Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний А4 (місце поставки - м. Одеса, вул. Канатна, 83)
Очікувана вартість
18 800,00 UAH
UA-2020-02-19-000353-c ce6f6cd145ba4ea2a303264d7d2cdcfc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Покровська Лариса Анатоліївна

+380487283635 podas_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Південний офіс Державної аудиторської служби України
Код ЄДРПОУ: 40477150
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., ОДЕСА, вул. Канатна, 83
Контактна особа: Покровська Лариса Анатоліївна
+380487283635
podas_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2020 11:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 26 лютого 2020 15:12
Очікувана вартість: 18 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 188,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
188 пач.
Папір офісний А4 (місце поставки - м. Одеса, вул. Канатна, 83)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65012, Україна, Одеська область, ОДЕСА, вул. Канатна, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.2. Оплата Покупцем здійснюється за фактично поставлений Продавцем Товар відповідно до розрахунків, визначених Сторонами у Специфікації (додаток до цього Договору) протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 11:30
Оголошення про проведення закупівлі А4 Апарат.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2020 09:58
Дата відповіді: 20 лютого 2020 15:44
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваш запит повідомляємо про наступне:
- в оприлюдненому в електронній системі закупівель оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних торгів (далі – Оголошення) Замовником не зазначається конкретна торговельна марка чи фірма, виробника предмета закупівлі;
- учасники при поданні пропозицій можуть запропонувати будь яку торговельну марку предмета закупівлі, при умові її відповідності технічним вимогам (додаток 1 Оголошення) та пункту 3.5 Оголошення;
- до участі у закупівлі допускаються суб’єкти господарювання, що відповідають вимогам чинного законодавства та умовам, передбаченим Оголошенням з додатками (у т. ч. платники та неплатники ПДВ) відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»;
- очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до бюджетних призначень, визначених у кошторисі (з урахуванням усіх податків і зборів). Цінова пропозиція учасника не може перевищувати очікувану вартість предмету закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-19-000353-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 06 березня 2020 12:32
Неправомірне відхилення
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2020-02-19-000353-c (Папір офісний А4), який проходив 26.02.2020р.
Згідно з Протоколом засідання тендерного комітету №09/2020 від 05.03.2020р. нашу пропозицію було відхилено у зв’язку тим, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам пункту 10.4 Оголошення, а саме: учасником у складі пропозиції не надано інформації з підтвердженням досягнення згоди щодо істотних умов договору (додаток 4 до Оголошення).
Зазначаємо, що нами було надано всі необхідні документи, які вимагались згідно Додатку №2 до Оголошення про проведення закупівлі. Конкретної вимоги щодо надання учасником довідки/інформації щодо підтвердження істотних умов договору немає, а всі документи які вимагались Замовником є у складі пропозиції учасника ТОВ “Український папір”. До того ж, у документації Замовника відсутній додаток чи форма згідно з якою учасник має заповнити інформацію з підтвердженням досягнення згоди щодо істотних умов договору.
Тому вважаємо необґрунтованим та неправомірним відхилення пропозиції ТОВ “Український папір” та просимо повернути учасника ТОВ “Український папір” до етапу кваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 березня 2020 15:59
Розглянувши вимогу ТОВ «Український папір» (далі – Учасник) від 06.03.2020 Замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника на законних підставах, а саме:
- пунктом 10.4 Учаснику пропонується проект договору, з метою досягнення згоди щодо істотних умов договору (викладено у додатку 4 до Оголошення). Замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника, оскільки існує ризик непогодження істотних умов при підписанні договору, у зв’язку з тим, що норма, викладена у частині 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі), не розповсюджується на правовідносини, що виникають при закупівлі товарів, робіт, послуг, якщо вартість такого предмету закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
- крім того, інформація щодо згоди з істотними умовами договору може бути викладена Учасником у складі пропозиції у довільній формі.
На підставі викладеного, вимога ТОВ «Український папір» є необґрунтованою та не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2020-02-19-000353-c.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 11 березня 2020 10:23
Повторна вимога щодо відхилення
У відповідь на Ваше рішення, зазначаємо, що ми, як учасник даної закупівлі, подавши тендерну пропозицію, автоматично погодились зі всіма істотними умовами договору (що викладені у додатку 4 до Оголошення). До того ж, вважаємо, що вимоги тендерної документації сформульовані недостатньо чітко, адже конкретної вимоги надати проект договору або довідки/інформації щодо погодження з істотними умовами договору немає. Тому просимо скасувати рішення про визначення переможця, та повторно розглянути нашу пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 12 березня 2020 15:33
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2020 15:24
Розглянувши повторну вимогу ТОВ «Український папір» (далі – Учасник) від 11.03.2020 Замовником прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника на законних підставах, а саме:
- пунктом 10.4 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів Учаснику було запропоновано проект договору, з метою досягнення згоди щодо істотних умов договору (викладено у додатку 4 до Оголошення). Учасником не надано у складі пропозиції жодної інформації щодо погодження з істотними умовами проекту договору, у т. ч. у довільній формі. Тому, Замовником на законних підставах прийнято рішення про відхилення його пропозиції.
На підставі викладеного, вимоги ТОВ «Український папір» є необґрунтованими та не підлягають задоволенню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 12 972,00
UAH з ПДВ
12 396,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 13 050,96
UAH з ПДВ
12 430,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Сантарекс 13 310,40
UAH з ПДВ
12 768,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС" 15 498,72
UAH з ПДВ
14 720,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРАЛЛ" 18 239,76
UAH з ПДВ
17 484,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 16:05
Електронний підпис
26 лютого 2020 16:05
Пропозиція оновлена.pdf
25 лютого 2020 17:33
Електронний підпис

Публічні документи

25 лютого 2020 12:24
Цінова пропозиція.pdf
25 лютого 2020 12:24
Статутні документи.7z
25 лютого 2020 12:24
Сертифікат IQ Economy +.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 15:29
Електронний підпис
25 лютого 2020 15:27
тех вимоги0013.PDF
25 лютого 2020 15:27
пропозиція0025.PDF
25 лютого 2020 15:27
витяг сантарекс 20 02 2020.pdf
25 лютого 2020 15:26
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
25 лютого 2020 15:26
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
25 лютого 2020 15:26
MAESTRO_ standard_ канц.PDF

Публічні документи

25 лютого 2020 12:53
8. Sertifіkat_Maestro.PDF
25 лютого 2020 12:53
7. Пропозиція.pdf
25 лютого 2020 12:53
6. Договір.pdf
25 лютого 2020 12:53
5.1. Протокол закупівлі.jpg
25 лютого 2020 12:53
5. Наказ директор.jpeg
25 лютого 2020 12:53
4. Витяг ПДВ.jpeg
25 лютого 2020 12:53
3. Витяг ЕДРПОУ 22.07.19.pdf
25 лютого 2020 12:53
2. Статут.pdf
25 лютого 2020 12:53
1. Тех. вимоги.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 14:29
Приказ Ищенко.pdf
25 лютого 2020 14:29
Решение ООО Коралл.pdf
25 лютого 2020 14:29
4ОПП.pdf
25 лютого 2020 14:29
паспорт A_ONE 75 80.docx
25 лютого 2020 14:29
Протокол до Статуту.pdf
25 лютого 2020 14:29
Выписка ООО Коралл.pdf
25 лютого 2020 14:29
Свідоцтво ПДВ Коралл.pdf
25 лютого 2020 14:29
Статут 2019.pdf
25 лютого 2020 14:29
тех треб А-ван.doc
25 лютого 2020 14:29
протокол Ищенко.doc
25 лютого 2020 14:29
Свідоцтво ТОВ Коралл.pdf
25 лютого 2020 14:29
Пропозиція.pdf
25 лютого 2020 14:29
Опис до Стату Коралл.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВ Сантарекс

ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС"

ТОВ "Корал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 12 396,72
UAH з ПДВ
05 березня 2020 15:13
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Рішення скасоване 12 430,56
UAH з ПДВ
12 березня 2020 15:33
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Відхилено 12 430,56
UAH з ПДВ
12 березня 2020 15:34
ТОВ Сантарекс
#30126040
Відхилено 12 768,96
UAH з ПДВ
13 березня 2020 11:06
ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС"
#42401192
Переможець 14 720,40
UAH з ПДВ
13 березня 2020 11:48

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

05 березня 2020 15:11
Електронний підпис
05 березня 2020 15:10
09 від 05.03.2020.docx

Документи

11 березня 2020 09:56
Електронний підпис
11 березня 2020 09:55
11 від 10.03.2020.docx

Документи

12 березня 2020 15:34
14 від 12.03.2020.docx

Документи

13 березня 2020 11:06
Електронний підпис
13 березня 2020 11:05
15 від 13.03.2020.docx

Документи

13 березня 2020 11:47
Електронний підпис
13 березня 2020 11:46
16 від 13.03.2020.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС"
#42401192
14 720,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 березня 2020 11:47
Електронний підпис
13 березня 2020 11:46
16 від 13.03.2020.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 березня 2020 17:03
Договір папір А4.pdf укладений
18 березня 2020 17:03