Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для харчоблоку за програмою "Придбання облданання для харчоблоків для закладів загальної середньої освіти Деснянського району міста Києва"
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-02-18-004058-b d8f2bccfb93f4cbcabcf0308dad41052
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковальчук Олександр Володимирович

+380445471220 shkmk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гімназія "Києво-Могилянський колегіум" II-III ступенів Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 24074049
Вебсайт: http://ruodesn.kiev.ua
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Т.Драйзера, 9 А
Контактна особа: Ковальчук Олександр Володимирович
+380445471220
shkmk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 18:36
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 18:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 лютого 2020 18:40
Початок аукціону: 27 лютого 2020 12:23
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменувань
Обладнання для харчоблоку за програмою "Придбання облданання для харчоблоків для закладів загальної середньої освіти Деснянського району міста Києва"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Драйзера, 9А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 18:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 18:37
Кухонне облд. 20.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Обладнання виробництра країни-агресора
Дата подання: 19 лютого 2020 06:19
Дата відповіді: 19 лютого 2020 10:51
Шановний Замовнику! Просимо пояснити, на якій підставі ви плануєте придбавати за кошти платників податків Картопелечистку К-300, яка виробляється на території країни-агресора РФ?
Відповідь: Картоплечистка К 300, Україна, м. Запоріжжя
Аналог
Дата подання: 19 лютого 2020 10:44
Дата відповіді: 20 лютого 2020 11:45
Доброго дня !!! Чи будете Ви приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі?
Відповідь: При підготовці тендерної документації були чітко визначені якісні, кількісні та розмірні характеристики з врахуванням всіх особливостей харчоблоку навчального закладу, тому аналоги та еквіваленти розглядатись не будуть.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 11:03
Дата відповіді: 20 лютого 2020 11:53
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. При підготовці тендерної документації були чітко визначені якісні, кількісні та розмірні характеристики з врахуванням всіх особливостей харчоблоку навчального закладу, тому аналоги та еквіваленти розглядатись не будуть.
2. У додатку 2 «Цінова пропозиція» у графі «найменування товару» передбачено вказувати марку товару та його розміри, що дає можливість ідентифікувати товар та забезпечить дотримання учасниками закупівель принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
3. Оцінка пропозиції ФОП буде проводитись відповідно до чинного законодавства, що зазначено у Додатку 1 ТД.
4. Бюджет закупівлі обладнання для харчоблоку 100000 грн. 00 коп. В тому числі з ПДВ (якщо платник).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 лютого 2020 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДЖАЙРУС" 100 000,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КРУТИЙ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 100 000,00
UAH з ПДВ
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 лютого 2020 11:13
наказ.jpg
26 лютого 2020 11:13
vat.jpg
26 лютого 2020 11:13
витяг.pdf
26 лютого 2020 11:13
letter-mirs-2.pdf
26 лютого 2020 11:13
letter-mirs-1.pdf
26 лютого 2020 11:13
letter-efes.pdf
26 лютого 2020 11:13
kuhn.jpg

Публічні документи

26 лютого 2020 13:04
цінова пропозиція.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЖАЙРУС"

ФОП "КРУТИЙ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДЖАЙРУС"
#40389526
Переможець 100 000,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 12:51

Документи

28 лютого 2020 12:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЖАЙРУС"
#40389526
100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2020 12:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 12:09
Договір укладений
05 березня 2020 12:07