Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Electric power
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 37761936 |
Місцезнаходження: | 61001, Україна , Харківська область обл., Харків, Комінтернівський район, ВУЛИЦЯ АКТЮБІНСЬКА, будинок 24 |
Контактна особа: |
Шаплихін Сергій +380577379658 MISKELECTROTRANSSERVIS@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | BUSINESS ENTERPRISE "MISKELEKTROTRANSSERVIS" |
National ID: | 37761936 |
Contact point: |
Shaplikhin Sergiy +380577379658 MISKELECTROTRANSSERVIS@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2020 18:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2020 13:08 |
Очікувана вартість: | 153 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,07% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 500000 UAH |
Publication date: | 19 лютого 2020 18:08 |
Enquiries until: | 10 березня 2020 23:00 |
Complaints submission until: | до 16 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 березня 2020 23:00 |
Information
Estimated total value: | 153 200 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 100 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,07 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Протягом 100 (ста) календарних днів після закінчення розрахункового періоду. Розрахунковим періодом є календарний місяць, починаючи з 1-го числа кожного місяця. | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2020 19:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2020 19:00 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД 11.03.2020.docx | |
11 березня 2020 19:00 |
ТД Свет_ 2020 -3, нова ред 11.03..docx | |
19 лютого 2020 18:05 |
Оголошення переклад.docx | |
19 лютого 2020 18:05 |
Додаток 7 (Проект договору).docx |
11 березня 2020 19:01 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 березня 2020 19:00 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН до ТД 11.03.2020.docx
|
|||
11 березня 2020 19:00 |
ТД Свет_ 2020 -3, нова ред 11.03..docx
|
|||
19 лютого 2020 18:05 |
Оголошення переклад.docx
|
|||
19 лютого 2020 18:05 |
Додаток 7 (Проект договору).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вільні ціни визначаються на всі види продукції (робіт, послуг), за винятком тих, на які встановлено державні ціни.
Вільні ціни визначаються суб’єктами господарювання самостійно за згодою сторін, а у внутрішньогосподарських відносинах – також за рішенням суб’єкта господарювання.
Отже, уповноваженими установами, які проводять моніторинг або спостереження цін (тарифів) на окремі види товарів, робіт і послуг, не може визначатися ціна, за якою має здійснюватися закупівля за публічні кошти.
Середня ціна купівлі електричної енергії на балансуючому ринку також визначена відповідними обленерго.
Також, вартість товару визначається згідно попередніх років використання даного товару, з урахуванням можливих коливань на ринку електричної енергії.
Разом з тим, враховується аналіз системи електронних закупівель, проведених іншими замовниками, по проведеним закупівлям даного товару та укладених договорів.
До складу договірної (контрактної) вартості включаються будь-які суми коштів, вартість матеріальних і нематеріальних активів, що передаються платнику податків безпосередньо покупцем або через будь-яку третю особу у зв’язку з компенсацією вартості товарів/послуг. До складу договірної (контрактної) вартості не включаються суми неустойки (штрафів та/або пені), три проценти річних та інфляційні, що отримані платником податку внаслідок невиконання або неналежного виконання договірних зобов’язань.
Якщо умовами договору передбачено, що гарантійні платежі (внески) виконують виключно функцію засобу забезпечення виконання зобов’язань та згідно з умовами договору в оплату за товари/послуги не зараховуються, а повертаються отримувачу таких товарів/послуг, то ця сума гарантійних платежів (внесків) не збільшує базу оподаткування у постачальника товарів/послуг. Податкові зобов’язання постачальником та податковий кредит покупцем при отриманні/перерахуванні такого гарантійного платежу не визначаються.
Вимоги про усунення порушення
Крім того, згідно з ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
У свою чергу, відповідно до п. 15 частини другої статті 22 Закону тендерна документація містить проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов та інформацію про розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Крім того, частиною першою статті 26 Закону встановлено, що замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 37 цього Закону, а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Відповідно до п. 6 розділу VI. Тендерної документації зазначено весь алгоритм надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме, грошове покриття (грошові кошти), шляхом перерахування згідно Договору забезпечення (Додаток 8 до ТД) на рахунок КП «МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС», у розмірі 0,2 % від загальної суми вартості договору.
Таким чином, надання Учасником забезпечення виконання договору про закупівлю у складі тендерної пропозиції, це є гарантія та підтвердження внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Маємо надію, що надали вичерпне пояснення щодо даного питання.
Разом з тим, в п. 1 розділу ІІІ тендерної документації також зазначено вичерпний перелік Формальних (несуттєвих) помилок.
Крім того, згідно ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 №851 КЕП/ЕЦП є обов’язковими.
Учасником надано оригінал протоколу загальних зборів учасників, згідно змісту якого уповноваженій посадовій/службовій особі учасника надається дозвіл укладати договір за результатами даної закупівлі та який не містить дату оприлюднення оголошення в системі електронних закупівель, що не відповідає вимогам п. 6 Додатку 2 тендерної документації;
- довідка про уповноважену особу містить інформацію про відсутність у Статуті обмежень на підписання договору (у Статуті є пункт про значний правочин – що є виключною компете, а зміст довідки не відповідає дійсності, тобто є недостовірним;
- учасник надав копію листа оператора розподілу (АТ «Харківобленерго») з підтвердженням інформації щодо отримання доступу до мереж та можливість продажу електричної енергії на території діяльності оператора системи, замість оригіналу, що не відповідає вимогі п. 3 Додатку 1 тендерної документації;
- відсутня видруківка з сайту НКРЕКП, що зроблена у 2020 році, що не відповідає п. 3 Додатку 2 тендерної документації.
У разі ігнорування Вимоги, Учасник вимушений бути звернутися до Органу оскарження у строки, встановлені діючим законодаством!
По першому питанню: Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
В даній процедурі тендерною документацією було визначено, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не відхиляє тендерну пропозицію через допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок.
Відповідно до умов цієї документації формальними (несуттєвими) помилками вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст та ціну тендерної пропозиції (технічні помилки та описки).
Отже, відсутність «дати» оголошення оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі в системі електронних закупівель є формальною помилкою у розумінні зазначених вище положень Закону України «Про публічні закупівлі» та документації, так як номер оголошення містить в собі дату оприлюднення на веб-порталі оголошення.
По другому питанню: Якщо на укладання значного правочину не отримано згоди загальних зборів учасників, такий правочин може бути визнаний недійсним на підставі ст.ст. 203, 215 Цивільного кодексу України як такий, що не відповідає вимогам законодавства.
19.03.2020 загальними зборами учасників товариства прийняте рішення про надання директору згоди на вчинення правочину, а саме, на укладання та підписання договору на постачання електричної енергії за результатами тендерної процедури закупівлі.
Також, учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку (інформація теж від 19.03.2020) на підтвердження повноважень директора Кравченко П.Ю. щодо підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції та укладання договору.
Таким чином, інформація зазначена у довідці надана з урахуванням протоколу загальних зборів від 19.03.2020 року.
Слід зазначити, що відповідно до Статуту Директор товариства має право без довіреності діяти від імені Товариства в межах, встановлених чинним законодавством України.
По третьому питанню: За результатами дослідження тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗОВА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОКОМ» встановлено, що на вимогу п. 3 Додатку 1 тендерної документації, надано копію листа від 18.03.2020 №56К-01/07-1915 оператора розподілу, яким являєтесь АТ «Харківобленерго», з підтвердженням інформації щодо отримання доступу до мереж та можливість продажу електричної енергії на території діяльності оператора системи, замість оригіналу.
Відповідно до пункту 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Так, враховуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі» ми скористалися своїм правом як Замовник та листом від 23.03.2020 № 371/1 звернулись до АТ «Харківобленерго» за підтвердженням достовірність та оригінальність листа від 18.03.2020 №56К-01/07-1915 копію котрого надано ТОВ «ГАЗОВА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОКОМ».
Листом від 26.03.2020 №56К-01/10-256 АТ «Харківобленерго» підтверджено достовірність та оригінальність листа від 18.03.2020 №56К-01/07-1915 котре надане ТОВ «ГАЗОВА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОКОМ» та надано копію даного листа завіреного належним чином.
Враховуючи вищевикладене, інформація зазначена в листі від 18.03.2020 №56К-01/07-1915 котра надана ТОВ «ГАЗОВА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОКОМ» та інформація надана АТ «Харківобленерго» підтверджує достовірність та відповідність вимогам діючого законодавства.
Продовження відповіді у прекріпленому файлі.
Скарги до процедури
Дата подання: 01 квітня 2020 20:41
Дата подання: 01 квітня 2020 23:04
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-16-000015 ● b95bae43e84840fb9e3b218f31a2daf0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 листопада 2020 16:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.11.2020 № 220
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручень Держаудитслужби від 16.09.2020 № 003100-18/4941-2020 та від 16.09.2020 № 003100-18/4942-2020
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 16.11.2020 № 220
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-02-19-001284-c, 19.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-17 08:55:15
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-19-001284-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
- чому тендерна документація, що затверджена уповноваженою особою комунального підприємства «Міськелектротранссервіс» 19.02.2020 (зі змінами) не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 13 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020) ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-20 16:06:09
Щодо кінцевого строку подання пропозицій
1.Щодо кінцевого строку подання пропозицій відповідно до пункту 13 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції до 19.04.2020 р.:
Тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На виконання вищевказаного положення Закону Замовником торгів у частині 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що кінцевий термін подання тендерних пропозицій зазначено в оголошенні https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-19-001284-c/print/report/pdf. Наказом 490 від 22.03.2016 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України передбачено, що у пункті 13 Оголошення про відкриті торги зазначається інформація «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій». Тобто у тендерній документації зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій шляхом посилання на оголошення про проведення відкритих торгів із публікацією оголошення англійською мовою. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу – зазначається в електронній системі закупівель. Строк подання тендерних пропозицій визначений з урахуванням положень частини 4 статті 10 Закону. Отримана тендерна пропозиція автоматично вноситься до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. В пункті 13 оголошення про проведення відкритих торгів ID: UA-2020-02-19-001284-c зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій учасниками закупівлі – 20 березня 2020 23:00. Дане оголошення оприлюднено в системі публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-19-001284-c/print/report/pdf. Щодо порядку формування оголошення про проведення відкритих торгів хочемо зауважити, що поля зазначені в оголошенні заповнюються уповноваженими особами на здійснення закупівель в тому числі і кінцевий строк подачі тендерних пропозицій, електронна система публічних закупівель “Prozorro” не може сформувати оголошення про проведення відкритих торгів без заповненого поля – «кінцевий строк подачі тендерних пропозицій». Після внесення усієї обов’язкової інформації, яка передбачена Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 490 від 22.03.2016, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Електронною системою закупівель автоматично створюється документ, який у разі потреби може бути роздрукований. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій є обов’язковим полем для заповнення. Тобто тендерна документація Замовника містить строк подачі тендерних пропозицій з посиланням на оголошення про проведення відкритих торгів, яке в свою чергу містить кінцевий строк подачі тендерних пропозицій 20 березня 2020 23:00. В процесі підготовки до участі у вищезазначеній процедурі у жодного учасника не виникло питання в цій частині, що свідчить про те, що зазначені інформація в тендерній документації про кінцевий строк подання тендерних пропозиції є вірною та вичерпною. Також хочемо наголосити, що при внесенні змін до тендерної документації, в якої міститься інформація про кінцевий строк подання тендерної документації з посиланням на оголошення про проведення відкритих торгів, у Замовника відпадає потреба змінювати ТД в цій частині, що є зручним, як для Замовника так і для учасників.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-19 14:02:55
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Електрична енергія» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-19-001284-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
- відповідно до пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, що затверджена уповноваженою особою 19.02.2020 (зі змінами) Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 0,2% вартості договору у формі банківської гарантії зі строком дії до повного виконання умов договору. Просимо повідомити, чи була дотримана вищезазначена вимога ТОВ «ГАЗЕНЕРДЖИТРЕЙД» (з наданням підтверджуючих документів)?
- просимо надати підтвердні документи щодо коливання ціни товару на ринку, що стали підставою для укладання додаткових угод від 28.08.2020 № 2, від 01.09.2020 № 3, від 28.09.2020 № 4 до договору від 21.05.2020 № 07-20 та внесення зміни щодо планової ціни електричної енергії за 1 кВт год.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-24 18:32:42
Відповідь на запит
На Ваш запит надаємо наступні документи:
1. Договір забезпечення № 08/05 від 08.05.2020 р.;
2.Платіжне доручення № 827 від 15.05.2020 р.;
3.Оборотно-сальдова відомість за рахунком № 6854 КП "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС" з 01.05.2020 по 23.11.2020 р.;
4. Лист ТОВ "ГАЗЕНЕРДЖИТРЕЙД" № 05/08-02 від 05.08.2020 р.
5. Експертний висновок Черкаської ТПП № О-495 від 05.08.2020 р.;
6.Лист ТОВ "ГАЗЕНЕРДЖИТРЕЙД" № 25/08-01 р. від 25.08.2020 р.;
7. Експертний висновок Черкаської ТПП № О-542 від 25.08.2020 р.
8. Лист ТОВ "ГАЗЕНЕРДЖИТРЕЙД" № 16/09-01 від 16.09.2020 р.;
9. Експертний висновок № О-606 від 15.09.2020 р.;
10. Виписка по рахунку КП "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС" від 15.05.2020 р.
Віс вищезазначені документи знаходяться у прикліплених файлах.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок повідомляємо наступне: У процедурі закупівлі № UA-2020-02-19-001284-c за кодом ДК 021:2015: 09310000-5 - Електрична енергія (Електрична енергія) в тендерній документації зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій шляхом посилання на оголошення про проведення відкритих торгів із публікацією оголошення англійською мовою, що не суперечить тендерному законодавству та не тягне за собою порушення принципів здійснення публічних закупівель, які викладені у ст. 3 та ст. 5 ЗУ « Про публічні закупівлі» у редакції до 19.04.2020 року. Дана процедура закупівлі знаходиться у стадії «Завершена», тому КП «МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС» не має технічної можливості внесення змін до тендерної документації, щоб усунути невідповідність виходячи із висновку від 01.12.2020 року Північного офісу Держаудитслужби ( Черкаська обл.) так як відсутній механізм усунення даного порушення. Крім того, слід відзначити, що п. 13 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить конкретної вимоги щодо зазначення часу та дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що в свою чергу дозволяє Замовнику зробити посилання на веб-портал, як і зроблено в нашому випадку. В свою чергу повідомляємо, що в подальшій діяльності підприємство гарантує не допущення таких порушень.
2020-12-07 13:43:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
В подальшій діяльності Замовник гарантує не допущення таких порушень.
2020-12-17 09:53:59
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕЛЕКТРОТРАНССЕРВІС" |
Код ЄДРПОУ: | 37761936 |
Місцезнаходження: | 61001, Україна, Харківська область обл., Харків, Комінтернівський район, ВУЛИЦЯ АКТЮБІНСЬКА, будинок 24 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ОІЛ ІНВЕСТМЕНТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ПАВЕРСТОК" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "СПЕЦЕНЕРГОГРУП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРДЖИТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОКОМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2020 13:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРДЖИТРЕЙД" |
150 480 000,00
UAH з ПДВ
|
150 380 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАЗОВА КОМПАНІЯ ЕНЕРГОКОМ" |
152 486 400,00
UAH з ПДВ
|
150 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРДЖИТРЕЙД" #42544369 |
Переможець |
150 380 000,00
UAH з ПДВ
|
04 травня 2020 14:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2021 16:29
|
ДУ 7 від 31.03.21 до дог.№ 07-20 від 21.05.2020 (1).pdf | зміни до договору |
02 квітня 2021 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 17:47
|
ДУ 6 від 22.12.20 до дог.№ 07-20 від 21.05.2020 (1).pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 17:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2020 15:03
|
ДУ 5 від 14.12.20 до дог.№ 07-20 від 21.05.2020 (1).pdf | зміни до договору |
17 грудня 2020 15:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2020 17:25
|
ДУ 4 від 28.09.20 до дог.№ 07-20 від 21.05.2020 (1).pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2020 17:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2020 16:54
|
ДУ 3 від 01.09.20 до дог.№ 07-20 від 21.05.2020 (1).pdf | зміни до договору |
03 вересня 2020 16:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2020 18:07
|
Дод.угода №2 до дог.07-19 (1).docx | зміни до договору |
31 серпня 2020 18:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 травня 2020 17:49
|
ДУ 1 до договору № 07-20 від 21.05.2020 (1).pdf | зміни до договору |
21 травня 2020 17:49
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2020 17:33
|
Договір 07-20 від 21.05.2020. - ел.енергія.pdf | укладений |
21 травня 2020 17:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | згідно п. 13.2. розділу 13 Договору Сторони домовились викласти Додаток 2 до Договору у новій редакції, доповнити договір Додатком 4, викласти п.3.1.1. у новій редакції. Сума договору після внесення змін (не змінюється) -150 380 000,00 грн. з ПДВ; Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін (не змінюється) - 66 880 000 кВт*год. |
Номер договору про закупівлю: | 07/20-торги |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.2 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII з урахуванням положень п.5 і п.6 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, визначеній Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» №114-IX від19.09.2019 та пунктом 13.2 Розділу 13 Договору №07/20-торги від 21 травня 2020 року. Сума договору після внесення змін -150 379 999,08 грн з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 62 314 884 кВт*год |
Номер договору про закупівлю: | 07/20-торги |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись п.2 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII з урахуванням положень п.5 і п.6 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, визначеній Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» №114-IX від19.09.2019 та пунктом 13.2 Розділу 13 Договору №07/20-торги від 21 травня 2020 року. Сума договору після внесення змін -150 379 999,08 грн з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 59 219 728 кВт*год |
Номер договору про закупівлю: | 07/20-торги |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись п.2 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII з урахуванням положень п.5 і п.6 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, визначеній Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» №114-IX від19.09.2019 та пунктом 13.2 Розділу 13 Договору №07/20-торги від 21 травня 2020 року. Сума договору після внесення змін -150 379 996,29 грн з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 56 178 749 кВт*год |
Номер договору про закупівлю: | 07/20-торги |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись п.2 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII з урахуванням положень п.5 і п.6 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, визначеній Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» №114-IX від19.09.2019 та пунктом 13.2 Розділу 13 Договору №07/20-торги від 21 травня 2020 року. Сума договору після внесення змін -150 379 995,24 грн з ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - 55 071 902 кВт*год |
Номер договору про закупівлю: | 07/20-торги |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII з урахуванням положень п.5 і п.6 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, визначеній Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» №114-IX від 19.09.2019 та пунктами 13.2, 13.8. Розділу 13 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 07/20-торги |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 частиною 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII з урахуванням положень п.5 і п.6 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, визначеній Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» №114-IX від 19.09.2019 та пунктами 13.2, Розділу 13 Договору.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 39 898 761,00 кВт. Сума договору після внесення змін - 104 772 356,50 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 07/20-торги |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |