Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Посуд для шкільної їдальні
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2020-02-19-000923-a 47c81d0707764cdab3e5405425fe869e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Левандовська Вікторія Василівна

380445182543 sch152@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №152 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03875118
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Академіка Курчатова, 18/1
Контактна особа: Левандовська Вікторія Василівна
380445182543
sch152@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 10:00
Очікувана вартість: 25 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
815 штуки
Посуд для їдальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, Академіка Курчатова, 18\1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 березня 2020  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2020 11:34
Дата відповіді: 20 лютого 2020 17:30
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. 1. Учасник може запропонувати будь-яку модель чи торгову марку, але обов'язково вона має відповідати технічним вимогам згідно оголошення. 2. В оголошенні запропоновано учасникам в складі своєї пропозиції надати Фото товару та посилання на виробника для забезпечення дотримання учасниками закупівлі ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ, закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; 3. До участі в закупівлі допускаються всі учасники незалежно від форми власності підприємства. Переможець буде визначатись відповідно до ціновій пропозиції, якості товару та відповідності технічним вимогам, викладеним в оголошенні. 4. Під поняттям «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб’єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ 24 996,90
UAH з ПДВ
24 996,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2020 17:37
Електронний підпис
24 лютого 2020 17:37
Горизонт_игиена3.jpg
24 лютого 2020 17:37
Горизонт_гигиена2.jpg
24 лютого 2020 17:37
Горизонт_гигиена1.jpg
24 лютого 2020 17:37
Паспорт и код Орлов ВЮ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ
#3646003258
Переможець 24 996,90
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 14:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ВАДИМ ЮРІЙОВИЧ
#3646003258
24 996,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 17:56
договор 10 пос.pdf укладений
03 березня 2020 17:56