Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15540000-5 сирні продукти
Очікувана вартість
225 000,00 UAH
UA-2020-02-19-000116-c 4613e82a79524f929c2a5aa7795f4fed
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гринчук Сергій Олексійович

+380462253134 millyc08@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернігівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою
Код ЄДРПОУ: 08190661
Вебсайт: http://chvl.org
Місцезнаходження: 14033, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, м.Чернігів,вул.Стрілецька,1
Контактна особа: Гринчук Сергій Олексійович
+380462253134
millyc08@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 09:40
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2020 12:00
Початок аукціону: 10 березня 2020 12:32
Очікувана вартість: 225 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Сир твердий "Російський" 50 % ГОСТ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 кг
сир твердий "російський" 50 %
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14033, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Стрілецька,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно Бюджетного кодексу України Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 лютого 2020 09:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 09:37
ТД тв. сир (повторно).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-19-000116-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Акціонерне товариство "БАЗИС", Код ЄДРПОУ:14231737
Дата подання: 11 березня 2020 12:41
Вимога
Відповідно до Тендерної документації Замовника учасники мали надати в складі тендерної пропозиції інформацію про підтвердження необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та інші документи згідно Додаток № 4 до тендерної документації. В складі тендерної пропозиції ФОП Гончарук О.А. наявні інші документи, які вимагались Додатком 4, проте відсутня інформацію про підтвердження необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, визначених Додатком 4.
Пунктом 3 Додатку 1 до Тендерної документації Замовника вимагалось надання учасниками аналогічних договорів з терміном дії договору не менше 6 місяців. Учасником ФОП Гончарук О.А. надано копію аналогічного договору за 2018 рік з Чернігівським геріатричним пансіонатом № 177 від 27.07.2018 року з терміном дії до 31.12.2018 року, а отже, строк дії даного аналогічного договору становить менше 6 місяців, що не відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленим Замовником.
Технічними вимогами Замовника вимагалось постачання Сиру твердого «Російський», 50 % ГОСТ – 50 % жирності. Наказом Державного підприємства «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» № 186 від 14.12.2015 року "Про скасування міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року", виданого відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 09.12.2014 № 695 та схваленого Постановою Верховної Ради України від 11.12.2014 № 26-VIII щодо припинення дії на території України стандартів колишнього СРСР, було затверджено скасування повністю чинності міждержавних стандартів в Україні, що розроблені до 1992 року, з 01 січня 2018 року, у тому числі ГОСТу 11041-88 "Сыр российский. Технические условия". Наказом ДП «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПРОБЛЕМ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЯКОСТІ» № 395 від 06.12.2017 року "Про перенесення терміну скасування чинності в Україні міждержавних нормативних документів" було перенесено термін скасування чинності в Україні ГОСТу 11041-88 "Сыр российский. Технические условия" на 01 січня 2019 року.
Отже, з 01 січня 2019 року ГОСТ 11041-88 "Сыр российский. Технические условия" втратив чинність. Продукти, які вироблялись згідно цього ГОСТу з цього моменту можуть виготовлятись тільки згідно затверджених виробниками ТУ.
Зазначені вище документи опубліковані на сайті Верховної Ради України та можуть бути переглянуті за посиланнями:
https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/ru/v0186774-15
https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/ru/v0395774-17#n7
Отже, якість Сиру твердого "Російський", виготовленого виробником ТОВ "ОМПК "Славія" згідно ГОСТ 11041-88, який пропонується до постачання учасником ФОП Гончарук О.А., не відповідає вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо визнати пропозицію ФОП Гончарук О.А. такою, що не відповідає умовам тендерної документації, та відхилити.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2020 14:35
Тендерний комітет на вимогу повідомляє наступне:
1. пропозиція ФОП Гончарук О.А., яка становить 186750,00 грн. має найнижчу цінову пропозицію. Крім того під час обговорення закупівлі питань від учасників стосовно предмету закупівлі, технічних вимог та питань щодо стандартів не надходило;
2. В додатку № 4 до тендерної документації замовником були прописані вимоги до предмету закупівлі, а в якості підтвердження цих вимог вимагалось надати чотири документи, які зазначені в додатку. ФОП Гончарук О.А. вказані документи надала в складі цінової пропозиції.
3. В пункті 3 додатку № 1 замовником вимагалось документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору не менше 6 місяців, обємом постачання не менше 300 кг, або загальна сума договору становить не менше 50000,00 грн. ФОП Гончарук О.А. надала копію аналогічного договору за 2018 рік з загальною сумою договору більше ніж 50000,00 грн.
4. При розгляді цінової пропозиції основним критерієм являлась ціна пропозиції. ФОП Гончарук О.А. надала всі необхідні документи стосовно якості товару зазначених в тендерній документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОНЧАРУК ОЛЬГА АДАМІВНА 186 750,00
UAH з ПДВ
186 750,00
UAH з ПДВ
Документи
Акціонерне товариство "БАЗИС" 224 100,00
UAH з ПДВ
224 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2020 18:10
Док. переможця сир.pdf
09 березня 2020 09:49
Лист згода ліцей.pdf
09 березня 2020 09:49
Довідка про ТЗ.pdf
09 березня 2020 09:49
Дезобробка.pdf
09 березня 2020 09:49
Тех паспорт авто.pdf
09 березня 2020 09:49
Захист довкілля.pdf
09 березня 2020 09:49
Договір сир ліцей.pdf
09 березня 2020 09:49
Цінова сир ліцей.pdf
09 березня 2020 09:49
Гарант лист 80%.pdf
09 березня 2020 09:49
Гарант лист товар.pdf
09 березня 2020 09:49
Реєстр документів Ліцей.pdf
09 березня 2020 09:49
Довідка мат-тех бази.pdf
09 березня 2020 09:49
Реєстрація потужностей.pdf
09 березня 2020 09:49
Стаття 17 (11).pdf
09 березня 2020 09:49
Етикетка сир.pdf
09 березня 2020 09:49
Декларація сир.pdf
09 березня 2020 09:49
Офшорні зони.pdf
09 березня 2020 09:49
Єд.под.цв.Г.pdf
09 березня 2020 09:49
Виписка св.цв.Г.pdf
09 березня 2020 09:49
Код пасп.цв.Г.pdf
09 березня 2020 09:49
Довідка на підпис.pdf
09 березня 2020 09:49
Накладние сир 19.pdf
09 березня 2020 09:49
Аналог дог сир за19р.pdf
09 березня 2020 09:49
Накладние сир 18р.pdf
09 березня 2020 09:49
Аналог дог сир за 18р..pdf
09 березня 2020 09:49
Медкнижка водія.pdf
09 березня 2020 09:49
Особиста медкнижка Г.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 15:06
Електронний підпис
05 березня 2020 15:01
сир твердий.7z
05 березня 2020 15:01
9. цінова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОНЧАРУК ОЛЬГА АДАМІВНА

АТ "БАЗИС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОНЧАРУК ОЛЬГА АДАМІВНА
#1793721629
Переможець 186 750,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 11:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 11:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОНЧАРУК ОЛЬГА АДАМІВНА
#1793721629
186 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2021 12:42
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 10:06
Дот.угода 5 сир твердий (1).pdf зміни до договору
25 лютого 2021 10:06
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 08:40
Дот.угода 4 сир твердий (1).pdf зміни до договору
20 січня 2021 08:39
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:39
Дот.угода3 тв.сир (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:39
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 10:03
Дот.угода 2сиртвердий (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 10:03
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 11:09
Дот.угода 1 (1) (1).pdf зміни до договору
26 листопада 2020 11:09
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 11:36
договір сир твердий.pdf укладений
24 березня 2020 11:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі на 262,8 кг на загальну суму 36000,00 грн. Сума договору становить 150750,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 72/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг закупівлі зменшується на 447,2 кг.Сума договору зменшується на 67386,35 грн. і становить 83381,65 грн.
Номер договору про закупівлю: 72/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: 72/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору в обсязі, що не перевищує 20 % і складає 16676,33 грн.
Номер договору про закупівлю: 72/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі. Сума додаткової угоди зменшується на 11361,90 грн.і становить 5314,43 грн.
Номер договору про закупівлю: 72/03
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 88 696,08
UAH