Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 Офісне устаткування та прилади різне. (Печатки круглі, штампи ).
Очікувана вартість
6 243,00 UAH
UA-2020-02-19-000842-a 5dee69d6e8e544a087fade55fcfae136
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воронін Анатолій Васильович

380442923271 kmkl2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 25637595
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, вул. Краківська, буд. 13
Контактна особа: Воронін Анатолій Васильович
380442923271
kmkl2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штуки
30190000-7 Офісне устаткування та прилади різне. (Печатки круглі, штампи ).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

19 лютого 2020 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Мра Поліграф№
#32848844
Переможець 6 243,00
UAH
19 лютого 2020 16:25

Документи

19 лютого 2020 16:25
Електронний підпис
19 лютого 2020 16:21
Рішення 30.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 лютого 2020 16:32
ДОГОВІР 15.PDF укладений
19 лютого 2020 16:31

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
30190000-7 Офісне устаткування та прилади різне. (Печатки круглі, штампи ). 17 штуки 367,23
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 6 243,00
UAH