Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Карт-принтер в комплекті Evolis Primacy Lamination або еквівалент
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-02-18-003880-b fdb62e29032a49e09140bd6c6c2028c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катричева Катерина

380564620422 KP-CEP@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр електронних платежів" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 43022656
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Героїв АТО, 30
Контактна особа: Катричева Катерина
380564620422
KP-CEP@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 березня 2020 11:25
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Карт-принтер в комплекті Evolis Primacy Lamination або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вулиця Героїв АТО, 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 лютого 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 16:24
Перелік змін до ТД карт-принтер.docx
24 лютого 2020 16:24
ТД карт-принтер (зі змінами).doc
18 лютого 2020 17:44
ТД карт-принтер.doc
24 лютого 2020 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 17:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 лютого 2020 16:24
Перелік змін до ТД карт-принтер.docx
24 лютого 2020 16:24
ТД карт-принтер (зі змінами).doc
18 лютого 2020 17:44
ТД карт-принтер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 11:01
Дата відповіді: 21 лютого 2020 14:24
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до оголошеної закупівлі. Стосовно першого Вашого запитання повідомляємо, що тендерна документація містить наступну примітку: «До всіх посилань на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника застосовувати вираз «або еквівалент».
Стосовно другого запитання повідомляємо, що в примітці (*) форми Тендерна (цінова) пропозиція прописна вимога щодо зазначення учасником конкретної назви (марки) запропонованого товару.
По третьому запитання повідомляємо, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Уточнення специфікації
Дата подання: 21 лютого 2020 15:56
Дата відповіді: 24 лютого 2020 16:19
Доброго дня! Прошу уточнити деякі вимоги Замовника, щодо бажаних характеристик товару: "КАРТ-ПРИНТЕР EVOLIS PRIMACY LAMINATION" 1. "Кодування: Карти з магнітною смугою, смарт-карти, безконтактні карти". Чи потрібні Вам кодувальники? Або принтер повинен мати можливість інтегрування кодувальників? 2. "Програмне забезпечення: CardPresso XXS Lite, CardPresso XXS, CardPresso XS, CardPresso XM, CardPresso XL, CardPresso XXL". До комплекту поставки Evolis Primacy Lamination входить CardPresso XXS. Підкажіть , будь ласка, яка саме версія ПО Вам потрібна? "РИББОН YMCKO R5F008EAA НА 300 ВІДТИСКІВ EVOLIS PRIMACY" 1. "Вимоги: Тип - Resin, Ширина - 98 мм, довжина - н.д., намотування - центральне.". Просимо видалити ці вимоги, так як "РИББОН YMCKO R5F008EAA" не відноситься до ріббонів типу Resin. Ріббони типу Resin використовуються в принтерах для друку етикеток і не використовуються у карт-принтерах. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше запитання, до Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 березня 2020 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СМАРТ-КАРТИ УКРАЇНИ" 150 000,00
UAH з ПДВ
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМА ТРЕЙД" 288 000,00
UAH з ПДВ
260 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ-ТЕХ» 280 008,00
UAH з ПДВ
280 008,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 17:39
Додаток2.pdf
03 березня 2020 17:39
Додаток1.pdf
03 березня 2020 17:39
статут 2018.pdf
03 березня 2020 17:39
Стаття 17.pdf
03 березня 2020 17:39
Санкции.pdf
03 березня 2020 17:39
Реквізити.pdf
03 березня 2020 17:39
ПДВ.pdf
03 березня 2020 17:39
Наявність МТБ.pdf
03 березня 2020 17:39
КП.pdf
03 березня 2020 17:39
Відомості з ЄДР.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 17:27
захист довкілля.pdf
03 березня 2020 17:27
9.лист-гарантія.pdf
03 березня 2020 17:27
5. не визнано банкротом.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СМАРТ-КАРТИ УКРАЇНИ"

ТОВ "СИСТЕМА ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ-ТЕХ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО СМАРТ-КАРТИ УКРАЇНИ"
#39913736
Відхилено 150 000,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 14:13
ТОВ "СИСТЕМА ТРЕЙД"
#40442504
Відхилено 260 000,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 16:52
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ-ТЕХ»
#41532525
Переможець 280 008,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 17:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ-ТЕХ»
#41532525
280 008,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 12:24
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 15:31
Договір №18 від 25.03.2020.pdf укладений
25 березня 2020 15:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 280 008,00
UAH (в тому числі ПДВ 46 668,00 UAH)