Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина необроблена. дрова для опалення
Очікувана вартість
334 810,00 UAH
UA-2020-02-19-000791-a ad60114f52834115b59fb833c307062f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудакова Світлана

+380500397805 OHT.ZOSH.9@META.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОХТИРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ №9 ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 33683603
Місцезнаходження: 42700, Україна , Сумська обл., Охтирка, ВУЛИЦЯ КОРОЛЕНКА, будинок 2
Контактна особа: Рудакова Світлана
+380500397805
OHT.ZOSH.9@META.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 12:57
Очікувана вартість: 334 810,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
312 м3
Деревина необроблена. Дрова для опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42700, Україна, Сумська область, Охтирка, Короленка,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 03413000-8 — Паливна деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2020 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 16:52
ТД Дрова 2020.docx
02 березня 2020 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 16:52
ТД Дрова 2020.docx
19 лютого 2020 16:04
ТЕНДЕР ДРОВА 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз`яснення щодо вимог технічного завдання
Дата подання: 25 лютого 2020 15:20
Дата відповіді: 02 березня 2020 14:37
Надайте, будь ласка, роз`яснення до вимог Технічного завдання: 1. Документацією вимагається відповідність товару вимогам ГОСТ 3243-88, проте в п. 3 Технічного завдання введено обмеження по товщині 10-50 см якщо згідно вищевказаного ГОСТ товщина від 3 см і більше, також прописано наявність кори не більше 5% на 1 м3, в той час, коли в ГОСТ 3243-88 обмеження по обсягу кори не вказується і згідно якого нормативного акту чи ГОСТ, ДСТУ буде проводитися обмір обсягу кори в кількості дров? 2. Які можуть бути результати одориметричних досліджень для предмету закупівель "Дрова паливні" - це ж не меблі чи іграшки? 3. Чому в документації прописано вимоги до автотранспорту - самоскид, якщо розвантаження може проводитись автомобілями, обладнаними гідроманіпуляторами? 4. Яким чином висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи може засвідчувати відповідність вимогам екологічного законодавства?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь

1. Згідно ГОСТ 3243-88 товщина від 3 см і більше (тобто вказано мінімальну товщину), в той час як Замовником вимагається товщина мінімум 10 см, що не є порушенням вимог ГОСТу. Вимога щодо кількості кори визначена Замовником з метою отримання останнім в максимальній кількості корисного продукту. В цій частині Замовник не порушує вимоги ГОСТу. Приймання товару здійснюватиметься згідно ГОСТ 2292-88.
2. Під одориметричними показниками Замовник розуміє встановлення характеру і оцінки інтенсивності запаху.
3. Враховуючи довжину, товщину дров, які вимагаються Замовником, особливості під’їзду до місця відвантаження визначено саме самоскид.
4. Згідно п. 10 Технічного завдання «якість товару має відповідати вимогам санітарного, екологічного законодавства, про що учасником повинно бути надано у складі пропозиції гарантійний лист, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий Учаснику або виробнику, чинний на момент подання пропозиції». На підтвердження вимог санітарного законодавства необхідно надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на підтвердження вимог екологічного законодавства – надати гарантійний лист.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-21-000007 ● 84971a96556d4d81b71c7a02dfe5245f
  • Статус: вирішено ● Дата: 30 червня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 травня 2020 12:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

21.05.2020 № 20

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 21.05.2020 №20
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-02-19-000791-a 19.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-04 15:32:33

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі деревини необробленої (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-19-000791-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
Чому Вами відповідно до вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020 року) разом з новою редакцією тендерної документації, що була розміщена в електронній системі закупель 24.02.2020, не оприлюднено перелік змін до тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-09 10:36:04

Відповідь на запит Держаудитслужби України

На Ваш запит щодо неоприлюднення переліку змін до тендерної документації при закупівлі паливної деревини (номер закупівлі в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ID: UA-2020-02-19-000791-a) повідомляємо наступне.
Тендерна документація на закупівлю паливної деревини оприлюднена та скріплена ЕЦП 19.02.2020 року. Протягом періоду проведення закупівлі замовником з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження жодних змін до тендерної документації не вносилося, тендерним комітетом не приймалось жодних рішень з цього питання.
Разом з тим, у вкладці «Історія змін» в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro відображено зміни у накладенні ЕЦП. Враховуючи, що фактично зміни до тексту тендерної документації не вносилися, припускаємо, що подвійне накладення ЕЦП (19.02.2020 та 24.02.2020) потягло за собою відображення у системі Prozorro також і внесення змін в дату останньої редакції документа «ТД Дрова 2020.docx».

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання зобов"язань Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби прийнято рішення розірвати договір/

2020-06-16 09:30:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено недотримання норми частини першої статті 23 Закону в частині терміну надання роз'яснення на звернення щодо тендерної документації.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено недотримання норми частини першої статті 23 Закону в частині терміну надання роз'яснення на звернення щодо тендерної документації.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

.

2020-06-16 13:04:51

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "Охтирське лісове господарство" 296 401,25
UAH
289 677,00
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРЖ ВІТА ВОЛОДИМИРІВНА 305 760,00
UAH
289 690,00
UAH
Документи
ФОП Лемешенко Олег Анатолійович 327 600,00
UAH
327 600,00
UAH
Документи
ФОП Нікітін Сергій Петрович 333 840,00
UAH
333 840,00
UAH
Документи

Публічні документи

06 березня 2020 13:28
Електронний підпис
06 березня 2020 13:26
Копія Статуту.pdf
06 березня 2020 13:26
Копія Змін до статуту.pdf
06 березня 2020 13:26
Копія виписки з ЄДР.pdf
06 березня 2020 13:26
Довідка про несудимість.pdf
06 березня 2020 13:26
Тендерна пропозиція.pdf
06 березня 2020 13:26
Довідка з банка.pdf
06 березня 2020 13:26
Проект договору.pdf

Публічні документи

17 березня 2020 11:57
Електронний підпис
17 березня 2020 11:55
Оновлена цінова.pdf
07 березня 2020 19:53
Паспорт Корж В В.pdf
07 березня 2020 19:53
Витяг ЄДР.pdf
07 березня 2020 19:53
Витяг платника ЄП.pdf
07 березня 2020 19:53
Висновок 2020.pdf
07 березня 2020 19:53
ІПН Корж В В.pdf
07 березня 2020 19:52
Техпаспорт МАЗ.pdf
07 березня 2020 19:52
Техпаспорт КрАЗ.pdf
07 березня 2020 19:52
13. Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

25 березня 2020 18:56
Пакет переможця
23 березня 2020 14:00
Оновлена пропозиція
09 березня 2020 14:51
ШКОЛА 9 ДРОВА 2020 2.rar
09 березня 2020 14:51
ШКОЛА 9 ДРОВА 2020 1.rar

Публічні документи

09 березня 2020 14:58
Документи Нікітін.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Охтирське лісове господарство"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРЖ ВІТА ВОЛОДИМИРІВНА

ФОП Лемешенко Олег Анатолійович

ФОП Нікітін Сергій Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Охтирське лісове господарство"
#00992898
Відхилено 289 677,00
UAH
16 березня 2020 15:59
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРЖ ВІТА ВОЛОДИМИРІВНА
#2464316746
Відхилено 289 690,00
UAH
20 березня 2020 13:07
ФОП Лемешенко Олег Анатолійович
#3276803492
Переможець 327 600,00
UAH
25 березня 2020 15:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2020 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лемешенко Олег Анатолійович
#3276803492
327 600,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 16:35
дод угода 2275.pdf укладений
15 червня 2020 16:34
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 12:18
Договір 06.pdf укладений
06 квітня 2020 12:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: У зв'язку із виявленими порушеннями, встановленими за результатом моніторингу закупівель