Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя для офісу
Очікувана вартість
25 100,00 UAH
UA-2020-02-18-003775-b c264df0e0bfd493fa15cd180003fee58
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Михальчинець

+380668219021 notika98@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київради ( Київської міської державної адміністрації ) "Київкінофільм"
Код ЄДРПОУ: 35531906
Місцезнаходження: 01004, Україна , м. Київ обл., м. Київ , бульв. Тараса Шевченка, буд. 3
Контактна особа: Наталія Михальчинець
+380668219021
notika98@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 17:24
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 18:00
Початок аукціону: 26 лютого 2020 14:42
Очікувана вартість: 25 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 251,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
803 штуки
Канцелярське приладдя для офісу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, Київ, бул. Т. Шевченка,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 лютого 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 17:24
Оголошення канцтовари офіс.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 лютого 2020 10:57
Дата відповіді: 20 лютого 2020 13:22
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, товар повинен чітко відповідати технічним і якісним характеристикам, що зазначені в оголошені. До позицій вказані конкретні ТМ на вибір.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 лютого 2020 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ" 10 893,96
UAH з ПДВ
10 893,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 17 100,00
UAH з ПДВ
17 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 лютого 2020 17:57
Електронний підпис
25 лютого 2020 17:56
Цінова пропозиція.pdf
25 лютого 2020 17:56
Статут 12.11.2019.pdf
25 лютого 2020 17:56
Протокол засновників.pdf
25 лютого 2020 17:56
Опис до Статуту.pdf
25 лютого 2020 17:56
Витяг ПДВ.pdf
25 лютого 2020 17:56
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

25 лютого 2020 17:51
сканирование0012.pdf
25 лютого 2020 17:51
Документы.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ"
#40949231
Переможець 10 893,96
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 12:33

Документи

28 лютого 2020 12:32
рішення 38.20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 12:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРКУШ ТРЕЙДИНГ"
#40949231
10 893,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2020 12:32
рішення 38.20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 22:22
договір 56.20.pdf укладений
04 березня 2020 13:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 893,96
UAH (в тому числі ПДВ 1 815,66 UAH)