Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко пастеризоване
Очікувана вартість
880 000,00 UAH
UA-2020-02-19-000161-c ● 42c8e3871bad4041a4def6c1728f4d9f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "БРОВАРСЬКА БКЛ" БРР БМР |
Код ЄДРПОУ: | 01994497 |
Вебсайт: | http://brovcrl.in.ua/ |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., Бровари, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 14 |
Контактна особа: |
Висоцька Ірина Валеріївна +380504131444 aptekabrovary@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2020 10:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2020 13:38 |
Очікувана вартість: | 880 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
44000 л
Молоко пастеризоване
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, Бровари, Шевченка, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 лютого 2020 09:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 лютого 2020 09:41 |
Тендерна документація_ТД (нова редакція).doc | |
26 лютого 2020 09:41 |
Протокол засідання Тендерного комітету щодо внесення змін до Тендерної документа.pdf | |
26 лютого 2020 09:41 |
Тендерна документація_ТД (зі змінами).doc |
26 лютого 2020 09:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 лютого 2020 09:41 |
Тендерна документація_ТД (нова редакція).doc
|
|||
26 лютого 2020 09:41 |
Протокол засідання Тендерного комітету щодо внесення змін до Тендерної документа.pdf
|
|||
26 лютого 2020 09:41 |
Тендерна документація_ТД (зі змінами).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-19-000161-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 23 лютого 2020 13:24
Технічні, якісні та кількісні характеристики учасника.
Доброго дня!!!! Шановний замовнику вимагаємо внести зміни до Технічних вимог Тендерної документації в частині - Протокол контрольних випробувань(експертний висновок тощо) харчової продукції, виданого відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам державних стандартів в тому числі на відсутність немолочних жирів не більше тридцятиденної давнини відносно дати аукціону. Так, як згідно ПОСТАНОВИ № 896 від 31.10.2018року Кабінету Міністрів України "Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів" затверджено ПОРЯДОК визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження. У відповідності до ступенів ризику, на підприємстві здійснюється контроль планових заходів державного контролю у формі інспектування та аудиту відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин (далі - планові заходи державного контролю), які здійснюються Держпродспоживслужбою, періодичність якого визначається згідно Наказу Держпродспоживслужби № 964 "Про затвердження щорічного плану державного нагляду (контролю), який є у відкритому доступі для огляду на сайті Держпродспоживслужби. У залежності від ступеня ризику на підприємстві, проводиться перевірка з періодичністю а саме: високого ризику — 3 рази на рік, середнього — 2 рази на рік, низького — 1 раз на рік, так як вимога про надання вище зазначеного документу обмежує коло учасників і є дискримінаційною вимогою.
Розгорнути
Згорнути
Скасована
Дата: 23 лютого 2020 13:42
Причина: Не вірна вимога.
Номер вимоги: UA-2020-02-19-000161-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 23 лютого 2020 13:52
Технічні вимоги
Тендерною документацією вимагається Протокол контрольних випробувань(експертний висновок тощо) харчової продукції, виданого відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам державних стандартів в тому числі на відсутність немолочних жирів не більше тридцятиденної давнини відносно дати аукціону. При цьому, Держсанепідслужба в листі від 18.09.2015 р. № 02.02/871-1 нагадала: із 20 вересня 2015 року дія Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. № 4004-XII не поширюється на харчові продукти, окрім харчових продуктів, щодо яких проводяться санітарно-епідеміологічні розслідування захворювань, спричинених інфекційними хворобами, масовими неінфекційними захворюваннями, отруєннями та радіаційним ураженням людей. Крім того, чинною редакцією Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР не передбачені повноваження Держсанепідслужби з надання експлуатаційних дозволів та висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи харчових продуктів. Також відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» єдиним документом, що підтверджує якість продукту харчування є декларація виробника або посвідчення про якість або декларація про якість. Виходячи з цього, вимога Замовника щодо надання протоколу випробувань (експертного висновку) не ґрунтується на вимогах чинного законодавства. У зв’язку із цим вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 лютого 2020 09:21
Будуть внесені зміни до Тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2020 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "Симол" |
651 200,00
UAH з ПДВ
|
492 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Переяслав - Молпродукт |
620 400,00
UAH з ПДВ
|
504 240,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД" |
617 760,00
UAH з ПДВ
|
520 079,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Симол" #00443000 |
Відхилено |
492 000,00
UAH з ПДВ
|
11 березня 2020 10:51
|
ТОВ Переяслав - Молпродукт #00445920 |
Переможець |
504 240,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 10:16
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.2 ч. 4 ст. 36 Закону України "про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII |
Номер договору про закупівлю: | 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.2 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні Закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.1 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупвлі" |
Номер договору про закупівлю: | 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |