Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщення на вул. Стефаника, 11)
Очікувана вартість
1 550 148,00 UAH
UA-2020-02-19-001286-a bf74677617f44aa587489696149fad45
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пелешко Мар'яна

380676807696 marianapundor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міський Палац культури імені Гната Хоткевича
Код ЄДРПОУ: 02597433
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Кушевича,1
Контактна особа: Пелешко Мар'яна
380676807696
marianapundor@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 18:39
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 22:00
Очікувана вартість: 1 550 148,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 750,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Поточний ремонт приміщення на вул. Стефаника, 11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79005, Україна, Львівська область, Львів, вул. Стефаника 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо захисту персональних даних
Дата подання: 20 лютого 2020 11:42
Дата відповіді: 20 лютого 2020 15:15
Шановний замовнику, повідомляємо Вас, що оприлюднена документація містить грубе порушення законодавчих положень про захист персональних даних!!! Вимагаючи копії сторінок паспорту або ID-картки та ІПН уповноваженої особи на підписання документів пропозиції та договору Ви грубо порушуєте права представників учасників на захист персональних даних. На сьогодні шахраї використовують подані у складі тендерних пропозицій копії паспортів на ІПН уповноважених осіб у злочинних цілях (в т.ч. для отримання мікрозаймів) а Ви необгрунтовано вимагаєте оприлюднення цих документів тим самим допомагаючи злочинцям!! Для чого Вам у складі пропозиції вказані документи, якщо їх можна вимагати в особи особисто при підписанні договору чи у паперовому вигляді від переможця??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розглянувши Ваше запитання вирішив внести зміни до тендерної документації.
Незаконна вимога
Дата подання: 20 лютого 2020 11:57
Дата відповіді: 20 лютого 2020 15:16
Розділ Інші умови тендерної документації містить вимогу про погодження учасника шляхом надання листа-гарантії з взяттям на себе обов'язку оплатити вартість незрозумілих послуг незрозуміло кому. Така вимога є ВИМАГАННЯМ. Вказані замовником положення Цивільного кодексу України в жодному разі не передбачають обов'язку учасника оплачувати послуги, що надаються замовнику. Це є добровільне бажання, а лист гарантія - зобов'язує. Якщо в тендерній документації вказано: "Замовником торгів МОЖЕ БУТИ укладено договір...." то про який лист-гарантію може йти мова?? Убудь-якому випадку, навряд хоч якийсь учасник погодиться оплатити неякісно надані послуги, при виконання яких так грубо були порушені його права. Вимагаємо виправити порушення та дотримуватися чинного законодавства. І не займатися вимаганням. Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розглянувши Ваше запитання вирішив внести зміни до тендерної документації.
Порушення захисту персональних даних
Дата подання: 20 лютого 2020 12:11
Дата відповіді: 20 лютого 2020 15:16
З якою метою Ви вимагаєте зазначення у листі-згоді на обробку персональних даних зазначення ідентифікаційного коду та паспортних даних уповноважених осіб?? Лишіть посилання на конкретний пункт конкретного законодавчого акту, що передбачає право замовника вимагати оприлюднювати в системі Prozorro саме дані ідентифікаційного коду та паспортні дані представників учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розглянувши Ваше запитання вирішив внести зміни до тендерної документації.
щодо захисту персональних даних
Дата подання: 20 лютого 2020 13:18
Дата відповіді: 20 лютого 2020 15:17
Вимагаємо дотримання законордавчих положень щодо захисту персональних даних! Ззгідно чинного на сьогодні законодавства замовник має право вимагати копію звіту 1ДФ за останній звітній період ЛИШЕ з заштрихуванням ідентифікаційних даних працівників та контрагентів такого учасника! Вимагаємо внесення відповідних змін!
Відповідь: Замовник розглянувши Ваше запитання вирішив внести зміни до тендерної документації.
Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги
Дата подання: 20 лютого 2020 15:06
Дата відповіді: 20 лютого 2020 16:16
Додаток 1 до тендерної документації містить наступну вимогу: Аналогічним договором є договір на Капітальний ремонт, реконструкцію, реставрацію, поточний ремонт пам’ятника архітектури місцевого або національного значення на суму виконаних робіт не менше 500000,00 грн. Вимагаємо її усунути, адже вона є дискримінаційною у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" та практикою Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Така вимога обмежує участь у закупівлі учасників, що мають виконані договори на суму менше 500000,00 грн., незважаючи на те, що таких договорів може бути декілька. Учасник, що виконав чи виконує 2 чи більше аналогічних договори, сума кожного з яких, наприклад, 250000,00 грн. так само має право на участь в торгах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв одним з яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Замовник вправі самостійно визначати інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Метою саме такого кваліфікаційного критерію є не дискримінація Учасників, а відбір дійсно КВАЛІФІКОВАНОГО Учасника-переможця який має досвід виконання великих об’єктів і готовий виконати значний об’єм робіт у максимально стислі терміни. Звертаємо Вашу увагу на те, що цінова планка на виконання аналогічних договорів певного вартісного обсягу становить менше 33% від ціни оголошення і є незначною враховуючи об’єм закупівлі та реалії будівельного ринку.
Що до практики Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, то звертаємо Вашу увагу на рішення № 2116 від 15.12.2016 р. Також звертаємо Вашу увагу на те, що усі Рішення колегії є індивідуальними виходять з окремих вимог і окремих ситуацій.
Скаржник не довів та документально не підтвердив, яким чином наведені вище умови ТД порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію через наявні умови Документації.
Підтвердження досвіду
Дата подання: 20 лютого 2020 15:13
Дата відповіді: 20 лютого 2020 16:00
Якщо учасник вкаже в інформаційній довідці про виконання аналогічних договорів лише 1 договір, що виконується, вимога замовника буде виконана у повному обсязі?
Відповідь: Тендерна документація не містить обмеження що до кількості аналогічних договорів. Тендерна документація не містить обмеження, що аналогічний договір має бути виконаний в повному обсязі, а лише вказує , що сума виконаних, а отже і прийнятих (по КБ-3) робіт має бути не менше 500000,00 грн.
Щодо вимог до наявності працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 20 лютого 2020 15:20
Дата відповіді: 20 лютого 2020 15:58
З огляду на те, що жоден нормативно-правовий акт не містить закріпленого обов'язку учасника мати не менше 3-х інженерно-технічних працівників та не менше 3-х робітників вимога замовника є дискримінаційною. Адже вона незаконно обмежує коло осіб, що можуть її виконати. Вимагаємо усунути порушення!
Відповідь: Як зазначено у Додатку№3 до тендерної документації Клас наслідків (відповідальності) об’єкту – СС3; Будівля є пам’ятником архітектури місцевого значення; Строк виконання робіт – до 30.04.2020 р.
Наявність працівників обґрунтовується наступним:
Учасники мають надати в складі пропозиції копію діючої ліцензії (з переліком видів робіт) на всі види робіт передбачені технічним завданням.
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками передбачають Кадрові вимоги до ліцензіатів (п.9 Ліцензійних умов) зокрема керівників, професіоналів та фахівців залежно від видів виконуваних робіт відповідної освіти та кваліфікації; керівника суб’єкта господарювання або його заступника вищої освіти відповідної спеціалізації (магістр, спеціаліст, бакалавр); головного інженера вищої освіти відповідної спеціалізації (магістр, спеціаліст); начальника виробничо-технічного відділу, технічного відділу вищої освіти відповідної спеціалізації (магістр, спеціаліст).
Отже навіть відповідно до ліцензійних умов учасники повинні мати не менше 3 інженерно-технічних працівників.

Згідно тендерної документації документації та проекту договору строк виконання робiт - по 30.04.2020 р. Згідно Пiдсумкової вiдомості ресурсiв Разом кошторисна трудомісткість складає 3690,94 люд-год. Отже шляхом простих математичних обчислень можна вирахувати що 3 робітники з робочим днем у 8 годин будуть виконувати роботи протягом 153 днів, тобто ще в червні 2020 року, або і пізніше. Дана вимога Замовника є МІНІМАЛЬНОЮ та АДЕКВАТНОЮ і спрямована на залучення КВАЛІФІКОВАНОГО учасника який має в наявності працівників і готовий виконати значний об’єм робіт у максимально стислі терміни.
Уточнення повноважень
Дата подання: 21 лютого 2020 12:04
Дата відповіді: 21 лютого 2020 16:36
Яким положенням, чинним законодавством України, передбачені повноваження замовника щодо перевірки дотримання ліцензійних вимог Учасниками, та перевіряти в наявності Учасників, трьох інженерно-технічних працівників та трьох працівників основних будівельних професій.
Відповідь: Замовник проводить закупівлю згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" і не здійснює перевірку дотримання ліцензійних вимог Учасниками. Замовник після оцінки розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
Ліцензія
Дата подання: 21 лютого 2020 21:27
Дата відповіді: 22 лютого 2020 10:02
Про необхідність ліцензії для робіт з капітального та поточного ремонту будівель Лист Міністерства регіонального розвитку та будівництва і Державної архітектурно-будівельної інспекції України від 22.01.2009 р. № 22/9-281 Відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» з 1 січня 2008 року ліцензуванню підлягає господарська діяльність, пов’язана із створенням об’єктів архітектури. Комплекс робіт, пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, визначено статтею 4 зазначеного Закону. Цей комплекс робіт уключає нове будівництво, реконструкцію, реставрацію та капітальний ремонт. Таким чином, для здійснення робіт з капітального ремонту суб’єкту господарювання необхідно отримати ліцензію на провадження господарської діяльності, пов’язаної зі створенням об’єктів архітектури, у порядку, визначеному постановою КМУ «Про ліцензування певних видів господарської діяльності в будівництві» від 05.12.2007 р. № 1396. Роботи з поточного ремонту під дію Закону України «Про архітектурну діяльність» не підпадають . Згідно з листом Держбуду України від 30.04.2003 р. № 7/7-401 капітальний ремонт будівлі — це комплекс ремонтно-будівельних робіт, що передбачає заміну, відновлення та модернізацію конструкцій та обладнання будівель у зв’язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення експлуатаційних показників, а також поліпшення планування будівлі та благоустрою території без зміни будівельних габаритів об’єктів. Капітальний ремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації будівлі в цілому або її частини (за умови їх автономності). Поточний ремонт — це комплекс ремонтно-будівельних робіт, що передбачає систематичне і своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та запобігання передчасному знесенню конструкцій та інженерного устаткування. Якщо будівля в цілому не підлягає капітальному ремонту, комплекс робіт поточного ремонту може враховувати окремі роботи, які класифікуються як такі, що належать до капітального ремонту (крім робіт, що передбачають заміну і модернізацію конструктивних елементів будівлі). Поточний ремонт повинен проводитися з періодичністю, що забезпечує ефективну експлуатацію будівлі чи об’єкта з моменту закінчення його будівництва (капітального ремонту) до моменту постановки на черговий капітальний ремонт (реконструкцію). Заступник начальника А. Странніков коментар редакції Поточний ремонт не ліцензується Лист, що коментується, вартий уваги насамперед з огляду на те, що підтверджує висловлену нами раніше позицію, згідно з якою Перелік робіт провадження господарської діяльності в будівництві, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, повинен тлумачитися у світлі ст. 4 Закону про архітектуру (див. «Податки та бухгалтерський облік», 2008, № 31, с. 18). Оскільки включений до цієї статті комплекс робіт для створення об’єкта архітектури досить обмежений, це дозволяє дещо звузити перелік видів діяльності в будівництві, що підлягають ліцензуванню. Яскравий приклад тому – роботи з поточного ремонту. Як видно з листа, Держархбудінспекція у вирішенні питання, чи підлягають такі роботи ліцензуванню, за орієнтир узяла саме ст. 4 Закону про архітектуру. Оскільки у зазначеній статті в числі робіт для створення об’єкта архітектури названо тільки капітальний ремонт і не названо поточний, у листі зроблено, на нашу думку, обґрунтований висновок про неліцензійність поточного ремонту. Проте відкритим залишилося питання, якими критеріями слід керуватися для розмежування робіт з поточного та капітального ремонту. Наприклад, Перелік робіт провадження господарської діяльності в будівництві, пов’язаної зі створенням об’єктів архітектури (додаток до Ліцензійних умов, затверджених наказом Мінрегіонбуду від 27.01.2009 р. № 47), уключає встановлення вікон, вітрин, вітражів, дверей, воріт, скління, опорядження приміщень звичайним обштукатурюванням, роботи з наклеювання шпалер, малярні роботи тощо. Суб’єктам господарювання, які займаються переліченими роботами, важливо знати, коли такі роботи вважаються капітальним ремонтом і відповідно підлягають ліцензуванню, а коли — поточним. У цій частині лист, що коментується, однозначних відповідей не дає, обмежуючись цитуванням листа Держбуду від 30.04.2003 р. № 7/7-401. У ньому критерієм для того, щоб вважати ремонт капітальним, названо поліпшення експлуатаційних показників будівлі, на відміну від поточного, результатом якого стає лише їх підтримання на необхідному рівні. На практиці як орієнтир традиційно також використовують Примірний перелік послуг з утримання будівель та споруд і прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будівель, споруд, затверджений наказом Державного комітету з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 р. № 150, в якому окремо перелічено роботи з капітального та поточного ремонту. Для більшої визначеності суб’єкти господарювання можуть також скористатися позицією ВГСУ, на думку якого під капітальним ремонтом слід розуміти таке відновлення основних частин (конструктивних елементів) майна, без якого останнє неможливо використовувати за призначенням (постанова від 22.04.2008 р. у справі № 15/411).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У даному дописі відсутнє запитання. У тендерній документації зазначено, що Учасники мають надати Копію діючої ліцензії (з переліком видів робіт) на всі види робіт передбачені технічним завданням; Копії дозволів на всі види робіт передбачені технічним. Водночас у тендерній документації зазначено, що Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції, при цьому Учасник зобов’язаний надати лист-пояснення чому він не повинен надавати такі документи. Відсутність документа та листа-пояснення може бути підставою для дискваліфікації учасника.
Ліцензія
Дата подання: 21 лютого 2020 21:34
Дата відповіді: 22 лютого 2020 10:03
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 р. № 406 ПЕРЕЛІК будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію 1. Роботи з переобладнання та перепланування жилого будинку і жилого приміщення, а також нежилого будинку, будівлі, споруди, приміщення в них, виконання яких не передбачає втручання в огороджувальні та несучі конструкції та/або інженерні системи загального користування, - щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1), з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. {Пункт 1 в редакції Постанови КМ № 236 від 20.03.2019} 2. Заміна покрівлі будівель і споруд згідно з будівельними нормами без втручання в несучі конструкції. {Пункт 2 в редакції Постанови КМ № 236 від 20.03.2019} 3. Реконструкція, капітальний ремонт, технічне переоснащення внутрішніх систем: опалення, у тому числі що передбачає встановлення або заміну обладнання індивідуальних теплових пунктів, заміна трубопроводів систем опалення, балансування систем опалення, встановлення балансувальних клапанів та/або витратомірів, зміна типу систем опалення з однотрубної на двотрубну та/або з вертикальної на горизонтальну, встановлення та/або заміна опалювальних приладів, обладнання опалювальних приладів автоматичними регуляторами температури в приміщеннях, встановлення та заміна приладів-розподілювачів та іншого обладнання регулювання і обліку теплової енергії; вентиляції; водопостачання та водовідведення, у тому числі трубопроводів; силових та слабкострумових систем, які забезпечують функціонування будівель і споруд. {Пункт 3 в редакції Постанови КМ № 236 від 20.03.2019} 4. Заміна існуючих заповнень віконних, балконних та дверних прорізів. {Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 236 від 20.03.2019} 5. Приєднання та підключення до інженерних мереж відповідно до технічних умов індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських будівель і споруд, гаражів, розташованих на присадибних, дачних і садових земельних ділянках та земельних ділянках для будівництва індивідуальних гаражів. 6. Зведення на земельній ділянці тимчасових будівель та споруд без влаштування фундаментів, зокрема навісів, альтанок, наметів, накриття, сходів, естакад, літніх душових, теплиць, гаражів, а також свердловин, криниць, люфт-клозетів, вбиралень, вигрібних ям, замощень, парканів, відкритих басейнів та басейнів із накриттям, погребів, входів до погребів, воріт, хвірток, приямків, терас, ґанків - щодо індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків. 7. Розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності відповідно до статті 28 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”. 8. Знесення і демонтаж будівель та споруд без подальшого будівництва, які не є підготовчими роботами, та без порушення експлуатаційної придатності інших будівель і споруд. 9. Оснащення будівель і споруд приладами для ведення відокремленого обліку теплової енергії, гарячої і холодної води. {Пункт 9 в редакції Постанови КМ № 236 від 20.03.2019} 10. Роботи з відновлення елементів благоустрою, визначених Законом України “Про благоустрій населених пунктів”, існуючих дитячих та спортивних майданчиків, майданчиків для вигулу домашніх тварин, прибудинкових територій багатоквартирних житлових будинків. {Пункт 10 в редакції Постанови КМ № 236 від 20.03.2019} 11. Улаштування засобів безперешкодного доступу до об’єктів житлово-комунального та громадського призначення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. 12. Монтаж технічних засобів телекомунікацій та антенних споруд зв’язку для кріплення антенно-фідерних пристроїв на будівлях, спорудах, у вбудовано-прибудованих приміщеннях, у/на приміщеннях контейнерного типу, а також на існуючих наземних щоглах з відтяжками та на баштах. Можливість монтажу зазначених технічних засобів телекомунікацій та антенних споруд зв’язку для кріплення антенно-фідерних пристроїв визначається за результатами оцінки технічного стану та відповідно до вимог законодавства з питань охорони культурної спадщини за погодженням з власником будівлі, споруди, іншого об’єкта нерухомості. 13. Відновлення окремих конструкцій будівель та споруд з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (аварій) та відновлення функціонування об’єктів, призначених для забезпечення життєдіяльності населення, без зміни їх геометричних розмірів. 14. Улаштування автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення, систем протипожежного захисту та їх складових, систем внутрішнього та зовнішнього протипожежного водопроводу, систем блискавкозахисту будівель та споруд, автоматичних установок контролю за вибухонебезпечними концентраціями газу в повітрі. {Пункт 14 в редакції Постанови КМ № 236 від 20.03.2019} 15. Розміщення на автомобільних дорогах елементів санітарного облаштування та технічних засобів, визначених Законом України “Про автомобільні дороги”, відповідно до будівельних норм, стандартів та схем організації дорожнього руху. 16. Заміна одиниць та вузлів технологічного устаткування та їх інженерних мереж, систем управління та автоматизації, які застаріли та технічний ресурс яких вичерпано, в існуючих цехах, приміщеннях. 17. Будівництво фортифікаційних споруд, інженерно-технічного облаштування з метою зміцнення обороноздатності держави на українсько-російському і українсько-молдовському державному кордоні, територіях, прилеглих до районів проведення антитерористичної операції та Автономної Республіки Крим, в зонах, визначених переліком населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1275 (Офіційний вісник України, 2015 р., № 98, ст. 3367). {Пункт 17 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1063 від 27.12.2017} 18. Роботи, пов’язані із залізничним транспортом, а саме: реконструкція, технічне переоснащення та капітальний ремонт інженерних споруд, земляного полотна, залізничних колій та переїздів, пасажирських платформ, горловин станцій з укладенням стрілкових переводів, контактної мережі залізниць, повітряних ліній електропостачання 6-35 кВ, розташованих на підтримуючих конструкціях контактної мережі та окремих опорах обводів, повітряних та кабельних ліній, розподільних і живильних пристроїв електропостачання, сигналізації, централізації та блокування, зв’язку, станційних пристроїв зв’язку, пристроїв станційної електричної централізації стрілок і сигналів, гіркової централізації, ключової залежності стрілок і сигналів, автоматичного та напівавтоматичного блокування, диспетчерської централізації та контролю, переїзної автоматики, засобів автоматичного контролю технічного стану рухомого складу під час руху поїздів (технічне переоснащення). 18-1. Роботи, пов’язані з будівництвом гідротехнічних споруд, а саме: акваторії морського порту (портової акваторії), внутрішніх підхідних, судноплавних каналів, операційної акваторії причалу, якірної стоянки, а також інших підводних гідротехнічних споруд штучного та природного походження, зокрема розташованих в межах акваторії морського порту і призначених для забезпечення безпеки мореплавства, маневрування та стоянки суден. {Перелік доповнено пунктом 18-1 згідно з Постановою КМ № 931 від 07.11.2018} 19. Знесення самочинно збудованих об’єктів за рішенням суду. 20. Переобладнання та перепланування будівель та інженерних споруд установ виконання покарань, слідчих ізоляторів та підприємств установ виконання покарань і на прилеглих до них територіях, на яких встановлені режимні вимоги, у тому числі багатофункціональних будинків режимного призначення та для тримання засуджених, зокрема з приміщеннями камерного типу, а також інженерно-технічних засобів охорони. {Перелік доповнено пунктом 20 згідно з Постановою КМ № 236 від 20.03.2019} 21. Нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єктів казармено-житлового фонду військових містечок (крім житлових будинків), військових аеродромів, арсеналів, баз та складів, комунальних споруд, інженерних мереж, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) та середніми (СС2) наслідками і які виконуються безпосередньо на території військових частин (підрозділів), установ та організацій Збройних Сил, Національної гвардії та Служби зовнішньої розвідки під час здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях. {Перелік доповнено пунктом 21 згідно з Постановою КМ № 236 від 20.03.2019} 22. Реконструкція або технічне переоснащення електричних мереж напругою не вище 10 кВ (лінії електричних мереж, трансформаторні підстанції, об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури). {Перелік доповнено пунктом 22 згідно з Постановою КМ № 236 від 20.03.2019} 23. Роботи з теплової ізоляції введених в експлуатацію житлових будинків (стін, даху, горища, технічного, цокольного, підвального поверхів), що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними (СС1) та середніми (СС2) наслідками. {Перелік доповнено пунктом 23 згідно з Постановою КМ № 236 від 20.03.2019} 24. Будівництво тимчасових контрольних пунктів в’їзду на тимчасово окуповану територію України/виїзду з неї для автомобільного сполучення та зон сервісного обслуговування перед ними. {Перелік доповнено пунктом 24 згідно з Постановою КМ № 890 від 28.10.2019} __________ Примітки: 1. Дія цього переліку не поширюється на об’єкти, що належать до пам’яток культурної спадщини. 2. Роботи, зазначені у пункті 18 цього переліку, виконуються на об’єктах інфраструктури залізничного транспорту загального користування, які розташовані в межах смуги відведення. {Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 236 від 20.03.2019} 3. Виконання будівельних робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту та технічного переоснащення повинно здійснюватися з дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, стандартів і правил та відповідно до розробленої та затвердженої в установленому законодавством порядку проектної документації. {Пункт 3 в редакції Постанови КМ № 236 від 20.03.2019}
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У даному дописі відсутнє запитання. У тендерній документації зазначено, що Учасники мають надати Копію діючої ліцензії (з переліком видів робіт) на всі види робіт передбачені технічним завданням; Копії дозволів на всі види робіт передбачені технічним. Водночас у тендерній документації зазначено, що Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Документи, які не передбачені Господарським кодексом та іншими діючими нормативно-правовими актами для суб'єктів підприємницької діяльності та фізичних осіб, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції, при цьому Учасник зобов’язаний надати лист-пояснення чому він не повинен надавати такі документи. Відсутність документа та листа-пояснення може бути підставою для дискваліфікації учасника.
Уточнення
Дата подання: 24 лютого 2020 09:49
Дата відповіді: 24 лютого 2020 10:21
Замовник не надав змістовної відповіді, на якій підставі він вимагає в Учасника підтвердження дотримання ліцензійних вимог, щодо трьох інженерно-технічних працівників та трьох працівників основних будівельних професій?
Відповідь: В тендерній документації відсутні вимоги що до підтвердження дотримання Учасниками ліцензійних вимог.
Уточнення
Дата подання: 24 лютого 2020 11:04
Дата відповіді: 24 лютого 2020 15:45
Якщо ви не вимагаєте дотримання ліцензійних вимог, то для чого вам потрібне підтвердження в Учасників, трьох інженерно-технічних працівників та трьох працівників основних будівельних професій
Відповідь: Відповідно до ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація повинна містити в т.ч. один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Відповідно до ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв в т.ч наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації .
Замовник вправі самостійно визначати перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2020 22:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Львів" 1 502 351,90
UAH з ПДВ
1 502 351,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 20:13
Електронний підпис
05 березня 2020 19:05
03-8 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
05 березня 2020 18:37
12 Повноваження.pdf
05 березня 2020 18:37
11-1 Цінова пропозиція.pdf
05 березня 2020 18:37
10 Захист довкілля.pdf
05 березня 2020 18:37
08 Ліцензія.pdf
05 березня 2020 18:37
07 Витяг ПДВ.pdf
05 березня 2020 18:37
06 Витяг з ЄДР.pdf
05 березня 2020 18:37
05 Статут.pdf
05 березня 2020 18:37
03-4 r_131_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
05 березня 2020 18:37
03-3 r_131_ДЦ_ИВР.pdf
05 березня 2020 18:37
03-5 r_131_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
05 березня 2020 18:37
03-7 r_131_ДЦ_ОС_2-1.pdf
05 березня 2020 18:37
03-6 r_131_ДЦ_ОС_2-1.pdf
05 березня 2020 18:37
03-2 r_131_ДЦ_ДЦ-1.pdf
05 березня 2020 18:37
03-1 r_131_ДЦ_ДЦ.pdf
05 березня 2020 18:37
02 ВПВ 17.pdf
05 березня 2020 18:37
01-7 Договір з додатками.pdf
05 березня 2020 18:37
01-8 Лист-відгук.pdf
05 березня 2020 18:37
01-1 Довідка мат-тех база.pdf
05 березня 2020 18:37
01-3 Довідка робітники.pdf
05 березня 2020 18:37
01-5 Штатний розпис .pdf
05 березня 2020 18:36
01-4 ф.1-дф.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Львів"

Інформація про відміну

Дата відміни
05 березня 2020 22:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій