Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали до оргтехніки
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-02-19-000944-c 3b0c1ab3e2244ebf8e61aa3dcd51988e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрюков Олексій Олександрович

+380486875043 o.striukov@ilk.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чорноморська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728418
Місцезнаходження: 68001, Україна , Одеська обл., Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6
Контактна особа: Стрюков Олексій Олександрович
+380486875043
o.striukov@ilk.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 23:59
Початок аукціону: 06 березня 2020 14:08
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Витратні матеріали до оргтехніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 лот
Витратні матеріали до оргтехніки (Джерело фінансування закупівлі - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг згідно Додатку 3 до тендерної документації Пiсляоплата 15 Банківські 80
Iнша подія згідно Додатку 3 до тендерної документації Пiсляоплата 15 Банківські 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 15:39
ТД витратні до оргтехніки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2020 11:11
Дата відповіді: 21 лютого 2020 08:39
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. Щодо товарів, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації повідомляємо наступне:
У додатку 4 до тендерної документації (Технічна Специфікація (Технічні Вимоги)) зазначено:
«У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
У разі, якщо Учасник торгів запропоновує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі тендерної пропозиції повний опис товару, фото товару, відомості про виробника, ТУ виробника та документальне підтвердження (паспорт/ формуляри/ інструкції експлуатації/ різні схеми/ креслення та інші технічні документи) повної відповідності основних технічних та якісних характеристик запропонованого товару, з основними технічними та якісними характеристиками замовленого товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати встановленим Замовником технічним та якісним характеристикам та бути не гірші, ніж у замовленого товару.
Якщо учасником буде запропоновано еквівалент, технічні вимоги (технічна специфікація та технічне завдання), що будуть надаватися в складі пропозиції учасника, за підписом уповноваженої особи, повинні бути викладені з урахуванням запропонованого еквіваленту!!!».

Щодо назви запропонованого товару, п.1 підрозділу 2 розділу 3 тендерної документації та таблицею 2 додатку 2 передбачено, що Учасник повинен надати у складі пропозиції «інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – у вигляді підписаної з боку Учасника тендерної форми «Технічна специфікація (Технічні вимоги)» згідно з Додатком 4 до тендерної документації». У додатку 4 до тендерної документації у таблиці передбачено стовпчик 6 «Назва виробника (або торгівельна марка), країна-виробник», яку повинен заповнити Учасник. Також у цьому додатку є примітка «Якщо учасником буде запропоновано еквівалент, технічні вимоги (технічна специфікація та технічне завдання), що будуть надаватися в складі пропозиції учасника, за підписом уповноваженої особи, повинні бути викладені з урахуванням запропонованого еквіваленту!!!».

Щодо участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ повідомляємо наступне:
Відповідно до підрозділу 5 розділу 1 Тендерної документації «вітчизняні та іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію.»
Згідно п.1.2 підрозділу 3 розділу 5 Тендерної документації «Ціна тендерної пропозиції вказується Учасником при заповненні відповідного окремого поля електронної форми в електронній системі закупівель в грн. без ПДВ.», та у п.1 підрозділу 1 розділу 5 Тендерної документації зазначено: «Оцінка тендерних пропозицій проводиться за цінами тендерних пропозицій без врахування податку на додану вартість (без ПДВ).»
Також у додатку 1 до тендерної документації (Тендерна форма «Пропозиція») у абзаці де зазначається ціна тендерної пропозиції за результатами аукціону до фрази «сума ПДВ*» є примітка за якою надано роз’яснення: «* Розраховується Учасником з урахуванням положень Податкового кодексу України. У разі надання тендерної пропозиції Учасником – не платником ПДВ, такі пропозиції надаються без урахування ПДВ та у графі «Загальна сума, грн., з ПДВ» зазначаються Учасником «Ціна/сума без ПДВ», про що Учасником робляться відповідні позначки.»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-19-000944-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Лайт-сервіс", Код ЄДРПОУ:39376560
Дата подання: 30 березня 2020 08:34
Вимога
Вимога (детально у вкладені)
Рішення закупівельника: Вимога не задоволена
31 березня 2020 17:48
Щодо першої частини зауважень про еквіваленти товару.
Учасник ТОВ «В.М.» за наступними позиціями запропоновав еквіваленти товару:
1. Тонер-картридж Canon C-EXV33 (2785B002), PN-CEXV33 PATRON
2. Тонер-картридж Canon C-EXV40 (3480В006), PN-CEXV40 PATRON
5. Тонер-картридж HP12A (Q2612A), PN-12A PATRON
6. Картридж НР36А (СВ436А), PN-36A, PATRON
8. Тонер-картридж HP15A (C7115A), PN-15A, PATRON
9. Картридж HP13A (Q2613A), PN-13A, PATRON
10. Картридж HP CE 285A /85, PN-85A PATRON
11. Тонер-картридж HP16A (Q7516А), PN-16A, PATRON
12. Тонер-картридж HP05X (CE505X), PN-05X, PATRON
25. Тонер-картридж Xerox 106R01159, PN-01159, PATRON
27. Тонер-картридж HP CF280X, PN-80X, PATRON
28. Тонер-картридж HP CF226X, PN-26X, PATRON
29. Тонер-картридж HP C8543X, PN-43X, PATRON
При цьому у складі пропозиції надано файл «порівняльна таблиця.pdf», в якому наведена таблиця з порівнянням характеристик замовленого товару з запропонованим (вих.№254-1/01-03 від 25.02.2020), у файлі «паспорти якості.pdf» надано паспорта на всі моделі запропонованого товару з описом технічних характеристик товару, фото товару та зазначенням номеру технічних умов виробника ТУ У 28.2-24095427-006:2018 (№254-2/01-03 від 25.02.2020, №254-3/01-03 від 25.02.2020, №254-4/01-03 від 25.02.2020, №254-5/01-03 від 25.02.2020, №254-6/01-03 від 25.02.2020, №254-7/01-03 від 25.02.2020, №254-8/01-03 від 25.02.2020, №254-9/01-03 від 25.02.2020, №254-10/01-03 від 25.02.2020, №254-11/01-03 від 25.02.2020, №254-12/01-03 від 25.02.2020, №254-13/01-03 від 25.02.2020, №254-14/01-03 від 25.02.2020), надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат відповідності виданий ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ», сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015, сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015, та файл «ТУ У Картриджі.pdf» з першою сторінкою ТУ У 28.2-24095427-006:2018 «Катриджі для електрографічного друку» та першою сторінкою Повідомлення ВМ 1/006-2019 про зміну №1 до зазначених технічних умов.
Згідно Додатку 4 до тендерної документації: «У разі, якщо Учасник торгів запропоновує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі тендерної пропозиції повний опис товару, фото товару, відомості про виробника, ТУ виробника та документальне підтвердження (паспорт/ формуляри/ інструкції експлуатації/ різні схеми/ креслення та інші технічні документи) повної відповідності основних технічних та якісних характеристик запропонованого товару, з основними технічними та якісними характеристиками замовленого товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати встановленим Замовником технічним та якісним характеристикам та бути не гірші, ніж у замовленого товару.»
Тобто у тендерній документації на закупівлю витратних матеріалів до оргтехніки за кодом ДК 021:2015 - 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» не зазначено, в якому обсязі повинні надаватись ТУ виробника, також, у системі електронних закупівель у період роз’яснення умов закупівлі від учасників не поступали питання щодо обсягу надання технічних умов.
Враховуючи, що на технічні умови часто розповсюджуються авторські права, та в складі пропозиції ТОВ «В.М.» достатньо документів за якими видно, що технічні характеристики запропонованих еквівалентів не гірші, ніж у замовленого товару, надання тільки першої сторінки технічних умов не є порушенням вимог тендерної документації.
Також, у вимозі Учасника №10 від 30.03.2020 відсутній інформаційний лист №3361/INF/2020 від 26.03.2020 від HP Europ B.V., посилаючись на який, ТОВ «Лайт-Сервіс» стверджує, що запропонований товар не є еквівалентом замовленого товару.

Щодо другої частини зауваження.
Відповідно до частини 5 пункту 1 підрозділу 2 розділу 3 тендерної документації Учасник повинен надати «проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони Учасника». ТОВ «В.М.» не заповнив реквізити Постачаль

Документи подані скаржником

30 березня 2020 08:34
Вимога UA-2020-02-19-000944-c.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торгова фірма ТіД" 76 395,00
UAH
76 395,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 163 495,00
UAH
163 495,00
UAH
Документи
ТОВ "Лайт-сервіс" 402 800,00
UAH
402 800,00
UAH
Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 417 955,50
UAH
417 955,50
UAH
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 17:00
Електронний підпис
05 березня 2020 16:53
Статут.pdf
05 березня 2020 16:53
Ст.17.pdf
05 березня 2020 16:53
сертифікати PrintPro.pdf
05 березня 2020 16:53
сертифікати G&G.pdf
05 березня 2020 16:53
сертифікати Basf.pdf
05 березня 2020 16:53
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
05 березня 2020 16:53
Протокол №1.pdf
05 березня 2020 16:53
Наказ №1.pdf
05 березня 2020 16:53
Лист-згода.pdf
05 березня 2020 16:53
Лист-гарантія.pdf
05 березня 2020 16:53
захист довкілля.pdf
05 березня 2020 16:53
Досвід виконання-.pdf
05 березня 2020 16:53
Відомості учасника.pdf
05 березня 2020 16:53
Витяг ПДВ.pdf
05 березня 2020 16:53
patent Basf.zip

Публічні документи

23 березня 2020 11:26
Документи-переможця.pdf
04 березня 2020 12:29
Статут ТОВ ВМ_21.09.17.pdf
04 березня 2020 12:29
Паспорти якості.pdf
04 березня 2020 12:29
Проект договору.pdf
04 березня 2020 12:29
Технічна специфікація.pdf
04 березня 2020 12:29
Порівняльна таблиця.pdf
04 березня 2020 12:29
ISO 14001.pdf
04 березня 2020 12:29
Висновок ДСЕЕ.pdf
04 березня 2020 12:29
Витяг ЄДР.pdf
04 березня 2020 12:29
Опис документів.pdf
04 березня 2020 12:29
Витяг з ПДВ.pdf
04 березня 2020 12:29
ТУ У Картриджі.pdf
04 березня 2020 12:29
ISO 9001.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 15:08
ВВМ (Технічна частина).pdf
03 березня 2020 15:08
ВВМ (Статут).pdf
03 березня 2020 15:08
ВВМ (ст.17).pdf
03 березня 2020 15:08
ВВМ (Персональні дані).pdf
03 березня 2020 15:08
ВВМ (Договір).pdf
03 березня 2020 15:08
ВВМ (Довідки).pdf
03 березня 2020 15:08
ВВМ (Витяг ПДВ) 2019.pdf
03 березня 2020 15:08
ВВМ (Витяг з ЄДР).pdf
03 березня 2020 15:08
ВВМ (свідоцтво ПДВ ).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торгова фірма ТіД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "Лайт-сервіс"

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Торгова фірма ТіД"
#32150929
Відхилено 76 395,00
UAH
13 березня 2020 16:22
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Переможець 163 495,00
UAH
20 березня 2020 16:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 16:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
163 495,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 11:31
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 12:31
30-в-чф-20.pdf укладений
01 квітня 2020 12:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 163 495,00
UAH