Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (принтера, картриджи)
Очікувана вартість
49 500,00 UAH
UA-2020-02-19-001339-a ● b607c7fb023545fbb2970312e0fb0fcd
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Плесо |
Код ЄДРПОУ: | 23505151 |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , м. Київ обл., місто Київ, Микільсько-Слобідська, 7 |
Контактна особа: |
Жмурко Андрій Анатолійович +380505305177 an_zh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2020 20:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2020 20:36 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2020 20:36 |
Початок аукціону: | 27 лютого 2020 15:40 |
Очікувана вартість: | 49 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Комп’ютерне обладнання (принтера, картриджи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2020 20:32 |
На друк Принтера та детелі 2020.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2020 11:39
Дата відповіді: 20 лютого 2020 14:06
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Комісія з питань проведення допорогових процедур закупель, за результатами розгляду запитання до процедури закупівлі повідомляє наступне. Закупівля проводиться на підставі Наказу ДП «Прозорро» від 19.03.2019 №10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»» (далі – Інструкція).
Щодо запитання №1,2.Відповідно до вимог п. 2 розділу ІІ Інструкції під час оголошення закупівлі в електронній системі закупівель розміщується інформація про, зокрема, предмет закупівлі. Виходячи з положень вказаної Інструкції, при проведенні допорогових закупівель у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях постачальників. Слід зазначити про те, що це право, а не обов’язок Замовника. Таким чином, Замовник не зобов’язаний приймати до розгляду пропозицію із зазначенням еквіваленту товару.
Щодо запитання №3,4. Враховуючи основні принципи проведення процедур закупівель, до участі в закупівлі допускаються учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах, а оцінка пропозиції учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель без урахування системи оподаткування учасника. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна, без додавання ПДВ.
Щодо запитання №1,2.Відповідно до вимог п. 2 розділу ІІ Інструкції під час оголошення закупівлі в електронній системі закупівель розміщується інформація про, зокрема, предмет закупівлі. Виходячи з положень вказаної Інструкції, при проведенні допорогових закупівель у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях постачальників. Слід зазначити про те, що це право, а не обов’язок Замовника. Таким чином, Замовник не зобов’язаний приймати до розгляду пропозицію із зазначенням еквіваленту товару.
Щодо запитання №3,4. Враховуючи основні принципи проведення процедур закупівель, до участі в закупівлі допускаються учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах, а оцінка пропозиції учасників проводиться автоматично електронною системою закупівель без урахування системи оподаткування учасника. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна, без додавання ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 16:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" |
43 128,00
UAH з ПДВ
|
39 594,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
45 000,00
UAH з ПДВ
|
39 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Давиденко Олексій Вікторович |
48 999,99
UAH з ПДВ
|
41 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
42 984,00
UAH з ПДВ
|
42 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕТА-ТЕХНО" |
47 880,00
UAH з ПДВ
|
47 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СВН ПРАЙМТЕХ" |
49 490,40
UAH з ПДВ
|
49 490,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОФІС СИСТЕМ ЛТД" #40744685 |
Переможець |
39 594,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 11:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Принт (1).pdf | укладений |
19 березня 2020 21:17
|