Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Вивезення твердих побутових та великогабаритних відходів)
Очікувана вартість
736 000,00 UAH
UA-2020-02-18-003816-b 2aee2410815d4ef5ac4ebcd5a39fd513
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Щербак Леся Петрівна

380442879020 scherbak2011@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет харчових технологій
Код ЄДРПОУ: 02070938
Вебсайт: http://nuft.edu.ua
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, Володимирська, буд.68
Контактна особа: Щербак Леся Петрівна
380442879020
scherbak2011@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 14:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 15:47
Очікувана вартість: 736 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4800 метри кубічні
Вивезення твердих побутових та великогабаритних відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться протягом 7 банківських днів з дати підписання Сторонами Акту здавання-приймання наданих послуг. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 17:32
ТД .doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРАМАР ЕКО" 720 000,00
UAH з ПДВ
720 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ" 736 000,00
UAH з ПДВ
736 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 11:44
Документи переможця.pdf
05 березня 2020 11:34
19 Про санкції.pdf
04 березня 2020 15:14
16 Лист про санкції.pdf
04 березня 2020 15:14
14 Копія Витягу ПДВ.pdf
04 березня 2020 15:14
13 Статут Крамар Еко.PDF
04 березня 2020 15:14
12 Проект договору.pdf
04 березня 2020 15:14
9 Лист про тарифи КМДА.pdf
04 березня 2020 15:14
5 Технічні вимоги.pdf
04 березня 2020 15:14
4 стаття 17.pdf
04 березня 2020 15:14
1 тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРАМАР ЕКО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Альтфатер Київ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КРАМАР ЕКО"
#36173955
Переможець 720 000,00
UAH з ПДВ
10 березня 2020 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2020 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРАМАР ЕКО"
#36173955
720 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 16:16
Д.У.№3 до д.№02-104 від 23.03.2020 р.pdf зміни до договору
25 січня 2021 16:15
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 14:16
Д.У.№3 до д.№02-104 від 23.03.2020 р.pdf зміни до договору
20 січня 2021 14:15
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:30
Д.У.№2 до д.№02-104 від 23.03.2020 р..pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:25
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:16
Д.У.№1 до д.№02-104 від 23.03.2020 р..pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:15
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 11:10
№02-104 від 23.03.2020 р..pdf укладений
23 березня 2020 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися зменшити обсяг закупівлі послуг та внести до Договору наступні зміни: 1.1. Викласти пункт 1.2 Договору в такій редакції: «1.2. Обсяг надання послуг за даним Договором складає 3436,3 м.куб.: тверді побутові відходи (ТПВ) – 3226,3 м.куб., великогабаритні відходи (ВГВ) – 210 м.куб. 1.2. Викласти пункт 3.1 Договору в такій редакції: «Ціна цього Договору становить 515 445,00 грн. (п’ятсот п'ятнадцять тисяч чотириста сорок п’ять грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ – 85 907,50 грн. згідно Розрахунку вартості послуг (Додаток 1, що є невід’ємною частиною Договору.)»
Номер договору про закупівлю: 02-104
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися продовжити термін дії Договору включно до 31 березня 2021 року та внести в Договір такі зміни: 1.1. Викласти пункт 10.1 Договору в такій редакції: «10.1. Цей Договір вступає в силу з дня його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 31 березня 2021 р., а в частині розрахунків до повного виконання зобов’язань». 1.2. Викласти пункт 5.2. Договору в такій редакції: «Строк надання послуг: з 23.03.2020 року до 31.03.2021 року».
Номер договору про закупівлю: 02-104
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Виклали п. 1.2. Договору в такій редакції: «Обсяг надання послуг за даним Договором в 2020 році складає 3436,3 м.куб.: тверді побутові відходи (ТПВ) – 3226,3 м.куб.; великогабаритні відходи (ВГВ) – 210,0 м.куб. Обсяг надання послуг у період з 01 січня по 31 березня 2021 року складає 686,3 м.куб.: тверді побутові відходи (ТПВ) – 641,3 м.куб.; великогабаритні відходи (ВГВ) – 45,0 м.куб.» Загальний обсяг за Договором складає 4122,6 м.куб.: тверді побутові відходи (ТПВ) – 3867,6 м.куб.; великогабаритні відходи (ВГВ) – 255 м.куб.» 2. Виклали п. 3.1. Договору в такій редакції: «Вартість цього Договору в 2020 році становить 515 445,00 грн. (п’ятсот п'ятнадцять тисяч чотириста сорок п’ять грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% – 85 907,50 грн. Вартість цього Договору з 01 січня по 31 березня 2021 року не перевищує 20% загальної суми договору за 2020 рік та становить 102 945,00 грн. (сто дві тисячі дев’ятсот сорок п’ять грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 17 157,50 грн. Загальна вартість цього Договору становить 618390,00 грн. (шістсот вісімнадцять тисяч триста дев’яносто грн. 00 коп., в тому числі ПДВ 20% - 103 065,00 грн.». 2. Додаток 1 «Розрахунок вартості послуг виклали в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 02-104
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону «Про публічні закупівлі»: дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. 1.Виклали п. 1.2. Договору в такій редакції: «Обсяг надання послуг за даним Договором в 2020 році складає 3436,3 м.куб.: тверді побутові відходи (ТПВ) – 3226,3 м.куб.; великогабаритні відходи (ВГВ) – 210,0 м.куб. Обсяг надання послуг у період з 01 січня по 31 березня 2021 року складає 686,3 м.куб.: тверді побутові відходи (ТПВ) – 641,3 м.куб.; великогабаритні відходи (ВГВ) – 45,0 м.куб.» Загальний обсяг за Договором складає 4122,6 м.куб.: тверді побутові відходи (ТПВ) – 3867,6 м.куб.; великогабаритні відходи (ВГВ) – 255 м.куб.» 2. Виклали п. 3.1. Договору в такій редакції: «Вартість цього Договору в 2020 році становить 515 445,00 грн. (п’ятсот п'ятнадцять тисяч чотириста сорок п’ять грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% – 85 907,50 грн. Вартість цього Договору з 01 січня по 31 березня 2021 року не перевищує 20% загальної суми договору за 2020 рік та становить 102 945,00 грн. (сто дві тисячі дев’ятсот сорок п’ять грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 17 157,50 грн. Загальна вартість цього Договору становить 618 390,00 грн. (шістсот вісімнадцять тисяч триста дев’яносто грн. 00 коп., в тому числі ПДВ 20% - 103 065,00 грн.». 3. Додаток 1 «Розрахунок вартості послуг виклали в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 02-104
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 618 285,00
UAH (в тому числі ПДВ 103 047,50 UAH)