Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Міні-навантажувач з бортовим поворотом
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2020-02-19-000886-b 6cecdfc8342144b19a3b6127cc97a7eb
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Панасенко

+380997923071 stender-ukbg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33612019
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, буд. 22-А
Контактна особа: Олександр Панасенко
+380997923071
stender-ukbg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 10:50
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 15:01
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Міні-навантажувач з бортовим поворотом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 22 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 10 Банківські 10
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 90

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 10:50
Додатки.docx
19 лютого 2020 10:50
ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-19-000886-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТВП ПРОМТЕХСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:41227462
Дата подання: 21 лютого 2020 15:49
Внесення змін до тендерної документації
Доброго дня шановна тендерна комісія. Серед принципів здійснення державних закупівель є недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з ч.2 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовиком
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено закупівлю (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-19-000886-b) «ДК 021:2015 - 43260000-3–Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка(міні-навантажувач з бортовим поворотом)».
Ми можемо та хочемо запропонувати якісну техніку, кращу за показниками від тої, що хоче Замовник, яку маємо на складі за конкурентною ціною. Зміна показників дозволять нам, потенційним учасникам, прийняти участь в закупівлі, та не будуть суперечить частині третій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та частині 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
ПРОСИМО:
1. Просимо Замовника (КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ) розширити коло потенційних учасників процедури закупівлі, шляхом внесення зазначених змін в тендерну документацію.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2020 10:02
Тендерна документація розроблена Замовником у відповідності до вимог статтей 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (надалі-Закон) та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680, з дотриманням принципів здійснення закупівель, визначеними у статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Зокрема, на виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація містить в собі технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені виходячи з потреб Замовника. У додатку № 6 до тендерної документаціїї по закупівлі міні-навантажувача з бортовим поворотом вказані технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо предмета закупівлі були визначені відповідно до виробничої потреби Замовника та не містить будь-яких дискримінаційних вимог до учасників закупівлі. Також повідомляємо, що додатковий електронабір необхідний для підключення дорожньої фрези.
Номер вимоги: UA-2020-02-19-000886-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть", Код ЄДРПОУ:36549406
Дата подання: 24 лютого 2020 11:17
Щодо внесення змін в технічні характеристики
Добрий день! Шановна тендерна комісія, наша компанія бажає прийняти участь у закупівлі, та має можливість запропонувати вам еквівалентний міні-навантажувач за конкурентною ціною, але який має незначні відмінності від навантажувача Bobcat S650, під який прописано вимоги у Технічному завданні до ТД.
Просимо внести такі зміни:
«Робоча маса, не більше 3700 кг» змінити на «Робоча маса, не більше 4080 кг»
«Одношвидкісний режим - не менше 11,4 км/год» змінити на «Одношвидкісний режим - не менше 11,2 км/год»
«EGR – рециркуляція вихлопних газів» - видалити цей пункт
«DOC – дизельний каталізатор окислення» - видалити цей пункт
«Потужність (двигуна) (SAEJ1995 Gross) - 56 / 2600 кВт/об.хв.» змінити на «Потужність (двигуна) (SAEJ1995 Gross) - не менше 56 / 2200 кВт/об.хв.»
«Число циліндрів/обсяг – 4/2,392» змінити на «Число циліндрів/обсяг – не менше 4/2,392»
«Паливний бак - не менше 90 л» змінити на «Паливний бак - не менше 82 л»
«Cистема безпеки BICS» змінити на «Cистема безпеки»
А також просимо пояснити, що мається на увазі «додатковий електронабір для роботи з навісним обладнанням», що має туди входити?
Просимо прийняти до уваги запропоновані коригування, та розглянути нашу пропозицію. Це призведе до розширення кола потенційних учасників, а отже до економії Вашого бюджету.
Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 лютого 2020 10:03
Тендерна документація розроблена Замовником у відповідності до вимог статтей 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (надалі-Закон) та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» від 13.04.2016 № 680, з дотриманням принципів здійснення закупівель, визначеними у статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Зокрема, на виконання вимог п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація містить в собі технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені виходячи з потреб Замовника. У додатку № 6 до тендерної документаціїї по закупівлі міні-навантажувача з бортовим поворотом вказані технічні, якісні, кількісні та інші вимоги щодо предмета закупівлі були визначені відповідно до виробничої потреби Замовника та не містить будь-яких дискримінаційних вимог до учасників закупівлі. Також повідомляємо, що додатковий електронабір необхідний для підключення дорожньої фрези.

Документи подані скаржником

21 лютого 2020 15:49
Вимога_шаблон.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-19-000886-b.c3
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ", Код ЄДРПОУ:37383046
Дата подання: 20 березня 2020 17:39
скарга на дії Замовника
Скарга на дії Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 березня 2020 17:53
рішення від 24.03.2020№5545+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 24 березня 2020 17:53
рішення від 01.04.2020№6256.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2020 20:20

Документи подані скаржником

20 березня 2020 17:38
Скарга на дії замовника

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Зевс" 2 000 742,00
UAH з ПДВ
1 899 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ" 2 350 000,00
UAH з ПДВ
1 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вордтекс" 2 476 800,00
UAH з ПДВ
2 476 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 11:11
Електронний підпис
05 березня 2020 11:06
3.6. Наказ Литвиненко.pdf
05 березня 2020 09:58
п.6. Додаток 6 Довідка.pdf
05 березня 2020 09:58
3.6. Довіреність 2020.pdf
05 березня 2020 09:58
3.3. Статут ТОВ Зевс.pdf
05 березня 2020 09:58
3.2. Витяг з ЄДР 28.02.pdf
05 березня 2020 09:58
3.1. Витяг з ПДВ.pdf
05 березня 2020 09:58
1.1. Відгук.pdf
05 березня 2020 09:58
1.1. Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 10:54
Електронний підпис
05 березня 2020 10:50
7-Тендерна пропаозиція.pdf
05 березня 2020 10:50
6-довідки з банків.pdf
05 березня 2020 10:50
5-Тех.часть.pdf
05 березня 2020 10:50
4-Статутні.pdf
05 березня 2020 10:50
3-інші.pdf
05 березня 2020 10:50
2-ст.17.pdf
05 березня 2020 10:50
1-КК.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 15:23
Електронний підпис
04 березня 2020 15:22
Електронний підпис
04 березня 2020 15:21
4.1 Технічна частина..pdf
04 березня 2020 15:21
2.1.4 Копії довіреностей..pdf
04 березня 2020 15:21
1.Тендерна пропозиція..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Зевс"

ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Вордтекс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Зевс"
#25483198
Рішення скасоване 1 899 999,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 17:12
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"
#37383046
Рішення скасоване 1 900 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 17:12
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вордтекс"
#22805106
Рішення скасоване 2 476 800,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 17:12
ТОВ "ТД "АЛЬФАТЕХ"
#37383046
Очікує рішення 1 900 000,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 18:57
ТОВ "Зевс"
#25483198
Відхилено 1 899 999,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 18:57

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: У зв’язку з відсутності фінансування
Виконано
Дата відміни: 12 травня 2020 17:17
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів.
Документи:
12 травня 2020 17:17
Електронний підпис