Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу «Підлозцівський навчально – виховний комплекс: дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Підлозцівської сільської ради Млинівського району Рівненської області по вул. Незалежності, 5 в с. Підлозці Млинівського району Рівненської області (зовнішнє опорядження фасадів)»
Очікувана вартість
2 090 985,00 UAH
UA-2020-02-19-000772-c 3ae7108d718e4b40b4f861430ec66954
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюкевич Микола Олександрович

+380365973231 kmo75@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Підлозцівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04526609
Місцезнаходження: 35132, Україна , Рівненська обл., село Підлозці, вул.Незалежності,4 село Підлозці Млинівького району
Контактна особа: Костюкевич Микола Олександрович
+380365973231
kmo75@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 15:25
Очікувана вартість: 2 090 985,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 909,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу «Підлозцівський навчально – виховний комплекс: дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Підлозцівської сільської ради Млинівського району Рівненської області по вул. Незалежності, 5 в с. Підлозці Млинівського району Рівненської області (зовнішнє опорядження фасадів)»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35132, Україна, Рівненська область, с. Підлозці, Млинівький район, вул. Незалежності, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 14:42
Додаток 1.pdf
19 лютого 2020 14:42
Додаток 5.pdf
19 лютого 2020 14:42
Тендерна документація.pdf
19 лютого 2020 14:42
Додаток 2.pdf
19 лютого 2020 14:42
Додаток 3.pdf
19 лютого 2020 14:42
Додаток 4.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно додатків
Дата подання: 20 лютого 2020 10:59
Дата відповіді: 21 лютого 2020 15:59
Доброго дня!Чи можливе завантаження Додатків 3 і 4 в форматі ворд (у вигляді тексту) для зручного заповнення даних форм учасниками?
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповідь наступного змісту: Тендерна документація розміщена в форматі pdf, оскільки це не суперечить регламенту роботи майданчику. Замовник не в змозі завантажити повторно тендерну документацію, оскільки буде вважатися, що зроблено зміни до документації яких не було. Крім того, розміщення документації у форматі pdf не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (зі змінами) та жодним чином не спрямовані на те, що з боку учасників унеможливлюють виконання умов тендерної документації, не порушують права та законні інтереси учасників, пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі та не перешкоджають учасникам взяти участь у відкритих торгах й подати свою тендерну пропозицію.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-19-000772-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Компанія Барбакан", Код ЄДРПОУ:41159796
Дата подання: 19 березня 2020 14:41
Вимога про усунення порушення
Тендерному комітету
Підлозцівської сільської ради
Ідентифікатор закупівлі –
UA-2020-02-19-000772-c

Вимога
про усунення порушення


Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан», як учасник відкритих торгів на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу «Підлозцівський навчально – виховний комплекс: дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Підлозцівської сільської ради Млинівського району Рівненської області по вул. Незалежності, 5 в с. ПідлозціМлинівського району Рівненської області (зовнішнє опорядження фасадів)», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», є рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» по предмету закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу «Підлозцівський навчально – виховний комплекс: дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Підлозцівської сільської ради Млинівського району Рівненської області по вул. Незалежності, 5 в с. ПідлозціМлинівського району Рівненської області (зовнішнє опорядження фасадів)», оформлене Протоколом засідання тендерного комітету №27 від 16.03.2020 року.
Вважаємо, Рішення Замовника оформлене протоколом засідання тендерного комітету №27 від 16.03.2020 року є неправомірним, тому що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Компанія Барбакан» повністю відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, оскільки:
- Відповідно до першої підстави відхилення пропозиції відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету №27 від 16.03.2020 року – «Учасником в складі його тендерної пропозиції не надано документ держказначейства про відкриття не бюджетного(-их) рахунку (-ів), який відкрито на ім′я учасника або у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника / переможця /нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. З огляду на вищенаведене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. Отже, тендерна пропозиція підлягає відхиленню.»
Стосовно цієї підстави відхилення нашої тендерної пропозиції, повідомляємо наступне: тендерною документацією Замовника, в тому числі Додатками до неї, не вимагалось надання від учасників такого документу, як «документ держказначейства про відкриття не бюджетного(-их) рахунку (-ів), який відкрито на ім′я учасника». Також жодною нормою чинного законодавства України не передбачено обов’язку надання учасниками публічних закупівель, зокрема – відкритих торгів, такого документу. Крім того, в абзаці 2 пункту 1 розділу 3 Тендерної документації встановлено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Отже, учасником ТОВ «Компанія Барбакан» не було порушено умови тендерної документації Замовника.
- Відповідно до другої підстави відхилення пропозиції - «… учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції…».
Повідомляємо, що відповідно до умов тендерної документації Замовника, а саме – пункту 2 розділу 3 тендерної документації Замовника – «Забезпечення тендерної пропозиції», від учасників у складі пропозиції вимагалося – «Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді гарантії (надалі – банківська гарантія) в електронному форматі з накладанням електронного цифрового підпису банка–гаранта.».
Учасником ТОВ «Компанія Барбакан» у складі тендерної пропозиції було надано архівовану папку – «Банківська гарантія.zip», в якій міститься документ – БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ 104/2020/EG-01, що є електронною банківською гарантією, яка у свою чергу підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. Також дотримано основні вимоги до банківської гарантії, передбачені тендерною документацією Замовника, а саме – електронна банківська гарантія, подана ТОВ «Компанія Барбакан» у складі тендерної пропозиції, є безумовною, безвідкличною, згідно з якими перший зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформленні відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, свідчить про безумовний обов’язок банку (банку-гаранта) сплатити на користь замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містить строк її дії – до «20» липня 2020 року включно, назву предмета закупівлі, назву учасника (принципала) та його код за ЄДРПОУ – 41159796.
Отже, враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «Компанія Барбакан» складена у відповідності до Тендерної документації Замовника, щодо даного предмету закупівлі та повністю відповідає усім вимогам, в що в ній встановлені.
Додатково повідомляємо, про інструкцію та спосіб можливості відкриття банківської гарантії для Замовника:
1. Завантажуємо файл (архів) із тендерної пропозиції учасника під назвою «Банківська гарантія.zip» на власний ПК.
2. Відкриваємо файл (архів) із тендерної пропозиції учасника під назвою «Банківська гарантія.zip» на власному ПК.
3. У даному файлі (архіві) ви знайдете 6 окремих файлів (документів), в тому числі і саму банківську гарантію, оформлену у відповідності до тендерної документації, під назвою «БАНК_ВСЬКА ГАРАНТ_Я 104_2020_EG-01.pdf.p7s».
4. Видобуваємо цей файл під назвою «БАНК_ВСЬКА ГАРАНТ_Я 104_2020_EG-01.pdf.p7s» із архіву на власний ПК у зручну для Вас папку.
5. Відкриваємо програмний комплекс, що використовується вашим ПК для перегляду файлів із розширенням *pdf формату (наприклад – Adobe Reader, тощо).
6. Перетягуємо потрібен нам файл під назвою «БАНК_ВСЬКА ГАРАНТ_Я 104_2020_EG-01.pdf.p7s» у відкритий вами програмний комплекс, що використовується вашим ПК для перегляду файлів із розширенням *pdf формату, та отримуємо, потрібен нам текст банківської гарантії оформлену у відповідності до тендерної документації Замовника.

На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо:
- надати додаткові роз’яснення, щодо ухвалення тендерним комітетом Замовника неправомірного та дискримінаційного рішення;
- переглянути рішення про відхилення тендерної пропозиції та повторно розглянути пропозицію ТОВ «Компанія Барбакан» по предмету закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу «Підлозцівський навчально – виховний комплекс: дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Підлозцівської сільської ради Млинівського району Рівненської області по вул. Незалежності, 5 в с. Підлозці Млинівського району Рівненської області (зовнішнє опорядження фасадів)».
Також повідомляємо, що Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 березня 2020 17:00
Текст рішення тендерного комітету оприлюднено в протоколі

Документи

20 березня 2020 17:00
Протокол розгляду вимоги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Барбакан" 1 840 066,00
UAH з ПДВ
1 840 066,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙТ ХАУС ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ" 2 054 504,00
UAH з ПДВ
2 054 504,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 19:55
Електронний підпис
05 березня 2020 19:54
Технічна частина.pdf
05 березня 2020 19:54
Кошторисна частина.zip
05 березня 2020 19:54
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

20 березня 2020 17:21
Електронний підпис
20 березня 2020 17:18
Довідка податкова.pdf
20 березня 2020 17:18
Довідка з поліції.pdf
05 березня 2020 23:44
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія Барбакан"

ТОВ "Лайт Хаус Енергозбереження"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Компанія Барбакан"
#41159796
Відхилено 1 840 066,00
UAH з ПДВ
16 березня 2020 15:28
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙТ ХАУС ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ"
#41959565
Переможець 2 054 504,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 17:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙТ ХАУС ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ"
#41959565
2 054 504,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 18:13
КАЛЕНДАРНИЙ .pdf зміни до договору
30 березня 2021 18:02
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
30 березня 2021 18:02
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 17:47
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 17:42
001.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 15:55
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 11:59
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 11:50
Додаток 3 від 14.12.2020 план фінансування до Договору _ 3-К від 31.03.2020.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 11:46
Додаток 2 від 14.12.2020 календарний графік виконання робіт до Договору _ 3-К від 31.03.2020.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 11:46
додаткова угода _ 1 від 14.12.2020.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 11:46
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 19:50
Додаток 4 до договору укладений
31 березня 2020 19:41
Додаток 3 до договору укладений
31 березня 2020 19:41
Додаток 2 до договору укладений
31 березня 2020 19:41
Додаток 1 до договору укладений
31 березня 2020 19:41
Договір укладений
31 березня 2020 19:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди укласти цю Додаткову угоду № 1 від 14.12.2020 року до Договору № 3-К від 31.03.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 3-К
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди укласти цю Додаткову угоду № 1 від 14.12.2020 року до Договору № 3-К від 31.03.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 3-К
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): оплата за виконані роботи
Номер договору про закупівлю: 3-К
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування проектної документації
Номер договору про закупівлю: 3-К
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування проектної документації
Номер договору про закупівлю: 3-К
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML