Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція спортивного майданчика на території КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ХАРКІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 63 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" за адресою: ПРОСПЕКТ ОЛЕКСАНДРІВСЬКИЙ, будинок 43/19 у м. Харкові (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – реконструкція)
Очікувана вартість
7 426 864,00 UAH
UA-2020-02-18-004078-b 93b3e235adba46c98c529bee7d1d85e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Нестерук

+380577252076 kp.sport.dlja.vsih.kharkiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ'Я НАСЕЛЕННЯ "СПОРТ ДЛЯ ВСІХ"
Код ЄДРПОУ: 38158719
Місцезнаходження: 61060, Україна , Харківська обл., м. Харків, просп. Петра Григоренка, 2
Контактна особа: Юрій Степанович Нестерук
+380577252076
kp.sport.dlja.vsih.kharkiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 18:42
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 14:12
Очікувана вартість: 7 426 864,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 426,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція спортивного майданчика на території КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ХАРКІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 63 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" за адресою: ПРОСПЕКТ ОЛЕКСАНДРІВСЬКИЙ, будинок 43/19 у м. Харкові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61046, Україна, Харківська область, місто Харків, ПРОСПЕКТ ОЛЕКСАНДРІВСЬКИЙ, будинок 43/19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку На підставі п.1 та п.2 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 року № 1070 Замовник здійснює попередню оплату товару в розмірі 30% (тридцять відсотків) вартості товару протягом 15-ти календарних днів з моменту отримання рахунку-фактури. Аванс 15 Календарні 30
Виконання робіт Остаточні розрахунки у розмірі 70% від загальної ціни договору здійснюються шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт (№КБ-2в, КБ-3) протягом 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 18:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 18:51
6._ТД__РЕКОНСТРУКЦIЯ_школа_№63.pdf
18 лютого 2020 18:45
ДОДАТОК_2_ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-18-004078-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НІКА ПРОФ", Код ЄДРПОУ:40860777
Дата подання: 19 березня 2020 11:14
Оскарження визначення переможця
06.03.2020 року о 14:12 відбулося розкриття тендерних пропозицій та проведення аукціону, в якому приймало участь чотири учасника. За результатами аукціону найбільш економічно-вигідною визнано пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД» (код ЄДРПОУ 42502109), якого згодом було визнано переможцем.

Скаржник не погоджується з рішенням Тендерного комітету Комунального підприємства «Харківський міський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» та вважає дії Замовника такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги тендерної документації, виходячи з наступного:
1. Згідно розділу 3 пункт 5 підпункт 1 Тендерної пропозиції встановлено вимоги про подання інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази у вигляді запропонованої таблиці та додатково надання у разі залучення орендованої техніки копії документів про залучення техніки. Скаржник наголошує, що техніка має бути саме залучена, тобто орендована, проте в порушення вимог Замовника, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД» надає на 21 найменування спеціалізованого автотранспорту Договори надання послуг, які не передбачають передачу зазначеного автотранспорту в оренду, лізинг чи найм ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД».
Таким чином, це означає відсутність необхідної техніки для виконання умов Договору згідно предмету закупівлі та невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону.
2. Згідно розділу 3 пункт 5 підпункт 2 Тендерної пропозиції встановлено вимоги про подання інформації про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід…
Скаржник звертає Вашу увагу, що надано перелік працівників серед яких відсутні водії, таким чином ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД» не може орендувати будівельну техніку, а точніше використовувати її без прийняття на роботу або залучення за договором додаткових співробітників. Проте дана інформація відсутня в поданій тендерній пропозиції переможця.
Таким чином, переможець не відповідає кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону.
3. Додатково звертаємо Вашу увагу, що переможцем в складі тендерної пропозиції надано Рішення учасника № 5 від 25.02.2020 року, в якому зазначається інформація про одночасну участь ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД» в 25 тендерах, які проводяться Замовником.
Таким чином, якщо учасника буде визнано переможцем хоча б у 2-3 тендерах, виникає питання, яким чином ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД» буде спроможний виконати зазначені обсяги робіт тією кількістю персоналу, яка зазначена в його тендерній пропозиції.
На підставі зазначених вище порушень, вважаємо, що Замовник необґрунтовано прийняв пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД» та не звернув уваги на чисельні недоліки та невідповідність тендерної пропозиції умовам документації допорогової закупівлі, чим допустив дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій, що призвело до прийняття необґрунтованого рішення щодо визнання переможцем ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД»

ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення про визнання переможцем аукціону ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД».
3. Здійснити повторний розгляд тендерних пропозицій за предметом закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – Реконструкція спортивного майданчика на території Комунального закладу «Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №63 Харківської міської ради Харківської області» за адресою: Проспект Олександрівський, будинок 43/19 у м. Харкові (код ДК 021:2015 – 45454000-4 – реконструкція) із врахуванням обставин, що викладені у скарзі та дотриманням чинного законодавства України.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2020 11:35
Детально вивчивши зміст Вимоги, керуючись нормами ст.ст.1, 3,16, 22, 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIIІ, тендерний комітет надає наступну відповідь:
По-перше, після проведення аукціону та здійснення оцінки пропозицій наслідком чого є визначення учасника-переможця торгів та найбільш економічно вигідної пропозиції, будь-який учасник має право надати Вимогу в порядку та на підставах, передбачених ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII – «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». Враховуючи вищенаведене, а також те, що Вимога учасника не стосується уточнення підстав відхилення його пропозиції, Замовник відхиляє Вимогу як недійсну.
По-друге, відповідно до ст.16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, п.5 розділу тендерної документації щодо закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція спортивного майданчика на території КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ХАРКІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 63 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" за адресою: ПРОСПЕКТ ОЛЕКСАНДРІВСЬКИЙ, будинок 43/19 у м. Харкові (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – реконструкція) Замовник встановив такі кваліфікаційні критерії:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати наступні документи:
1) інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, відповідно до нижченаведеної форми:
- Перелік оснащення (техніки, обладнання, устаткування, приладів, інструментів);
- Кількість одиниць;
- Власне чи орендоване (якщо не власне - зазначаються реквізити договору, найменування, місцезнаходження орендодавця (контрагента).
На підтвердження наявності власної техніки Учасник надає оборотно-сальдову відомість по рахунку 10, 11 бухгалтерського обліку за підписом уповноваженої особи Учасника, що свідчить про те, що техніка наявна у Учасника та знаходиться на балансі, та/або у разі залучення орендованої техніки обов’язково надаються копії документів про залучення техніки (копія договору (-ів) оренди, лізингу, найму тощо), що мають бути чинними не менш ніж до 31.12.2020 року.
Замовник в зазначеній в тендерній документації формі передбачив в інформації з переліком оснащення (техніки, обладнання, устаткування, приладів, інструментів), які будуть залучатись при виконанні робіт, різні підстави залучення оснащення (техніки, обладнання, устаткування, приладів, інструментів).
На підтвердження цього в третій колонці інформації учасник повинен зазначити підставу залучення оснащення: власне, орендоване, якщо не власне зазначаються реквізити договору (не зазначено що тільки договору оренди), найменування, місцезнаходження орендодавця (контрагента) - іншої сторони по іншому договору, крім орендодавця.
Оскільки форма довідки передбачає різні форми залучення техніки, то учасник надає копію договору на підставі якого Учасник залучає техніку.
На виконання вказаних вимог тендерної документації Переможцем надані:
- інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ;
- копії договорів на підставі яких залучається оснащення (техніка, обладнання, устаткування, прилади, інструменти).
Надані в складі тендерної пропозиції документи підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази у Переможця згідно вимог тендерної документації.
Щодо документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід то учасники повинні надати згідно з п.5 розділу тендерної документації довідку, складену в довільній формі у табличному вигляді, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; із зазначенням кількості співробітників, прізвищ, ім’я, по батькові, посад, загальний досвід роботи у будівництві, рівня освіти.
Додаткових вимог до кількості працівників відповідної кваліфікації тендерною документацією не встановлено.
Переможець надав в складі тендерної документації довідку, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з зазначенням всієї необхідної інформації, яка вимагалась тендерною документацією.
Таким чином, Переможець виконав вимоги тендерної документації в цій частині.
Щодо надання у складі тендерної документації рішення учасника № 5 від 25.02.2020 року про надання дозволу директору Переможця на підписання відповідних договорів по результатах проведення відповідних процедур відкритих торгів, то слід зазначити, що тендерний комітет оцінює документи надані у складі тендерної пропозиції на відповідність їх вимогам конкретної закупівлі, а саме закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція спортивного майданчика на території КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ХАРКІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 63 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" за адресою: ПРОСПЕКТ ОЛЕКСАНДРІВСЬКИЙ, будинок 43/19 у м. Харкові.
На підставі викладеного, тендерна пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД» відповідає умовам тендерної документації на закупівлю ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція спортивного майданчика на території КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "ХАРКІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ № 63 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" за адресою: ПРОСПЕКТ ОЛЕКСАНДРІВСЬКИЙ, будинок 43/19 у м. Харкові, правові підстави для її відхилення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні. Враховуючи вищенаведене, Вимога учасника в цій частині відхилена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД" 7 425 300,00
UAH з ПДВ
6 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НІКА ПРОФ" 7 026 864,00
UAH з ПДВ
6 718 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЮВМ-БУД 7 154 954,90
UAH з ПДВ
6 719 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІДНЕ ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СХІДЦИВІЛЬПРОМБУД" 7 380 510,00
UAH з ПДВ
7 277 354,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 21:04
Електронний підпис
12 березня 2020 21:03
Dovidka_20062518110620047595.pdf
12 березня 2020 21:03
11610.zip
04 березня 2020 18:02
Електронний підпис

Публічні документи

05 березня 2020 13:02
Електронний підпис
05 березня 2020 12:59
Технічна специфікація.PDF
05 березня 2020 12:59
Тендерна пропозиція.PDF
05 березня 2020 12:59
Статут.PDF
05 березня 2020 12:59
Проект договору.PDF
05 березня 2020 12:59
Паспорт директора стор 4.pdf
05 березня 2020 12:59
Паспорт директора стор 3.pdf
05 березня 2020 12:59
Паспорт директора стор 2.pdf
05 березня 2020 12:59
Паспорт директора стор 1.pdf
05 березня 2020 12:59
Лист-відгук.pdf
05 березня 2020 12:59
ІПН Директора.pdf
05 березня 2020 12:59
Договірна ціна.PDF
05 березня 2020 12:59
Витяг ПДВ 2020.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 16:14
Електронний підпис

Публічні документи

05 березня 2020 13:18
Електронний підпис
05 березня 2020 13:18
Статут.PDF
05 березня 2020 13:18
Справка приват.pdf
05 березня 2020 13:18
Рішення Східцивіль.PDF
05 березня 2020 13:18
Наказ на директора.PDF
05 березня 2020 13:18
Баланс схидцивиль.pdf
05 березня 2020 13:18
63.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД"

ТОВ "НІКА ПРОФ"

ТОВ ЮВМ-БУД

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІДНЕ ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СХІДЦИВІЛЬПРОМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД"
#42502109
Переможець 6 300 000,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 16:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД"
#42502109
6 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 10:53
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2021 18:08
ДУ5-Р-09-25-03-20.pdf зміни до договору
28 липня 2021 18:05
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 17:08
ДУ-4-22-03-21_Дог-Р-09-25-03-20.pdf зміни до договору
22 березня 2021 17:06
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 12:09
ДУ-3-22-01-21_Дог-Р-09-25-03-20.pdf зміни до договору
26 січня 2021 12:09
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 16:37
ДУ-24-11-20_Дог-Р-09-25-03-20_ДИЗАЙНБУД_.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 16:36
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2020 11:42
ДУ Р-09-25-03-20.PDF зміни до договору
25 березня 2020 11:38
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 09:22
ДИЗБУД_ДОГ Р-09-25-03-20.PDF укладений
25 березня 2020 09:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: P-09-25/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (зміна фінансування між роками та календарного плану-графіку виконання робіт)
Номер договору про закупівлю: P-09-25/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна юридичної адреси Замовника; уточнення п.3.1 Договору
Номер договору про закупівлю: P-09-25/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю (Експертний звіт №21205 від 09.03.2021 року (коригування кошторисної документації))
Номер договору про закупівлю: P-09-25/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: P-09-25/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 457 338,37
UAH (в тому числі ПДВ 909 556,39 UAH)