Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція спортивного майданчика на території ХАРКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 48 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ за адресою: ВУЛИЦЯ ТЕРНОПІЛЬСЬКА, будинок 19 у м. Харкові (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – реконструкція)
Очікувана вартість
7 996 783,00 UAH
UA-2020-02-18-004007-b fcb4bad0cc244df4992b1cb83bc792d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Степанович Нестерук

+380577252076 kp.sport.dlja.vsih.kharkiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ'Я НАСЕЛЕННЯ "СПОРТ ДЛЯ ВСІХ"
Код ЄДРПОУ: 38158719
Місцезнаходження: 61060, Україна , Харківська обл., м. Харків, просп. Петра Григоренка, 2
Контактна особа: Юрій Степанович Нестерук
+380577252076
kp.sport.dlja.vsih.kharkiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 18:18
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 15:56
Очікувана вартість: 7 996 783,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 996,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реконструкція спортивного майданчика на території ХАРКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 48 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ за адресою: ВУЛИЦЯ ТЕРНОПІЛЬСЬКА, будинок 19 у м. Харкові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61109, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ТЕРНОПІЛЬСЬКА, будинок 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку На підставі п.1 та п.2 Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 року № 1070 Замовник здійснює попередню оплату товару в розмірі 30% (тридцять відсотків) вартості товару протягом 15-ти календарних днів з моменту отримання рахунку-фактури. Аванс 15 Календарні 30
Виконання робіт Остаточні розрахунки у розмірі 70% від загальної ціни договору здійснюються шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання Сторонами акту виконаних робіт (№КБ-2в, КБ-3) протягом 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 18:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 18:56
22._ТД__РЕКОНСТРУКЦIЯ__№48.pdf
18 лютого 2020 18:47
ДОДАТОК_2_ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД" 7 920 000,00
UAH з ПДВ
7 713 447,49
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕХНОЛОГІЇ ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ" 7 950 527,00
UAH з ПДВ
7 714 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 20:53
Електронний підпис
12 березня 2020 20:52
Dovidka_20062519960770167812.pdf
12 березня 2020 20:52
11611.zip
04 березня 2020 18:22
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕХНОЛОГІЇ ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД"
#42502109
Переможець 7 713 447,49
UAH з ПДВ
12 березня 2020 17:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДИЗАЙНБУД"
#42502109
7 713 447,49
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 10:58
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2021 18:03
ДУ 5-Р-12-25-03-20.pdf зміни до договору
28 липня 2021 18:01
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 17:01
ДУ-4-22-03-21_Дог-Р-12-25-03-20.pdf зміни до договору
22 березня 2021 17:00
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 12:14
ДУ-3-22-01-21_Дог-Р-12-25-03-20.pdf зміни до договору
26 січня 2021 12:14
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 16:47
ДУ-24-11-20_Дог-Р-12-25-03-20_ДИЗАЙНБУД_.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 16:46
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2020 11:49
ДУ Р-12-25-03-20.PDF зміни до договору
25 березня 2020 11:48
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 09:40
ДИЗБУД_ДОГ Р-12-25-03-20.PDF укладений
25 березня 2020 09:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: P-12-25/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (зміна фінансування між роками та зміна календарного-плану графіку виконання робіт)
Номер договору про закупівлю: P-12-25/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна юридичної адреси Замовника; уточнення п.3.1 Договору
Номер договору про закупівлю: P-12-25/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю (Експертний звіт №21207 від 09.03.2021 року (коригування кошторисної документації)
Номер договору про закупівлю: P-12-25/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: P-12-25/03-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 246 985,65
UAH (в тому числі ПДВ 874 497,60 UAH)