Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт по об’єкту "Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 "в" с. Золотий Колодязь, Добропільського району, Донецької області"
Очікувана вартість
4 333 020,00 UAH
UA-2020-02-19-000664-b b57537727ad145ae82c71b84adc64727
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лазебник Надія

+380663657001 chaxovo@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ШАХІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04343197
Місцезнаходження: 85050, Україна , Донецька обл., с. Шахове, Добропільський район, ВУЛИЦЯ М.Ф. ЧЕРНЯВСЬКОГО, будинок 14
Контактна особа: Лазебник Надія
+380663657001
chaxovo@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 10:26
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 16:00
Початок аукціону: 11 березня 2020 11:48
Очікувана вартість: 4 333 020,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,46%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 "в" с. Золотий Колодязь, Добропільського району, Донецької області - внутрішні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Виконання робіт по об’єкту "Капітальний ремонт
приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 "в" с. Золотий Колодязь, Добропільського району, Донецької області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85018, Україна, Донецька область, с. Шахове, Патріотична, 25 В, Добропільський район, Донецька область, с. Золотий Колодязь
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється Замовником протягом 20 банківських днів шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи, з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів виконаних підрядних робіт форми №КБ-2в та довідок про вартість виконаних підрядних робіт форми №КБ-3. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 15:40
Перелік змін .docx
03 березня 2020 15:40
ТД клуб — нова редакція.doc
03 березня 2020 15:40
Додаток 7 Перелік документів — нова редакція.docx
19 лютого 2020 10:23
Дод.4 Техзавдання.rtf
19 лютого 2020 10:23
Дод.5 Проєкт договору-підряду.doc
03 березня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 10:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2020 15:40
Перелік змін .docx
03 березня 2020 15:40
ТД клуб — нова редакція.doc
19 лютого 2020 10:23
ТД клуб.doc
03 березня 2020 15:40
Додаток 7 Перелік документів — нова редакція.docx
19 лютого 2020 10:23
Додаток 7 Перелік документів.docx
19 лютого 2020 10:23
Дод.4 Техзавдання.rtf
19 лютого 2020 10:23
Дод.5 Проєкт договору-підряду.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-19-000664-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ЯНЕВСЬКА СВІТЛАНА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2929905729
Дата подання: 23 лютого 2020 06:53
Вимога щодо коригування змісту ТД
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації

Шановний Замовнику! Ознайомившись з умовами тендерної документації по закупівлі ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Виконання робіт по об’єкту "Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 "в" с. Золотий Колодязь, Добропільського району, Донецької області") (ідентифікатор - UA-2020-02-19-000664-b), та маючи намір взяти участь в даній закупівлі, вважаємо, що деякі з умов тендерної документації є дискримінаційними та такими, що обмежують участь потенційних учасників, у зв’язку з чим просимо внести змінити шляхом внесення змін до тендерної документації з огляду на наступне.
Відповідно до умов Додатку 2 тендерної документації, вартість виконаних робіт за договором, підтверджена довідками, складеними за формою КБ-3, КБ-2В, має становити не менш ніж 40% вартості предмета закупівлі (оголошеної Замовником).

Проаналізувавши умови тендерної документації, наша організація відповідає всім вимогам, зазначених Замовникам, спроможна виконати обсяг робіт, які передбачені даною закупівлею, може надати всі підтверджуючі документи, які потребуються, зокрема аналогічний договір, вартість виконаних робіт якого становить не менш ніж 40% вартості предмета закупівлі.
В той же час, відповідно до п. 7 Додатку 7 Тендерної документації, учасник в складі пропозиції повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати (або іншого аналогічного звітного документу) за 2019 рік (для визначення фінансової спроможності учасника закупівлі, річний оборот коштів має бути не менше 100% від суми пропозиції) для визначення значності майбутнього правочину, відповідно до статуту в разі наявності обмежень права підпису значних правочинів.


Вважаємо, що вищезазначена вимога є дискримінаційною, та такою, що обмежує можливість потенційних учасників взяти участь в даній закупівлі.
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Однак, відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Акцентуємо увагу на тому, що дискримінаційною є вимога саме про те, що річний оборот коштів повинен бути не менше 100% від суми пропозиції.
Таким чином, враховуючи викладене вище, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою недопущення дискримінаційних вимог, які можуть обмежити участь потенційних учасників, просимо внести зміни до тендерної документації у частині п. 7 Додатку 7 Тендерної документації.
Як варіант для розгляду, пропонуємо викласти п. 7 Додатку 7 Тендерної документації в наступній редакції: «Копії балансу, звіту про фінансові результати (або іншого аналогічного звітного документу) за 2019 рік (для визначення фінансової спроможності учасника закупівлі, річний оборот коштів має бути не менше 40% від суми пропозиції/очікуваної вартості предмета закупівлі, оголошеної Замовником) для визначення значності майбутнього правочину, відповідно до статуту в разі наявності обмежень права підпису значних правочинів».
Надіємось на взаєморозуміння та подальшу співпрацю, однак, в разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України, що, в свою чергу, призведе до затягнення строків проведення даної процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2020 19:30
«Доброго дня! Тендерним комітетом було розглянуто Вашу вимогу. За результатами розгляду зазначимо наступне:
Умовами тендерної документації по закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 «в» с. Золотий Колодязь, Добропільського району, Донецької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), зокрема проєктом договору підряду, не передбачено надання підряднику авансових платежів чи попередньої оплати для виконання робіт/придбання матеріалів, крім того однією з обов’язкових умов тендерної документації є перерахування на казначейський рахунок не пізніше ніж за 1 (один) день до укладання договору з переможцем, коштів забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді грошової застави у розмірі 2% від вартості договору про закупівлю. Виконання зазначених вимог можливе лише за наявності в учасника достатньої кількості грошових коштів. Переможець з річним оборотом 40% від суми пропозиції /очікуваної вартості предмета закупівлі, що складає 1,732 млн. грн, не має можливості забезпечити (особливо на початковому етапі) на належному рівні та з дотриманням календарного графіку виконання робіт, придбання матеріалів, виплату заробітної плати працівникам, сплату податків, адже річний оборот не є показником чистого доходу. Виконати зазначені зобов’язання можливо лише за наявності високого рівня фінансової спроможності переможця закупівлі. Річний оборот коштів на рівні 4,33 млн. грн (очікувана вартість закупівлі) для будівельної галузі не є недосяжно високим показником. Велика кількість учасників ринку відповідає зазначеному рівню фінансової спроможності і може забезпечити конкурентність проведення даної закупівлі. Замовник має убезпечити себе від прогнозованих ризиків та подбати про максимальну ефективність закупівлі.
Таким чином, тендерним комітетом ухвалено рішення залишити вимогу без задоволення.»
Номер вимоги: UA-2020-02-19-000664-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Спецбуд, Код ЄДРПОУ:21951320
Дата подання: 24 лютого 2020 08:43
Щодо внесення змін до кошторисної документації.
Щодо внесення змін до кошторисної документації.
Шановний тендерний комітет, просимо надати пояснення.
1. При розгляді тендерного завдання виявлено:
- при улаштуванні оздоблювальних робіт в залі для глядачів відсутня установка інвентарних лісів (висота приміщення 6,1 м.).
Чи можемо ми внести цей вид роботи, без збільшення кошторисної вартості.
2. Який розмір заробітної плати застосовувати при складанні кошторисної документації.
Ви ставите розмір заробітної плати 8527,52 грн., а у зв’язку з оприлюдненням на сайті www.ukrstat.gov.ua середньомісячна заробітна плата у будівництві за 12 місяців 2019 р., складає 9356 грн., та даними щодо прогнозного індексу споживчих цін на 2020 р., який згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15.05.2019 № 555 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23.10.2019 № 883) становить 106.4 % повідомляємо наступне.
Розмір кошторисної заробітної плати, що має застосовуватись при визначені вартості робіт у 2020 році, має бути не нижчим (!!!) ніж 9954,78 грн.
Нагадуємо, що відповідно до стандартів з ціноутворення замовник самостійно повинен визначити рівень кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості робіт, але у розмірі не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік ( у середньому до попереднього року).
Тому ми не можемо брати заробітну плату нижче ніж 9954,78 грн.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 лютого 2020 17:54
«Доброго дня! Тендерним комітетом було розглянуто Ваші запитання. За результатами розгляду зазначимо наступне:
1. Будь які технічні умови, зазначені в тендерній документації та технічне завдання по закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 «в» с. Золотий Колодязь, Добропільського району, Донецької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), складено у відповідності до затвердженої кошторисної документації. Замовник чи учасник самостійно не може вносити зміни до складу та обсягів зазначених робіт, змінювати обрахований у проєкті рівень заробітної плати, тощо. Учасник може оцінити та врахувати власні ризики при визначенні ціни тендерної пропозиції.»
Номер вимоги: UA-2020-02-19-000664-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕВЕРЕСТ-2017", Код ЄДРПОУ:41492556
Дата подання: 26 березня 2020 14:37
Оскарження рішення тендерного комітету Шахівської сільської ради за № 36 від 24 березня 2020 року
Тендерному комітету Шахівської сільської ради: оскарження Рішення тендерного комітету Шахівської сільської ради від 24 березня 2020 року за № 36 «Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 «в» с. Золотий Колодязь, Добропільського району, Донецької області» (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV):45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-19-000664-b.
Згідно з протоколом від 24 березня 2020 року за № 36 тендерним комітетом Замовника було визначено переможцем торгів - ТОВ «Макроторг» та опубліковано повідомлення про намір укласти договір.
19.02.2020 року на веб-порталі Уповноваженого органу була оприлюднена тендерна документація Замовника, яка у Додатку 7 Перелік документів, що вимагаються від Учасника за умовами тендерної документації п.3:… календарний графік виконання робіт із зазначенням етапів та строків виконання робіт; сканкопії з оригіналів Дозволів, на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та виконання роботи підвищеної небезпеки….. п. 7: річний оборот коштів має бути не менше 100% від суми пропозиції.. ; п. 8 … грошова застава у розмірі 2% від вартості договору про закупівлю….
При розгляді Учасника Замовник здійснює оцінку пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Вважаємо, що дії тендерного комітету Замовника при визначені переможця торгів мають ознаки порушення законодавства та не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у Учасника: відсутні Дозволи, на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та виконання роботи підвищеної небезпеки (передбачені Додаткам 7 пунктом 3); календарний графік не відображає усіх етапів виконання робіт, що суперечить пункту 3 Додатку 7; згідно довідки з вихідних номером 3 від 09.03.2020 року директор Котов Андрій Миколайович працює за штатним розкладом, але в формі № 4Д «Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу та сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» за січень 2020 року він відсутній. Документи, а саме: наказ № 1-к від 27.10.2017 про призначення директора, протокол № 4 від 26.10.2017 р., виписка з протоколу № 18 від 28.02.2020 року, Статут не відповідають вимогам оформлення тендерної документації (документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином: підписані уповноваженою особою Учасника та містити печатку Учасника). Отже, Переможцем не виконана вимога Замовника, щодо відповідності умов тендерної документації що є підставою для відхилення згідно частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Початковий зміст тендерної пропозиції п.п 7,8 Додатка 7 розмір грошової застави 2%, фінансова спроможність 100% від суми пропозиції. ФОП Яневська Світлана Сергіївна 23.02.2020 року подає вимогу, що до дискримінації Учасників з проханням зменшити фінансову спроможність до 50% від суми пропозиції. На що Замовник відповідаю: «… проектом договору підряду, не передбачено надання підряднику авансових платежів чи попередньої оплати для виконання робіт/придбання матеріалів, крім того однією з обов’язкових умов тендерної документації є перерахування на казначейський рахунок не пізніше ніж за 1 (один) день до укладання договору з переможцем, коштів забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді грошової застави у розмірі 2% від вартості договору про закупівлю. Виконання зазначених вимог можливе лише за наявності в учасника достатньої кількості грошових коштів. Переможець з річним оборотом 40% від суми пропозиції /очікуваної вартості предмета закупівлі, що складає 1,732 млн. грн, не має можливості забезпечити (особливо на початковому етапі) на належному рівні та з дотриманням календарного графіку виконання робіт, придбання матеріалів, виплату заробітної плати працівникам, сплату податків, адже річний оборот не є показником чистого доходу. Виконати зазначені зобов’язання можливо лише за наявності високого рівня фінансової спроможності переможця закупівлі. Річний оборот коштів на рівні 4,33 млн. грн (очікувана вартість закупівлі) для будівельної галузі не є недосяжно високим показником. Велика кількість учасників ринку відповідає зазначеному рівню фінансової спроможності і може забезпечити конкретність проведення даної закупівлі. Замовник має убезпечити себе від прогнозованих ризиків та подбати про максимальну ефективність закупівлі. Таким чином, тендерним комітетом ухвалено рішення залишити вимогу без задоволення.»…
03.03.2020 року Замовник вносить зміни до тендерної пропозиції, в числі яких є внесення змін до п.п 7,8 Додатку 7, а саме: збільшити розмір грошової застави до 3%, а поріг для визначення фінансової спроможності знизити до 50%. Становиться не зрозумілим, чому Замовник має такі суперечливі погляди. Згідно звіту про фінансові результати (форма 2-м) ТОВ «Макроторг» має дохід за 2019 рік в сумі 3432,00 (тис., грн).
Згідно статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників: об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи всю вищевикладену інформацію з обґрунтуванням, просимо Вас скасувати Рішення щодо визнання ТОВ «Макроторг» переможцем по закупівлі «Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 «в» с. Золотий Колодязь, Добропільського району, Донецької області» (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV):45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-19-000664-b (Протокол 36 від 24 березня 2020 року) у найкоротші строки. Якщо рішення стосовно обрання Переможця не буде скасована Замовником ТОВ «Еверест-
2017» буде подавати скаргу до Антимонопольного комітету України.



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 березня 2020 10:06
Тендерний комітет вирішив залишити без змін рішення про визначення переможцем закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт приміщень будівлі будинку культури, вул. Патріотична 25 «в» с. Золотий Колодязь, Добропільського району Донецької області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» ТОВ «Макроторг»

Документи

26 лютого 2020 19:29
Протокол 17 —.docx

Документи

27 лютого 2020 17:54
Протокол 22.docx

Документи

31 березня 2020 10:06
Протокол 39.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-19-000664-b.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЕВЕРЕСТ-2017", Код ЄДРПОУ:41492556
Дата подання: 01 квітня 2020 12:35
Скарга на рішення Замовника
Оскарження визначення переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 квітня 2020 22:40
рішення від 03.04.2020 №6441+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2020 22:40
рішення від 16.04.2020 №7352 .pdf
Дата публікації: 22 квітня 2020 21:10

Документи подані скаржником

01 квітня 2020 12:35
Скарга.pdf
01 квітня 2020 12:35
Скарга.docx
01 квітня 2020 12:35
Сплата.pdf
01 квітня 2020 12:55
Вимога.pdf
01 квітня 2020 12:55
26 Протокол.docx
01 квітня 2020 12:55
39 Протокол.docx
13 квітня 2020 17:02
Додаткова інформація.pdf

Документи подані замовником

10 квітня 2020 16:04
Пояснення до Скарги.pdf
10 квітня 2020 16:04
Відповідь на Скаргу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 березня 2020 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЕЛ ГРИГОРІЙ МИХАЙЛОВИЧ 3 881 970,00
UAH з ПДВ
3 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗЕМЛЯНУХІН МИХАЙЛО АНАТОЛІЙОВИЧ" 3 700 000,00
UAH з ПДВ
3 425 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКРОТОРГ" 3 802 717,75
UAH з ПДВ
3 445 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Спецбуд 3 785 201,26
UAH з ПДВ
3 678 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕВЕРЕСТ-2017" 4 001 788,00
UAH з ПДВ
4 001 788,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автоінтерстрой" 4 133 697,90
UAH з ПДВ
4 133 697,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 березня 2020 15:57
Електронний підпис
10 березня 2020 15:57
Примітки.pdf
10 березня 2020 15:56
гарант лист.PDF
10 березня 2020 15:56
18.pdf
10 березня 2020 15:54
Електронний підпис
10 березня 2020 15:54
Електронний підпис
06 березня 2020 18:09
18.PDF
06 березня 2020 18:09
17.PDF
06 березня 2020 18:09
16.pdf
06 березня 2020 18:09
9.PDF
06 березня 2020 18:09
8.PDF
06 березня 2020 18:09
7.PDF
06 березня 2020 18:09
6.PDF
06 березня 2020 18:09
14.PDF
06 березня 2020 18:09
14 Dovidka.pdf
06 березня 2020 18:09
14 Dovidka.p7s
06 березня 2020 18:09
13.PDF
06 березня 2020 18:09
12.PDF
06 березня 2020 18:09
12 довідка з налогової.PDF
06 березня 2020 18:09
11.PDF
06 березня 2020 18:09
10 Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf
06 березня 2020 18:09
10 Підписаний_gar3335.pdf
06 березня 2020 18:09
10 Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
06 березня 2020 18:09
5 Налоговая выписка.PDF
06 березня 2020 18:09
5 Витяг з ЄДРЮО.rtf
06 березня 2020 18:09
4.pdf
06 березня 2020 18:09
4 паспорта МТБ.pdf
06 березня 2020 18:09
4 КБ-2 КБ-3.pdf
06 березня 2020 18:09
3.pdf
06 березня 2020 18:09
2.PDF
06 березня 2020 18:09
1.PDF

Публічні документи

28 березня 2020 06:34
Довідка корупія.zip
28 березня 2020 06:34
Довідка МВС.zip
28 березня 2020 06:34
Довідка НАЗК.zip
26 березня 2020 12:45
Dovidka_20058357110590717875.pdf.p7s
26 березня 2020 12:45
Dovidka_20058357110590717875.pdf
26 березня 2020 12:45
довідка з ДФС.pdf
10 березня 2020 00:19
Електронний підпис
09 березня 2020 22:30
Document_USR_1006437336.rtf
09 березня 2020 22:30
Опит робіт.pdf
09 березня 2020 22:30
довідка про працівників.pdf
09 березня 2020 22:30
довідка про мат тех базу.pdf
09 березня 2020 22:30
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
09 березня 2020 22:30
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ-1.pdf
09 березня 2020 22:30
додаток 7.pdf
09 березня 2020 22:30
Підписаний_G0320-3432-GL_tender.pdf

Публічні документи

10 березня 2020 11:30
Електронний підпис
10 березня 2020 11:27
Ліцензія АВК.pdf
10 березня 2020 11:26
Довідка судові справи.pdf
10 березня 2020 11:26
Довідка субпідрядники.pdf
10 березня 2020 11:26
G7166.20.7z
10 березня 2020 11:26
План фінансування.pdf
10 березня 2020 11:26
Витяг з ЄДРЮО ФО.pdf
10 березня 2020 11:26
Відгук до Договору 259.PDF
10 березня 2020 11:26
Додаткова угода 259 2.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 13:33
Електронний підпис
06 березня 2020 12:49
r_50_ДЦ_ССР.rtf
06 березня 2020 12:49
r_50_ДЦ_ОПР.rtf
06 березня 2020 12:49
r_50_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
06 березня 2020 12:49
r_50_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
06 березня 2020 12:49
r_50_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
06 березня 2020 12:49
r_50_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
06 березня 2020 12:49
r_50_ДЦ_ИВР.rtf
06 березня 2020 12:49
r_50_ДЦ_ДЦ.rtf
06 березня 2020 12:49
24 Статут.pdf
06 березня 2020 12:49
23 Інші документи.pdf
06 березня 2020 12:49
22 Лок.pdf
06 березня 2020 12:49
21 Локал.pdf
06 березня 2020 12:49
20 Витяг.pdf
06 березня 2020 12:49
19 Довідки.pdf
06 березня 2020 12:49
18 Ст 17.pdf
06 березня 2020 12:49
17 акт дог 1 за вересень.pdf
06 березня 2020 12:49
16 дог 1 акт за серпень.pdf
06 березня 2020 12:49
14 дог 1 від 22.05.19.pdf
06 березня 2020 12:49
12 Досвід.pdf
06 березня 2020 12:49
11 Працівникі.pdf
06 березня 2020 12:49
10 Обладнання.pdf
06 березня 2020 12:49
9 Календ граф.pdf
06 березня 2020 12:49
8 Договор.pdf
06 березня 2020 12:49
7 Податок фін спром.pdf
06 березня 2020 12:49
6 Право підпису.pdf
06 березня 2020 12:49
5 Техн якіс.pdf
06 березня 2020 12:49
4 Техн якісн харак.pdf
06 березня 2020 12:49
3 Дозвола.pdf
06 березня 2020 12:49
2 Ліцензія.pdf
06 березня 2020 12:49
1 Тендернат пропозиція.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 16:43
Електронний підпис
04 березня 2020 16:42
33620522_3167719170_DS200113154832.ZS2
04 березня 2020 16:42
Електронний підпис
04 березня 2020 16:32
Локальні кошториси.pdf
04 березня 2020 16:32
ЗВ витрати.pdf
04 березня 2020 16:32
Договірна ціна.pdf
04 березня 2020 16:32
pb_3167719170.jks
04 березня 2020 16:32
Відгук УКС.pdf
04 березня 2020 16:32
Оригінал актів КБ 2 ГБ 1.pdf
04 березня 2020 16:32
Оригінал договору ГБ 1.pdf
04 березня 2020 16:32
Довідка про обладнання.pdf
04 березня 2020 16:32
Довідка про працівників.pdf
04 березня 2020 16:32
Оригінал ліцензії.pdf
04 березня 2020 16:32
Графік виконання робіт.pdf
04 березня 2020 16:32
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЕЛ ГРИГОРІЙ МИХАЙЛОВИЧ

ФОП "ЗЕМЛЯНУХІН МИХАЙЛО АНАТОЛІЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКРОТОРГ"

ТОВ Спецбуд

ТОВ "ЕВЕРЕСТ-2017"

ТОВ "Автоінтерстрой"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЕЛ ГРИГОРІЙ МИХАЙЛОВИЧ
#2053315317
Відхилено 3 190 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 15:56
ФОП "ЗЕМЛЯНУХІН МИХАЙЛО АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2701716934
Відхилено 3 425 900,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 14:09
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКРОТОРГ"
#38836902
Переможець 3 445 899,00
UAH з ПДВ
25 березня 2020 16:29

Документи

19 березня 2020 15:56
Електронний підпис
19 березня 2020 15:56
Протокол відхил..docx
16 березня 2020 15:39
Електронний підпис
16 березня 2020 15:39
Протокол 29.docx
11 березня 2020 12:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
11 березня 2020 12:33
Звіт з ЄДР (припинено)

Документи

20 березня 2020 14:08
Електронний підпис
19 березня 2020 15:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
19 березня 2020 15:57
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2020 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКРОТОРГ"
#38836902
3 445 899,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 травня 2020 15:14
Коментар щодо відміни: Оскільки договір не було укладено в зазначений законом термін, пропонується відмінити торги на підставі ч.1 ст.31 Закону України від 25.12. 2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (стара редакція).
Документи:
06 травня 2020 15:14
Протокол 69.docx