Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Миючі засоби
Очікувана вартість
79 990,00 UAH
UA-2020-02-19-000760-b d2f3581754cf492698ed967ff9e1e382
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бачинський Орест Артурович

512-73-33 tender_kmkl_3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №3" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 05415958
Місцезнаходження: 02125, Україна , м. Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛ.ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26
Контактна особа: Бачинський Орест Артурович
512-73-33
tender_kmkl_3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 10:34
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 11:00
Очікувана вартість: 79 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 399,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1409 штуки
Миючі засоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, м. Київ, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛ.ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 10:34
Договір Миючі засоби 2020.doc
19 лютого 2020 10:34
Цінова пропозиція Канцелярські товари 2020.doc
19 лютого 2020 10:34
Оголошення Миючі засоби 2020.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2020 09:51
Дата відповіді: 20 лютого 2020 12:05
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: фізичні осіби-підприємці, неплатники ПДВ, допускаються до участі в закупівлі на загальних засадах. З чого випливає відповідь на друге запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П. 78 232,62
UAH з ПДВ
78 232,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 10:29
Протокол Доместос.pdf
26 лютого 2020 10:29
Протокол Гала автомат.pdf
26 лютого 2020 10:29
Паспорт і код.pdf
26 лютого 2020 10:29
Витяг з ПДВ.pdf
26 лютого 2020 10:29
Витяг З ЄДР 27.01.20.pdf
26 лютого 2020 10:29
Виписка 2018.pdf
26 лютого 2020 10:29
4ОПП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бабій С.П.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 78 232,62
UAH з ПДВ
26 лютого 2020 16:23

Документи

26 лютого 2020 16:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 лютого 2020 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
78 232,62
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 лютого 2020 16:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:33
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 12:29
Договір №1424.pdf укладений
05 березня 2020 12:29
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 12:29
Договір №1424.pdf укладений
05 березня 2020 12:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 78 232,62
UAH (в тому числі ПДВ 13 038,77 UAH)