Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі, копі-картриджі, тонери, тонер-картриджі, модулі, фотобарабани
Очікувана вартість
1 414 600,00 UAH
UA-2020-02-18-003833-b 37e0112296014dbc9b8ac1561649a48a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зоткіна Ганна Миколаївна

+380442336051 zotkinagm@vkksu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37316378
Вебсайт: http://www.vkksu.gov.ua
Місцезнаходження: 03109, Україна , Київська обл., Київ, Солом'янський район, вул. Генерала Шаповала, 9
Контактна особа: Зоткіна Ганна Миколаївна
+380442336051
zotkinagm@vkksu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 17:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 11:41
Очікувана вартість: 1 414 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
Картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська область, Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 липня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
88 шт
Копі-картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська область, Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 липня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
166 шт
Тонер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська область, Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 липня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
90 шт
Тонер-картридж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська область, Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 липня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
3 шт
Модуль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська область, Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 липня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
42 шт
Фотобарабан
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська область, Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 липня 2020
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту постачання Товару на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем відповідного бюджетного асигнування для закупівлі Товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 10:59
Дата відповіді: 19 лютого 2020 12:36
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - У технічних та якісних вимогах до предмета закупівлі, які викладені у додатку 3 тендерної документації, не містяться посилання на певну торгівельну марку або модель товару. Учасник повинен надати пропозицію щодо предмета закупівлі, який за технічними та якісними характеристиками відповідає вимогам, викладеним у додатку 3 тендерної документації.
- Пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що учасник у складі пропозиції повинен подати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 3 тендерної документації у формі таблиці за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання), яка має містити:
назву виробника, конкретну марку (модель, назву, артикул виробника тощо для можливості ідентифікації запропонованого товару); опис (якісні та технічні характеристики) товару, який повинен поставити учасник, підтвердження, що запропонований товар повністю відповідає вимогам замовника.
- Відповідно до пункту 5 розділу «Загальні положення» тендерної документації вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм, беруть участь у процедурі закупівель на рівних умовах, в тому числі незалежно від обраної системи оподаткування. Ціна, яку зазначив учасник під час проведення аукціону, є остаточною.
- Методика оцінки тендерних пропозицій викладена в розділі «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, згідно якої єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій на дану закупівлю є «ціна» (з урахуванням всіх податків, зборів та інших необхідних платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування, в тому числі ПДВ).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-18-003833-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37100998
Дата подання: 25 березня 2020 08:35
Пропозиція Переможця суперечить вимогам п. 1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-18-003833-b. Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛМАКС СІСТЕМС» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 30120000-6 (картриджі, копі-картриджі, тонери, тонер-картриджі, модулі, фотобарабани, що зазначено у оголошенні та ТД.
На оприлюднене оголошення в інформаційній системі в мережі Інтернет на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в електронному аукціоні взяли участь чотири організації:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Айті-Проф» – 1 089 995,94 грн.;
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛМАКС СІСТЕМС» – 1 089 996,00 грн.;
3. Фізична особа-підприємець Троненко Дмитро Сергійович – 1 090 000,00 грн.;
4. Товариство з обмеженою відповідальністю «ВАУ-ПРИНТ» – 1 125 900,00 грн.

Протоколом № 14 засідання тендерного комітету від 16 березня 2020 року Замовником був визнаний переможцем та опублікований намір укласти договір з Фізичною особа-підприємець Троненком Дмитром Сергійовичем, який був визнаний переможцем торгів.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛМАКС СІСТЕМС» вважає, що пропозиція Переможця суперечить вимогам п. 1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД, якою визначено, що «Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію».
Згідно ФОРМИ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», поданої Переможцем до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, по. 9 запропоновано:



Проте в порушення вимог п. 1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД, згідно ФОРМИ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АУКЦІОНУ», поданої Переможцем після проведення аукціону, по. 9 запропоновано товар з іншим артикулом :



Згідно ФОРМИ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», поданої Переможцем до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, по. 11 запропоновано:



Проте в порушення вимог п. 1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД, згідно ФОРМИ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АУКЦІОНУ», поданої Переможцем після проведення аукціону, по. 11 запропоновано товар з іншим артикулом :



Наведене свідчить, що Переможцем запропоновано товар, який не відповідає Тендерній пропозиції, зокрема не зазначено в наданій на виконання вимог п. 1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД Таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам замовника (файл «1. Пропозиція.pdf»), наслідком чого має бути відхилення пропозиції, як такої що не відповіде вимогам п. 1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД.


Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. ст.. 3, 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Скасувати Протокол № 14 засідання тендерного комітету від 16 березня 2020 року, відхилити тендерну пропозицію Фізичної особа-підприємця Троненка Дмитра Сергійовича, як таку, що не відповідають вимогам тендерної документації Замовника, згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2020 17:07
Тендерний комітет розглянув вимогу, результати розгляду додаються

Документи подані скаржником

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-02-18-003833-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37100998
Дата подання: 26 березня 2020 15:28
Щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій
Обґрунтування порушення прав та інтересів Скаржника: Скаржник вважає, що Рішення13 суперечить вимогам ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та підлягає скасуванню, оскільки позбавляє Скаржника законного права перемоги в закупівлі. Рішення14 про визначення Переможця порушує права Скаржника, оскільки хибна оцінка інформації, наданої Скаржником, на виконання вимог ТД, призвела до відхилення пропозиції Скаржника, в той час, Замовником залишено позі увагою неналежність інформації, зазначеної Переможцем в Тендерній пропозиції. Виходячи з викладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" (01011, м. Київ, Печерський р-н, вул. Рибальська, буд. 2, Офіс 106, код ЄДРПОУ 37100998) до розгляду; 2. Скасувати Рішення тендерного комітету Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, оформлене Протоколом № 13 від 13.03.2020 року, яким відхиллено пропозицію ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" (01011, м. Київ, Печерський р-н, вул. Рибальська, буд. 2, Офіс 106, код ЄДРПОУ 37100998) у закупівлі: Картриджі, копі-картриджі, тонери, тонер-картриджі, модулі, фотобарабани (Ідентифікатор закупівлі в системі ProZorro: UA-2020-02-18-003833-b); 3. Скасувати Рішення тендерного комітету Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, оформлене Протоколом № 14 від 16.03.2020 року, яким переможцем визнано ФОП "ТРОНЕНКО ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ" у закупівлі: Картриджі, копі-картриджі, тонери, тонер-картриджі, модулі, фотобарабани (Ідентифікатор закупівлі в системі ProZorro: UA-2020-02-18-003833-b) та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 березня 2020 20:05
Рішення від 30.03.2020 №5973.pdf
Дата публікації: 30 березня 2020 20:05
Рішенян від 15.04.2020 №7252.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2020 18:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: згідно рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7252-р/пк-пз від 15.04.2020 скасовано рішення про визначення фізичної особи-підприємця Троненка Дмитра Сергійовича переможцем процедури закупівлі та скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОЛМАКС СІСТЕМС»
Дата виконання рішення замовником: 28 квітня 2020 11:35

Документи подані скаржником

26 березня 2020 15:28
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

30 березня 2020 20:05
Рішення від 30.03.2020 №5973.pdf
21 квітня 2020 18:10
Рішенян від 15.04.2020 №7252.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙТІ-ПРОФ" 1 148 400,00
UAH з ПДВ
1 089 995,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" 1 177 200,00
UAH з ПДВ
1 089 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТРОНЕНКО ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ 1 256 000,00
UAH з ПДВ
1 090 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ" 1 205 349,00
UAH з ПДВ
1 125 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 березня 2020 09:34
Електронний підпис
05 березня 2020 09:33
Тендерна пропозиція.pdf
04 березня 2020 14:35
Електронний підпис
04 березня 2020 14:34
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 14:44
Електронний підпис
04 березня 2020 14:44
Технічна частина (1).pdf
04 березня 2020 14:41
Електронний підпис
04 березня 2020 14:41
Цінова пропозиція.pdf
04 березня 2020 14:41
Технічна частина.pdf
04 березня 2020 14:41
Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

05 березня 2020 13:26
Електронний підпис
05 березня 2020 13:21
Статут.pdf
05 березня 2020 13:21
Договір ЦВК_витратні.pdf
05 березня 2020 13:21
Повноваження керівника.pdf
05 березня 2020 13:21
Гарантійний лист.pdf
05 березня 2020 13:21
Лист-розяснення.pdf
05 березня 2020 13:21
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
05 березня 2020 13:21
Довідка про корупцію.pdf
05 березня 2020 13:21
Лист-Гарантія ст. 17.pdf
05 березня 2020 13:21
Довідка про податки.pdf
05 березня 2020 13:21
Довідка про банкрутство.pdf
05 березня 2020 13:21
Відомості про учасника.pdf
05 березня 2020 13:21
Довідка про конкуренцію.pdf
05 березня 2020 13:21
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙТІ-ПРОФ"

ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"

ТРОНЕНКО ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙТІ-ПРОФ"
#38698551
Очікує рішення 1 089 995,94
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 11:22
ТОВ "АЙТІ-ПРОФ"
#38698551
Рішення скасоване 1 089 995,94
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 11:22
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"
#37100998
Рішення скасоване 1 089 996,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 11:22
ТРОНЕНКО ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ
#3144904051
Рішення скасоване 1 090 000,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 11:22

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 квітня 2020 12:04
Коментар щодо відміни: абзац третій частини першої статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі": неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
28 квітня 2020 12:04
протокол 4.pdf