ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція спортивного майданчика на території ХАРКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №154 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ за адресою: ПРОСПЕКТ ЛЮДВИГА СВОБОДИ, 42-Б у м. Харкові (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – реконструкція)
Очікувана вартість
11 111 842,00 UAH
UA-2020-02-18-004031-b 5c85c3a686a84aa9ba01d7cb2162d409
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ'Я НАСЕЛЕННЯ "СПОРТ ДЛЯ ВСІХ"
Код ЄДРПОУ: 38158719
Місцезнаходження замовника: 61060, Україна , Харківська обл., м. Харків, просп. Петра Григоренка, 2
Контактна особа замовника: Юрій Степанович Нестерук
+380577252076
kp.sport.dlja.vsih.kharkiv@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 14:04
Очікувана вартість: 11 111 842,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 111,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція спортивного майданчика на території ХАРКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №154 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ за адресою: ПРОСПЕКТ ЛЮДВИГА СВОБОДИ, 42-Б у м. Харкові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61204, Україна, Харківська область, місто Харків, ПРОСПЕКТ ЛЮДВИГА СВОБОДИ, 42-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку На підставі п.1 та п.2 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 року № 1070 Замовник здійснює попередню оплату товару в розмірі 30% (тридцять відсотків) вартості товару протягом 15-ти календарних днів з моменту отримання рахунку-фактури. Аванс 15 Календарні 30
Виконання робіт Остаточні розрахунки у розмірі 70% від загальної ціни договору здійснюються шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт (№КБ-2в, КБ-3) протягом 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 лютого 2020 18:54
Електронний цифровий підпис
18 лютого 2020 18:53
24._ТД__РЕКОНСТРУКЦIЯ__№154.pdf
18 лютого 2020 18:46
ДОДАТОК_2_ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-30-000029 ● c5ba51c2a7d942a2b936428f42ebd3b0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-30
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-30 17:29:28
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
30.03.2020 №70
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 30.03.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 30.03.2020 № 70

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
11 UA-2020-02-18-004031-b 18.02.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний цифровий підпис

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 30 березня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 14 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ'Я НАСЕЛЕННЯ "СПОРТ ДЛЯ ВСІХ", 38158719, Україна, м. Харків, просп. Петра Григоренка, 2
  2. Інформація про предмет закупівлі: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція спортивного майданчика на території ХАРКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ №154 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ за адресою: ПРОСПЕКТ ЛЮДВИГА СВОБОДИ, 42-Б у м. Харкові , 11111842UAH, 45454000-4, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 5c85c3a686a84aa9ba01d7cb2162d409, 2020-02-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 30 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунального підприємства «Харківський міський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» (далі – Замовник) від 18.02.2020 №24-18/02, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД»), повідомлення про намір укласти договір від 12.03.2020 року, договір від 25.03.2020 № Р-17-25/03-20, додаткову угоду від 25.03.2020 № 1. Перевіркою питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в додатку 1 «Технічне завдання» до тендерної документації Замовником зазначено про виконання робіт ґрунтовкою «ГФ-021», емаллю «ПФ-115», без зазначення виразу «еквівалент», що є порушенням вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону. Перевіркою з питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД» не відповідає вимогам тендерної документації. Так, на порушення вимог пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД» відсутня письмова згода на збір та обробку наявних персональних даних Патоєва К.А., відомості загального характеру про якого (прізвище, ім’я та по батькові, місце проживання, серія, номер і дата видачі паспорта, орган, яким видано паспорт, ідентифікаційний номер) містяться в рішенні учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД» від 25.02.2020 року №5. Відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону, Замовник не відхилив пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД», а визначив переможцем процедури закупівлі та уклав з ним договір від 25.03.2020 № Р-17-25/03-20., 30 березня 2020
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД" 11 100 000,00
UAH з ПДВ
10 750 302,44
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕХНОЛОГІЇ ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ" 11 110 624,24
UAH з ПДВ
10 760 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 21:01
sign.p7s
12 березня 2020 21:00
Dovidka_20064400300650977604.pdf
12 березня 2020 21:00
11615.zip
04 березня 2020 18:58
sign.p7s

Публічні документи

05 березня 2020 11:47
sign.p7s
05 березня 2020 11:47
S1499201 Квитанція №2.pdf
05 березня 2020 11:47
Приват справка о счетах.pdf
05 березня 2020 11:47
паспорт Сарвилова новый.pdf
05 березня 2020 11:47
опис статут.PDF
05 березня 2020 11:47
код сарвилов.pdf
05 березня 2020 11:47
Докумен. технолог.PDF
05 березня 2020 11:47
Витяг ПДВ Технологии.PDF
05 березня 2020 11:47
154.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД"
#42502109
Переможець 10 750 302,44
UAH з ПДВ
12 березня 2020 16:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД"
#42502109
10 750 302,44
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
25 березня 2020 09:32
ДИЗБУД_ДОГ Р-17-25-03-20.PDF укладений
25 березня 2020 09:31
sign.p7s зміни до договору
25 березня 2020 11:58
ДУ Р-17-25-03-20.PDF зміни до договору
25 березня 2020 11:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: P-17-25/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку