Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 30230000-0 Комп'ютерне обладнання (лазерний принтер)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2020-02-19-001774-b ● 95418c98029f490f949dbcfb24ee4962
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Бахмацька центральна районна лікарня" Бахмацької районної ради Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 02006159 |
Місцезнаходження: | 16500, Україна , Чернігівська обл., м. Бахмач, вул. Соборності, 66 |
Контактна особа: |
Олена Михайлівна +380671664584 bahcrl1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2020 12:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2020 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 лютого 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 28 лютого 2020 14:41 |
Очікувана вартість: | 80 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штуки
лазерний принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16500, Україна, Чернігівська область, м. Бахмач, вул. Соборності, 66 (головний корпус КНП "Бахмацька ЦРЛ")
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 березня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2020 12:28 |
Оголошення принтер.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2020 10:04
Дата відповіді: 20 лютого 2020 13:58
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Всі посилання в оголошенні до закупівлі на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». Інформацію про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі вказано в п.5 оголошення «Технічні (якісні) вимоги до товару». Технічні характеристики запропонованого Учасником товару повинні відповідати або бути не нижче за ті, що наведені в п. 5 оголошення «Технічні (якісні) вимоги до товару».
2) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Оцінка пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію – ціна, шляхом застосування електронного аукціону. Цінові пропозиції Учасників (платників ПДВ, неплатників ПДВ) розглядаються, як остаточні, додавання або віднімання від них ПДВ не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі».
2) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Оцінка пропозицій Учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію – ціна, шляхом застосування електронного аукціону. Цінові пропозиції Учасників (платників ПДВ, неплатників ПДВ) розглядаються, як остаточні, додавання або віднімання від них ПДВ не передбачено Законом України «Про публічні закупівлі».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-19-001774-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ", Код ЄДРПОУ:40679208
Дата подання: 24 лютого 2020 12:34
Щодо довідки з ДФС про наявність рахунків в банківських установах
Шановний Замовнику! В тендерній документації вимагається "Довідка з ДФС про наявність зареєстрованих рахунків у банківських установах, видана не раніше ніж за 7 днів до дати розкриття пропозицій". Але податкова не видає таких довідок. Довідки про наявність рахунків видають виключно банківські установи. Вимагаємо виправити дану вимогу на "Довідки з банків про наявність зареєстрованих рахунків у банківських установах, видана не раніше ніж за 7 днів до дати розкриття пропозицій".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 лютого 2020 15:13
Шановний Учаснику!
Для перевірки фінансової спроможності учасника торгів вимагається довідка з податкової інспекції про наявність зареєстрованих(відкритих) рахунків в банківських установах.
Можливість надання учасником вищевказаної довідки з ДФС обумовлена Порядком подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженим Наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 (зі змінами), а також нормами Податкового кодексу України.
Враховуючи наведене, вважаємо, що документація змін не потребує.
Для перевірки фінансової спроможності учасника торгів вимагається довідка з податкової інспекції про наявність зареєстрованих(відкритих) рахунків в банківських установах.
Можливість надання учасником вищевказаної довідки з ДФС обумовлена Порядком подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженим Наказом Міністерства фінансів України від 18.08.2015 № 721 (зі змінами), а також нормами Податкового кодексу України.
Враховуючи наведене, вважаємо, що документація змін не потребує.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 лютого 2020 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
64 000,00
UAH з ПДВ
|
64 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
69 614,40
UAH з ПДВ
|
68 412,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Трейд-Форт" |
70 020,00
UAH з ПДВ
|
68 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
71 500,00
UAH з ПДВ
|
68 811,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" |
74 896,00
UAH з ПДВ
|
74 896,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" #42792039 |
Відхилено |
64 000,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 17:38
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
68 412,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 18:02
|
ТОВ "Трейд-Форт" #42854849 |
Відхилено |
68 600,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2020 08:48
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
68 811,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2020 15:22
|
ФОП "ЗУБ АНДРІЙ ОЛЕКСІЙОВИЧ" #3169712593 |
Переможець |
74 896,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 13:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.pdf | укладений |
06 березня 2020 14:19
|