Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40108672 |
Вебсайт: | http://vn.npu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Театральна, буд. 10 |
Контактна особа: |
Сергій Купровський +380982412130 ulmtz_vinpolice@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 18:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 06 березня 2020 15:46 |
Очікувана вартість: | 350 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 755,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється на підставі видаткової накладної та /або товарно-транспортної накладної | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2020 18:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 18:02 |
Оголошення_паливна_деревина_Iллiнец_ке_ВП.rtf | |
18 лютого 2020 18:02 |
Тендерна_документацiя_тверде_паливо_на_2020_рiк_-Iллiнец_ке_ВП.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-05-000035 ● 2ffd5f3c06d54e658bb8b1247b17ef5d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2020 17:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.06.2020 №31
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 05.06.2020 №31
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-02-18-003954-b 18.02.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-10 17:48:53
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі деревини дров’яної непромислового використання твердолистяних порід /Іллінецьке ВП/) (ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-02-18-003954-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасник ДП «Іллінецьке лісове господарство», якого відповідно до рішення тендерного комітету (протокол від 12 березня 2020 року №17/2020), обрано переможцем торгів, виконав вимоги пункту 1 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 Розділу ІІІ. «Інші документи, які необхідно надати у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 тендерної документації в частині надання документу, який підтверджує статус та повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами торгів?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-15 18:29:03
Відповідь
На Ваш запит про надання пояснення від 10.06.2020 / ID моніторингу UA-M-2020-06-05-000035 / ГУНП у Вінницькій області повідомляє наступне.
18.02.2020 ГУНП у Вінницькій області були оголошені відкриті торги на закупівлю /ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-18-003954-b/ (код ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина (Деревина дров’яна непромислового використання твердолистяних порід /Іллінецьке ВП/) очікуваною вартістю 350900,00грн.
06.03.2020 відбувся електронний аукціон, за результатами якого найбільш економічно вигідною була визначена тендерна пропозиція Державне підприємство “Іллінецьке лісове господарство” на суму 262218,00 грн.
12.03.2020 (протокол №17/2020) тендерним комітетом ГУНП було розглянуто тендерну пропозицію ДП “Іллінецьке лісове господарство” на відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16, вимогам, встановленим ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, та умовам тендерної документації. За результатами розгляду тендерної пропозиції зазначеного підприємства було встановлено, що вона їм відповідає, зокрема:
- відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 2 Розділу 3 «Інші документи, які необхідно надати у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме виписку з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ. Так, на підтвердження того, що директор Державного підприємства «Іллінецьке лісове господарство» має право підпису документів тендерної пропозиції учасник надав наказ від 31.10.2016 №486-к, затверджений Державним агентством лісових ресурсів України та яким підтверджено право підпису директора Романовича Андрія Вікторовича. Заразом, учасник надав Статут Державного підприємства «Іллінецьке лісове господарство», яким передбачено, що органом управління Підприємства є його директор (п.8.1.). Наймання директора здійснюється Органом управління майном шляхом укладання з ним контракту в порядку, установленому чинним законодавством України (п.8.2.). Директор підприємства укладає договори, видає довіреності, відкриває в установах банків розрахункові та інші рахунки (п. 8.4.).
Отож, учасник – ДП «Іллінецьке лісове господарство» повністю підтвердив повноваження уповноваженої особи, а саме директора на підписання документів тендерної пропозиції.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою усунення порушень законодавства виявлених за результатами моніторингу, проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області та викладеного у висновку від 24.06.2020р. Сторони дійшли згоди, щодо розірвання договору № 200 від 26 березня 2020року додатковою угодою № 1 від 02.07.2020р. купівлі-продажу по коду ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина (Деревина дров’яна непромислового використання твердолистяних порід /Іллінецьке ВП/)
2020-07-02 20:45:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснення на вимогу про усунення порушення, встановлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснення на вимогу про усунення порушення, встановлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2020-07-03 10:13:30
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП Іллінецьке лісове господарство #00991456 |
Переможець |
262 218,00
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 22:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 липня 2020 20:32
|
Додаткова угода № 1 від 02.07.2020р. до Договору № 200 від 26.03.2020р..pdf | укладений |
02 липня 2020 20:30
|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2020 09:25
|
Договір № 200 від 26.03.2020р..pdf | укладений |
26 березня 2020 09:24
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 березня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
155 847,09
UAH (в тому числі ПДВ 25 974,51 UAH)
|
Причини розірвання договору: | З метою усунення порушень законодавства виявлених за результатами моніторингу, проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області та викладеного у висновку від 24.06.2020р. Сторони дійшли згоди, щодо розірвання договору купівлі-продажу № 200 від 26 березня 2020року. Сторони вирішили вважати Договір № 200 від 26.03.2020 року розірваним з дати підписання додаткової угоди, зменшивши суму договору на 106370,91грн., з урахуванням оплати за поставлений товар. |