. небезпечного вантажу.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – регіональна філія "Придніпровська залізниця" АТ "Укрзалізниця". Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1398922 т
Послуги страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – Страховий платіж сплачується Страхувальником на розрахунковий рахунок Страховика протягом 30 банківських днів з моменту підписання сторонами акта звірки за звітний місяць. Форма розрахунків – 100 % безготівкова, грошовими коштами, по факту надання послуг. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 13:01
Додаток 4.doc
19 лютого 2020 13:01
Додаток 3.doc
19 лютого 2020 13:01
Додаток 1.docx
19 лютого 2020 13:01
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ІНТЕРЕКСПРЕС" 3 510,91
UAH
3 510,91
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОБАНФОРКЛІФТ-СЕРВІС" 3 514,80
UAH
3 514,80
UAH
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 14:11
Щодо ПДВ та ЄП.pdf
06 березня 2020 14:11
Цінова пропозиція.pdf
06 березня 2020 14:11
Технічні вимоги.pdf
06 березня 2020 14:11
Статут.pdf
06 березня 2020 14:11
рейтинг uaAA.pdf
06 березня 2020 14:11
Реєстр фін. установ.pdf
06 березня 2020 14:11
Проект договору.pdf
06 березня 2020 14:11
ОПИС до Статуту 2019.04.24.pdf
06 березня 2020 14:11
Наказ_вступ_на_посаду.pdf
06 березня 2020 14:11
Ліцензія.pdf
06 березня 2020 14:11
Inter_Ex_podtv_uaAA.pdf
06 березня 2020 14:11
2017_Протокол_наг_ради.pdf
06 березня 2020 14:11
2014_Протокол_Нагл_Ради.pdf

Публічні документи

28 лютого 2020 12:06
5- Статут АВТОБАН.PDF
28 лютого 2020 12:06
4- ВИТЯГ 2015.PDF
28 лютого 2020 12:06
3- СТАТИСТИКА 2013.PDF
28 лютого 2020 12:06
2- ДОВИДКА ПДВ.PDF
28 лютого 2020 12:06
1- ВЫПИСКА ДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ІНТЕРЕКСПРЕС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОБАНФОРКЛІФТ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ІНТЕРЕКСПРЕС"
#33097568
Переможець 3 510,91
UAH
16 березня 2020 16:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2020 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ІНТЕРЕКСПРЕС"
#33097568
3 510,91
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 09:59
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:30
М-20147 (1).docx зміни до договору
30 грудня 2020 16:30
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 15:18
Договір з Інтер Експрес.docx укладений
31 березня 2020 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода укладається на подовження строку дії договору згідно з п. 6.3 договору та ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Додатковою угодою передбачається подовження терміну дії договору до 01.03.2021 зі збільшенням суми на 702,00 грн. без ПДВ, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, та збільшення таким чином суми договору з 3 510,91 грн без ПДВ до 4 212,91 грн без ПДВ. Інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: №ПР/М-20147/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: №ПР/М-20147/НЮ-
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2020 — 01 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 427,40
UAH