Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-02-19-001477-b 5266bd2c8938447ab6d74355910f6127
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Друченко Ігор

+380674886562 izmailampu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ізмаїльська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728402
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Контактна особа: Друченко Ігор
+380674886562
izmailampu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 10:00
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Прийняття, переробка та передача твердих забруднень та залишків вантажу з суден
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Прийняття, переробка та передача твердих забруднень та залишків вантажу з суден
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник сплачує Виконавцю вартість Послуг по факту їх надання, після підписання акту приймання-передачі наданих послуг обома Сторонами. 4.2 Розрахунок за цим Договором здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання відповідного рахунку, виставленого Виконавцем на підставі підписаного Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 11:50
Тендерна документація.doc
19 лютого 2020 11:50
ОГОЛОШЕННЯ.doc
19 лютого 2020 11:50
ДОДАТОК 4.doc
19 лютого 2020 11:49
ДОДАТОК 5.doc
19 лютого 2020 11:49
ДОДАТОК 2.doc
19 лютого 2020 11:49
ДОДАТОК 3.doc
19 лютого 2020 11:49
ДОДАТОК 1.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
06 березня 2020 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій