Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони території та приміщень спеціальними організаціями.
Очікувана вартість
3 439 430,40 UAH
UA-2020-02-19-000345-a d787f03201884549b23c4e32e21d0d61
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Оксана Сергіївна

(056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Олійник Оксана Сергіївна
(056) 793-35-46
o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 12:35
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2020 20:00
Початок аукціону: 16 березня 2020 11:49
Очікувана вартість: 3 439 430,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 103000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – Автопатруль (3охоронця +1 водій), 5 парних піших наряда, в т.ч. один із нарядів з собакою (10 охоронців + 1 собака) щоденно (цілодобово) протягом 163 доби.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Об'єкти залізниці в межах станцій П’ятихатки-Стикова, П’ятихатки, Ерастівка, Вільногірськ, Верхівцеве та перегону між ними Пятихатки - Стикова - Верхівцеве.
Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
163 дн
Послуги з охорони території та приміщень спеціальними організаціями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – Розрахунок ЗАМОВНИКА з ВИКОНАВЦЕМ здійснюється шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ суми, що підлягає оплаті за календарний місяць, на поточний рахунок ВИКОНАВЦЯ протягом 30 банківських днів після підписання Акту приймання-передачі наданих послуг, Акту узгодження (при наявності) та після виставлення рахунку – фактури, але не раніше реєстрації податкової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 12:32
ДОДАТОК №4.doc
19 лютого 2020 12:32
ДОДАТОК №3.docx
19 лютого 2020 12:32
ДОДАТОК № 1.doc
19 лютого 2020 12:32
ТД.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-11-000010 ● 63eb7353cbb2410d9c39f8f53c875af8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 грудня 2020 16:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

11.12.2020 № 242

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 11.12.2020 № 242


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:UA-2020-02-19-000345-a, 19.02.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 25.11.2020 №003100-18/7905-2020.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-21 14:33:50

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-02-19-000345-a, яка проводилась регіональною філією «Придніпровська залізниця» ПАТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до умов тендерної документації Замовника (п.4.4 розділу «Загальні положення», Додаток 3 «Технічні вимоги» до тендерної документації, Додаток 4 (проект договору) до тендерної документації), послуги надаються щоденно (цілодобово) протягом 163 діб, період надання послуг: квітень – листопад 2020 року, для охорони об’єкта щоденно (цілодобово) залучаються: автопатруль (3 охоронця +1 водій), 5 парних піших наряда, в т.ч. один із нарядів з собакою (10охоронців + 1 собака) протягом 163 діб; охорона об’єкту, забезпечення перепускного режиму здійснюється 5-ма парними пішими нарядами, у т.ч. один із нарядів з собакою (10 охоронців + 1 собака) та автопатрулем (3 охоронця з водієм) 24 години на добу.
Відповідно до укладеного за результатами тендеру договору від 15.04.2020 №ПР/НО-20211/НЮ охорона об’єкту, забезпечення перепускного режиму здійснюється 5-ма парними пішими нарядами, у т.ч. один із нарядів з собакою (10 охоронців + 1 собака) та автопатрулем (3 охоронця з водієм) 24 години на добу (п.1.3), фактичне надання виконавцем послуг за договором фіксується сторонами в двосторонньому акті приймання-передачі наданих послуг (п.2.2), розрахунок замовника з виконавцем здійснюється шляхом перерахування замовником суми, що підлягає оплаті за календарний місяць (п.2.3), послуги за даним договором надаються щоденно (цілодобово) протягом 163 діб, період надання послуг квітень - листопад 2020 року (п.3.1.4.) виконавець зобов’язується цілодобово здійснювати охорону майна замовника та цілодобово патрулювати територію об’єкту з метою недопущення протиправних дій сторонніх осіб (п.4.1.4).
З врахуванням встановлених у тендерній документації та укладеному договорі умов щодо надання послуг охорони щоденно та цілодобово, зазначення періоду надання послуг: квітень – листопад 2020 року та фактичній кількості календарних діб у такому періоді – 244 доби, а з врахуванням укладення договору 15.04.2020 – 229 діб, прошу надати пояснення з наступних питань:

1. Обґрунтування (з належним документальним підтвердженням) щодо встановлення умовами тендерної документації та, відповідно, укладеного договору терміну надання послуг охорони протягом 163 діб при вказанні періоду надання послуг: квітень-листопад 2020 року.

2. Інформацію (з належним документальним підтвердженням шляхом долучення до інформації сканкопій складених та підписаних сторонами актів приймання-передачі наданих послуг, актів узгоджень тощо) про кількість фактично наданих послуг (діб, годин) за договором від 15.04.2020№ПР/НО-20211/НЮ в розрізі місяців та найменувань послуг (послуги з охорони 13 охоронцями, послуги з охорони автопатрулем з водієм та послуги з охорони службової собаки),

3. Інформацію (з належним документальним підтвердженням шляхом долучення до інформації сканкопій рахунків-фактур та платіжних доручень, виписок з банківських рахунків) про здійснену оплату отриманих послуг охорони за договором від 15.04.2020№ПР/НО-20211/НЮ в розрізі місяців та найменувань послуг (послуги з охорони 13 охоронцями, послуги з охорони автопатрулем з водієм та послуги з охорони службової собаки) та їх кількості.

Також під час моніторингу встановлено, що за вимогами Додатку 3 «Технічні вимоги» до тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для здійснення надання послуг, з відображенням даних що містяться в зразку, у т.ч. обов’язкова наявність (на підтвердження додаються документи, скановані з оригіналів, щодо права власності або найму /оренди/ нерухомого та рухомого майна /договори, акти тощо/): спеціальних засобів відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013р. не менш 13 одиниць кожного найменування.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 №97 затверджено Перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності, до якого включено: бронежилети, захисні каски, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії, гумові кийки, наручники пластикові (текстильні) одноразового використання, електрошокові пристрої* та пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (* суб’єктами охоронної діяльності, які надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження).
Під час моніторингу встановлено, що учасником ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» у складі тендерної пропозиції надано довідки (№1891 та №1892 від 12.03.2020) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у якій зазначено про наявність у власності учасника транспортних засобів (2 легкових автомобіля), програмно-апаратного комплексу централізованого спостереження за станом об’єкта, що охороняється, який дозволяє приймати під охорону об’єкти, а також спеціальних засобів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013, а саме: жилетів захисних – 90 шт, шоломів захисних – 90 шт, палиць резинових – 90 шт, пластикових наручників – 90 шт, газових балончиків – 90 шт.
На підтвердження наявності вищевказаного обладнання учасником ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» у складі тендерної пропозиції надано відповідні документи, зокрема, видаткові накладні щодо придбання жилетів захисних – 90 шт, шоломів захисних – 90 шт, палиць резинових – 90 шт, пластикових наручників – 90 шт, газових балончиків – 90 шт.
Проте, у вищевказаних довідках (№1891 та №1892 від 12.03.2020) відсутня інформація щодо наявності в учасника ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» таких спеціальних засобів, як газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії, електрошокові пристрої та пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони, які передбачені постановою Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013.
Крім того, підтверджуючі документи щодо наявності вказаних спеціальних засобів (газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії, електрошокові пристрої та пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони) у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» відсутні.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:

4. Обґрунтування щодо не відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ», яким не виконано умови тендерної документації (Додатку 3 «Технічні вимоги» до тендерної документації) щодо надання у складі тендерної пропозиції інформації та документів про наявність в учасника спеціальних засобів відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013, а саме: газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії, електрошокові пристрої та пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-24 15:33:56

Відповідь на моніторинг за процедурою № ЦБД UA-2020-02-19-000345-a.

24.12.2020 № НО- 8/_1317_______


Відповідь на моніторинг
за процедурою № ЦБД UA-2020-02-19-000345-a.

Для забезпечення охорони інфраструктури філії, профілактики протиправних проявів, недопущення випадків крадіжки, знищення та пошкодження майна філії «Придніпровська залізниця» планом забезпечення послугами (без ремонтів), що закуповуються за елементом «Інші» у сторонніх організацій на 2020 рік по структурному підрозділу «Служба воєнізованої охорони» регіональної філії «Придніпровська залізниця» передбачено закупівлю послуг з охорони території та приміщень спеціальними організаціями. Строк надання послуг за умовами тендерної документації та умов договору - Надання послуг здійснюється тільки на підставі наданої письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, яка вважається дозволом на надання послуг та є підтвердженням готовності ЗАМОВНИКА до приймання послуг. Надання послуг з охорони ВИКОНАВЕЦЕМ починається з 08-00 годин дня, наступного за днем направлення письмової рознарядки ВИКОНАВЦЕМ. Послуги надаються щоденно (цілодобово) протягом 163діб. Період надання послуг квітень - листопад 2020 р. Строк надання послуг було визначено виходячи з моніторингу ринку послуг, а також період криміногенних випадків. Враховуючи значний проміжок часу проведення процедури закупівлі спрогнозувати точну дату укладання договору дуже складно, тому було визначено орієнтовний період надання послуг, а саме квітень – листопад 2020. Для розрахунку очікуваної вартості та надання пропозицій Учасників мав бути зазначений певний проміжок часу, тому виходячи з фінансування та враховуючи моніторинг ринку було визначено що послуги надаються щоденно (цілодобово) протягом 163діб. Надання послуг з охорони ВИКОНАВЕЦЕМ починається з 08-00 годин дня, наступного за днем направлення письмової рознарядки ВИКОНАВЦЕМ.
Вимогами тендерної документації, а саме Додатку 3 «Технічні вимоги» було Учасник повинен надати у складі своїх пропозицій:
1. Довідку за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для здійснення надання послуг, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображенням даних що містяться в зразку, у т.ч. обов’язкова наявність (на підтвердження додаються документи, скановані з оригіналів, щодо права власності або найму /оренди/ нерухомого та рухомого майна /договори, акти тощо/):
- транспортні засоби – легкові автомобілі (договір/договори оренди /найму/, нотаріально завірений/завірені відповідно до чинного законодавства) в кількості не менш двох одиниць;
- засобів зв’язку (радіостанції, мобільні телефони та ін.) не менш 6 одиниць;
- спеціальних засобів відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013р. не менш 13 одиниць кожного найменування.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності це є перелік, який дозволений мати охоронним фірмам та не є обов’язковим для використання. Згідно умов тендерної документації Учасником ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» у складі тендерної пропозиції було надано інформацію щодо наявних в нього спецзасобів у кількості не менш 13 одиниць кожного найменування, що не порушує умов тендерної документації, а саме додатку 3 «Технічні вимоги».
Додатки: 1. інформація про кількість фактично наданих послуг (діб, годин) за договором від 15.04.2020 №ПР/НО-20211/НЮ у вигляді сканкопій відповідних документів;
2. інформація про здійснену оплату отриманих послуг охорони за договором від 15.04.2020№ПР/НО-20211/НЮ у вигляді сканкопій відповідних документів.

Заступник начальника служби О.Л. Кірейко



Вик . Мельникова М.В. 3-11-47

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-12-24 15:32:28

Відповідь на моніторинг за процедурою № ЦБД UA-2020-02-19-000345-a.

24.12.2020 № НО- 8/_1317_______


Відповідь на моніторинг
за процедурою № ЦБД UA-2020-02-19-000345-a.

Для забезпечення охорони інфраструктури філії, профілактики протиправних проявів, недопущення випадків крадіжки, знищення та пошкодження майна філії «Придніпровська залізниця» планом забезпечення послугами (без ремонтів), що закуповуються за елементом «Інші» у сторонніх організацій на 2020 рік по структурному підрозділу «Служба воєнізованої охорони» регіональної філії «Придніпровська залізниця» передбачено закупівлю послуг з охорони території та приміщень спеціальними організаціями. Строк надання послуг за умовами тендерної документації та умов договору - Надання послуг здійснюється тільки на підставі наданої письмової рознарядки ЗАМОВНИКА, яка вважається дозволом на надання послуг та є підтвердженням готовності ЗАМОВНИКА до приймання послуг. Надання послуг з охорони ВИКОНАВЕЦЕМ починається з 08-00 годин дня, наступного за днем направлення письмової рознарядки ВИКОНАВЦЕМ. Послуги надаються щоденно (цілодобово) протягом 163діб. Період надання послуг квітень - листопад 2020 р. Строк надання послуг було визначено виходячи з моніторингу ринку послуг, а також період криміногенних випадків. Враховуючи значний проміжок часу проведення процедури закупівлі спрогнозувати точну дату укладання договору дуже складно, тому було визначено орієнтовний період надання послуг, а саме квітень – листопад 2020. Для розрахунку очікуваної вартості та надання пропозицій Учасників мав бути зазначений певний проміжок часу, тому виходячи з фінансування та враховуючи моніторинг ринку було визначено що послуги надаються щоденно (цілодобово) протягом 163діб. Надання послуг з охорони ВИКОНАВЕЦЕМ починається з 08-00 годин дня, наступного за днем направлення письмової рознарядки ВИКОНАВЦЕМ.
Вимогами тендерної документації, а саме Додатку 3 «Технічні вимоги» було Учасник повинен надати у складі своїх пропозицій:
1. Довідку за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для здійснення надання послуг, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображенням даних що містяться в зразку, у т.ч. обов’язкова наявність (на підтвердження додаються документи, скановані з оригіналів, щодо права власності або найму /оренди/ нерухомого та рухомого майна /договори, акти тощо/):
- транспортні засоби – легкові автомобілі (договір/договори оренди /найму/, нотаріально завірений/завірені відповідно до чинного законодавства) в кількості не менш двох одиниць;
- засобів зв’язку (радіостанції, мобільні телефони та ін.) не менш 6 одиниць;
- спеціальних засобів відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013р. не менш 13 одиниць кожного найменування.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності це є перелік, який дозволений мати охоронним фірмам та не є обов’язковим для використання. Згідно умов тендерної документації Учасником ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» у складі тендерної пропозиції було надано інформацію щодо наявних в нього спецзасобів у кількості не менш 13 одиниць кожного найменування, що не порушує умов тендерної документації, а саме додатку 3 «Технічні вимоги».
Додатки: 1. інформація про кількість фактично наданих послуг (діб, годин) за договором від 15.04.2020 №ПР/НО-20211/НЮ у вигляді сканкопій відповідних документів;
2. інформація про здійснену оплату отриманих послуг охорони за договором від 15.04.2020№ПР/НО-20211/НЮ у вигляді сканкопій відповідних документів.

Заступник начальника служби О.Л. Кірейко

Вик . Мельникова М.В. 3-11-47

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Начальнику відділу контролю у сфері Закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби у Львівській області Уляні ГРИГОРЧУК Заперечення Щодо висновку від 28.12.2020, при проведенні моніторингу закупівлі: «код ДК 021-2015 «79710000-4 Охоронні послуги» (Послуги з охорони території та приміщень спеціальними організаціями) П"ятихатки (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-19-000345-а, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №5306235): Аналізуя п.2 ч.2 ст 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII, «Тендерна документація повинна містити: «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;». Відповідно п.35 ч.1 ст.1 Закону термін «Учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі». Таким чином в вимогах тендерної документації встановлених Замовником, до учасників торгів не вимагалась документальне підтвердження передбачене п.2 ч.1 ст.17 Закону, що міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, чим не порушено встановлені норми цього Закону. В той час, нами, як Замовником, виконані вимоги ч.3 ст.17 Закону, а саме: «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі.». «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.». Згідно п.15 ч.1 ст. 2 Закону «Переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір,…….». Враховуючи вищезазначене, порушення Закону з боку Замовника відсутні, так як в тендерній документації від переможця торгів вимагалось документальне підтвердження інформації, згідно з п.2 ч.1 ст.17 Закону згідно вимог прямої норми Закону абз.2 ч.3 ст.17 Закону. Вимогами тендерної документації, а саме Додатку 3 «Технічні вимоги» було Учасник повинен надати у складі своїх пропозицій: 1. Довідку за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні для здійснення надання послуг, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за зразком, що додається, або в довільній формі з відображенням даних що містяться в зразку, у т.ч. обов’язкова наявність (на підтвердження додаються документи, скановані з оригіналів, щодо права власності або найму /оренди/ нерухомого та рухомого майна /договори, акти тощо/): - транспортні засоби – легкові автомобілі (договір/договори оренди /найму/, нотаріально завірений/завірені відповідно до чинного законодавства) в кількості не менш двох одиниць; - засобів зв’язку (радіостанції, мобільні телефони та ін.) не менш 6 одиниць; - спеціальних засобів відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013р. не менш 13 одиниць кожного найменування. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013 перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності це є перелік, який дозволений мати охоронним фірмам та не є обов’язковим для використання, тобто Учасник мав надати інформацію щодо наявності спеціальних засобів відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №97 від 11.02.2013р. не менш 13 одиниць кожного найменування , що є у Учасника, тобто Учасник надає довідку щодо наявності спецзасобів у достатній кількості, а саме не менш 13 одиниць кожного найменування, яке є у Учасника задля забезпечення охоронців що виконуватиме послуги з охорони. Обов’язковою наявністю було підтвердження документами, сканованими з оригіналів, щодо права власності або найму /оренди/ нерухомого та рухомого майна /договори, акти тощо/). Згідно умов тендерної документації Учасником ТОВ «ОХОРОНА «РЕСПЕКТ» у складі тендерної пропозиції було надано інформацію щодо спецзасобів у кількості не менш 13 одиниць кожного найменування наявного у Учасник з підтверджуючими документами, а саме накладними на придбання цих засобів, що не порушує умов тендерної документації, а саме додатку 3 «Технічні вимоги». Враховуючи вищезазначене, порушення закону відсутні. Голова тендерного комітету О.В. Бабенко Секретар тендерного комітету О.С. Олійник

2020-12-31 11:37:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2020 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮРИДИЧНЕ БЮРО-А" 3 112 630,40
UAH з ПДВ
3 112 630,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ" 3 241 764,86
UAH з ПДВ
3 241 764,86
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ" 3 396 398,40
UAH з ПДВ
3 396 398,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕЗПЕКА ДНІПРА" 3 439 430,40
UAH з ПДВ
3 439 430,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 19:55
Исх._9 от 11.03.20.pdf
13 березня 2020 19:55
лицензия ЮБ.pdf
13 березня 2020 19:55
Иваница.pdf
13 березня 2020 19:55
заключ.о тест.собак Джек.pdf
13 березня 2020 19:55
Исх._16 от 11.03.20.pdf
13 березня 2020 19:55
Статут ЮБ-А полный.pdf
13 березня 2020 19:55
Шманатов1 Справка МВД.pdf
13 березня 2020 19:55
договор Артемида .PDF
13 березня 2020 19:55
Василевський Л. в-1.pdf
13 березня 2020 19:55
рации скан.pdf
13 березня 2020 19:55
ФКДОРОВ-1_1_.pdf
13 березня 2020 19:55
ТОВ АРТЕМІДА-5_ОУ .pdf
13 березня 2020 19:55
накладна _15-1.pdf
13 березня 2020 19:55
ФКДОРОВ-1.pdf
13 березня 2020 19:55
203355_ГР_0643_103 000.zip
13 березня 2020 19:55
ИЛЬЧЕНКО-1.pdf
13 березня 2020 19:55
Кинолог сертификат.pdf
13 березня 2020 19:55
накладная _8.pdf
13 березня 2020 19:55
ОСВ 112 МТБ.pdf
13 березня 2020 19:55
Исх._2 от 11.03.20.pdf
13 березня 2020 19:55
заключ.о тест.собак Рекс.pdf
13 березня 2020 19:55
Коваленко.pdf
13 березня 2020 19:55
ИващенкоВ. в-1.pdf
13 березня 2020 19:55
довідка банк 11.03.20.PDF
13 березня 2020 19:55
Исх._14 от 11.03.20.pdf
13 березня 2020 19:55
НИЧЕПОРУК-1 Справка МВД.pdf
13 березня 2020 19:55
Зозуля.pdf
13 березня 2020 19:55
Исх._15 от 11.03.20.pdf
13 березня 2020 19:55
страх.дог. скан.pdf
13 березня 2020 19:55
Витяг ЮБ-А від 11.03.20.pdf
13 березня 2020 19:55
ТОВ СМД-ІНВЕСТ_ОУ.pdf
13 березня 2020 19:55
Исх._6 от 11.03.20.pdf
13 березня 2020 19:55
Исх._12 от 11.03.20.pdf
13 березня 2020 19:55
дог аренды авто 9428.PDF
13 березня 2020 19:55
ОСВ сч.112 по собакам.pdf
13 березня 2020 19:55
дог.аренды ЮБ-А скан.pdf
13 березня 2020 19:55
Накладна _19-.pdf
13 березня 2020 19:55
Накладна _63.pdf
13 березня 2020 19:55
Dovirenist_Savchenko.zip
13 березня 2020 19:55
Исх._17 от 11.03.20.pdf
13 березня 2020 19:55
Вет карта кобель Джек.pdf
13 березня 2020 19:55
Прих накл на собак.pdf
13 березня 2020 19:55
мАФИН ИВАН-1.pdf
13 березня 2020 19:55
Пастольник-1Справка МВД.pdf
13 березня 2020 19:55
Висицкий1.pdf
13 березня 2020 19:55
ПРОБИЙГОЛОВА-1.pdf
13 березня 2020 19:55
Исх._11 от 11.03.20.pdf
13 березня 2020 19:55
Деревянко Справка МВД.pdf
13 березня 2020 19:55
ОГОРОДНИЙ-1.pdf
13 березня 2020 19:55
моб.телеф скан.pdf
13 березня 2020 19:55
сарыгин-1Справка МВД.pdf
13 березня 2020 19:55
Исх._1 от 11.03.20.pdf
13 березня 2020 19:55
Додаток 4 скан.pdf
13 березня 2020 19:55
Исх._7 от 11.03.20.pdf
13 березня 2020 19:55
Лысогор.pdf
13 березня 2020 19:55
Исх._8 от 11.03.20.pdf
13 березня 2020 19:55
Шинкаренко В.-1.pdf
13 березня 2020 19:55
Исх._3 от 11.03.20.pdf
13 березня 2020 19:55
дог.пок.собак скан.pdf
13 березня 2020 19:55
Исх._1 от 11.03.20.pdf
13 березня 2020 19:55
договор СМД Набережная.PDF
13 березня 2020 19:55
Майстрюк1Справка МВД.pdf
13 березня 2020 19:55
Dovidka pro nazvu.zip
13 березня 2020 19:55
Назаренко.pdf
13 березня 2020 19:55
Сербокрил М. в.-1.pdf
13 березня 2020 19:55
ЖДАН-1.pdf
13 березня 2020 19:55
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
13 березня 2020 19:55
Десятерик М. в-1.pdf
13 березня 2020 19:55
ПАВЛЕНКО-1 Справка.pdf
13 березня 2020 19:55
МАСЛИК Справка МВД-1.pdf
13 березня 2020 19:55
Лисенко В. в-1.pdf
13 березня 2020 19:55
Исх._10 от 11.03.20.pdf
13 березня 2020 19:55
Исх._4 от 11.03.20.pdf
13 березня 2020 19:55
Вет карта кобель Рекс.pdf
13 березня 2020 19:55
ХРАПЛИВЫЙ-1.pdf
13 березня 2020 19:55
Договор аренда авто 5062.PDF
13 березня 2020 19:55
Bankivska Licenzia.zip
13 березня 2020 19:55
Исх._13 от 11.03.20.pdf
13 березня 2020 19:55
Іллющенко А. в-1.pdf
13 березня 2020 19:55
Цацкін В. в-1.pdf
13 березня 2020 19:55
Колодій М. в-1.pdf
13 березня 2020 19:55
Накладна _9-1.pdf
13 березня 2020 19:55
мАФИН ВИТАЛАЛИЙ-1.pdf
13 березня 2020 19:55
ГурьевВ.-1.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 17:50
Електронний підпис
13 березня 2020 17:49
Цінова_пропозиція.pdf
13 березня 2020 17:49
Технічні_вимоги.pdf
13 березня 2020 17:49
Статут.pdf
13 березня 2020 17:49
Свідоцтво ТЗ.pdf
13 березня 2020 17:49
Свідоцтва охоронників 2.pdf
13 березня 2020 17:49
Свідоцтва охоронників .pdf
13 березня 2020 17:49
проект_договору.pdf.pdf
13 березня 2020 17:49
повідомлення_кінолог.pdf
13 березня 2020 17:49
Повідомлення ДПІ.pdf
13 березня 2020 17:49
Підписаний_Лицензия.pdf
13 березня 2020 17:49
Підписаний_G0320-3887-GL_tender.pdf
13 березня 2020 17:49
Паспорт.pdf
13 березня 2020 17:49
Оригінал_Ліцензія.PDF
13 березня 2020 17:49
НВ Тиана.pdf
13 березня 2020 17:49
НВ Лорд.pdf
13 березня 2020 17:49
Накладна_2.pdf
13 березня 2020 17:49
Накладана_1.pdf
13 березня 2020 17:49
Наказ_кінолог.pdf
13 березня 2020 17:49
Наказ_Директор.pdf
13 березня 2020 17:49
Лист-гарантія_санкції.pdf
13 березня 2020 17:49
Документи кінолог.pdf
13 березня 2020 17:49
Довідка_уповнов.особа.pdf
13 березня 2020 17:49
Довідка_субпідрядн.pdf
13 березня 2020 17:49
Довідка_статут.обмеж.pdf
13 березня 2020 17:49
Довідка_ст17.pdf
13 березня 2020 17:49
Довідка_собаки.pdf
13 березня 2020 17:49
Довідка про татехобл.pdf
13 березня 2020 17:49
Довідка_податки.pdf
13 березня 2020 17:49
Довідка_повязаність.pdf
13 березня 2020 17:49
Довідка_охоронники.pdf
13 березня 2020 17:49
Довідка охороники.pdf
13 березня 2020 17:49
Довідка_обладнання.pdf
13 березня 2020 17:49
Довідка_МТБ.pdf
13 березня 2020 17:49
Довідка_машини.pdf
13 березня 2020 17:49
Довідка_еколог.pdf
13 березня 2020 17:49
Довідка_досвід_ліцензія.pdf
13 березня 2020 17:49
Довідка_бенеф.pdf
13 березня 2020 17:49
Довідка_антикорупці.pdf
13 березня 2020 17:49
Довідка_аналог.договір.pdf
13 березня 2020 17:49
Гарант.лист_пятиднів.pdf
13 березня 2020 17:49
Гарант.лист_договор.pdf
13 березня 2020 17:49
Відомості_учасника.pdf
13 березня 2020 17:49
Відомості_статистика.pdf
13 березня 2020 17:49
Витяг ЄДРПОУ.pdf
13 березня 2020 17:49
Виписка_ЄДРПОУ.pdf
13 березня 2020 17:49
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

03 квітня 2020 14:32
Цінова пропозиція
03 квітня 2020 14:32
Ліцензія
03 квітня 2020 14:32
Калькуляції
03 квітня 2020 14:32
Інформація з ЄДР
03 квітня 2020 14:32
Інформація з ЄДР 1
03 квітня 2020 14:27
Цінова пропозиція
03 квітня 2020 14:27
Ліцензія
03 квітня 2020 14:27
Калькуляції
03 квітня 2020 14:27
Інформація з ЄДР
03 квітня 2020 14:27
Інформація з ЄДР
13 березня 2020 16:12
Електронний підпис
13 березня 2020 16:10
РЕСПЕКТ Витяг з ЄДР.pdf
13 березня 2020 16:10
Цінова пропозиція.pdf
13 березня 2020 16:10
Несудимость Охорона.zip
13 березня 2020 16:10
Накладна радіостанція.pdf
13 березня 2020 16:10
Накладна на спец. засоби.pdf
13 березня 2020 16:10
Свідоцтво інструктор.pdf
13 березня 2020 16:10
Накази Охорона.zip
13 березня 2020 16:10
Свідоцтва Охорона.zip
13 березня 2020 16:10
РЕСПЕКТ Статут.pdf
13 березня 2020 16:10
Калькуляції.pdf
13 березня 2020 16:10
РЕСПЕКТ Ліцензія.pdf
13 березня 2020 16:10
ДПІ Охорона.rar
13 березня 2020 16:10
Документи Лорд.pdf
13 березня 2020 16:10
Документи Ксандра.pdf
13 березня 2020 16:10
Договор собаки.pdf
13 березня 2020 16:10
Договір страхування.pdf
13 березня 2020 16:10
Довідка про охоронників.pdf

Публічні документи

13 березня 2020 14:48
18.pdf
13 березня 2020 14:48
17.pdf
13 березня 2020 14:48
16.pdf
13 березня 2020 14:48
15.pdf
13 березня 2020 14:48
14.pdf
13 березня 2020 14:48
13.pdf
13 березня 2020 14:48
12.pdf
13 березня 2020 14:48
11.pdf
13 березня 2020 14:48
10.pdf
13 березня 2020 14:48
9.pdf
13 березня 2020 14:48
8.pdf
13 березня 2020 14:48
7.pdf
13 березня 2020 14:48
6.pdf
13 березня 2020 14:48
5.pdf
13 березня 2020 14:48
4.pdf
13 березня 2020 14:48
3.pdf
13 березня 2020 14:48
2.PDF
13 березня 2020 14:48
1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮРИДИЧНЕ БЮРО-А"

ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ"

ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ"

ТОВ "БЕЗПЕКА ДНІПРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮРИДИЧНЕ БЮРО-А"
#33758741
Відхилено 3 112 630,40
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 08:33
ТОВ "АГЕНЦІЯ "ДЖЕБ"
#37899191
Відхилено 3 241 764,86
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 08:34
ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ"
#38981412
Переможець 3 396 398,40
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 08:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2020 08:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОНА "РЕСПЕКТ"
#38981412
3 396 398,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 08:28
Електронний підпис укладений
15 квітня 2020 14:22
ДОГОВОР ПЯТИХАТКИ скан.pdf укладений
15 квітня 2020 13:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2020 — 30 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 722 845,96
UAH (в тому числі ПДВ 453 807,66 UAH)