Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони об’єктів та громадського порядку
Очікувана вартість
627 000,00 UAH
UA-2020-02-18-003682-b 5ee91eb70f3c40a18ed5b9254a1f5ce5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жаботинська Ліля Олексіївна

380322368161 ekonomist.oh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівська обласна дитяча клінічна лікарня "ОХМАТДИТ"
Код ЄДРПОУ: 01996728
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Лисенка, 31
Контактна особа: Жаботинська Ліля Олексіївна
380322368161
ekonomist.oh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 лютого 2020 17:12
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 19:00
Початок аукціону: 06 березня 2020 14:34
Очікувана вартість: 627 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 881,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони об’єктів та громадського порядку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, вул.Лисенка,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: кошти НСЗУ Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 14:45
Рішення про внесення ЗТД 27.02.docx
27 лютого 2020 14:45
технічні вимоги 27.02.docx
27 лютого 2020 14:45
Тендерна документація 27.02.docx
18 лютого 2020 17:16
Проект Договору.docx
27 лютого 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 лютого 2020 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2020 14:45
Рішення про внесення ЗТД 27.02.docx
27 лютого 2020 14:45
технічні вимоги 27.02.docx
18 лютого 2020 17:16
технічні вимоги.docx
27 лютого 2020 14:45
Тендерна документація 27.02.docx
18 лютого 2020 17:16
Тендерна документація.docx
18 лютого 2020 17:16
Проект Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-18-003682-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", Код ЄДРПОУ:37153018
Дата подання: 21 лютого 2020 16:02
Аналогічні договори
Шановний Замовник, доброго дня!
В Вашій тендерній документації (технічні вимоги) міститься вимога, а саме: «Виконавець забезпечує наявність оперативного реагування нарядів груп затримання для підсилення фізичної охорони та підтримання належного громадського порядку на всій території об’єкту (наявність власного сертифікованого (надається копія сертифікату, дійсного на момент розкриття) пульта охорони та не менше 4 власних груп затримання для реагування на сигнали тривоги; дані відомості учасник торгів повинен підтвердити копіями договорів щодо надання послуг кнопки тривожного виклику в м. Львові за останні 2 роки (2018-2019 роки, не менше 2 договорів за кожен рік) та дислокацією груп затримання та пульта охорони в м. Львові)».
Вважаємо, що такі умови є дискримінаційними виходячи з наступного:
(((1)))Наша компанія зареєстрована у м. Києві, і відповідно має власний пульт централізованого спостереження (далі – ПЦС) лише в цьому місті. ТОМУ, ВИМОГА ЩОДО НАЯВНОСТІ ПУЛЬТУ У М. МИКОЛАЄВІ ЛЬВОВІ ПОЗБАВЛЕНА БУДЬ-ЯКОГО СЕНСУ. Додатково сповіщаємо Вас, що Централізоване спостереження за об'єктами, що охороняються за допомогою ПЦС, полягає у ручному або автоматичному режимі взяття під спостереження КТС на об'єктах і контролі за їх станом упродовж часу, визначеного договором. При надходженні тривожних сповіщень з об'єктів, що свідчать про порушення стану комплексу тривожної сигналізації на них, здійснюється передача інформації для реагування наряду реагування (далі – НР). Система передавання тривожних сповіщень (далі – СПТС) складається з приймально-контрольних приладів (далі-ППК) працює за допомогою ретранслятора (приймача-передавача), розміщеного у приміщенні об’єкту, і диспетчерського комплекту (мультиплексор, модем та інше телекомунікаційне обладнання), що знаходиться в приміщенні ПЦС, за умови використання для передачі сповіщень про тривогу діючих абонентських телефонних ліній зв'язку (ліній безпосереднього зв'язку). Зв'язок між приймально-контрольними приладами і ретранслятором здійснюється за допомогою діючих абонентських телефонних ліній зв'язку (ліній безпосереднього зв'язку), які на час охорони перемикаються на СПТС або ущільнюються спеціальними пристроями високочастотного ущільнення. Зв'язок між ретранслятором і диспетчерським комплектом здійснюється за допомогою ліній зв'язку. ППК з радіопередавачами або радіоприйомопередавачами, які встановлені на об'єктах, та радіоприймача (прийомопередавача), який входить до складу диспетчерського комплекту, розміщеного у приміщенні ПЦС, за умови використання для передачі сповіщень про тривогу каналів радіозв’язку. Для збільшення радіусу дії та розширення технічних можливостей до складу СПТС можуть входити радіоретранслятори. Для впровадження СПТС, що використовують для передачі сповіщень про тривогу радіозв'язок, присвоюються та використовуються радіочастоти відповідно до законодавства України; ППК з передавачами стільникового, інтернет-, Ethernet-зв'язку, що встановлені на об'єктах, та приймача стільникового, інтернет-, Ethernet-зв'язку, який входить до складу диспетчерського комплекту, розташованого у приміщенні ПЦС, за умови використання для передачі сповіщень про тривогу стільникового, інтернет-, Ethernet-каналів зв'язку. На ПЦС також встановлюються інші СПТС, що використовують для передачі сповіщень про тривогу автодозвонні технології, мережі електроживлення, радіомовлення та інші технології. Ми використовуємо найбільш надійний канал передачі даних – GSM-канал, який дозволяє швидко передавати сигнал-повідомлення «Кнопка тривожної сигналізації – сервісний центр», після чого оператор пульта охорони приймає повідомлення та відразу передає інформацію про спрацювання сигналізації найближчій до об’єкта групі швидкого реагування з метою захисту Вашого об’єкта.. Наша компанія має досвід охорони об’єктів у різних регіонах України з наявним пультом у м. Києві, що підтверджується позитивними договорами та відгуками.

(((2))) Копії договорів щодо надання послуг кнопки тривожного виклику в м. Львові за останні 2 роки (2018-2019 роки, не менше 2 договорів за кожен рік) та дислокацією груп затримання та пульта охорони в м. Львові)». Дана вимога є доволі важкою для Учасників, які хоча і мають аналогічні договори, але не зможуть відповідати встановленими Вами вимогам через те, що Замовник фактично хоче побачити Переможцем того Учасника, який має договори з одночасним «наданням послуг з тривожного виклику, дислокації ГШР та пульту у Львові». Ми з розумінням відносимся до того, що Ви хочете бути впевненими на 1000 % в надійності надання послуг, і для цього встановлюєте додаткові критерії на Ваш роздум. Але дана вимога створює недобросовісну конкуренцію, а вона, в свою чергу, вказує на Ваш інтерес щодо конкретного майбутнього Переможця (наприклад: тогочасні Переможці ваших торгів). І чому саме 4 аналогічні?!
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Таким чином, Вимагаємо вимогу: «Виконавець забезпечує наявність оперативного реагування нарядів груп затримання для підсилення фізичної охорони та підтримання належного громадського порядку на всій території об’єкту (наявність власного сертифікованого (надається копія сертифікату, дійсного на момент розкриття) пульта охорони та не менше 4 власних груп затримання для реагування на сигнали тривоги; дані відомості учасник торгів повинен підтвердити копіями договорів щодо надання послуг кнопки тривожного виклику в м. Львові за останні 2 роки (2018-2019 роки, не менше 2 договорів за кожен рік) та дислокацією груп затримання та пульта охорони в м. Львові)».
– ВИКЛЮЧИТИ як таку, що є дискримінаційною та обтяжливою.
З повагою!

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 лютого 2020 17:25
Доброго дня. Замовник ознайомлений із текстом вимоги про що повідомляємо, що найближчим часом у цій частині буде внесено зміни до умов тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Танет 627 000,00
UAH з ПДВ
627 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Управління поліції охорони у Львівській області 627 000,00
UAH з ПДВ
627 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 14:16
тендерна док.pdf

Публічні документи

14 березня 2020 09:05
довідка
04 березня 2020 13:07
тендерна док. ч1.pdf
04 березня 2020 13:07
тендерна длк. ч2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Танет

Управління поліції охорони у Львівській області

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Танет
#31978838
Відхилено 627 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 17:14
Управління поліції охорони у Львівській області
#40108887
Переможець 627 000,00
UAH з ПДВ
13 березня 2020 17:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 березня 2020 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Управління поліції охорони у Львівській області
#40108887
627 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 22:31
Додаткова угода №2 (зміна реквізитів).pdf зміни до договору
13 листопада 2020 18:14
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 18:09
001.jpg зміни до договору
02 жовтня 2020 18:07
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 17:44
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 17:44
1 001.jpg зміни до договору
01 жовтня 2020 17:39
1 004.jpg зміни до договору
01 жовтня 2020 17:35
1 003.jpg зміни до договору
01 жовтня 2020 17:35
1 002.jpg зміни до договору
01 жовтня 2020 17:35
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 15:23
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 14:57
ДОГОВІР 25 від 31.03.2020.pdf укладений
31 березня 2020 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №1-1 розміщена у звязку з приведенням у відповідність та виправленням механічної помилки щодо реквізитів сторін, які вказані у Додатку №1
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під покращенням якості предмета закупівлі слід розуміти викладення реквізитів у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 25
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 142 880,00
UAH (в тому числі ПДВ 23 813,33 UAH)