Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу «Підлозцівський навчально – виховний комплекс: дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Підлозцівської сільської ради Млинівського району Рівненської області по вул. Незалежності, 5 в с. Підлозці Млинівського району Рівненської області (зовнішнє опорядження фасадів)»
Очікувана вартість
2 090 985,00 UAH
UA-2020-02-19-000772-c ● 3ae7108d718e4b40b4f861430ec66954
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Підлозцівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04526609 |
Місцезнаходження: | 35132, Україна , Рівненська обл., село Підлозці, вул.Незалежності,4 село Підлозці Млинівького району |
Контактна особа: |
Костюкевич Микола Олександрович +380365973231 kmo75@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2020 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 лютого 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 березня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2020 15:25 |
Очікувана вартість: | 2 090 985,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 909,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу «Підлозцівський навчально – виховний комплекс: дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Підлозцівської сільської ради Млинівського району Рівненської області по вул. Незалежності, 5 в с. Підлозці Млинівського району Рівненської області (зовнішнє опорядження фасадів)»
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35132, Україна, Рівненська область, с. Підлозці, Млинівький район, вул. Незалежності, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. | Аванс | 30 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 лютого 2020 14:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 лютого 2020 14:42 |
Додаток 1.pdf | |
19 лютого 2020 14:42 |
Додаток 5.pdf | |
19 лютого 2020 14:42 |
Тендерна документація.pdf | |
19 лютого 2020 14:42 |
Додаток 2.pdf | |
19 лютого 2020 14:42 |
Додаток 3.pdf | |
19 лютого 2020 14:42 |
Додаток 4.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно додатків
Дата подання: 20 лютого 2020 10:59
Дата відповіді: 21 лютого 2020 15:59
Доброго дня!Чи можливе завантаження Додатків 3 і 4 в форматі ворд (у вигляді тексту) для зручного заповнення даних форм учасниками?
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповідь наступного змісту: Тендерна документація розміщена в форматі pdf, оскільки це не суперечить регламенту роботи майданчику. Замовник не в змозі завантажити повторно тендерну документацію, оскільки буде вважатися, що зроблено зміни до документації яких не було. Крім того, розміщення документації у форматі pdf не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (зі змінами) та жодним чином не спрямовані на те, що з боку учасників унеможливлюють виконання умов тендерної документації, не порушують права та законні інтереси учасників, пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі та не перешкоджають учасникам взяти участь у відкритих торгах й подати свою тендерну пропозицію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-19-000772-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Компанія Барбакан", Код ЄДРПОУ:41159796
Дата подання: 19 березня 2020 14:41
Вимога про усунення порушення
Тендерному комітету
Підлозцівської сільської ради
Ідентифікатор закупівлі –
UA-2020-02-19-000772-c
Вимога
про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан», як учасник відкритих торгів на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу «Підлозцівський навчально – виховний комплекс: дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Підлозцівської сільської ради Млинівського району Рівненської області по вул. Незалежності, 5 в с. ПідлозціМлинівського району Рівненської області (зовнішнє опорядження фасадів)», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», є рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» по предмету закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу «Підлозцівський навчально – виховний комплекс: дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Підлозцівської сільської ради Млинівського району Рівненської області по вул. Незалежності, 5 в с. ПідлозціМлинівського району Рівненської області (зовнішнє опорядження фасадів)», оформлене Протоколом засідання тендерного комітету №27 від 16.03.2020 року.
Вважаємо, Рішення Замовника оформлене протоколом засідання тендерного комітету №27 від 16.03.2020 року є неправомірним, тому що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Компанія Барбакан» повністю відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, оскільки:
- Відповідно до першої підстави відхилення пропозиції відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету №27 від 16.03.2020 року – «Учасником в складі його тендерної пропозиції не надано документ держказначейства про відкриття не бюджетного(-их) рахунку (-ів), який відкрито на ім′я учасника або у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника / переможця /нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. З огляду на вищенаведене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. Отже, тендерна пропозиція підлягає відхиленню.»
Стосовно цієї підстави відхилення нашої тендерної пропозиції, повідомляємо наступне: тендерною документацією Замовника, в тому числі Додатками до неї, не вимагалось надання від учасників такого документу, як «документ держказначейства про відкриття не бюджетного(-их) рахунку (-ів), який відкрито на ім′я учасника». Також жодною нормою чинного законодавства України не передбачено обов’язку надання учасниками публічних закупівель, зокрема – відкритих торгів, такого документу. Крім того, в абзаці 2 пункту 1 розділу 3 Тендерної документації встановлено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Отже, учасником ТОВ «Компанія Барбакан» не було порушено умови тендерної документації Замовника.
- Відповідно до другої підстави відхилення пропозиції - «… учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції…».
Повідомляємо, що відповідно до умов тендерної документації Замовника, а саме – пункту 2 розділу 3 тендерної документації Замовника – «Забезпечення тендерної пропозиції», від учасників у складі пропозиції вимагалося – «Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді гарантії (надалі – банківська гарантія) в електронному форматі з накладанням електронного цифрового підпису банка–гаранта.».
Учасником ТОВ «Компанія Барбакан» у складі тендерної пропозиції було надано архівовану папку – «Банківська гарантія.zip», в якій міститься документ – БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ 104/2020/EG-01, що є електронною банківською гарантією, яка у свою чергу підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. Також дотримано основні вимоги до банківської гарантії, передбачені тендерною документацією Замовника, а саме – електронна банківська гарантія, подана ТОВ «Компанія Барбакан» у складі тендерної пропозиції, є безумовною, безвідкличною, згідно з якими перший зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформленні відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, свідчить про безумовний обов’язок банку (банку-гаранта) сплатити на користь замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містить строк її дії – до «20» липня 2020 року включно, назву предмета закупівлі, назву учасника (принципала) та його код за ЄДРПОУ – 41159796.
Отже, враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «Компанія Барбакан» складена у відповідності до Тендерної документації Замовника, щодо даного предмету закупівлі та повністю відповідає усім вимогам, в що в ній встановлені.
Додатково повідомляємо, про інструкцію та спосіб можливості відкриття банківської гарантії для Замовника:
1. Завантажуємо файл (архів) із тендерної пропозиції учасника під назвою «Банківська гарантія.zip» на власний ПК.
2. Відкриваємо файл (архів) із тендерної пропозиції учасника під назвою «Банківська гарантія.zip» на власному ПК.
3. У даному файлі (архіві) ви знайдете 6 окремих файлів (документів), в тому числі і саму банківську гарантію, оформлену у відповідності до тендерної документації, під назвою «БАНК_ВСЬКА ГАРАНТ_Я 104_2020_EG-01.pdf.p7s».
4. Видобуваємо цей файл під назвою «БАНК_ВСЬКА ГАРАНТ_Я 104_2020_EG-01.pdf.p7s» із архіву на власний ПК у зручну для Вас папку.
5. Відкриваємо програмний комплекс, що використовується вашим ПК для перегляду файлів із розширенням *pdf формату (наприклад – Adobe Reader, тощо).
6. Перетягуємо потрібен нам файл під назвою «БАНК_ВСЬКА ГАРАНТ_Я 104_2020_EG-01.pdf.p7s» у відкритий вами програмний комплекс, що використовується вашим ПК для перегляду файлів із розширенням *pdf формату, та отримуємо, потрібен нам текст банківської гарантії оформлену у відповідності до тендерної документації Замовника.
На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо:
- надати додаткові роз’яснення, щодо ухвалення тендерним комітетом Замовника неправомірного та дискримінаційного рішення;
- переглянути рішення про відхилення тендерної пропозиції та повторно розглянути пропозицію ТОВ «Компанія Барбакан» по предмету закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу «Підлозцівський навчально – виховний комплекс: дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Підлозцівської сільської ради Млинівського району Рівненської області по вул. Незалежності, 5 в с. Підлозці Млинівського району Рівненської області (зовнішнє опорядження фасадів)».
Також повідомляємо, що Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути
Згорнути
Підлозцівської сільської ради
Ідентифікатор закупівлі –
UA-2020-02-19-000772-c
Вимога
про усунення порушення
Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія Барбакан», як учасник відкритих торгів на закупівлю ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу «Підлозцівський навчально – виховний комплекс: дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Підлозцівської сільської ради Млинівського району Рівненської області по вул. Незалежності, 5 в с. ПідлозціМлинівського району Рівненської області (зовнішнє опорядження фасадів)», повідомляє, що Замовником були порушені права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси ТОВ «Компанія Барбакан», є рішення Замовника стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Барбакан» по предмету закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу «Підлозцівський навчально – виховний комплекс: дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Підлозцівської сільської ради Млинівського району Рівненської області по вул. Незалежності, 5 в с. ПідлозціМлинівського району Рівненської області (зовнішнє опорядження фасадів)», оформлене Протоколом засідання тендерного комітету №27 від 16.03.2020 року.
Вважаємо, Рішення Замовника оформлене протоколом засідання тендерного комітету №27 від 16.03.2020 року є неправомірним, тому що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Компанія Барбакан» повністю відповідає вимогам Тендерної документації та Додатків до неї, оскільки:
- Відповідно до першої підстави відхилення пропозиції відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету №27 від 16.03.2020 року – «Учасником в складі його тендерної пропозиції не надано документ держказначейства про відкриття не бюджетного(-их) рахунку (-ів), який відкрито на ім′я учасника або у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника / переможця /нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. З огляду на вищенаведене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. Отже, тендерна пропозиція підлягає відхиленню.»
Стосовно цієї підстави відхилення нашої тендерної пропозиції, повідомляємо наступне: тендерною документацією Замовника, в тому числі Додатками до неї, не вимагалось надання від учасників такого документу, як «документ держказначейства про відкриття не бюджетного(-их) рахунку (-ів), який відкрито на ім′я учасника». Також жодною нормою чинного законодавства України не передбачено обов’язку надання учасниками публічних закупівель, зокрема – відкритих торгів, такого документу. Крім того, в абзаці 2 пункту 1 розділу 3 Тендерної документації встановлено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Отже, учасником ТОВ «Компанія Барбакан» не було порушено умови тендерної документації Замовника.
- Відповідно до другої підстави відхилення пропозиції - «… учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції…».
Повідомляємо, що відповідно до умов тендерної документації Замовника, а саме – пункту 2 розділу 3 тендерної документації Замовника – «Забезпечення тендерної пропозиції», від учасників у складі пропозиції вимагалося – «Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді гарантії (надалі – банківська гарантія) в електронному форматі з накладанням електронного цифрового підпису банка–гаранта.».
Учасником ТОВ «Компанія Барбакан» у складі тендерної пропозиції було надано архівовану папку – «Банківська гарантія.zip», в якій міститься документ – БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ 104/2020/EG-01, що є електронною банківською гарантією, яка у свою чергу підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. Також дотримано основні вимоги до банківської гарантії, передбачені тендерною документацією Замовника, а саме – електронна банківська гарантія, подана ТОВ «Компанія Барбакан» у складі тендерної пропозиції, є безумовною, безвідкличною, згідно з якими перший зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформленні відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639, свідчить про безумовний обов’язок банку (банку-гаранта) сплатити на користь замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містить строк її дії – до «20» липня 2020 року включно, назву предмета закупівлі, назву учасника (принципала) та його код за ЄДРПОУ – 41159796.
Отже, враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «Компанія Барбакан» складена у відповідності до Тендерної документації Замовника, щодо даного предмету закупівлі та повністю відповідає усім вимогам, в що в ній встановлені.
Додатково повідомляємо, про інструкцію та спосіб можливості відкриття банківської гарантії для Замовника:
1. Завантажуємо файл (архів) із тендерної пропозиції учасника під назвою «Банківська гарантія.zip» на власний ПК.
2. Відкриваємо файл (архів) із тендерної пропозиції учасника під назвою «Банківська гарантія.zip» на власному ПК.
3. У даному файлі (архіві) ви знайдете 6 окремих файлів (документів), в тому числі і саму банківську гарантію, оформлену у відповідності до тендерної документації, під назвою «БАНК_ВСЬКА ГАРАНТ_Я 104_2020_EG-01.pdf.p7s».
4. Видобуваємо цей файл під назвою «БАНК_ВСЬКА ГАРАНТ_Я 104_2020_EG-01.pdf.p7s» із архіву на власний ПК у зручну для Вас папку.
5. Відкриваємо програмний комплекс, що використовується вашим ПК для перегляду файлів із розширенням *pdf формату (наприклад – Adobe Reader, тощо).
6. Перетягуємо потрібен нам файл під назвою «БАНК_ВСЬКА ГАРАНТ_Я 104_2020_EG-01.pdf.p7s» у відкритий вами програмний комплекс, що використовується вашим ПК для перегляду файлів із розширенням *pdf формату, та отримуємо, потрібен нам текст банківської гарантії оформлену у відповідності до тендерної документації Замовника.
На підставі вищевикладеного, та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо:
- надати додаткові роз’яснення, щодо ухвалення тендерним комітетом Замовника неправомірного та дискримінаційного рішення;
- переглянути рішення про відхилення тендерної пропозиції та повторно розглянути пропозицію ТОВ «Компанія Барбакан» по предмету закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт будівлі Комунального закладу «Підлозцівський навчально – виховний комплекс: дошкільний навчальний заклад – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» Підлозцівської сільської ради Млинівського району Рівненської області по вул. Незалежності, 5 в с. Підлозці Млинівського району Рівненської області (зовнішнє опорядження фасадів)».
Також повідомляємо, що Замовником здійснюється оцінка тендерних пропозицій Учасників відповідно до принципів здійснення та проведення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 березня 2020 17:00
Текст рішення тендерного комітету оприлюднено в протоколі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2020 15:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Компанія Барбакан" |
1 840 066,00
UAH з ПДВ
|
1 840 066,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙТ ХАУС ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ" |
2 054 504,00
UAH з ПДВ
|
2 054 504,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Компанія Барбакан" #41159796 |
Відхилено |
1 840 066,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 15:28
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАЙТ ХАУС ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ" #41959565 |
Переможець |
2 054 504,00
UAH з ПДВ
|
19 березня 2020 17:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2021 18:13
|
КАЛЕНДАРНИЙ .pdf | зміни до договору |
30 березня 2021 18:02
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
30 березня 2021 18:02
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2021 17:47
|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2021 17:42
|
001.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2021 15:55
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2020 11:59
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2020 11:50
|
Додаток 3 від 14.12.2020 план фінансування до Договору _ 3-К від 31.03.2020.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 11:46
|
Додаток 2 від 14.12.2020 календарний графік виконання робіт до Договору _ 3-К від 31.03.2020.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 11:46
|
додаткова угода _ 1 від 14.12.2020.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 19:50
|
Додаток 4 до договору | укладений |
31 березня 2020 19:41
|
Додаток 3 до договору | укладений |
31 березня 2020 19:41
|
Додаток 2 до договору | укладений |
31 березня 2020 19:41
|
Додаток 1 до договору | укладений |
31 березня 2020 19:41
|
Договір | укладений |
31 березня 2020 19:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди укласти цю Додаткову угоду № 1 від 14.12.2020 року до Договору № 3-К від 31.03.2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 3-К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди укласти цю Додаткову угоду № 1 від 14.12.2020 року до Договору № 3-К від 31.03.2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 3-К |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | оплата за виконані роботи |
Номер договору про закупівлю: | 3-К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування проектної документації |
Номер договору про закупівлю: | 3-К |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування проектної документації |
Номер договору про закупівлю: | 3-К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |