Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Спеціальний робочий одяг
Очікувана вартість
3 456 000,00 UAH
UA-2020-02-19-000114-a ● 9f30ad052a9f4bdb8cb89222443657c4
Відкриті торги
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку +38044-309-73-53 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2020 10:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 11 березня 2020 13:24 |
Очікувана вартість: | 3 456 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 560,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 103680 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18130000-9: Спеціальний робочий одяг
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – менеджер-начальник відділу забезпечення виробництва філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - Костюм чоловічий бавовняний літній – 4 000 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 шт
Костюм чоловічий бавовняний літній (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 18130000-9 — Спеціальний робочий одяг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 лютого 2020 16:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 лютого 2020 16:39 |
ТД_118-20_нова редакція.doc | |
20 лютого 2020 16:39 |
Перелік змін.docx | |
20 лютого 2020 16:39 |
ТД_118-20_з закр.даними.doc | |
19 лютого 2020 10:16 |
Проект договір.docx | |
19 лютого 2020 10:16 |
Оголошення.doc |
20 лютого 2020 16:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 лютого 2020 16:39 |
ТД_118-20_нова редакція.doc
|
|||
20 лютого 2020 16:39 |
Перелік змін.docx
|
|||
20 лютого 2020 16:39 |
ТД_118-20_з закр.даними.doc
|
|||
19 лютого 2020 10:16 |
Проект договір.docx
|
|||
19 лютого 2020 10:16 |
Оголошення.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи
Дата подання: 24 лютого 2020 19:15
Дата відповіді: 27 лютого 2020 17:27
Доброго дня. Скажіть будь ласка, чи можна на підтвердження технічних характеристик товару, учаснику надати висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи в якому об"єкт експертизи звучить чк : Одяг захисний , та виготовлений він у відповідності із ДСТУ EN ISO 13688:2016? Буде такий висновок СЕС Учасника правильним? Дякуємо
Відповідь: Запропонований Вами Костюм робочий літній повинен відповідати ДСТУ EN ISO 13688:2016 та на нього необхідно надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Дякуємо за звернення!
декларація про відповідність
Дата подання: 24 лютого 2020 19:19
Дата відповіді: 27 лютого 2020 17:27
Доброго дня. Скажіть будь ласка , в тендерній документації зазначено що учасник надає один з документів серед яких декларація про відповідність (складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006). Дана декларація є документом від виробника, складена ним власноруч відповідно до вимог документації, правильно ми розуміємо? Дякуємо
Відповідь: Декларація про відповідність повинна бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006. Дякуємо за звернення!
сертифікат перевірки (або експертизи) типу
Дата подання: 24 лютого 2020 19:23
Дата відповіді: 27 лютого 2020 17:27
Скажіть будь ласка на відповідність якого нормативного документу, учасникам потрібно отримати сертифікат експертизи типу? Лабораторії проводять такі випробування та надають висновки тільки на основі нормативних документів ( ТУ,ДСТУ,ГОСТ...),на які й роблять посилання потім у цьому ж сертифікаті.
Відповідь: Запропонована Вами продукція має відповідати вимогам Додатку А тендерної документації, у зв’язку з цим нормативний документ, який застосовується до неї, буде відповідати Додатку А тендерної документації, а отже, результати експертизи типу будуть відповідати вимогам Додатку А. Дякуємо за звернення!
Аналогічні договори
Дата подання: 24 лютого 2020 19:31
Дата відповіді: 27 лютого 2020 17:27
Скажіть будь ласка , що мається на увазі під "аналогічними договорами"и у даній закупівлі? Договори на виконання подібних замовлень на постачання будь яких костюмів, чи аналогічність визначається за кодом ДК? Дякуємо
Відповідь: Під аналогічним договором вважається за ДК (національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»). Дякуємо за звернення!
Проект договору
Дата подання: 24 лютого 2020 19:33
Дата відповіді: 27 лютого 2020 17:27
Надання проекту договору з його умовами передбачає його попереднє заповнення ( реквізитів, назв) чи достатньо просто завізувати кожну сторінку договору ?
Відповідь: Тендерна документація не містить вимог щодо надання учасником проекту договору.
Дякуємо за звернення!
Дякуємо за звернення!
Зразки
Дата подання: 25 лютого 2020 09:39
Дата відповіді: 27 лютого 2020 17:28
Доброго дня. Надайте уточнення стосовно зразків товару та у який момент часу, на данний момент тендерною документацією це не передбачено, так?
Відповідь: Тендерна документація не містить вимог щодо надання зразку продукції.
Дякуємо за звернення!
Дякуємо за звернення!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-19-000114-a.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА", Код ЄДРПОУ:42293604
Дата подання: 16 квітня 2020 21:51
Вимога
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» (надалі - Замовник) було проведено закупівлю UA-2020-02-19-000114-a Спеціальний робочий одяг- 18130000-9.
ТОВ «ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА» (надалі - Учасник) подав тендерну пропозицію, сума якої за результатами аукціону склала 2 108 880,00 грн. з ПДВ.
Відповідно до оприлюдненого Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 29-23-6/04/20 від 07.04.2020 р. Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника з причини того, що пропозиція, не містить протокол випробувань на готовий виріб, який би було виготовлено відповідно умов тендерної документації, оголошення UA-2020-02-19-000114-a, оскільки наданий протокол складено раніше 19.02.2020 (дати публікації оголошення), що не відповідає умовам пп. 1.4 п. 1 додатку 1 тендерної документації.
Учасник не погоджується з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його законні права та інтереси.
Вимога п.п.1.4. п.1 "Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі" Додатку 1 Тендерної документації, передбачає надання учасником протоколу випробувань на готовий виріб з зазначенням тканини згідно технічного опису, виданий органом, що акредитований Національним агенством з аркдитації України.
У складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «Протокол випробувань pdf.», в якому міститься документ «Протокол випробувань від 30.11.2019 року № УПС 1041/1587-9-19», який серед іншого містить інформацію щодо тканини, склад та характеристики якої повністю відповідають вимогам технічного опису.
Зважаючи на наведене вище, беручи до уваги те, що Замовником не встановлено вимоги щодо надання протоколу випробувань, який би мав бути складений після 19.02.2020 (дати публікації оголошення), Учасник повністю виконав вимогу Замовника повністю.
Отже Замовник необ’єктивно та упереджено провів розгляд і оцінку тендерної пропозиції Учасника та як результат безпідставно відхилив тендерну пропозицію Учасника, чим порушив його законні права та інтереси, а також вимоги Закону України "Про публічні закупівлі"
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації
Керуючись вищенаведеним, вважаємо відхилення тендерної пропозиції безпідставним та незаконним.
Виходячи з вищевикладеного,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА» та під час здійснення закупівлі UA-2020-02-19-000114-a Спеціальний робочий одяг, діяти виключно відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
У разі невиконання цієї вимоги ми залишаємо за собою право звернутися до контролюючих органів, зокрема до Державної аудиторської служби України.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ «ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА» (надалі - Учасник) подав тендерну пропозицію, сума якої за результатами аукціону склала 2 108 880,00 грн. з ПДВ.
Відповідно до оприлюдненого Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 29-23-6/04/20 від 07.04.2020 р. Замовник відхилив тендерну пропозицію Учасника з причини того, що пропозиція, не містить протокол випробувань на готовий виріб, який би було виготовлено відповідно умов тендерної документації, оголошення UA-2020-02-19-000114-a, оскільки наданий протокол складено раніше 19.02.2020 (дати публікації оголошення), що не відповідає умовам пп. 1.4 п. 1 додатку 1 тендерної документації.
Учасник не погоджується з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його законні права та інтереси.
Вимога п.п.1.4. п.1 "Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі" Додатку 1 Тендерної документації, передбачає надання учасником протоколу випробувань на готовий виріб з зазначенням тканини згідно технічного опису, виданий органом, що акредитований Національним агенством з аркдитації України.
У складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «Протокол випробувань pdf.», в якому міститься документ «Протокол випробувань від 30.11.2019 року № УПС 1041/1587-9-19», який серед іншого містить інформацію щодо тканини, склад та характеристики якої повністю відповідають вимогам технічного опису.
Зважаючи на наведене вище, беручи до уваги те, що Замовником не встановлено вимоги щодо надання протоколу випробувань, який би мав бути складений після 19.02.2020 (дати публікації оголошення), Учасник повністю виконав вимогу Замовника повністю.
Отже Замовник необ’єктивно та упереджено провів розгляд і оцінку тендерної пропозиції Учасника та як результат безпідставно відхилив тендерну пропозицію Учасника, чим порушив його законні права та інтереси, а також вимоги Закону України "Про публічні закупівлі"
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації
Керуючись вищенаведеним, вважаємо відхилення тендерної пропозиції безпідставним та незаконним.
Виходячи з вищевикладеного,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА» та під час здійснення закупівлі UA-2020-02-19-000114-a Спеціальний робочий одяг, діяти виключно відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі”.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
У разі невиконання цієї вимоги ми залишаємо за собою право звернутися до контролюючих органів, зокрема до Державної аудиторської служби України.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 березня 2020 14:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" |
1 680 000,00
UAH з ПДВ
|
1 451 040,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС" |
1 848 000,00
UAH з ПДВ
|
1 452 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СВАТЕКС" |
3 144 000,00
UAH з ПДВ
|
1 920 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ"" |
2 204 160,00
UAH з ПДВ
|
2 019 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ванго-Україна" |
2 220 240,00
UAH з ПДВ
|
2 019 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА" |
2 320 080,00
UAH з ПДВ
|
2 108 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВАЛТЕКС" |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
2 109 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Спецкомплект" |
2 834 160,00
UAH з ПДВ
|
2 834 160,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" |
3 192 000,00
UAH з ПДВ
|
3 129 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМ. СТАНДАРТ." |
3 132 000,00
UAH з ПДВ
|
3 132 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" |
3 372 000,00
UAH з ПДВ
|
3 372 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" |
3 432 000,00
UAH з ПДВ
|
3 432 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "Швейна фабрика НІНА" |
3 450 000,00
UAH з ПДВ
|
3 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УМТК ТРЕЙД" #42657940 |
Відхилено |
1 451 040,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 19:27
|
|
ТОВ "СМАРТ ФАБРІКС" #39234237 |
Відхилено |
1 452 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 19:29
|
|
ТОВ "СВАТЕКС" #38274376 |
Відхилено |
1 920 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 19:30
|
|
ТОВ "Швейне об'єднання "РОБОЧИЙ СТІЛЬ"" #38144198 |
Відхилено |
2 019 120,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 19:31
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ванго-Україна" #35922134 |
Відхилено |
2 019 840,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 19:32
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛОВНА МАНУФАКТУРА" #42293604 |
Відхилено |
2 108 880,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 19:34
|
|
ТОВ "ВАЛТЕКС" #32393877 |
Відхилено |
2 109 120,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 19:35
|
|
ПП "Спецкомплект" #32191331 |
Відхилено |
2 834 160,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 19:36
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "МІК" #30105738 |
Відхилено |
3 129 600,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 19:37
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРОМ. СТАНДАРТ." #42283030 |
Відхилено |
3 132 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 19:38
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА ОРГАНІЗАЦІЯ "ХАРКІВ" #36817060 |
Відхилено |
3 372 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 19:39
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ЦЕНТР ПРОМИСЛОВИХ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" #38440953 |
Відхилено |
3 432 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 19:41
|
|
ПрАТ "Швейна фабрика НІНА" #05415556 |
Відхилено |
3 450 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 19:41
|
Інформація про відміну
Дата відміни
08 квітня 2020 19:41
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі