Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОХТИРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ №9 ОХТИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 33683603 |
Місцезнаходження: | 42700, Україна , Сумська обл., Охтирка, ВУЛИЦЯ КОРОЛЕНКА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Рудакова Світлана +380500397805 OHT.ZOSH.9@META.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2020 16:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 березня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 10 березня 2020 12:57 |
Очікувана вартість: | 334 810,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2020 14:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2020 16:52 |
ТД Дрова 2020.docx |
02 березня 2020 14:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
24 лютого 2020 16:52 |
ТД Дрова 2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Згідно ГОСТ 3243-88 товщина від 3 см і більше (тобто вказано мінімальну товщину), в той час як Замовником вимагається товщина мінімум 10 см, що не є порушенням вимог ГОСТу. Вимога щодо кількості кори визначена Замовником з метою отримання останнім в максимальній кількості корисного продукту. В цій частині Замовник не порушує вимоги ГОСТу. Приймання товару здійснюватиметься згідно ГОСТ 2292-88.
2. Під одориметричними показниками Замовник розуміє встановлення характеру і оцінки інтенсивності запаху.
3. Враховуючи довжину, товщину дров, які вимагаються Замовником, особливості під’їзду до місця відвантаження визначено саме самоскид.
4. Згідно п. 10 Технічного завдання «якість товару має відповідати вимогам санітарного, екологічного законодавства, про що учасником повинно бути надано у складі пропозиції гарантійний лист, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий Учаснику або виробнику, чинний на момент подання пропозиції». На підтвердження вимог санітарного законодавства необхідно надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на підтвердження вимог екологічного законодавства – надати гарантійний лист.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-21-000007 ● 84971a96556d4d81b71c7a02dfe5245f
- Статус: вирішено ● Дата: 30 червня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 травня 2020 12:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.05.2020 № 20
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 21.05.2020 №20
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-02-19-000791-a 19.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-04 15:32:33
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі деревини необробленої (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-19-000791-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання.
Чому Вами відповідно до вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020 року) разом з новою редакцією тендерної документації, що була розміщена в електронній системі закупель 24.02.2020, не оприлюднено перелік змін до тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-09 10:36:04
Відповідь на запит Держаудитслужби України
На Ваш запит щодо неоприлюднення переліку змін до тендерної документації при закупівлі паливної деревини (номер закупівлі в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ID: UA-2020-02-19-000791-a) повідомляємо наступне.
Тендерна документація на закупівлю паливної деревини оприлюднена та скріплена ЕЦП 19.02.2020 року. Протягом періоду проведення закупівлі замовником з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження жодних змін до тендерної документації не вносилося, тендерним комітетом не приймалось жодних рішень з цього питання.
Разом з тим, у вкладці «Історія змін» в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro відображено зміни у накладенні ЕЦП. Враховуючи, що фактично зміни до тексту тендерної документації не вносилися, припускаємо, що подвійне накладення ЕЦП (19.02.2020 та 24.02.2020) потягло за собою відображення у системі Prozorro також і внесення змін в дату останньої редакції документа «ТД Дрова 2020.docx».
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання зобов"язань Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби прийнято рішення розірвати договір/
2020-06-16 09:30:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено недотримання норми частини першої статті 23 Закону в частині терміну надання роз'яснення на звернення щодо тендерної документації.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено недотримання норми частини першої статті 23 Закону в частині терміну надання роз'яснення на звернення щодо тендерної документації.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
.
2020-06-16 13:04:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 березня 2020 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП "Охтирське лісове господарство" |
296 401,25
UAH
|
289 677,00
UAH
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРЖ ВІТА ВОЛОДИМИРІВНА |
305 760,00
UAH
|
289 690,00
UAH
|
Документи |
ФОП Лемешенко Олег Анатолійович |
327 600,00
UAH
|
327 600,00
UAH
|
Документи |
ФОП Нікітін Сергій Петрович |
333 840,00
UAH
|
333 840,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП "Охтирське лісове господарство" #00992898 |
Відхилено |
289 677,00
UAH
|
16 березня 2020 15:59
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРЖ ВІТА ВОЛОДИМИРІВНА #2464316746 |
Відхилено |
289 690,00
UAH
|
20 березня 2020 13:07
|
ФОП Лемешенко Олег Анатолійович #3276803492 |
Переможець |
327 600,00
UAH
|
25 березня 2020 15:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2020 16:35
|
дод угода 2275.pdf | укладений |
15 червня 2020 16:34
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2020 12:18
|
Договір 06.pdf | укладений |
06 квітня 2020 12:16
|