Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого водовідведення
Очікувана вартість
317 932,60 UAH
UA-2020-02-19-001048-c eae67e58113f41428e1fb6fce8375e3e
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Михайлівна Агаркова

+380552491572 tropinka-2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ АФАНАСІЯ І ОЛЬГИ ТРОПІНИХ" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02004120
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м.Херсон, вул.Комарова,буд.2
Контактна особа: Людмила Михайлівна Агаркова
+380552491572
tropinka-2016@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Відповідно до пункту 21 пункту 4 Положення про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженого Указом Президента України від 10.09.2014 року №715/2014, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг формує та веде реєстри суб’єктів природних монополій, діяльність яких регулюється Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг. Монопольне (домінуюче) становище міського комунального підприємства "Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Херсона» підтверджується пунктом 10 Реєстру суб’єктів природних монополій у сферах теплопостачання, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення станом на 31.01.2020, який відповідно до вимог частини другої статті 5 Закону України «Про природні монополії», розміщено на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua), порядок ведення якого затверджено розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 №874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій». Мережі водовідведення, які знаходяться на території Комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарня імені Афанасія і Ольги Тропіних» Херсонської міської ради та технічно приєднані до мереж водовідведення у приміщеннях, знаходяться на балансі, експлуатуються і обслуговуються тільки міським комунальним підприємством "Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Херсона". Тому, ніякий інший суб’єкт господарювання технічно не в змозі здійснити централізоване водовідведення Комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарня імені Афанасія і Ольги Тропіних» Херсонської міської ради. З огляду на вищевикладене, міське комунальне підприємство "Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Херсона" є єдиним надавачем послуг з централізованого водовідведення для потреб Комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарня імені Афанасія і Ольги Тропіних» Херсонської міської ради відповідно до наявності права доступу до мережі з технічних причин і тому конкуренція в даному випадку відсутня за відсутності при цьому альтернативи.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 16:14
Оскарження наміру укласти договір: 25 лютого 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Протокол переговорів №26 від 19.02.2020р.

Протокол переговорів №26 від 19.02.2020р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25256.8 метри кубічні
Послуги з централізованого водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вулиця Комарова,2, згідно переліку об’єктів (Додаток 1) до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за послуги з централізованого водовідведення Споживачем проводяться на кінець поточного місяця, але не пізніше 1-го числа наступного місяця згідно з актом-рахунком на розрахунковий рахунок Виконавця Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

19 лютого 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Міське комунальне підприємство «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Херсона»
#03355726
Переможець 317 932,60
UAH з ПДВ
19 лютого 2020 16:14

Документи

19 лютого 2020 16:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 лютого 2020 16:14

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Міське комунальне підприємство «Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Херсона»
#03355726
317 932,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 лютого 2020 16:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2021 09:36
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 16:01
Повідомлення зміни водовідведення.PDF зміни до договору
02 квітня 2021 16:00
Додаткова угода 4 водовідведення.PDF зміни до договору
02 квітня 2021 15:59
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 13:25
ПОВІДОМЛЕННЯ зміни водовідведення.PDF зміни до договору
20 січня 2021 13:24
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
20 січня 2021 13:24
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:45
Повідомлення змін водовідведення.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 14:44
Додаткова угода водовідведення.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 14:44
Електронний підпис укладений
06 березня 2020 11:14
Договір 17 1.PDF укладений
06 березня 2020 11:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до п.10.4. договору від 06.03.2020 №17/1, дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, Сторони домовились внести наступні зміни та доповнення до договору від 06.03.2020 №17/1, а саме пункт 10.1. Розділу X «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: «10.1. Цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 березня 2021року. В частині фінансових зобов’язань – до повного їх виконання Сторонами».
Номер договору про закупівлю: 17/1
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до п.10.4. договору від 06.03.2020 №17/1 дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленному порядку, Сторони домовились внести наступні зміни та доповнення до договору від 06.03.2020 №17/1: 1.1. другий абзац п.1.2. викласти в наступній редакції: «Кількість (обсяг) послуг за цим Договорм: 29739,7м.куб.» Збільшення становить -4482,9м.куб. 1.2. п.3.1 викласти в наступній редакції: «п.3.1. Ціна цього Договору становить :381518,05грн. в т.ч ПДВ (триста вісімдесят одна тисяча п’ятсот вісімнадцять грн. 05 коп.) у т.ч. ПДВ -63586,34грн. Оплата з рахунків: - в органах ДКСУ –375876,45 грн. - в комерційних банках- 5641,60грн. Вартість збільшеної суми по договору становить-63585,45грн."
Номер договору про закупівлю: 17/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.1 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пп.1 п.11.4. договору від 06.03.2020 №17/1 «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» Сторони домовились внести наступні зміни та доповнення до договору від 06.03.2020 №17/1: 1.1. Сторони домовились внести наступні зміни та доповнення до договору від 06.03.2020 №17/1, а саме другий абзац п.1.2. викласти в наступній редакції: «Кількість (обсяг) послуг за цим Договорм: 29406,7м.куб.» Зменшення становить - 333м.куб. 1.2. Сторони домовились внести наступні зміни та доповнення до договору від 06.03.2020 №17/1, а саме п.3.1 викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 376794,29грн. (Триста сімдесят шість тисяч сімсот дев’яносто чотири грн. 29 коп.) в тому числі ПДВ -62799,05грн. Оплата з рахунків: - в органах ДКСУ –371152,69грн. - в комерційних банках- 5641,60грн. Вартість зменшеної суми по договору становить- 4723,76грн.
Номер договору про закупівлю: 17/1
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 376 794,29
UAH (в тому числі ПДВ 62 799,05 UAH)