Поточний середній ремонт проїжджої частини вул. Шкільної в с. Забороль Луцького району Волинської області
Очікувана вартість
932 915,00 UAH
UA-2020-02-19-001129-a fad388bb0926425ebc21ddd7bc0e1402
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Заборольська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04332242
Місцезнаходження: 45623, Україна , Волинська обл., село Забороль Луцького району, вул. Володимирська 34 а
Контактна особа: Дубіцький Андрій Володимирович
+380990757967
zaborolsr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 17 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 березня 2020 13:03
Очікувана вартість: 932 915,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 664,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт проїжджої частини вул. Шкільної в с. Забороль Луцького району Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45623, Україна, Волинська область, с. Забороль, вул. Шкільна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі актів виконаних робіт (типова форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (типова форма № 3-КБ). Пiсляоплата 7 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 20 лютого 2020 16:29
Дата відповіді: 17 березня 2020 17:10
Враховуючи роз’яснення Мінекономрозвитку України від 17.01.2019р. № 3304-04/1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним», частину 3 статті 17 Закону, переможець торгів не надає документи на підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п.2, 3, 4, 8, 9,10 ч.1 та ч.2 ст. 17 Закону. Інформацію згідно п.2, 3, 8, 9 ч.1 та ч.2 ст. 17 Закону Замовник самостійно перевіряє у відкритих реєстрах. Тому, просимо внести зміни до п. 5 Тендерної документації, в частині виключення вимоги, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другої статті 17 Закону, а саме 2 - документ, виданий уповноваженим органом, який підтверджує, що переможця (юридичну особу) не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Або - інформація в довільній формі про те, що відомості про юридичну особу, яка є учасником не вносились до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення з обґрунтуванням неможливості надання вищезазначеного документу та підтвердження невчинення юридичною особою таких правопорушень; 3 - оригінал документа з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, датованого не раніше місячної давнини відносно дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (надається на керівника або посадову особу, уповноважену представляти інтереси Учасника); 8 - документ, виданий відповідним державним органом, про те, що учасника не визнано у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрито ліквідаційну процедуру, датований не раніше місячної давнини відносно дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (якщо документ сформований в електронній формі, всі сторінки його мають бути завірені Учасником); - оригінал документа з податкового органу про відсутність (наявність) заборгованості по сплаті податків та зборів (обов’язкових платежів), датований не раніше місячної давнини відносно дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. При цьому вся зазначена вище інформація міститься у відкритих реєстрах http://corrupt.informjust.ua/ http://corrupt.informjust.ua/ https://kap.minjust.gov.ua/services/registy https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch Інформацію про сплату податків та зборів замовник може самостійно перевірити за результатами автоматичного запиту на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, а також у відкритому реєстрі http://sfs.gov.ua/businesspartner https://data.gov.ua/
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Заборольська сільська рада ознайомилась з Вашим питанням і повідомляє, що дані зміни будуть внесені в тендерну документацію найближчим часом.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-05-000018 ● 1c17a4352fab4f23845b880b8fd2d86e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-05-04
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-05-05 12:08:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
04.05.2020 № 19-од
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у
Волинській області
від 04.05.2020 № 19-од
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-02-19-001129-a від 19.02.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 14 травня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 29 травня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Заборольська сільська рада, 04332242, Україна, село Забороль Луцького району, вул. Володимирська 34 а
  2. Інформація про предмет закупівлі: Поточний середній ремонт проїжджої частини вул. Шкільної в с. Забороль Луцького району Волинської області, 932915UAH, 45230000-8, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: fad388bb0926425ebc21ddd7bc0e1402, 2020-02-19
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 05 травня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 травня 2020 року. Предметом аналізу були питання: дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку до річного плану), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю (змін до договору), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) на 2020 рік Заборольською сільською радою (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою Замовника від 19.02.2020 №4 (далі – Тендерна документація), зміни до Тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства приватного підприємства «МВМ ШЛЯХБУД» та товариства з обмеженою відповідальністю «Луцька дорожна пересувна механізована колона»; протокол засідання уповноваженої особи щодо продовження терміну розгляду тендерної пропозиції приватного підприємства «МВМ ШЛЯХБУД» від 02.04.2020 №7, протоколи уповноваженої особи від 21.04.2020 №8 і від 21.04.2020 №9; повідомлення про намір укласти договір від 21.04.2020, договір від 08.05.2020 №18/20. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що на звернення учасника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та вимоги про усунення порушення, які оприлюднені в інформаційній системі закупівель 20.02.2020, Замовник оприлюднив роз'яснення 17.03.2020, чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону через несвоєчасне надання роз'яснень щодо тендерної документації та внесення до неї змін. Дані автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-12) підтвердились.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель (додатку до річного плану), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Несвоєчасне надання роз'яснень)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП МВМ ШЛЯХБУД 798 798,77
UAH з ПДВ
783 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Луцька ДПМК 812 647,20
UAH з ПДВ
784 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" 836 650,73
UAH з ПДВ
836 650,73
UAH з ПДВ
Документи
Мале підприємство "Шлях" 871 122,94
UAH з ПДВ
840 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2020 10:06
sign.p7s
17 березня 2020 17:32
sign.p7s
17 березня 2020 11:53
sign.p7s
12 березня 2020 14:10
sign.p7s
12 березня 2020 14:08
7 Проект договору.pdf
12 березня 2020 14:08
6 Договір лабораторія.pdf
12 березня 2020 14:08
5 Аналогічні договори.pdf
12 березня 2020 14:08
1 Цінова пропозиція.zip

Публічні документи

24 квітня 2020 16:53
sign.p7s
24 квітня 2020 16:52
довідка податкова
24 квітня 2020 15:17
sign.p7s
24 квітня 2020 15:15
Довідка переможець
24 квітня 2020 15:15
довідка мвс
23 квітня 2020 09:30
sign.p7s
23 квітня 2020 09:29
шкільна після аукціону
25 березня 2020 16:43
sign.p7s
25 березня 2020 16:41
ДОВІДКИ та документи.rar
25 березня 2020 16:41
СКАН підтверджуючі.rar
25 березня 2020 16:41
Цінова пропозиція.rar

Публічні документи

26 березня 2020 23:25
sign.p7s
26 березня 2020 23:19
постачальник 3.jpg
26 березня 2020 23:19
Виписка з Протоколу Н3.PDF
26 березня 2020 22:31
джерела поставки.PDF
26 березня 2020 22:25
sign.p7s
26 березня 2020 22:10
sign.p7s
26 березня 2020 22:06
договірна ціна.PDF
26 березня 2020 22:06
Проект договору.PDF
26 березня 2020 22:06
відомість обсягів робіт.PDF
26 березня 2020 22:06
8.2 довідка свідоцтво.pdf
26 березня 2020 22:06
Відомість про учасника.PDF
26 березня 2020 22:06
код доступу.PDF
26 березня 2020 22:06
Оригінал Статут.pdf
26 березня 2020 22:06
Витяг.pdf
26 березня 2020 22:06
санкції.PDF
26 березня 2020 22:06
захист довкілля.PDF
26 березня 2020 22:06
Ліцензія.pdf
26 березня 2020 22:06
лист гарантія Ст17.PDF
26 березня 2020 22:06
Лабораторія Свід Дод.pdf
26 березня 2020 22:06
лобораторія.PDF
26 березня 2020 22:06
Постачальник Токарчук.PDF
26 березня 2020 22:06
Постачальник ЛАД.PDF
26 березня 2020 22:06
УЖКГ Аналогічні.pdf
26 березня 2020 22:06
аналогічний Служба.pdf
26 березня 2020 22:06
Відгук Служба.PDF
26 березня 2020 22:06
Відгук ДЖКГ.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП МВМ ШЛЯХБУД
#38402090
Відхилено 783 900,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 12:10
ТОВ Луцька ДПМК
#03579590
Переможець 784 000,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 13:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2020 13:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Луцька ДПМК
#03579590
784 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 травня 2020 20:46
photo_2020-05-08_20-40-11.jpg укладений
08 травня 2020 20:46
photo_2020-05-08_20-40-13.jpg укладений
08 травня 2020 20:45
photo_2020-05-08_20-40-14.jpg укладений
08 травня 2020 20:45
photo_2020-05-08_20-40-16.jpg укладений
08 травня 2020 20:45
photo_2020-05-08_20-40-19.jpg укладений
08 травня 2020 20:45
photo_2020-05-08_20-40-21.jpg укладений
08 травня 2020 20:45
photo_2020-05-08_20-40-22.jpg укладений
08 травня 2020 20:45
photo_2020-05-08_20-40-24.jpg укладений
08 травня 2020 20:45
photo_2020-05-08_20-40-26.jpg укладений
08 травня 2020 20:45
photo_2020-05-08_20-40-28.jpg укладений
08 травня 2020 20:45
photo_2020-05-08_20-40-30.jpg укладений
08 травня 2020 20:45
photo_2020-05-08_20-40-32.jpg укладений
08 травня 2020 20:45

Актуальні тендери

До пошуку