Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 33586 Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта; 43958 Фетальний кардіологічний монітор; 17634 Багатоканальна інфузійна помпа загального призначення) (медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, 3 найменування)
Очікувана вартість
570 000,00 UAH
UA-2020-02-19-001151-a d389d9f2bd864148b2d1ddefcdda3c08
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Словесник Юлія Олександрівна

380487531632 tender_gorzdrav@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02013082
Місцезнаходження: 65074, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Косовська, 2д
Контактна особа: Словесник Юлія Олександрівна
380487531632
tender_gorzdrav@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 13:16
Очікувана вартість: 570 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Монітор пацієнта з капнографом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 33586 — Система моніторингу фізіологічних показників одного пацієнта
1 комплект
Монітор нагляду за станом матері та дитини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 43958 — Фетальний кардіологічний монітор
2 комплект
Шприцевий інфузійний насос на 2 шприци
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 березня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 17634 — Багатоканальна інфузійна помпа загального призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 17:27
проект договору_3319.doc
19 лютого 2020 17:27
ТД_3319.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО" 568 170,00
UAH з ПДВ
568 170,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОКМЕД" 569 694,75
UAH з ПДВ
569 694,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2020 18:36
Електронний підпис
24 березня 2020 18:36
Довідки переможця.pdf
24 березня 2020 18:36
Цінова.pdf
06 березня 2020 10:41
Електронний підпис
06 березня 2020 10:30
12. Технічна частина_6.pdf
06 березня 2020 10:30
11. Технічна частина_5.pdf
06 березня 2020 10:30
10. Технічна частина_4.pdf
06 березня 2020 10:30
9. Технічна частина_3.pdf
06 березня 2020 10:30
13. Технічна частина_7.pdf
06 березня 2020 10:30
7. Технічна частина_1.pdf
06 березня 2020 10:30
8. Технічна частина_2.pdf
06 березня 2020 10:30
6. Проект договору.pdf
06 березня 2020 10:30
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 18:11
Електронний підпис
05 березня 2020 18:10
7. Технічна частина 4.PDF
05 березня 2020 18:10
6. Технічна частина 3.PDF
05 березня 2020 18:10
5. Технічна частина 2.PDF
05 березня 2020 18:10
4. Технічна частина 1.PDF
05 березня 2020 18:10
1. Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО"

ТОВ "РОКМЕД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО"
#39330111
Переможець 568 170,00
UAH з ПДВ
24 березня 2020 17:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2020 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КСЕНКО"
#39330111
568 170,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2020 15:28
ду_1117.pdf зміни до договору
27 липня 2020 15:26
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2020 15:44
ду1117.pdf зміни до договору
04 червня 2020 15:42
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 10:30
1117.pdf укладений
06 квітня 2020 10:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Товар, що є предметом Договору № 1114 від 01 квітня 2020 року, необхідний для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на підставі пункту 71 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 (із змінами внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 08 квітня 2020 р. № 271), відповідно до пункту 6 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», та пункту 11.2. Договору.
Номер договору про закупівлю: 1117
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Товар, що є предметом Договору № 1114 від 01 квітня 2020 року, необхідний для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на підставі пункту 71 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 (із змінами внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 08 квітня 2020 р. № 271), відповідно до пункту 6 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», та пункту 11.2. Договору.
Номер договору про закупівлю: 1117
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 535 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 900,00 UAH)