Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт місць загального користування в ДНЗ № 446 Дніпровського району м. Києва
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-02-19-001161-a ef89ec8cf9c24eb094162755dd9006d9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

080443324228 dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Вебсайт: http://www.uosvitydnr.gov.ua
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
080443324228
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 17:30
Початок аукціону: 06 березня 2020 14:43
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Поточний ремонт місць загального користування в ДНЗ № 446 Дніпровського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02090, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Празька 4/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 17:27
ТД ремонт ДНЗ № 446.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-18-000006 ● 77aa0d6158c144f4b2fadb83d321c984
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2020 11:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.04.2020 № 62

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.04.2020 № 62

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівліунікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
34 UA-2020-02-19-001161-a 19.02.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АВА И КО" 449 219,00
UAH з ПДВ
449 219,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Арена Строй" 449 830,00
UAH з ПДВ
449 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 березня 2020 17:44
723.imd
11 березня 2020 17:08
ДФС.jpeg
11 березня 2020 17:08
МВД.jpeg
11 березня 2020 17:08
Довідка ст 17.pdf
04 березня 2020 21:08
Електронний підпис
04 березня 2020 15:45
Додаток 6.pdf
04 березня 2020 15:45
Додаток 5.pdf
04 березня 2020 15:45
Додаток 4.pdf
04 березня 2020 15:45
Додаток 3.pdf
04 березня 2020 15:45
Додаток 2.pdf
04 березня 2020 15:45
Додаток 1.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 15:47
Договір підряду.pdf
05 березня 2020 15:47
ст. 17.pdf
05 березня 2020 15:47
Лист щодо ліцензії.pdf
05 березня 2020 15:47
Лист аудит.pdf
05 березня 2020 15:47
Лист щодо авансу.pdf
05 березня 2020 15:47
Лист щодо працівників.pdf
05 березня 2020 15:47
Пропозиція.pdf
05 березня 2020 15:47
Арена витяг 04.03.2020.rtf
05 березня 2020 15:47
Статут.pdf
05 березня 2020 15:47
Паспорт директора.pdf
05 березня 2020 15:47
Наказ на директора.pdf
05 березня 2020 15:47
Витяг ПДВ.pdf
05 березня 2020 15:47
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АВА И КО"

ТОВ "Арена Строй"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 17:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АВА И КО"
#34935074
449 219,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2020 10:07
Додаткова угода № 2 до Дог. №2_446П.pdf зміни до договору
27 травня 2020 10:05
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2020 13:26
Додаткова угода № 1 до Дог. № 2_446 П.pdf зміни до договору
20 травня 2020 13:24
Електронний підпис укладений
08 квітня 2020 15:00
Договір № 2_446П (поточний ремонт місць заг. користування в ДНЗ № 446).pdf укладений
08 квітня 2020 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни на підставі Експертного звіту
Номер договору про закупівлю: 2/446П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни договору під фактичний обсяг виконаних робіт
Номер договору про закупівлю: 2/446П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 448 295,00
UAH (в тому числі ПДВ 74 715,83 UAH)