Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярське приладдя для офісу
Очікувана вартість
25 100,00 UAH
UA-2020-02-18-003775-b ● c264df0e0bfd493fa15cd180003fee58
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство виконавчого органу Київради ( Київської міської державної адміністрації ) "Київкінофільм" |
Код ЄДРПОУ: | 35531906 |
Місцезнаходження: | 01004, Україна , м. Київ обл., м. Київ , бульв. Тараса Шевченка, буд. 3 |
Контактна особа: |
Наталія Михальчинець +380668219021 notika98@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2020 17:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 лютого 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 26 лютого 2020 14:42 |
Очікувана вартість: | 25 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 251,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
803 штуки
Канцелярське приладдя для офісу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01004, Україна, м. Київ, Київ, бул. Т. Шевченка,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 лютого 2020 17:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 лютого 2020 17:24 |
Оголошення канцтовари офіс.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 10:57
Дата відповіді: 20 лютого 2020 13:22
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, товар повинен чітко відповідати технічним і якісним характеристикам, що зазначені в оголошені. До позицій вказані конкретні ТМ на вибір.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ" #40949231 |
Переможець |
10 893,96
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 12:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2021 22:22
|
договір 56.20.pdf | укладений |
04 березня 2020 13:59
|