Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2020-02-19-001265-a a426bd3ed7134bc7bd83d22e35c033fc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мостіпан Лідія Вікторівна

380459836803 kodl.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01994451
Вебсайт: http://www.kodl.in.ua
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., Боярка, Хрещатик 83
Контактна особа: Мостіпан Лідія Вікторівна
380459836803
kodl.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 18:18
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 19:00
Очікувана вартість: 1 400 000,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


3 Лоти

Тендерна документація

19 лютого 2020 19:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 19:08
ТД мед.матеріали2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зразки
Дата подання: 21 лютого 2020 12:54
Дата відповіді: 26 лютого 2020 11:31
Умовами тендерної документації передбачається «5. Учасники конкурсних торгів, на вимогу Замовника, повинні надати зразки складових предмету закупівлі у кількості, що дає можливість зробити експертній раді Замовника висновки відносно товару». Ця вимога протирічить рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7710-р/пк-пз від 31.07.2018, № 6711-р/пк-пз від 06.07.2018, які вказують, що зразки товару не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону, отже невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону. На підставі наведеного прошу пояснити: 1. Які у замовника передбачені законодавством причини для порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель? 2. На якій передбаченій законодавством підставі буде відхилена пропозиція учасника, зразки якого не відповідатимуть за висновком експертної ради? 3. По скільки зразків та по яким позиціям потрібно надавати і у які строки? Чи передбачають ці строки час, необхідний виробнику медичних виробів для виготовлення цих зразків для експертної ради, якщо вони відсутні в даний момент на складі? 4. Яким чином відбувається бухгалтерське/податкове оформлення безкоштовної/небезкоштовної передачі зразків медичних виробів? 5. Яка детальна процедура визначення експертною радою замовника відповідності зразків медико – технічним вимогам? У які строки, на якому обладнанні чи в яких установах здійснюватиметься оцінювання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Висловлюємо Вам свою повагу та надаємо відповідь на Ваші питання у строк, що передбачений п. 1 ст.23 Закону, протягом 3 (трьох) робочих днів з дня оприлюднення звернення.
Звертаємо вашу увагу на те, що жодне з рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7710-р/пк-пз від 31.07.2018, № 6711-р/пк-пз від 06.07.2018 не містить вказівки на відсутність права у замовника вимагати зразки складових предмету закупівлі.
Вимога надати зразки складових предмету закупівлі жодним чином не спрямована на надання переваги будь-якому учаснику, а навпаки надає можливість учаснику належним чином підготувати свою тендерну пропозицію, направлена на ефективне використання коштів, попередження нанесення збитків державі. Крім того, суб’єкти господарювання, які постачають товар належної якості ніколи не заперечують проти надання зразків своєї продукції. А, незадоволення Вашого підприємства вимогам Замовника про надання зразків може свідчити про побоювання щодо відхилення пропозиції через неякісний товар. Відхилення пропозицій відбувається на підставі ст.. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Основним документом, який визначає способи ведення бухгалтерського обліку, що використовуються при відображенні господарських операцій (первинне спостереження, вартісне вимірювання, поточне групування і підсумкове узагальнення фактів господарської діяльності), є наказ (положення) про облікову політику. Пропонуємо при прийнятті управлінського рішення щодо оформлення у своєму внутрішньому обліку наданих зразків складових предмету закупівлі керуватися вказаним положенням, Податковим кодексом України та Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» з врахуванням офіційних роз’яснень контролюючих органів в сфері оподаткування.
Замовник не здійснює оцінювання продукції. Замовник має право перевірити якісні характеристики наданої продукції можливими для нього методами, а саме звернутися за дослідженням у відповідні інстанції. Зразки складових предмету закупівлі можуть бути запитані виключно з метою запобігання мінімізації негативних наслідків отримання неякісної продукції: отримання достовірної інформації в частині відповідності запропонованого товару медико–технічним технічним вимогам, зазначеним у тендерній документації. При цьому дана вимога не є імперативною. Головними критеріями під час визначення переможця є ціна, запропонована як остання найнижча пропозиція, а також відповідність пропозиції Учасника умов закупівлі, які зазначені в тендерній документації.
ПГА
Дата подання: 21 лютого 2020 12:56
Дата відповіді: 26 лютого 2020 11:44
Будь-ласка, дайте відповідь стосовно поз. 3-6 Додатку 3 Лот ІІ «Хірургічний шовний матеріал стерильний, синтетичний, поліфіламентний (плетений з покриттям), що розсмоктується. Складається з полімера гліколевої кислоти, покриття резолактон. Повне розсмоктування від 56 до 70 днів. Стерильний». Які приклади таких матеріалів є з повною відповідністю (полігліколієва кислота) по складу і строку розсмоктування (56-70 днів), які конкретно марки, крім ПГА Ресорба від торгової марки Resorba, ексклюзивним постачальником якої є ТОВ «Український медичний дім»? Якщо повної відповідності у інших виробників даним медико-технічним вимогам немає – просимо вказати які еквіваленти вважаються лікарнею повністю відповідними за складом та строком абсорбації для уникнення відхилення з причини невідповідності чи то за строком, чи то за складом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Висловлюємо Вам свою повагу та надаємо відповідь на Ваші питання у строк, що передбачений п. 1 ст.23 Закону, протягом 3 (трьох) робочих днів з дня оприлюднення звернення. Ви можете надати будь-який еквівалент, що відповідає зазначеним медико-технічним вимогам.
Губка гемостатична колагенова
Дата подання: 21 лютого 2020 14:53
Дата відповіді: 26 лютого 2020 11:52
Добрий день! Дайте, будь-ласка, відповідь стосовно позицій 12-13 Лот № ІІ «Губка гемостатична колагенова, розмір 7*3см» «Хірургічний колагеновий матеріал, що розсмоктується, без покриття, для місцевого гемостазу. Стерильний. Вміст в 1 см² колагенових волокон 2,8 мг. Розмір 7см*3см.» та «Губка гемостатична колагенова, розмір 9*7см» «Хірургічний колагеновий матеріал, що розсмоктується, без покриття, для місцевого гемостазу. Стерильний. Вміст в 1 см² колагенових волокон 2,8 мг. Розмір 9см*7см. Які приклади саме таких виробів є, які конкретно марки та їх еквіваленти по цим позиціям саме з такими медико-технічними характеристиками є, крім продукції ТМ Resorba, ексклюзивним постачальником якої є ТОВ «Український медичний дім»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Висловлюємо Вам свою повагу та надаємо відповідь на Ваші питання у строк, що передбачений п. 1 ст.23 Закону, протягом 3 (трьох) робочих днів з дня оприлюднення звернення. Ви можете надати будь-який еквівалент, що відповідає зазначеним медико-технічним вимогам.
Еквіваленти
Дата подання: 21 лютого 2020 15:05
Дата відповіді: 26 лютого 2020 11:54
Просимо сказати які саме еквіваленти приймаються лікарнею за поз. 12 і поз. 13 «Губка гемостатична колагенова. Хірургічний колагеновий матеріал, що розсмоктується, без покриття, для місцевого гемостазу. Стерильний. Вміст в 1 см² колагенових волокон 2,8 мг. Розмір 7см*3см.» та «Губка гемостатична колагенова. Хірургічний колагеновий матеріал, що розсмоктується, без покриття, для місцевого гемостазу. Стерильний. Вміст в 1 см² колагенових волокон 2,8 мг. Розмір 9см*7см.» замість виробів КОЛЛАГЕН РЕСОРБ, які є виключною пропозицією ТОВ «Український медичний дім»? Наскільки важлива повна відповідність розміру (саме 7*3 і 9*7) та складу (колаген) саме з таким вмістом колагенових волокон (2,8 мг в 1 см2)? Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Висловлюємо Вам свою повагу та надаємо відповідь на Ваші питання у строк, що передбачений п. 1 ст.23 Закону, протягом 3 (трьох) робочих днів з дня оприлюднення звернення. Ви можете надати будь-який еквівалент, що відповідає зазначеним медико-технічним вимогам. Відповідність вимогам, а саме склад і розмір є важливим у зв’язку із властивостями і сферою застосування даного матеріалу.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-19-001265-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "Cтепаненко Ірина Федорівна", Код ЄДРПОУ:3043618347
Дата подання: 21 лютого 2020 15:51
Зразки
Відповідно до умов п. 5 Медико-технічних вимог Додаток 3 до тендерної документації на закупівлю – 33140000-3 Медичні матеріали «5. Учасники конкурсних торгів, на вимогу Замовника, повинні надати зразки складових предмету закупівлі у кількості, що дає можливість зробити експертній раді Замовника висновки відносно товару».
Однак, дана вимога в тендерній документації протирічить рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7710-р/пк-пз від 31.07.2018 та № 6711-р/пк-пз від 06.07.2018, згідно яких зразки товару не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», а тому невідповідність наданих зразків чи їх ненадання не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону.
Просимо внести зміни до Тендерної документації, якими усунути наведене порушення законодавства про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 лютого 2020 15:44
Шановний Учасник!
Відповідно до ст..23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (далі Закон) кожен учасник закупівлі має право на звернення до Замовника з пропозиціями щодо роз’яснення, зміни тендерної документації, та вимогами щодо усунення будь-яких порушень, які було виявлено у тендерній документації Замовника. Керуючись пунктом 1 ст.23 Закону, Замовник надає відповідь на Вашу вимогу UA-2020-02-19-001265-а.b1 протягом 3 (трьох) робочих днів з дня оприлюднення звернення та повідомляє наступне.
Звертаємо вашу увагу на те, що Закон України «Про публічні закупівлі» жодним чином не забороняє Замовнику вимагати від учасників надання зразків запропонованої продукції, також жодне з рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7710-р/пк-пз від 31.07.2018, № 6711-р/пк-пз від 06.07.2018 не містить вказівки на відсутність права у замовника вимагати зразки складових предмету закупівлі. Вимога надати зразки складових предмету закупівлі жодним чином не спрямована на надання переваги будь-якому учаснику, а навпаки надає можливість учаснику належним чином підготувати свою тендерну пропозицію, направлена на ефективне використання коштів, попередження нанесення збитків державі. Крім того, суб’єкти господарювання, які постачають товар належної якості ніколи не заперечують проти надання зразків своєї продукції. При цьому, головними критеріями під час визначення переможця є ціна, запропонована як остання найнижча пропозиція, а також відповідність пропозиції Учасника умов закупівлі, які зазначені в тендерній документації.
З повагою, тендерний комітет.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу надана.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-02-19-001265-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СУТКОВА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА", Код ЄДРПОУ:2951811705
Дата подання: 24 лютого 2020 11:22
Роз'яснення щодо полігліколіду
Доброго дня! Згідно Медико-технічних вимог Додаток 3 за позиціями 3-6 ЛОТ ІІ закуповується нитка Ресорба. В описі до даних ниток вказано: «Хірургічний шовний матеріал стерильний, синтетичний, поліфіламентний (плетений з покриттям), що розсмоктується. Складається з полімера гліколевої кислоти, покриття резолактон. Повне розсмоктування від 56 до 70 днів. Стерильний».
Звертаємо Вашу увагу, що «Полімер гліколієвої кислоти» - це те ж саме, що і «полігліколієва кислота», «полігліколід», «ПГА».
Полімер гліколієвої кислоти (ПГА) має строк розсмоктування 60-90 днів. Наприклад, це зазначено на сайті виробника http://golnit.ua/pga/. При цьому ПГА вказується аналогом (не еквівалентом) Вікрила, Полісорба та ПГА Ресорба, оскільки, хоч і має інші технічні характеристики, але має ідентичне застосування, тому слід звертати увагу саме на медико-технічні характеристики.
Наведений Вами в медико-технічних вимогах склад чистий «полігліколід» та нехарактерний для полігліколіду термін абсорбації в 56-70 днів з невідомої причини вказує лише виробник Ресорба та його ексклюзивний дистриб’ютор ТОВ «Український медичний дім».
https://www.umd.org.ua/%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B3/resorba/%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9-%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%B4%D1%96%D0%BC/%D1%88%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB/%D0%9F%D0%93%D0%90-%D0%A0%D0%95%D0%A1%D0%9E%D0%A0%D0%91%D0%90-PGA-RESORBA/#wbs1
В той же час бажаний Вам термін розсмоктування (абсорбації) 56-70 днів має лише сополімером гліголіду та L-лактиду (тобто, не чистий полігліколід). Це суттєва різниця в складі медичного виробу. Даний сополімер має назву «Поліглатин», «ПГЛА 910».
Тобто, у тендерній документації вказано протиріччя між матеріалом та строками розсмоктування: Шовний матеріал, що розсмоктується, з полімера гліколевої кислоти з покриттям плетений – це матеріал полігліколід (ПГА), який має строки розсмоктування 60-90 днів, а строк розсмоктування 56-70 днів – це вже поліглактин 910 (ПГЛА 910) виготовлений на основі співполімеру гліколіду і L-лактиду (90:10) з покриттям із співполімеру гліколіду і L-лактиду зі стеаратом кальцію в своєму складі.
В зв’язку з наведеним просимо визначитися в якому саме медичному виробі дійсно має потребу лікарня: чи це має бути відповідність за складом (полігліколід) зі строком розсмоктування 60-90 днів, чи це має бути відповідність за функціональністю (строк розсмоктування 56-70 днів), але поліглактин? Просимо внести відповідні зміни у стовпчики 3 і 4 таблиці медико-технічних вимог Тендерної документації.
У випадку, якщо тендерна документація залишиться в незмінному вигляді, це означатиме, що в тендерній документації вказана дискримінаційна умова, при якій учасником тендерної закупівлі може бути виключно ексклюзивний дистриб’ютор Ресорба ТОВ «Український медичний дім».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 лютого 2020 11:04
Шановний Учасник!
Відповідно до ст..23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (далі Закон) кожен учасник закупівлі має право на звернення до Замовника з пропозиціями щодо роз’яснення, зміни тендерної документації, та вимогами щодо усунення будь-яких порушень, які було виявлено у тендерній документації Замовника.
Керуючись пунктом 1 ст.23 Закону, Замовник надає відповідь на Вашу вимогу UA-2020-02-19-001265-а.с2 протягом 3 (трьох) робочих днів з дня оприлюднення звернення та повідомляє наступне. Згідно з п.18 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі — це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Так, відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року № 454 предмет закупівлі товарів і послуг замовник визначає згідно з п.п. 17 і 32 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Таким чином вся номенклатура продукції за вищевказаною закупівлею відноситься до предмету закупівлі 33140000-3 Медичні матеріали ДК 021:2015 за показником четвертої цифри, що відповідає чинному законодавству. Ви можете надати будь-який еквівалент, що відповідає зазначеним медико-технічним вимогам. З повагою, тендерний комітет.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу надано
Номер вимоги: UA-2020-02-19-001265-a.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СУТКОВА ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА", Код ЄДРПОУ:2951811705
Дата подання: 24 лютого 2020 11:24
Вимога про виділення в окремі лоти шовного матеріалу та блокуючих дискримінаційних позицій, що забезпечить максимальну економію та конкуренцію
У зв’язку з бажанням прийняти участь в даній закупівлі та можливістю поставити шовний матеріал згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, звертаємося до Вас із наступним:
В Лоті № ІІ Тендерної документації в п. 12 і п. 13 вказано, що разом із шовним матеріалом Київській обласній дитячій лікарні потрібні 2 губки гемостатичні колагенові розміром 7*3 см та 2 губки гемостатичні колагенові розміром 9*7 см.
Дане замовлення є специфічним, медико-технічні характеристики даних виробів відповідають лише одному продукту одного виробника – продукту KOLLAGEN resorb торгової марки Resorba http://www.resorba.com/region/germany/produkte/biosurgicals/kollagens-ohne-antibiotika-kollagen-resorb/.
Єдиним ексклюзивним дистриб’ютором даної торгової марки та даного продукту в Україні є ТОВ «Український медичний дім» https://umd.org.ua/sitemap-xml/.
Даний товар представлений на їх офіційному сайті https://umd.org.ua/%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%BB%D0%B0%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D1%8B/.
У всіх інших виробників, представлених в Україні, такий продукт відсутній.
Об’єднання всіх найменувань шовного матеріалу в один предмет закупівлі разом із колагеновими гемостатичними губками, які не є шовним матеріалом, позбавляє всіх українських виробників і імпортерів, окрім одного-єдиного, права взяти участь у процедурі закупівлі, що є очевидною дискримінацією.
У даній Тендерній документації не обґрунтовано необхідності об’єднання в одній закупівлі різних за функціоналом медичних виробів.
З наведеного очевидно, що ніхто інший, окрім офіційного дистриб’ютора ТОВ «Український медичний дім» або постачальника від офіційного дистриб’ютора ТОВ «Український медичний дім» продукту KOLLAGEN resorb не зможе стати переможцем у даному тендері в Лот №ІІ.
Таким чином, дані позиції є блокуючими, порушують принцип недискримінації учасників, передбачений ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також хочемо звернути увагу, що виключення даних позицій з одного лоту з шовними матеріалами дозволить прийняти участь в закупівлі іншим постачальникам шовного матеріалу, при цьому ціни таких постачальників у два, а по деяким позиціям і у три рази менші, ніж на аналогічні шовні матеріали торгової марки Resorba.
Для прикладу приводимо роздрібні ціни на загальнодоступному сайті Prom.ua: https://prom.ua/ua/c255683-viko-med.html?category=161301&a18=14025
https://prom.ua/ua/c2850321-golnit.html
https://prom.ua/ua/c968523-kompaniya-prestizh-medikal.html?category=161301
І для порівняння – ціни торгової марки Resorba https://tigers-groomvet.com/ua/shovnye-materialy/1412/filter/brand=146/.
Таким чином, при створенні блокуючих умов для інших учасників порушується і принцип максимальної економії та ефективності, передбачений ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання об’єднання в одну закупівлю різних виробів і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Таким чином, об’єднання в один лот шовного матеріалу та матеріалів, які не є шовним матеріалом і постачаються на території України виключно лише однією компанією, згідно позиції Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель буде однозначно визнано порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів».
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі UA-2020-02-19-001265-a шляхом виділення в окремі лоти шовного матеріалу та блокуючих дискримінаційних позицій, що забезпечить максимальну економію та конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 лютого 2020 11:07
Шановний Учасник!
Відповідно до ст..23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (далі Закон) кожен учасник закупівлі має право на звернення до Замовника з пропозиціями щодо роз’яснення, зміни тендерної документації, та вимогами щодо усунення будь-яких порушень, які було виявлено у тендерній документації Замовника.
Керуючись пунктом 1 ст.23 Закону, Замовник надає відповідь на Вашу вимогу UA-2020-02-19-001265-а.с3 протягом 3 (трьох) робочих днів з дня оприлюднення звернення та повідомляє наступне. Згідно з п.18 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі — це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Так, відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року № 454 предмет закупівлі товарів і послуг замовник визначає згідно з п.п. 17 і 32 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі ДК 021:2015. При цьому згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року № 454 замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої — восьмої цифр ДК 021:2015, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Водночас, наголошуємо, що вищезазначений Порядок не містить імперативних норм, тому Замовник має право, а не зобов’язаний розділяти предмет закупівлі на лоти або проводити закупівлю за єдиною процедурою, виходячи з підстав визначених даним нормативним актом. Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Таким чином, Замовник не тільки має право, а й зобов’язаний оформити «Технічну специфікацію» таким чином, щоб вона «містила детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики». Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином вся номенклатура продукції за вищевказаною закупівлею відноситься до предмету закупівлі 33140000-3 Медичні матеріали ДК 021:2015 за показником четвертої цифри, що відповідає чинному законодавству. Також варто зазначити, що інформація про те, що ТОВ «Український медичний дім» є ексклюзивним дистриб’ютором не є підтвердженою, перевіривши посилання на сайті. Ви можете надати будь-який еквівалент, що відповідає зазначеним медико-технічним вимогам. З повагою, тендерний комітет.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу надана

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ І
Опис предмету закупівлі:
45 найменувань
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 235 000,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 12 350,00 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 06 березня 2020 11:47
Закінчення: 06 березня 2020 12:08
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

29834 од
ЛОТ І
(НК 024:2019 35844 - Джгут на верхню / нижню кінцівку, багаторазового використання, 10944 - Збірник зразків сечі, 57907 - Контейнер для збору калу ІВД, без добавок, 60662 - Камера зволоження повітря для лінії вдиху, багаторазового використання, 10678 - Катетер для введення, 34433 - Контур дихальної анестезії реверсивний, 37591 - Маска носова апарату постійного / двухфазного позитивного тиску в дихальних шляхах, одноразового використання, 32382 - Лезо скальпеля, багаторазового використання, 47569 - Скальпель, разового застосування, 47691 - Трубка ендотрахеальна з аспіраційної манжетою, 46816 - Нестерильний тепло / вологообмінний / бактерійний фільтр , 42461 - Депрессор язика, оглядовий)
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, Боярка, вулиця Хрещатик 83
Дата доставки: 16 березня 2020  —  31 березня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАНАСИК ДМИТРО ДМИТРОВИЧ" 1 233 027,50
UAH
1 211 192,50
UAH
Документи
ФОП "Мартищенко Валерій Георгійович" 1 234 054,50
UAH
1 221 700,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 12:13
Електронний підпис
10 березня 2020 12:12
Податкова.pdf
10 березня 2020 12:12
МВС.pdf
10 березня 2020 12:12
Довідка корупція.pdf
06 березня 2020 12:58
Електронний підпис
06 березня 2020 12:58
Оновлена пропозиція.pdf
05 березня 2020 17:42
Електронний підпис
05 березня 2020 17:40
ст 17.pdf
05 березня 2020 17:40
Пропозиція.pdf
05 березня 2020 17:40
проект договору.pdf
05 березня 2020 17:40
кваліфікаційна частина.pdf
05 березня 2020 17:40
Інші довідки.pdf
05 березня 2020 17:40
Документи на позицію №45.pdf
05 березня 2020 17:40
Документи на позицію №35.pdf
05 березня 2020 17:40
Документи на позицію №34.pdf
05 березня 2020 17:40
Документи на позицію №26.pdf
05 березня 2020 17:40
Документи на позицію №25.pdf
05 березня 2020 17:40
Документи на позицію №9.pdf
05 березня 2020 17:40
Документи на позицію №3.pdf
05 березня 2020 17:40
Документи на позицію №2.pdf
05 березня 2020 17:40
Документи на позицію №1.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 16:57
Електронний підпис
05 березня 2020 16:53
ст 17.pdf
05 березня 2020 16:53
сертифікати 2.pdf
05 березня 2020 16:53
сертифікати 1.pdf
05 березня 2020 16:53
Пропозиція.pdf
05 березня 2020 16:53
медико-технічні вимоги.pdf
05 березня 2020 16:53
Кваліфікація.pdf
05 березня 2020 16:53
інструкції 2.pdf
05 березня 2020 16:53
Інструкції 1.pdf
05 березня 2020 16:53
Документи.pdf
05 березня 2020 16:53
Документи повноваження.pdf
05 березня 2020 16:53
декларації 2.rar
05 березня 2020 16:53
декларації 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАНАСИК ДМИТРО ДМИТРОВИЧ"

ФОП "Мартищенко Валерій Георгійович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАНАСИК ДМИТРО ДМИТРОВИЧ"
#2425618379
Переможець 1 211 192,50
UAH
06 березня 2020 18:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 березня 2020 18:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПАНАСИК ДМИТРО ДМИТРОВИЧ"
#2425618379
1 211 192,50
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 14:27
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 11:31
Договір 73.pdf укладений
17 березня 2020 11:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2020 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 211 192,50
UAH