Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40108672 |
Вебсайт: | http://vn.npu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Театральна, буд. 10 |
Контактна особа: |
Сергій Купровський +380982412130 ulmtz_vinpolice@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 18:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2020 11:07 |
Очікувана вартість: | 226 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 133,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється на підставі видаткової накладної та /або товарно-транспортної накладної | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2020 18:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 18:21 |
Оголошення_паливна_деревина_Тростянец_ке_ВП.rtf | |
18 лютого 2020 18:21 |
Тендерна_документацiя_тверде_паливо_на_2020_рiк_-Тростянец_ке_ВП.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Однак, усі документи учасника, що були подані на етапі кваліфікації, підписані вже ЕЦП головного інженера Шевчука, який не був уповноважений ДП «Крижопільське лісове господарство» на підписання документів тендерної пропозиції.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Водночас, у ціновій пропозиції ДВ "Крижопільське лісове господарство" відсутнє найменування учасника, який подав тендерну пропозицію. Таким чином, учасник подав не виконав вимогу тендерної документації та не надав заповнену форму цінової пропозиції.
У зв’язку з вищенаведеним, просимо відхилити тендерну пропозицію учасника ДП «Крижопільське лісове господарство» та перейти до розгляду наступної економічно доцільної тендерної пропозиції. У випадку невиконання вимог, ТОВ «ТЕД» буде вимушене звернутися із скаргою до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби України для захисту своїх порушених прав.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-05-000038 ● 9117fe134f254bb9b4306207779cbaf3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2020 17:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.06.2020 №31
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 05.06.2020 №31
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2020-02-18-004012-b 18.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-11 15:22:13
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі деревини дров’яної непромислового використання твердолистяних порід /Тростянецьке ВП/) (ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-18-004012-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином замовником розглянуто тендерні пропозиції учасників даної процедури закупівлі на відповідність вимогам тендерної документації, зокрема статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», в частині пов’язаності осіб з іншими учасниками процедури закупівлі?
2. Яким чином учасник ДП «Крижопільське лісове господарство», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 12 березня 2020 року №17/2020), обрано переможцем торгів, виконав вимоги пункту 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 1 «Перелік документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» тендерної документації в частині надання довідки, яка повинна містити інформацію про найменування і технічний стан обладнання та матеріально- технічної бази?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-16 18:45:49
Відповідь
На Ваш запит про надання пояснення від 11.06.2020 / ID моніторингу UA-M-2020-06-05-000038 / ГУНП у Вінницькій області повідомляє наступне.
18.02.2020 ГУНП у Вінницькій області були оголошені відкриті торги на закупівлю /ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-18-004012-b/ (код ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина (Деревина дров’яна непромислового використання твердолистяних порід /Тростянецьке ВП/) очікуваною вартістю 226600,00грн.
06.03.2020 відбувся електронний аукціон, за результатами якого найбільш економічно вигідною була визначена тендерна пропозиція Державне підприємство “Крижопільське лісове господарство” на суму 160000,00 грн.
12.03.2020 (протокол №17/2020) тендерним комітетом ГУНП було розглянуто тендерну пропозицію ДП “Крижопільське лісове господарство” на відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16, вимогам, встановленим ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, та умовам тендерної документації. За результатами розгляду тендерної пропозиції зазначеного підприємства було встановлено, що вона їм відповідає, зокрема:
- відповідно до п.7 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Перевірка здійснювалась за допомогою Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР) у графі «Перелік засновників», а також аналізу установчих документів.
- відповідно до п.16 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» пов’язана особа - особа, яка, зокрема, здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
В електронному аукціоні щодо закупівлі деревини дров’яної непромислового використання твердолистяних порід для Тростянецького відділення поліції приймали участь п’ять учасників, а саме: Державне підприємство «Крижопільське лісове господарство», Державне підприємство «Бершадське лісове господарство», ФОП Куриця Василь Іванович, ТОВ «Трейдінг енд Делівері» та ФОП Борщ Іван Іванович.
Переможцем відкритих торгів визнано пропозицію Державного підприємства «Крижопільське лісове господарство». Вказане підприємство має той же Орган управління майном, що і Державне підприємство «Бершадське лісове господарство», а саме - Державне агентство лісових ресурсів України.
Однак, вказаних учасників не можна вважати пов’язаними особами в розумінні п.16 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», з наступних причин.
Державне агентство лісових ресурсів України код ЄДРПОУ 37507901 – є органом державної влади.
Державне агентство лісових ресурсів України діє на підставі положення - «Про Державне агентство лісових ресурсів України» затверджене постановою КМУ №521 від 08.10.2014 року (зі змінами).
Відповідно ч.ч. 4, 30 п.4 положення - «Про Державне агентство лісових ресурсів України» Держлісагенство - здійснює державне управління в галузі ведення лісового і мисливського господарства, а також державного контролю за дотриманням вимог нормативно-правових актів щодо ведення лісового господарства; здійснює управління об’єктами державної власності, які належать до сфери управління Держлісагентства.
Відповідно ч.18 п.11 Положення Голова Держлісагентства утворює, ліквідовує, реорганізовує підприємства, установи, організації, затверджує їх положення (статути), в установленому порядку призначає на посади та звільняє з посад їх керівників.
Відповідно до ст.7 Статуту ДП «Крижопільське лісове господарство», Орган управління майном здійснює по відношенню до ДП «Крижопільське лісове господарство» ряд повноважень:
- приймає рішення про припинення Підприємства;
- затверджує Статут Підприємства здійснює контроль за його дотриманням;
- укладає і розриває контракт з директором Підприємства;
- затверджує річні фінансові та інвестиційні плани здійснює контроль за їх виконанням;
- проводить моніторинг фінансової діяльності зокрема виконання показників фінансових планів;
- здійснює контроль за фінансовою бюджетною дисципліною підприємства;
- здійснює контроль за ефективним використанням майна підприємства;
- забезпечує приведення у відповідність до законодавства Статуту внутрішніх положень Підприємства;
- надає згоду на відчуження оренду передачу списання майна Підприємства;
- у разі зміни керівника забезпечує проведення ревізії фінансово-господарської діяльності Підприємства в порядку передбаченому законодавством.
Відповідно п. 8.1 Статуту органом управління Підприємства є його директор.
Відповідно п. 8.6 Статуту Орган управління майном не має права втручатись в оперативну і господарську діяльність підприємства.
Проаналізувавши права Органу управління майном як органу державної влади можна зробити висновок про досить обмежені його повноваження щодо впливу на господарську діяльність ДП «Крижопільське лісове господарство».
Разом з тим, ні положення - «Про Державне агентство лісових ресурсів України» ні Статут ДП «Крижопільське лісове господарство», не містять права Органу управління майном безпосередньо втручатись в господарську діяльність підприємства.
Таким чином Державне агентство лісових ресурсів України не має права втручатись та не має можливості здійснювати вирішального вплив на господарську діяльність ДП «Крижопільське лісове господарство», не має права давати обов’язкові до виконання вказівки, не є органом управління та не володіє часткою (паєм, пакетом акцій), яка становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника.
Ураховуючи викладене та попри формальні ознаки, які можуть вказувати на пов’язаність між собою двох учасників закупівель, а саме мають один і той же Орган управління майном, підстав вважати учасників закупівель ДП «Крижопільське лісове господарство» та ДП «Бершадське лісове господарство» пов’язаними особами в розумінні п.16 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» - немає.
- відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» для підтвердження інформації щодо наявності матеріально-технічної бази Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі, яка має містити інформацію про найменування і технічний стан обладнання та матеріально-технічної бази, що належать учаснику на праві власності або щодо яких в учасника наявне право користування згідно з договорами оренди, або з використанням яких учасник отримує послуги на договірних засадах тощо. Так, на підтвердження зазначеної інформації Державне підприємство «Крижопільське лісове господарство» надало довідку довільної форми, в якій зазначено, що учасник має у власності п’ять справних вантажних автомобілів, адміністративну будівлю площею 665,9 кв.м, а також 14 кишенькових персональних комп’ютерів для здійснення електронного обліку деревини. На підтвердження права власності на автомобілі Учасник надав копії свідоцтв про їх реєстрацію за Державним підприємством «Крижопільське лісове господарство».
Отож, учасник – ДП «Крижопільське лісове господарство» повністю підтвердив свою відповідність вимогам, визначеним статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення порушень законодавства виявлених за результатами моніторингу, проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області та викладеного у висновку від 24.06.2020р. Сторони дійшли згоди, щодо розірвання договору № 239 від 01 квітня 2020року додатковою угодою № 1 від 02.07.2020р. купівлі-продажу по коду ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина (Деревина дров’яна непромислового використання твердолистяних порід /Тростянецьке ВП/)
2020-07-02 21:04:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснення на вимогу про усунення порушення, встановлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснення на вимогу про усунення порушення, встановлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2020-07-03 10:15:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 березня 2020 11:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП Крижопільське лісове господарство |
218 772,00
UAH з ПДВ
|
160 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЕРШАДСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" |
198 996,00
UAH з ПДВ
|
160 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Куриця Василь Іванович |
195 700,00
UAH з ПДВ
|
195 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕД" |
214 446,00
UAH з ПДВ
|
214 446,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Борщ Іван Іванович |
216 300,00
UAH з ПДВ
|
216 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП Крижопільське лісове господарство #00991427 |
Переможець |
160 000,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 22:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2020 19:55
|
Додаткова угода № 1 від 02.07.2020р. до Договору № 239 від 01.04.2020р..pdf | укладений |
02 липня 2020 19:55
|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 14:45
|
Договір №239 від 01.04.2020 (Тростянецьке ВП).pdf | укладений |
01 квітня 2020 14:44
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 квітня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
160 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 26 666,66 UAH)
|
Причини розірвання договору: | З метою усунення порушень законодавства виявлених за результатами моніторингу, проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області та викладеного у висновку від 24.06.2020р. Сторони дійшли згоди, щодо розірвання договору купівлі-продажу № 239 від 01 квітня 2020року. Сторони вирішили вважати Договір № 239 від 01.04.2020 року розірваним з дати підписання додаткової угоди. |