Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка картриджів друкувальних пристроїв, копіювальної техніки та плоттерів; відновлення (регенерація) картриджів друкувальних пристроїв, копіювальної техніки та плоттерів
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2020-02-19-000393-b ce11cb6d35194d0291c2cfa40521921e
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Зайцева Юлія Володимирівна

+380612392114 gunp_zp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ в Запорізькій області
Код ЄДРПОУ: 40108688
Місцезнаходження: 69057, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя Вознесенівський район, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСАНДРА МАТРОСОВА, будинок 29
Контактна особа: Зайцева Юлія Володимирівна
+380612392114
gunp_zp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 09:45
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 09:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 09:50
Початок аукціону: 27 лютого 2020 14:13
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1230 послуга
Заправка картриджів друкувальних пристроїв, копіювальної техніки та плоттерів; відновлення (регенерація) картриджів друкувальних пристроїв, копіювальної техніки та плоттерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, в приміщені Виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 09:46
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення по товару
Дата подання: 19 лютого 2020 13:35
Дата відповіді: 21 лютого 2020 11:44
Доброго дня. поз.54-XEROX 650N050407 слід читати, як 650N05407? Phaser 3020, WorkCentre 3025?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Так. В переліку назви картриджів, які зустрічалися при попередніх заправках, тому деякі з них можуть бути ідентичними.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-19-000393-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Круглов С.І., Код ЄДРПОУ:2422404470
Дата подання: 04 березня 2020 17:23
оскарження рішення
Шановний тендерний комітет. Переглянвши протокол № 4 від 04.03.2020 відхилення нашої тендерної пропозиції і знайшли деякі недоліки які призвели до відхилення нашої пропозиції . А саме у п.4. : (ОГОЛОШЕННЯ №_______ від _______________про проведення закупівлі через систему електронних закупівель) . Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі pdf) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи : Ви вказуєте підпункт , що учасник повинен надати - довідка про досвід роботи в даній сфері не менше 2 років (інформація в довільній формі у письмовому вигляді завірена печаткою та підписом уповноваженої особи), з обов’язковим документальним підтвердженням виконання аналогічного договору (не менше двох) за 2018та\або 2019 роки;
Нами надано довідку про досвід роботи в даній сфері не менше 2 років (інформація в довільній формі у письмовому вигляді завірена печаткою та підписом уповноваженої особи), з обов’язковим документальним підтвердженням виконання аналогічного договору (не менше двох) за 2018та\або 2019 роки; Довідка датована , нами завірена підписом та печаткою , та є документом в системі Прозоро !!!! В довідці нами надана наступна інформація: номера та дати виконаних договорів , контактні дані Замовників, також у даній довідці нами вказано , що договори 2014-2019 років «виконано»!!!. Для підтвердження стану виконання наданих нами договорів додаємо оригінали виконаних договорів 2014-2019 років у (кольоровому сканованому вигляді) де міститься інформація про Контрагентів , предмету договору, сума договору та реквізити Контрагентів . Надані копії договорів 2018-2019 років розміщені на офіційному майданчику Прозоро з усією інформацією та доступні для любої перевірки контрагентами згідно Закону України "Про публічні закупівлі" (Договори про закупівлю, укладені у порядку та на умовах, установлених до введення в дію цього Закону, виконуються в повному обсязі до закінчення строку, на який такі договори були укладені. Зміни до таких договорів вносяться у порядку та на умовах, встановлених до введення в дію цього Закону.) З вищезазначеного випливає що ми повністю виконали вашу умову , а саме : надали - довідку про досвід роботи в даній сфері не менше 2 років (інформація в довільній формі у письмовому вигляді завірена печаткою та підписом уповноваженої особи), з обов’язковим документальним підтвердженням виконання аналогічного договору (не менше двох) за 2018та\або 2019 роки;) Також у Додатку №1до (Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель) -Технічні вимоги до заправки картриджів
копіювальних апаратів, лазерних принтерів, плоттерів в п.п 9- вказана такі самі вимоги як і у п 4 ,а саме: (Досвід роботи Виконавця в даній сфері має бути не менше 2 років (інформація в довільній формі у письмовому вигляді завірена печаткою та підписом уповноваженої особи), з обов’язковим підтвердженням виконання аналогічного договору (не менше двох) за 2018та\або 2019 роки.) але у даній вимозі вже відсутній вираз «документальне підтвердження» і виходячи з цього у вас є розбіжності одних тих самих вимог вашої тендерної документації . Згідно з вашим протоколом № 4 від 04.03.2020 причина відхилення нашої найбільш економічно вигідної пропозиції в тому ,що : подані в складі пропозиції договори не свідчать про виконання своїх зобов’язань через відсутність актів надання послуг на всю суму договору , що не є документальним підтвердженням виконання аналогічного договору. Цим протоколом відхилення № 4 від 04.03.2020 ви вказуєте , що ми вказали у довідці та виклали договори які повністю не виконали тобто шахраї ??? Будь ласка вкажіть на законних підставах де в якому пункті (в тексті) у вимогах до надання документів учасника у вашому ( Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель) вказано , що Учасник для підтвердження виконання договорів вказаних у довідці -повинен надати офіційно на майданчику Прозоро будь які (копії) фінансових документів , такі як на ваш приклад - акти виконаних робіт або фіскальні чеки ,виписка з банку тощо (які є частково конфіденційною інформацією приватного підприємця та контрагента) . Ви у (Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель) не вказали конкретно які вимагаєте документи для підтвердження виконання договорів : акти виконаних робіт, листи відгуки тощо , а також ваше Оголошення має розбіжності у вимогах до документації учасника (наведено вище п.п 4 та п 9 у Додатку №1) це помилки присутні саме у вашій документації і ми як учасник не можемо надавати документи які ви собі мали на увазі але конкретно не вказали у вашому ( Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель). В зв’язку з відсутністю конкретики у ваших вимогах до документації учасника та надання нами повної інформації за вашими документальними вимогами які ви вказали в (Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель) ми вважаємо повністю безпідставним ваше рішення про дискваліфікацію нас як переможця торгів також ваше рішення суперечить Закону України "Про публічні закупівлі" ст.164, ст.38 , що є порушення законодавства про закупівлі . Шановний тендерний комітет прохаємо переглянути своє м’яко кажучи неправомірне рішення про дискваліфікацію нас як учасника та прийняти нашу пропозицію як переможця допорогових торгів № UA-2020-02-19-000393-b . З повагою.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 04 березня 2020 17:39
Причина: ..............................................

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Круглов С.І. 140 230,00
UAH з ПДВ
137 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЦЕНТР ДІНА 158 470,00
UAH з ПДВ
137 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РОМА-СЕРВІС" 198 000,00
UAH з ПДВ
138 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 лютого 2020 15:26
Електронний підпис
26 лютого 2020 09:17
Електронний підпис
26 лютого 2020 09:17
23.Досвід роботи.pdf
26 лютого 2020 09:09
Електронний підпис
26 лютого 2020 09:06
21.Цінова пропозиція.pdf
26 лютого 2020 09:06
20.Экологія.pdf
26 лютого 2020 09:06
22.Проект договору.pdf
26 лютого 2020 08:39
7.Довідка про учасника.pdf
26 лютого 2020 08:39
8.Єдиний податок.pdf
26 лютого 2020 08:39
10.Право підпису.pdf
26 лютого 2020 08:39
11.Ліцензування.pdf
26 лютого 2020 08:39
12.Сервісні центри.pdf
26 лютого 2020 08:39
14.Витяг з ЄДР.pdf
26 лютого 2020 08:38
15.Гарантійні листи.pdf
26 лютого 2020 08:38
16.Ліцензування.pdf
26 лютого 2020 08:38
17.Лист згода.pdf
26 лютого 2020 08:38
18.Захист довкілля.pdf
26 лютого 2020 08:38
19.Технічні вимоги.pdf
25 лютого 2020 23:41
6.Договір аренди.2019.pdf
25 лютого 2020 23:21
5.Договори 2014-2019.rar
25 лютого 2020 23:07
1.Інд-код.pdf
25 лютого 2020 23:07
2.Паспорт.pdf
25 лютого 2020 23:07
3.Витяг з реестру.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 19:05
Електронний підпис
24 лютого 2020 19:03
Цінова пропозиція.pdf
24 лютого 2020 19:03
Технічна.pdf
24 лютого 2020 19:03
Статут.pdf
24 лютого 2020 19:03
Протокол.PDF
24 лютого 2020 19:03
Проект договору.pdf
24 лютого 2020 19:03
Про відкриття рахунку.PDF
24 лютого 2020 19:03
по ст.17.pdf
24 лютого 2020 19:03
наявність працівників.pdf
24 лютого 2020 19:03
Наказ .PDF
24 лютого 2020 19:03
Кошторис.pdf
24 лютого 2020 19:03
Досвід роботи.pdf
24 лютого 2020 19:03
договір.pdf
24 лютого 2020 19:03
Договір оренди 2020.pdf
24 лютого 2020 19:03
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
24 лютого 2020 19:03
ВІдгук адмінпослуги.PDF
24 лютого 2020 19:03
Витяг з ЄДРЮО.PDF
24 лютого 2020 19:03
виробнича база.pdf
24 лютого 2020 19:03
Виписка з ЄДР.PDF

Публічні документи

26 лютого 2020 09:45
Електронний підпис
26 лютого 2020 02:17
Проект договору.pdf
26 лютого 2020 02:17
копія Договору оренди.pdf
26 лютого 2020 02:17
копія статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Круглов С.І.

ТОВ ЦЕНТР ДІНА

ТОВ "РОМА-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Круглов С.І.
#2422404470
Відхилено 137 980,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 14:29
ТОВ ЦЕНТР ДІНА
#31222520
Відхилено 137 990,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 16:07
ТОВ "РОМА-СЕРВІС"
#32119590
Відхилено 138 000,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 16:30

Документи

04 березня 2020 14:29
Протокол

Документи

04 березня 2020 16:07
Протокол

Документи

04 березня 2020 16:30
Протокол

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій