Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку Витратні матеріали до офісної оргтехніки (картриджі, тонери, фотобарабани)
Очікувана вартість
405 442,00 UAH
UA-2020-02-19-000160-a 1dd08824342b499096f3d8c9f0f405b4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

САЦУТА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА

+380567447142 it.dp@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41323962
Вебсайт: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/index
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 93
Контактна особа: САЦУТА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА
+380567447142
it.dp@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 13:00
Очікувана вартість: 405 442,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Тендерна документація

26 лютого 2020 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 10:43
_Тендерна документация_картриджи_2020.doc
26 лютого 2020 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 10:43
_Тендерна документация_картриджи_2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-19-000160-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністью "Розумне рішення", Код ЄДРПОУ:40044829
Доброго дня!
ПРОСИМО ВИДАЛИТИ НАСТУПНИЙ ВИРАЗ "якістю не нижче ніж виробник ТМ «Патрон Сервіс» "......... З ЯКОГО ДИВА ТОРГОВА МАРКА "ПАТРОН" САМА НАЙКРАЩА ДЛЯ ВАС?
Скасована
Дата: 19 лютого 2020 15:57
Причина: НЕ ПОВНИЙ ОПИС

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 для забезпечення поточної діяльності Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Дніпропетровській області
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 55 600,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 278,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 березня 2020 11:01
Закінчення: 10 березня 2020 11:22
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

620 шт
30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку Витратні матеріали до офісної оргтехніки (картриджі, тонери, фотобарабани)
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 93
Дата доставки: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2020 09:56
Дата відповіді: 21 лютого 2020 09:24
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Відповідно до п.6 розділу ІІІ Тендерної документації до технічних вимог специфікації предмета закупівлі застосовується вираз «або еквівалент». Учасник повинен надати пропозицію щодо предмета закупівлі, який за технічними та якісними характеристиками відповідає вимогам, викладеним у додатку 4 тендерної документації. Будуть розглянуті всі пропозиції не залежно від торгової марки потрібного товару, сумісного з офісним обладнанням Замовника;
- Замовник приймає пропозиції Учасника з зазначенням торгової марки потрібного товару, сумісного з офісним обладнанням Замовника. Не допускається включення відновлених картриджів. Пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що учасник у складі пропозиції повинен подати інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію товару згідно з Додатком №4 до тендерної документації, який буде поставлений Учасником в підтвердження, що запропонований товар повністю відповідає вимогам замовника.
- Так допускаємо. Ціна, яку зазначив учасник під час проведення аукціону, є остаточною. Замовник не буде додавати до запропонованої ціни суму ПДВ, буде порівнювати ціни як остаточні не залежно від того, є Учасник платником ПДВ чи ні.
- Методика оцінки тендерних пропозицій викладена в розділі «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, згідно якої єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на дану закупівлю є «ціна». Замовник просить надавати пропозиції з остаточною ціною з урахуванням всіх податків, зборів та інших необхідних платежів, які сплачує учасник згідно обраної ним системи оподаткування, в тому числі ПДВ, якщо він є платником ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ" 42 312,54
UAH з ПДВ
42 312,54
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 45 839,76
UAH з ПДВ
45 839,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2020 18:33
Електронний підпис
18 березня 2020 18:33
EPSON149.pdf
18 березня 2020 18:33
EPSON149.pdf
18 березня 2020 16:34
Електронний підпис
18 березня 2020 16:33
Лист ст 17.PDF
18 березня 2020 16:33
Лист ст 17.PDF
18 березня 2020 16:31
Електронний підпис
10 березня 2020 17:29
Електронний підпис
10 березня 2020 17:28
Цінова лот 1.PDF
06 березня 2020 11:18
Електронний підпис
06 березня 2020 11:17
ТЗ лот 1.PDF
06 березня 2020 11:17
Установчі докумненти.PDF
06 березня 2020 11:17
Сертифікати 2.PDF
06 березня 2020 11:17
Сертифікати 1.pdf
06 березня 2020 11:17
Переклад ISO.PDF
06 березня 2020 11:17
Лист ст 17.PDF
06 березня 2020 11:17
Інша інформація.PDF
06 березня 2020 11:17
Інформація про учасника.PDF
06 березня 2020 11:17
Довідка аналог досвід.PDF
06 березня 2020 11:17
аналог дог,акт, відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ"
#40044829
Переможець 42 312,54
UAH з ПДВ
12 березня 2020 11:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ"
#40044829
42 312,54
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 12:49
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 16:01
Допугода Разумне рішення.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 15:54
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 11:48
254 Догов Роз ріш картриджі управління.pdf укладений
30 березня 2020 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна розрахункового рахунку
Номер договору про закупівлю: 254
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/533
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 35 721,60
UAH (в тому числі ПДВ 5 953,60 UAH)