Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі спортивної зали, їдальні та актової зали (заміна даху) для НВК ЗШ І-ІІІ ст. ст. № 3- гімназії м. Тульчина по вул. Миколи Леонтовича, 43 Вінницької області
Очікувана вартість
3 046 893,60 UAH
UA-2020-02-19-000368-a 51d635b2e20d4074a6c21ef30090b3b4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федоров Ігор Миколайович

+380433523695 igorfedorov92@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Тульчинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41532621
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 1
Контактна особа: Федоров Ігор Миколайович
+380433523695
igorfedorov92@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 12:46
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 12:51
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 12:51
Початок аукціону: 06 березня 2020 13:20
Очікувана вартість: 3 046 893,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі спортивної зали, їдальні та актової зали (заміна даху) для НВК ЗШ І-ІІІ ст. ст. № 3- гімназії м. Тульчина по вул. Миколи Леонтовича, 43 Вінницької області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 12:46
креслення до проекту.rar
19 лютого 2020 12:46
Додаток 5.docx
19 лютого 2020 12:46
Додаток 4.docx
19 лютого 2020 12:46
Додаток 3.docx
19 лютого 2020 12:46
Додаток 2.docx
19 лютого 2020 12:46
Додаток 1.docx
19 лютого 2020 12:46
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Клас наслідків за проектом
Дата подання: 19 лютого 2020 22:46
Дата відповіді: 20 лютого 2020 13:33
Який клас наслідків об'єкта за проектом?
Відповідь: СС2
Механізми
Дата подання: 21 лютого 2020 16:16
Дата відповіді: 24 лютого 2020 08:05
Підрядник може вносити зміни у склад механізмів, які йому безпосередньо потрібні для виконання робіт?
Відповідь: Якщо мається на увазі "II. Будівельні машини і механізми" Відомості ресурсів, то підрядник може вносити зміни.
працівники
Дата подання: 24 лютого 2020 11:18
Дата відповіді: 25 лютого 2020 08:24
яка нормативна потреба в працівниках і яких саме спеціальностей?
Відповідь: Нормативна потреба у працівниках у кожного підрядника індивідуальна. Наприклад, але не виключно, ця потреба залежить від кількості витрати труда робітників (людиногодин), що будуть задіяні у будівельному процесі. При цьому, ця величина коригується в зележності від періоду роботи, коли максимально можливе здійснення такого виду робіт; специфіки тих чи інших робіт; погодних умов; форс мажорних обставин (якщо вони передбачені підрядником) тощо. Для того щоб вкластися в намічений графік виконання робіт. В свою чергу, спеціальності будівельників, які необхідно залучити підряднику для виконання робіт, виходять із переліку робіт, що знаходяться в Додатку 5 до Тендерної документації, а також, але не виключно, Національного класифікатора професій України ДК 003:2010 зі змінами.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-19-000368-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЖК - Гарант", Код ЄДРПОУ:33966190
Дата подання: 19 березня 2020 13:58
У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Враховуючи те, що ми вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні про відхилення просимо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, згідно тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, Учасник у складі пропозиції повинен надати: дозволи на виконання всіх робіт та на експлуатацію всіх механізмів (у разі застосування) з підвищеної небезпеки діючих на весь період виконання робіт.
1. По п.1 Учасником ТОВ “ЖК-ГАРАНТ” на виконання вказаної вимоги стосовно робіт з підвищеної небезпеки завантажено документ “Держгірпромнагляд дозвіл.pdf“ та “дозвіл підвищена безпека флоріант.pdf”, стосовно ж дозволу на експлуатацію всіх механізмів з підвищенної небезпеки повідомляємо, що у тендерній пропозиції Учасника ТОВ “ЖК-ГАРАНТ” відсутні механізми, що відносяться до переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (додаток 3 Постанови №1107 “Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки” від 26 жовтня 2011р.), тобто кран на автомобільному ходу та апарат для газового зварювання і різання не є механізмами підвищенної небезпеки.
2. По п.2 в тендерній документації зазначено загальний обсяг утеплювача 142,8 м3, тоді як у тендерній пропозиції Учасника ТОВ «ЖК-Гарант» застосована БАЗАЛЬТОВА ВАТА ROCKWOOL Stroprock. Щільність: 160 кг/м3 в обсязі 142,8 м3, що відповідає вимогам тендерної документації. Товщина шару утеплювача при площі утеплення в 700м2 складає 20 см, а товщина базатьтової вати може бути змінна від 50мм до 200мм в залежності від конкретних умов на перекритті (наявність балок, стійок і т. інш.). Саме тому учасником не вказана товщина мінеральної вати, що буде застосована.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 березня 2020 16:59
Тендерний комітет відділу освіти, молоді та спорту Тульчинської міської ради (далі – Замовник) отримавши вимогу від учасника процедури закупівлі ТОВ «ЖК-Гарант» (далі – учасник) зазначає наступне.
1. В локальному кошторисі та/або відомості ресурсів учасника відсутня будь яка інформація що вказує на здійснення дій по утепленню площі в 700 м2, тому не можливо підтвердити слова що зазначені у вимозі учасника, а саме: «Товщина шару утеплювача при площі утеплення в 700м2 складає 20 см». А також визначити достовірність зазначеної там інформації, щодо змінної товщини базальтової вати від 50мм до 200мм в залежності від конкретних умов на перекритті (наявність балок, стійок і т. інш.). Оскільки, вона не міститься у тендерній пропозиції учасника. Більше того, здійснювати будь які розрахунки, в такій ситуації, неможливо.
Додатково повідомляємо, що у випадку коли вимога про вказування товщини мінеральної вати не була доцільною, Ви мали можливість звернутись до замовника, не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій. З пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації. Однак, ви звернулись до нас, за роз’ясненням причин відхилення вашої пропозиції, вже після розгляду вашої пропозиції. Що суперечить інструкції з підготовки тендерної пропозиції. При цьому, недостатня аргументація відхилення вашої пропозиції, по не вказуванні товщини мінеральної вати, не може бути застосована, оскільки тендерна документація, відповідність умовам якої є підставою для визначення переможця, не містить можливості застосувати пояснення, що ви запропонували. Тому інформація про товщину мінеральної вати у відомості ресурсів та/або локальному кошторисі учасника може бути або не бути у пропозиції учасника. В останньому випадку така пропозиція відхиляється, що й було зазначено в останньому абзаці Додатку 5 до Тендерної документації.
2. В протоколі тендерного комітету № 62 від 19 березня 2020 року, зазначено про ненадання дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію механізмів підвищеної небезпеки. За допомогою апарату для газового зварювання та різання виконуються роботи підвищеної небезпеки, газополум`яні роботи. Саме тому, протокол містив посилання на устаткування, згідно відомості ресурсів учасника, експлуатуючи яке здійснюється така робота.
В свою чергу, ТОВ "Флоріант-Т", має дозвіл на проведення газополум'яних робіт. Однак, згідно Листа про субпідрядників № 2 від 5 березня ТОВ "Флоріан-Т" буде здійснювати роботи протипожежного характеру, вогнезахисту та блискавкозахисту.
Таким чином, по-перше: апарат для газового зварювання та різання необхідний для виготовлення металевих балок. За допомогою яких створюється несуча конструкція для зменшення навантаження покрівлі. Тобто, дані роботи не відноситься до робіт з протипожежного характеру та вогнезахисту. При цьому, блискавкозахист відсутній у переліку робіт передбачених до виконання. Тому, газополум’яні роботи будуть виконуватись учасником.
По-друге: роботи з вогнезахисту та протипожежного характеру не містять газополум'яних робіт, так як ними, згідно локального кошторису учасника є:
- 14 РН20-21-1 Вогнезахист дерев'яних конструкцій ферм, арок, балок, крокв, мауерлатів;
- 15 РН20-21-3 Вогнезахист дерев'яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах;
- 16 С1113-79-1 Просочувальна суміш ДСА-1 для вогнебіозахисної обробки деревини;
Таким чином, зазначення у протоколі устаткування використання якого призводить до виконання робіт підвищеної небезпеки не відміняє того факту, що вами як учасником процедури закупівлі, не надано відповідного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, які згідно постанови КМУ № 1107 від 26 жовтня 2011 року «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» зі змінами, є необхідними на день подання пропозиції.
В свою чергу, кран на автомобільному ходу підпадає під Додаток 3 «Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» постанови КМУ № 1107 від 26 жовтня 2011 року «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» на застосування якого потрібний дозвіл на експлуатацію механізмів підвищеної небезпеки, в день подання тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2020-02-19-000368-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП", Код ЄДРПОУ:42654473
Невідповідність Тендерної пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям
Вимога
щодо невідповідності ТП Учасника (Консорціум «Група компаній «Енергобуд» ЄДРПОУ 38445239) кваліфікаційним критеріям Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. редакція від 08.02.2020р. (далі – Закон) та ТД Замовника, яка повинна бути відхилена Замовником, по предмету закупівлі: основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт будівлі спортивної зали, їдальні та актової зали (заміна даху) для НВК ЗШ І-ІІІ ст. ст. № 3 - гімназії м. Тульчина по
вул. Миколи Леонтовича, 43 Вінницької області) № у ЦБД UA-2020-02-19-000368-a

Тендерна документація Замовником розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII зі змінами, тому прошу тендерний комітет розглянути цю вимогу з зауваженнями, які наведені нижче:

1. Учасник (Консорціум «Група компаній «Енергобуд» ЄДРПОУ 38445239) у складі своєї ТП надав Довідку № 18 від 04.03.2020р. що: «… не планує залучати субпідрядну організацію.». Однак надав довідку № 23 від 04.03.2020р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено: «… Договір оренди № 141017 від 14.10.2018 з ФОП Баштовий О.В. …». Згідно копії, яку надав Учасник (Консорціум «Група компаній «Енергобуд» ЄДРПОУ 38445239) Договір № 141017 від 14.10.2018р. не являється договором оренди, позаяк у назві договору та змісті наведено, що цей договір «… перевезення вантажу автомобільним транспортом …», тобто договір послуг (підряду). У п.5.3. Договору зазначено, що «… Розмір плати за перевезення вантажів та інші операції й послуги, пов’язані з перевезенням визначаються за усною домовленістю в кожному окремому випадку. …», тому вартість робіт у кошторисі підлягає сумніву та і виконання усіх робіт у зазначений строк Замовником викликає питання.
2. Те саме варто віднести до договору № 150119 від 15 січня 2019р. адже, згідно п.3.1. Договору «… Вартість 1 м/години послуги автотранспорту, машин та механізмів визначається домовленістю сторін. …» Домовленість сторін не надана Учасником (Консорціум «Група компаній «Енергобуд» ЄДРПОУ 38445239), тому тендерний комітет не мав змоги визначити відповідність кошторису Учасника (Консорціум «Група компаній «Енергобуд» ЄДРПОУ 38445239) договору оренди.
3. Практично вся техніка орендується учасником у ТОВ «ІБК «Поділлябуд» ЄДРПОУ 36150550 по Договору № 0400117 від 04.01.2017 р., надані Учасником (Консорціум «Група компаній «Енергобуд» ЄДРПОУ 38445239) додатки на продовження дії договору, але у п.3.3. Договору зазначено, що ця послуга оформлюється актом, якого у складі ТП Учасника (Консорціум «Група компаній «Енергобуд» ЄДРПОУ 38445239) не надано. Підтвердження, що ця техніка знаходиться у оренді Учасника (Консорціум «Група компаній «Енергобуд» ЄДРПОУ 38445239), немає.
4. Про наявність МТБ Учасником (Консорціум «Група компаній «Енергобуд» ЄДРПОУ 38445239) надана Довідка № 19 від 04 березня 2020 р. про місцезнаходження МТБ, але жодного документу, який би підтвердив це (договір оренди, купівлі-продажу, балансовий звіт та інші) у складі ТП Учасника (Консорціум «Група компаній «Енергобуд» ЄДРПОУ 38445239) не надано. Ці документи вимагаються ТД Замовника та Законом.

Тому ТД Учасника (Консорціум «Група компаній «Енергобуд» ЄДРПОУ 38445239), по п.1 Додатку 1 до ТД Замовника, не відповідає вимогам ТД Замовника. Згідно ТД Замовника та п.1 Статті 16 та п.1. Статті 30 Закону: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.

Тому, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. редакція від 08.02.2020р., просимо тендерний комітет розглянути нашу вимогу з поясненнями та визначити Переможця торгів керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. редакція від 08.02.2020 р.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 24 березня 2020 15:23
Причина: Випадковість завантаження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-22-000025 ● 95cff5c734044821b03eec07e287e9ae
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020 18:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


28.04.2020 № 101

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
28.04.2020 № 101
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2020-02-19-000368-a 19.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку зазначені у листі № 219 від 26.05.2020 року

2020-05-26 15:16:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РБУ-6" 2 434 602,65
UAH з ПДВ
2 248 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖК - Гарант" 2 578 568,48
UAH з ПДВ
2 249 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДСЕРВІС КОРВЕТ" 2 697 716,14
UAH з ПДВ
2 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛАДОГА 77" 2 577 637,20
UAH з ПДВ
2 398 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Консорціум "Група компаній "Енергобуд" 2 525 252,52
UAH з ПДВ
2 399 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП" 2 913 187,20
UAH з ПДВ
2 509 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ" 3 028 311,58
UAH з ПДВ
2 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 09:40
Електронний підпис
12 березня 2020 09:29
Договірна
05 березня 2020 11:07
Електронний підпис
05 березня 2020 11:02
Гарантійний лист.pdf
05 березня 2020 11:02
Аналогічний договір 3.pdf
05 березня 2020 11:02
Аналогічний договір 2.pdf
05 березня 2020 11:02
Аналогічний договір 1.pdf
05 березня 2020 11:02
Субпідрядник.pdf
05 березня 2020 11:02
Проект договору.pdf
05 березня 2020 11:02
Листи та довідки.pdf
05 березня 2020 11:02
Документи підприємства.pdf
05 березня 2020 11:02
Договірна.pdf

Публічні документи

18 березня 2020 15:22
Електронний підпис
18 березня 2020 15:20
Кошторис після торгів.pdf
05 березня 2020 12:09
Електронний підпис
05 березня 2020 12:06
тендерна пропозиція.pdf
05 березня 2020 11:56
2.imd
05 березня 2020 11:16
Витяг з ЄДРПОУ Флоріант.pdf
05 березня 2020 11:15
Посвідчення Флоріант.pdf
05 березня 2020 10:51
акти виконаних робіт ч.1.pdf
05 березня 2020 10:51
акти виконаних робіт ч.2.pdf
04 березня 2020 19:34
відгук.pdf
04 березня 2020 19:34
договір(34).pdf
04 березня 2020 19:34
Акт №1.pdf
04 березня 2020 19:34
АКТ 2.pdf
04 березня 2020 19:33
Акт №3.pdf
04 березня 2020 18:06
фінансова звітність.pdf
04 березня 2020 18:06
паспорт директора.pdf
04 березня 2020 18:06
__A5A2~1.PDF
04 березня 2020 18:06
відомості.pdf
04 березня 2020 18:06
витяг.pdf
04 березня 2020 18:06
виписка.pdf
04 березня 2020 18:06
Document_USR_1006179832.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 12:18
Електронний підпис
05 березня 2020 12:12
Scan2.pdf
05 березня 2020 12:12
ТОВ 13 файлов.pdf
05 березня 2020 12:12
Статут 6 файлов.pdf
05 березня 2020 12:12
Scan 21 файл.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 17:56
Електронний підпис
04 березня 2020 17:55
Ліцензія.PDF
04 березня 2020 17:55
Договора оренди.PDF
04 березня 2020 17:55
Договір Корпус 8.pdf
04 березня 2020 17:55
Відомість про учасника.PDF
04 березня 2020 17:55
Календарний графік.PDF
04 березня 2020 17:55
Лист відгук Корпус 8.PDF
04 березня 2020 17:55
Акт 1_3 Гнівань.PDF
04 березня 2020 17:55
Акт _2 Гнівань.pdf
04 березня 2020 17:55
Відгук Гнівань 2019.PDF
04 березня 2020 17:55
Дод.угода _2 від 29.08.18.PDF
04 березня 2020 17:55
Статут нова редакція.PDF
04 березня 2020 17:55
Розрахунок ЗВВ 2020.PDF
04 березня 2020 17:55
Стаття 17.PDF
04 березня 2020 17:55
Довідка про статут.PDF
04 березня 2020 17:55
Довідка про персонал.PDF
04 березня 2020 17:55
Довідка про обладнання.PDF
04 березня 2020 17:55
Паспорт_ код Ладога.PDF
04 березня 2020 17:55
Проект договору.PDF
04 березня 2020 17:55
Довідка про досвід.PDF
04 березня 2020 17:55
Ліцензія вогнезахист.PDF
04 березня 2020 17:55
Договір Гнівань.PDF
04 березня 2020 17:55
Лист-згода.PDF
04 березня 2020 17:55
Кошторис.PDF
04 березня 2020 17:55
Наказ.PDF
04 березня 2020 17:55
Акти Корпус 8.PDF
04 березня 2020 17:55
Дозвіл Ладога.PDF
04 березня 2020 17:55
Дод.угода _1 від 29.08.18.PDF
04 березня 2020 17:55
Розр. адм. витрат.PDF
04 березня 2020 17:55
Довідка про підписанта.PDF

Публічні документи

05 березня 2020 11:57
Електронний підпис
05 березня 2020 11:55
26 Працівники.PDF
05 березня 2020 11:55
Кошторис.PDF
05 березня 2020 11:55
Техпаспорт автокран.pdf
05 березня 2020 11:55
ЗИЛ тех паспорт.pdf
05 березня 2020 11:55
17 Довкілля.PDF
05 березня 2020 11:55
15 Загальні відомості.PDF
05 березня 2020 11:55
13 Лист - згода Швайко.PDF
05 березня 2020 11:55
11 Довідка Ст.17.PDF
05 березня 2020 11:55
9 Пропозиція.PDF
05 березня 2020 11:55
Свідоцтво ПДВ.PDF
05 березня 2020 11:55
Договір оренди ЗИЛ.pdf
05 березня 2020 11:55
Проект договору.PDF
05 березня 2020 11:55
Паспорт Швайко О.В..pdf
05 березня 2020 11:55
Договір оренди Автокран.PDF
05 березня 2020 11:55
Паспорт Виговський В.Є..PDF
05 березня 2020 11:55
23 Обладнання.PDF
05 березня 2020 11:54
ОПИС.pdf
05 березня 2020 11:54
Опис 06.09.2019.pdf
05 березня 2020 11:54
Ліцензія.PDF
05 березня 2020 11:54
Довідка ЄДРПОУ.pdf
05 березня 2020 11:54
Статут.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 11:26
Електронний підпис
05 березня 2020 11:23
4 локальний кошторис.pdf
05 березня 2020 11:23
2 договірна ціна.pdf
05 березня 2020 11:23
3 пояснювальна записка.pdf
05 березня 2020 11:23
7 дозвіл на роботи.pdf
05 березня 2020 11:23
6 ліцензія.pdf
05 березня 2020 11:23
1 довідка по ст.17.pdf
05 березня 2020 11:23
тендерна пропозиція.pdf
05 березня 2020 11:23
38 Копія Статуту.pdf
05 березня 2020 11:23
44 Паспорт Куліков.pdf
05 березня 2020 11:23
47 гарант.лист санкції .pdf
05 березня 2020 11:23
46 Труд Куліков.pdf
05 березня 2020 11:23
42 протокол устан.зборів.pdf
05 березня 2020 11:23
39 виписка з ЄДР.pdf
05 березня 2020 11:23
45 Код Куліков.pdf
05 березня 2020 11:23
43 наказ № 1-к директор.pdf
05 березня 2020 11:23
27 Трудова Іншаков.pdf
05 березня 2020 11:22
30 Трудова Лясковський М..pdf
05 березня 2020 11:22
31 Трудова Тарасенко.pdf
05 березня 2020 11:22
28 Трудова Кондратюк.pdf
05 березня 2020 11:22
25 Трудова Волошин.pdf
05 березня 2020 11:22
26 Трудова Главак.pdf
05 березня 2020 11:22
29 Трудова Лясковський А..pdf
05 березня 2020 11:22
23 Наказ № 6-К Ткаченко.pdf
05 березня 2020 11:22
18 копія звіту 1-ДФ.pdf
05 березня 2020 11:22
2 договір оренди офіс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РБУ-6"

ТОВ "ЖК - Гарант"

ТОВ "БУДСЕРВІС КОРВЕТ"

ПП "ЛАДОГА 77"

Консорціум "Група компаній "Енергобуд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "РБУ-6"
#03329315
Відхилено 2 248 000,00
UAH з ПДВ
17 березня 2020 16:39
ТОВ "ЖК - Гарант"
#33966190
Відхилено 2 249 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 09:45
ТОВ "БУДСЕРВІС КОРВЕТ"
#42988560
Відхилено 2 250 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 10:23
ПП "ЛАДОГА 77"
#35200359
Відхилено 2 398 000,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 12:50
Консорціум "Група компаній "Енергобуд"
#38445239
Відхилено 2 399 999,99
UAH з ПДВ
26 березня 2020 12:41
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП"
#42654473
Відхилено 2 509 000,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 11:01
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ"
#40953172
Переможець 2 999 999,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 12:57

Документи

17 березня 2020 16:39
Електронний підпис
17 березня 2020 16:34
протокол
13 березня 2020 13:11
протокол
06 березня 2020 14:11
Звіт з ЄДР (припинено)
06 березня 2020 14:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 березня 2020 09:44
Електронний підпис
19 березня 2020 09:43
протокол
17 березня 2020 16:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 березня 2020 10:23
Електронний підпис
19 березня 2020 10:23
протокол
19 березня 2020 09:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 березня 2020 12:49
Електронний підпис
19 березня 2020 12:48
протокол
19 березня 2020 10:24
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 березня 2020 12:41
Електронний підпис
26 березня 2020 12:40
протокол
19 березня 2020 12:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 квітня 2020 11:01
Електронний підпис
02 квітня 2020 10:59
протокол
26 березня 2020 12:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2020 12:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЬСЬКІ БУДОВИ"
#40953172
2 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2023 09:36
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 20:28
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 13:06
Локальний кошторис_ відомість ресурсів та інші документи.pdf укладений
23 квітня 2020 13:05
Договір.pdf укладений
23 квітня 2020 13:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, керуючись п. 3.3 Договору № 153 від «23» квітня 2020 року та пунктом 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» ( в редакції від 08 лютого 2020 року) Сторони погодили продовжити строк дії Договору № 153 від «23» квітня 2020 року для виконання зобов’язань до «31» грудня 2022 року, щодо виконання робіт, при цьому такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 153
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: відсутність фінансування