Комп’ютерне обладнання (принтера, картриджи)
Очікувана вартість
49 500,00 UAH
UA-2020-02-19-001339-a b607c7fb023545fbb2970312e0fb0fcd
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП Плесо
Код ЄДРПОУ: 23505151
Місцезнаходження замовника: 02002, Україна , м. Київ обл., місто Київ, Микільсько-Слобідська, 7
Контактна особа замовника: Жмурко Андрій Анатолійович
+380505305177
an_zh@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 20:36
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 20:36
Початок аукціону: 27 лютого 2020 15:40
Очікувана вартість: 49 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Комп’ютерне обладнання (принтера, картриджи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 лютого 2020 20:32
На друк Принтера та детелі 2020.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2020 11:39
Дата відповіді: 20 лютого 2020 14:06
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Комісія з питань проведення допорогових процедур закупель, за результатами розгляду запитання до процедури закупівлі повідомляє наступне. Закупівля проводиться на підставі Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»» (далі – Інструкція).
Щодо запитання №1,2.Відповідно до вимог п. 2 розділу ІІ Інструкції під час оголошення закупівлі в електронній системі закупівель розміщується інформація про, зокрема, предмет закупівлі. Виходячи з положень вказаної Інструкції, при проведенні допорогових закупівель у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях постачальників. Слід зазначити про те, що це право, а не обов’язок Замовника. Таким чином, Замовник не зобов’язаний приймати до розгляду пропозицію із зазначенням еквіваленту товару.
Щодо запитання №3,4. Враховуючи основні принципи проведення процедур закупівель, до участі в закупівлі допускаються учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах, а оцінка пропозиції учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель без урахування системи оподаткування учасника. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна, без додавання ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 16:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" 43 128,00
UAH з ПДВ
39 594,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 45 000,00
UAH з ПДВ
39 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Давиденко Олексій Вікторович 48 999,99
UAH з ПДВ
41 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 42 984,00
UAH з ПДВ
42 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕТА-ТЕХНО" 47 880,00
UAH з ПДВ
47 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ" 49 490,40
UAH з ПДВ
49 490,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 15:47
sign.p7s
24 лютого 2020 15:13
8.Довідка про санкції.pdf
24 лютого 2020 15:13
4.Статут.pdf
24 лютого 2020 15:13
2.Витяг з ЄДРПОУ 20.02.20.pdf
24 лютого 2020 15:13
1.Авторизація 2020.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 16:36
Витяг ПДВ 27.01.2020.pdf
24 лютого 2020 16:36
3. Паспорт та код ІПН.pdf
24 лютого 2020 16:36
2.2 Витяг з ЄДР 20.01.2020.pdf
24 лютого 2020 16:36
2.1 Виписка _.pdf
24 лютого 2020 16:36
2. Витяг з ЄДР.pdf
24 лютого 2020 16:36
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 16:45
sign.p7s

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"
#40744685
Переможець 39 594,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 11:38

Документи

04 березня 2020 11:37
протокол комп.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2020 11:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД"
#40744685
39 594,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2020 11:37
протокол комп.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
Принт (1).pdf укладений
19 березня 2020 21:17

Актуальні тендери

До пошуку