Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Моноблоки
Очікувана вартість
184 000,00 UAH
UA-2020-02-19-000601-b 4b355ccd48ac48d2a3a25caa0422b0a1
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Волошина Ірина Юріївна

380442579452 kdcgolos_fin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр" Голосіївського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 25695724
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 59 А
Контактна особа: Волошина Ірина Юріївна
380442579452
kdcgolos_fin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 10:16
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 17:30
Початок аукціону: 27 лютого 2020 12:35
Очікувана вартість: 184 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 920,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Моноблоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03039, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Голосіївський,59 - А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2020 09:50
Дата відповіді: 20 лютого 2020 10:59
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товар повинен відповідати технічним характеристикам, зазначеним у Додатку 1 «ТЕХНІЧНІ ЯКІСНІ ВИМОГИ ». Відповідно до пункту 1 статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі” вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-19-000601-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "АМ Інтегратор Груп", Код ЄДРПОУ:39469334
Дата подання: 20 лютого 2020 12:34
Вимога про скасування надання листа, згідно Додатку №1, «Технічні (якісні) вимоги до товару»:
Шановний Замовник в Додатку №1 до тендерної документації, «Технічні (якісні) вимоги до товару» зазначена наступна обов'язкова вимога при надані пропозиції, а саме: “Запропонований товар може бути використаний замовником в якості робочих станцій для добового моніторингу артеріального тиску. На підтвердження можливості такого використання учасник повинен надати оригінал листа від ТОВ «ІКС-ТЕХНО», що є виробником Вимірювачів артеріального тиску ВАТ41-2, якими оснащене КНП «КДЦ» Голосіївського р-ну м. Києва, про повну сумісність запропонованого учасником товару з програмним забезпеченням вказаних вимірювачів артеріального тиску.”

За своєю суттю даний лист є діскрімінаційною по відношенню до інших учасників тендеру. Дана вимога лобіює інтереси ТОВ «ІКС-ТЕХНО», що є виробником Вимірювачів артеріального тиску ВАТ41-2, у виборі остаточного постачальника товарів згідно оголошеного тендера, і має бути виключена з Додатку №1, «Технічні (якісні) вимоги до товару», тому що має корупційну складову.
ТОВ «ІКС-ТЕХНО», що є виробником Вимірювачів артеріального тиску ВАТ41-2, в інструкції до Вимірювачів артеріального тиску ВАТ41-2 не вказує та не акцентує ніяких додаткових вимог користування, що до робочих станцій в тому числі у цілодобовому режимі, що свідчить про відсутність важливості використання робочих станцій у цілодобовому режимі.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТСЕЛЛ" 137 100,00
UAH з ПДВ
134 988,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 139 998,00
UAH з ПДВ
135 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Таран Олег Миколайович 183 960,00
UAH з ПДВ
183 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 12:18
Цінова Пропозицiя.pdf
25 лютого 2020 12:18
Сертифікат Lenovo_1.pdf
25 лютого 2020 12:18
Декларація Lenovo.jpg
25 лютого 2020 12:18
Гарантійний лист.pdf
25 лютого 2020 12:18
CЕС Lenovo.pdf
25 лютого 2020 12:18
Certificate-186608(1).jpg
25 лютого 2020 12:18
Certificate-186105.pdf
25 лютого 2020 12:18
Досвід 2000.rar
25 лютого 2020 12:18
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

26 лютого 2020 12:19
пропозиція Таран О.М..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТСЕЛЛ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ФОП Таран Олег Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕСТСЕЛЛ"
#43208200
Відхилено 134 988,00
UAH з ПДВ
02 березня 2020 12:35
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 135 000,00
UAH з ПДВ
02 березня 2020 12:39
ФОП Таран Олег Миколайович
#3267313877
Переможець 183 960,00
UAH з ПДВ
03 березня 2020 12:11

Документи

02 березня 2020 12:35
Протокол 6.PDF

Документи

02 березня 2020 12:39
Протокол 7.PDF

Документи

03 березня 2020 12:11
Протокол 40.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 12:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Таран Олег Миколайович
#3267313877
183 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 березня 2020 12:11
Протокол 40.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 12:31
Договір моноблоки.PDF укладений
11 березня 2020 09:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 183 960,00
UAH