Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 15220000-6 – Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба океанічна родини тріскових, заморожена (хек, або минтай, або сайда))
15220000-6 -Frozen fish, fish fillets and other fish meat (frozen ocean codling (hake, or Alaska pollock, or pollack))
15220000-6 -Frozen fish, fish fillets and other fish meat (frozen ocean codling (hake, or Alaska pollock, or pollack))
Очікувана вартість
5 805 728,03 UAH
UA-2020-02-18-003975-b ● d0e48d0cc43d4eeb892d0b101decb2fb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна , Запорізька область обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Контактна особа: |
Олена Олександрівна Іванишина +380617086970 ea.ivanishina@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Пашаєв Султан Муслімович +380617086970 tender_uon1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Education and Science of Zaporizhzhya City Council |
National ID: | 37573094 |
Contact point: |
Ivanishina Olena +380617086970 ea.ivanishina@ukr.net |
Additional contacts: |
Пашаєв Султан Муслімович +380617086970 tender_uon1@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 18:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 березня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 березня 2020 16:00 |
Очікувана вартість: | 5 805 728,03 UAH з ПДВ |
Publication date: | 18 лютого 2020 18:08 |
Enquiries until: | 10 березня 2020 16:00 |
Complaints submission until: | до 16 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 березня 2020 16:00 |
Information
Estimated total value: | 5 805 728 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Scope of the procurement
Джерело фінансування - місцевий бюджет
The source of funding is the local budget
Тендерна документація
12 березня 2020 14:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 березня 2020 14:38 |
ЗМІНИ_12.03.2020.docx | |
12 березня 2020 14:38 |
Додаток_2.docx | |
18 лютого 2020 18:08 |
Додаток_3.docx | |
18 лютого 2020 18:08 |
Додаток_1.docx | |
18 лютого 2020 18:08 |
Проект договору.docx | |
18 лютого 2020 18:08 |
1-ТД риба.docx |
12 березня 2020 14:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
12 березня 2020 14:38 |
ЗМІНИ_12.03.2020.docx
|
|||
12 березня 2020 14:38 |
Додаток_2.docx
|
|||
18 лютого 2020 18:08 |
Додаток_3.docx
|
|||
18 лютого 2020 18:08 |
Додаток_1.docx
|
|||
18 лютого 2020 18:08 |
Проект договору.docx
|
|||
18 лютого 2020 18:08 |
1-ТД риба.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-18-003975-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ГРОМАДСЬКА СПІЛКА "МІЖРЕГІОНАЛЬНА ПРАВОЗАХИСНА АСОЦІАЦІЯ СПРИЯННЯ БІЗНЕСУ", Код ЄДРПОУ:39922410
Дата подання: 06 березня 2020 16:33
Вимога
Відповідно до п. 12 Порядку постачання товару, що є предметом закупівлі Додатку 1 до тендерної документації вимагається надання гарантійного листа від учасника щодо наявності санітарного паспорту на кожну автомашину терміном на один рік.
Така вимога є незаконною та дискримінуючою. Адже Учасник не може гарантувати те, що він не зможе виконати потім.
Адже оформлення санітарних паспортів на транспорт, що задіяний в перевезені харчових продуктів, законодавством не передбачено. Окрім того, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.01.2016 №94-р "Про визнання такими що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства" з 01.01.2017 втратили чинність ряд санітарних правил, зокрема СанПин 42-123-5777-91 "Санитарные правила для предприятий общественного питания, включая кондитерские цеха и предприятия, вырабатывающие мягкое мороженое" та СанПин 5781-91 "Санитарные правила для предприятий продовольственной торговли", якими передбачалась необхідність отримання санітарних паспортів на автотранспорт, що здійснює перевезення харчових продуктів. Просимо виключити вимогу щодо надання санітарного паспорта з Оголошення закупівлі. На підтвердження наданої інформації просимо ознайомитися з позицією уповноваженого органу за посиланням на офіційний сайт Держпродспоживслужби: http://www.consumer-cv.gov.ua/sanitarni-pasporty-skasovano-2/
Розгорнути
Згорнути
Така вимога є незаконною та дискримінуючою. Адже Учасник не може гарантувати те, що він не зможе виконати потім.
Адже оформлення санітарних паспортів на транспорт, що задіяний в перевезені харчових продуктів, законодавством не передбачено. Окрім того, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 20.01.2016 №94-р "Про визнання такими що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства" з 01.01.2017 втратили чинність ряд санітарних правил, зокрема СанПин 42-123-5777-91 "Санитарные правила для предприятий общественного питания, включая кондитерские цеха и предприятия, вырабатывающие мягкое мороженое" та СанПин 5781-91 "Санитарные правила для предприятий продовольственной торговли", якими передбачалась необхідність отримання санітарних паспортів на автотранспорт, що здійснює перевезення харчових продуктів. Просимо виключити вимогу щодо надання санітарного паспорта з Оголошення закупівлі. На підтвердження наданої інформації просимо ознайомитися з позицією уповноваженого органу за посиланням на офіційний сайт Держпродспоживслужби: http://www.consumer-cv.gov.ua/sanitarni-pasporty-skasovano-2/
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2020 10:05
Відповідно до частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Виходячи зі змісту наведеної норми Замовник не має право вносити зміни до оголошення закупівлі. Крім того, повідомляємо, що відповідно до п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227 (далі – Інструкція) «постачання продуктів харчування і продовольчої сировини повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом з маркуванням «Продукти». Кузови машин із середини повинні бути покриті оцинкованим залізом, листовим алюмінієм або іншим матеріалом, які мають позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи до контакту з продуктами харчування, і обладнані стелажами, що можуть зніматися. Територіальною санітарно-епідеміологічною станцією на кожну автомашину видається санітарний паспорт терміном на один рік. Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями)». Враховуючи той факт, що Замовник здійснює свою діяльність у сфері освіти, зобов’язаний виконувати нормативні акти Міністерства освіти і науки України, зокрема, під час організації постачання продуктів до дошкільних дитячих закладів. Відповідно до Постанови КМУ № 348 від 29.03.2017 року ліквідовані санітарно-епідеміологічні служби та на Державну службу з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів покладені завдання і функції з реалізації державної політики у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення та із здійснення контролю (нагляду) за дотриманням вимог санітарного законодавства. До того ж, інші вимоги стосовно належних умов транспортування продуктів харчування залишаються чинними. Згідно з ними вся відповідальність за безпечність та якість харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу покладено на операторів ринку (суб’єктів господарювання). Наказом Мінтрансу від 14 жовтня 1997 року N 363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» (пункт 12.3), зареєстрованим в Мін'юсті 20 лютого 1998 року за N 128/2568 (далі – Правила) (зі змінами та доповненнями), передбачено, що рухомий склад, який перевозить харчові продукти, повинен мати санітарний паспорт на автомобіль та спеціальне маркування ("хліб", "молоко", "риба" тощо). Також, звертаємо увагу, що відповідно до п. 5.3 та п. 6.3.18 договору про закупівлю постачання продуктів харчування повинно здійснювати з суворим додержанням вимог наведеної вище Інструкції та Правил. Враховуючи вищезазначене, наявність санітарного паспорта на автотранспорт для перевезення харчових продуктів є обов’язковим
Номер вимоги: UA-2020-02-18-003975-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ГРОМАДСЬКА СПІЛКА "МІЖРЕГІОНАЛЬНА ПРАВОЗАХИСНА АСОЦІАЦІЯ СПРИЯННЯ БІЗНЕСУ", Код ЄДРПОУ:39922410
Дата подання: 06 березня 2020 16:33
Вимога працівники
Відповідно до вимог п. 2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації вимагається надання заповненої таблиці «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору». У примітці до довідки вказано, що
«У разі використання послуг Перевізника з постачання продуктів харчування (продовольчої сировини), зазначається також інформація щодо працівників Перевізника, які будуть залучені до виконання умов договору»
Таким чином Замовником припускається можливість залучення при постачанні працівників перевізника.
Але до довідки потрібно надати особові медичні книжки зазначених працівників (в тому числі, у разі зазначення, на працівників перевізника), а саме: сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки, найменування суб’єкта господарювання, що є учасником торгів та дати наступного проходження медогляду (у разі відсутності у особовій медичній книжці найменування суб’єкта господарювання, що є учасником торгів або зазначення іншого суб’єкта господарювання, по такому працівнику надаються документ(и), що підтверджують трудові відносини між учасником та таким працівником)
Відповідно до такого трактування перша частина вимоги теж містить припущення, щодо можливості використання працівників перевізника, але друга частина вимоги містить вимогу надати документи що підтверджують трудові відносини між учасником та працівником, у якого в особистій медичній книжці вказано інший суб’єкт господарювання ніж учасник.
Таке трактування вимоги дискримінує учасників, у яких немає трудових відносин з працівниками перевізника.
Тому вимагаємо видалити вимогу надання документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівником, у якого вказано іншого суб’єкта господарювання-перевізника.
Розгорнути
Згорнути
«У разі використання послуг Перевізника з постачання продуктів харчування (продовольчої сировини), зазначається також інформація щодо працівників Перевізника, які будуть залучені до виконання умов договору»
Таким чином Замовником припускається можливість залучення при постачанні працівників перевізника.
Але до довідки потрібно надати особові медичні книжки зазначених працівників (в тому числі, у разі зазначення, на працівників перевізника), а саме: сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки, найменування суб’єкта господарювання, що є учасником торгів та дати наступного проходження медогляду (у разі відсутності у особовій медичній книжці найменування суб’єкта господарювання, що є учасником торгів або зазначення іншого суб’єкта господарювання, по такому працівнику надаються документ(и), що підтверджують трудові відносини між учасником та таким працівником)
Відповідно до такого трактування перша частина вимоги теж містить припущення, щодо можливості використання працівників перевізника, але друга частина вимоги містить вимогу надати документи що підтверджують трудові відносини між учасником та працівником, у якого в особистій медичній книжці вказано інший суб’єкт господарювання ніж учасник.
Таке трактування вимоги дискримінує учасників, у яких немає трудових відносин з працівниками перевізника.
Тому вимагаємо видалити вимогу надання документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівником, у якого вказано іншого суб’єкта господарювання-перевізника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2020 10:05
Відповідно до частини 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. З приводу наведеної вимоги повідомляємо, що в частині надання документів по працівникам, тендерною документацією вимагається підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, так само як і у суб’єкта господарської діяльності – перевізника (у разі залучення та зазначення працівників такого перевізника), зокрема, шляхом надання учасниками медичних книжок та інших документів передбачених тендерною документацією. Отже, вимогу про видалення вимог щодо способу підтвердження наявності у учасника та/або перевізника працівників, вважаємо необґрунтованою та недоведеною. Поряд з цим, з метою уточнення та конкретизації вимог тендерної документації в частині документів щодо працівників, Замовником наразі готуються відповідні зміни до тендерної документації
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | навчальні заклади Вознесенівського району м.Запоріжжя |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 038 789,40 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 077,58 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20775.79 UAH |
Title: the educational establishments of Voznesenivskyi District of Zaporizhzhia
Current status: Complete
Estimated total value: 1 038 789,40 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 2 077,58 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 01 квітня 2020 11:48
Auction planned date: 01 квітня 2020 11:48
Закінчення: 01 квітня 2020 12:09
Позиції
11660 кг
риба океанічна родини тріскових, заморожена (хек, або минтай, або сайда)
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади
Дата доставки:
10 квітня 2020
—
31 грудня 2020
frozen ocean codling (hake, or Alaska pollock, or pollack)
CPV: 15220000-6
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 березня 2020
Найменування: | Департамент освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573094 |
Місцезнаходження: | 69037, Україна, Запорізька область обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ДРІМТАЙМ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3" #42054006 |
Переможець |
1 037 856,60
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2020 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2021 15:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2021 15:00
|
1522-В_ДУ 6.pdf | зміни до договору |
12 березня 2021 14:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 08:33
|
1522-В, ДУ 4.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 11:07
|
1522-В, ДУ 3.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 липня 2020 13:37
|
1522-В, ДУ 2.pdf | зміни до договору |
08 липня 2020 13:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2020 09:54
|
1522-В, ДУ 1.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2020 09:53
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2020 09:42
|
1522-В.pdf | укладений |
22 квітня 2020 09:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Про узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 1522-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1522-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Про зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1522-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 1522-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 1522-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |